Stemmen zijn nog niet geteld.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
is het ook over van Been binnenkort?
Moet zich eens wat minder bezig gaan houden met zijn oude club.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
Vandaag werd het bekend gemaakt dat Genk door wil met Been.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
een 10 - nulletje zou lachen zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef TheGOAT het volgende:
Die Been, wat een kneus is het ook, hopen dat Chelsea er weer een balletje of 5 inprikt vanaaf
In het begin werken die praatjes van hem inderdaad nog wel. Nog even en iedereen prikt er moeiteloos doorheen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:16 schreef kristyle het volgende:
[..]
Vandaag werd het bekend gemaakt dat Genk door wil met Been.
ja dat was ook het plan, stond in alle gidsen enzo... maar ik mag verder niks zeggen hieroverquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:18 schreef Anonymousz het volgende:
ik dacht dat de NOS arsenal - olympic marseille ging uitzenden
Als je zelf in balbezit bent hoeft dat niet hoor,,quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef The_Avatar het volgende:
wat een kut mietjes. De bal geen eens terug geven /kots op die onsportievelingen.
Pedro wel, de rest mag een rustdagje hebben of zitten op de bankquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef TheGOAT het volgende:
Zijn Iniesta, Xavi, Pedro en Villa allemaal geblesseerd?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat was ook het plan, stond in alle gidsen enzo... maar ik mag verder niks zeggen hierover
Afgelopen zondag hadden ze ook al vooraankondiging van Barca- PLzen.. na de afschuwelijke wedstrijd vorige keer kan ik het me wel voorstellen hahaquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat was ook het plan, stond in alle gidsen enzo... maar ik mag verder niks zeggen hierover
Nee joh de beste club ter wereld ooit van het universum met het buitenaardste voetbal aller tijden en de goddelijke Messi speelt vanavond.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:18 schreef Anonymousz het volgende:
ik dacht dat de NOS arsenal - olympic marseille ging uitzenden
FYPquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee joh de beste club van dit moment met het beste voetbal op dit moment en de beste voetballer van dit moment Messi speelt vanavond.
Je hebt er kijk opquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee joh de beste club ter wereld ooit van het universum met het buitenaardste voetbal aller tijden en de goddelijke Messi speelt vanavond.
Hoi Inzanity.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee joh de beste club ter wereld ooit van het universum met het buitenaardste voetbal aller tijden en de goddelijke Messi speelt vanavond.
Hoe speelt Genk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:24 schreef Sasman het volgende:
Buffel mongool. Hahaha en zie Been maar schrijven.
Begin was sterk, Chelsea nam het daarna steeds meer over. Chelsea kreeg voor die 0-1 overigens nog geen kans, maar hij zat er dus wel direct in.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoi Inzanity.
Wij zijn bij de NOS altijd op zoek naar ebthousiaste jonge krachten die ons team kunnen versterken.
Heb je interesse?
Groetjes,
Jeroen Grueter.
Chelsea zit in een matige reeks met rode kaarten en verliespartijen, komen ze wel overheen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:25 schreef Sasman het volgende:
[..]
Beter dan in Chelsea en daar is dan alles mee gezegd.
zeker, is lekker bezig vanavondquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:28 schreef inZanity het volgende:
Wat een heerlijke speler is die Ramsey trouwens. Tegen Chelsea was ie ook al zo goed.
Arsenal is best leukquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:30 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
matige wedstrijden vanavond ..
En dat bepaal jij?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef TheGOAT het volgende:
Barca blijft gewoon heerlijk om naar te kijken, wie dat niet vind houdt niet van voetbal
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef TheGOAT het volgende:
Barca blijft gewoon heerlijk om naar te kijken, wie dat niet vind houdt niet van voetbal
Das gevaarlijk om hier te zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef TheGOAT het volgende:
afkloppen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef Banaanensuiker het volgende:
Goede eerst helft van Arsenal tegen een snel omschakelend OM. De verdediging staat vanavond erg goed vind ik, vooral - dare i say it? - Mertesacker.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef TheGOAT het volgende:
Tis niet geweldig, maar als ik het zo hoor wel de leukste wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ik geef Valencia - Leverkusen een kans
Want? Puurder voetbal kun je niet vinden, waarom zou je niet van Barca houden? 'omdat ze zo gehyped worden?' Dat heeft niets te maken met het voetbal zelfquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Das gevaarlijk om hier te zeggen
Als je het iets ander formuleert heb je gelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef TheGOAT het volgende:
Dan hou ik maar niet van voetbal. Vind het geen klote aan die eenzijdige wedstrijd met standaard handbalverdediging.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef TheGOAT het volgende:
Heerlijk wel, alleen niet interessant.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef TheGOAT het volgende:
Ik kijk ook niet graag naar dat eindeloze breien naar een doelpunt 90 minuten lang.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hou ik maar niet van voetbal. Vind het geen klote aan die eenzijdige wedstrijd met standaard handbalverdediging.
5000¤ want dat krijg je standaard voor een wedstrijd in de CL te fluiten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef Kekster het volgende:
Hoeveel zal die scheids verdienen aan die rode kaart?
Precies. Zit totaal geen spanning in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet graag naar dat eindeloze breien naar een doelpunt 90 minuten lang.
Ja want Barca heeft het echt nodig om de scheids om te kopen voordat ze kunnen winnen van Pielzen/Pilzen (hoe ze ook heten)quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef Kekster het volgende:
Ben het wel met je eens, maar hier op het forum word dat een zware discussie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Want? Puurder voetbal kun je niet vinden, waarom zou je niet van Barca houden? 'omdat ze zo gehyped worden?' Dat heeft niets te maken met het voetbal zelf
Ditquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef YazooW het volgende:
Messi![]()
Die gast is zo goed dat het gewoon saai begint te worden, je kijkt pas op als ie een keer niet scoort.
Waarom wel? Omdat ze volgens velen het beste/mooiste voetbal spelen? Even los van de vraag of dat ook daadwerkelijk zoiets vind ik dat geen enkele reden om van een club te houden. Je houd van een club om hele andere dingen dan het voetbal dat ze toevallig spelen of de spelers die er toevallig rondhuppelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Want? Puurder voetbal kun je niet vinden, waarom zou je niet van Barca houden? 'omdat ze zo gehyped worden?' Dat heeft niets te maken met het voetbal zelf
Barca@uefa.nlquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef Kekster het volgende:
Dat is in het verleden al vaker gebleken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja want Barca heeft het echt nodig om de scheids om te kopen voordat ze kunnen winnen van Pielzen/Pilzen (hoe ze ook heten)
Beter hadden ze 2 weken terug Barca thuis tegen Plzen uitgezonden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:35 schreef Breekfast het volgende:
Ze hadden beter Arsenal uit kunnen zenden ofzo
Lijkt me toch best een goede reden.. Daarnaast heb ik het over het voetbal wat ze spelen (al is de club zelf ook niet iets wat je echt tegen kan staan. Financieel goed op orde, veel eigen jeugd, weinig gruwelijke overtredingen, etc.)quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom wel? Omdat ze volgens velen het beste/mooiste voetbal spelen? Even los van de vraag of dat ook daadwerkelijk zoiets vind ik dat geen enkele reden om van een club te houden. Je houd van een club om hele andere dingen dan het voetbal dat ze toevallig spelen of de spelers die er toevallig rondhuppelen.
Die winnen ook wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:35 schreef Breekfast het volgende:
Ze hadden beter Arsenal uit kunnen zenden ofzo
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lijkt me toch best een goede reden.. Daarnaast heb ik het over het voetbal wat ze spelen (al is de club zelf ook niet iets wat je echt tegen kan staan. Financieel goed op orde, veel eigen jeugd, weinig gruwelijke overtredingen, etc.)
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef YazooW het volgende:
Messi![]()
Die gast is zo goed dat het gewoon saai begint te worden, je kijkt pas op als ie een keer niet scoort.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lijkt me toch best een goede reden.. Daarnaast heb ik het over het voetbal wat ze spelen (al is de club zelf ook niet iets wat je echt tegen kan staan. Financieel goed op orde, veel eigen jeugd, weinig gruwelijke overtredingen, etc.)
Enorm veel theater en aanstellerij. Racistische uitlatingen van spelers. Je moet er van houden ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik denk niet minder dan enige andere club..quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Enorm veel theater en aanstellerij. Racistische uitlatingen van spelers. Je moet er van houden ja.
dit was echt een fantastische slotfasequote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik denk niet minder dan enige andere club..
Die reactie van die commentator ookquote:
Elke club doet dat, maar bij Barcelona gaan ze net een stapje verder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik denk niet minder dan enige andere club..
Arsenal - Liverpool was vorig seizoen een betere slotfase met twee penalty's.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:41 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
dit was echt een fantastische slotfase
Hartstikke mooi man.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Arsenal - Liverpool was vorig seizoen een betere slotfase met twee penalty's.
Die commentator nadat Messi de penalty mistquote:
Geen excuus, maar dit is ook inherent aan het hoge % balbezit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Elke club doet dat, maar bij Barcelona gaan ze net een stapje verder.
Mooi voetbal enzo, heb je helemaal gelijk in. Maar in sommige situaties zijn het gewoon een stel viezerikken.
Oja, want Nober's mening staat gelijk aan de waarheid. Jij vond die van arsenal mooi, ik die van barcelona.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Arsenal - Liverpool was vorig seizoen een betere slotfase met twee penalty's.
Nee dat komt omdat Plzen maar met twee verdedigers speelt waardoor Barcelona er maar niet langskomt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:43 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Die commentator nadat Messi de penalty mist
Ik vind Barca trouwens vandaag ook matig spelen maar dat heeft vast te maken omdat Xavi/Iniesta niet meespeelt.
Natuurlijk, Iniesta en Xavi haalden het bloed onder m'n nagels vandaan tijdens de WK-finale. Maar als je dan de finale vorig jaar tegen Manchester zag, Manchester was met kop en schouders de beste ploeg van de wereld was (na Barca) dat zo werd vernederd. Het werd 1-1 ja, maar ik denk niet dat ze in de 2e helft ook maar enige kans gehad hebben. Het voetbal wat Barca speelt is anders. Corners worden bijna nooit in een keer voor het doel geslingerd. Dat soort dingen. Ik denk dat mensen eens goed na moeten denken of ze ooit een beter elftal hebben gezien als dat van vorig jaar, en ik weet niet of er een positief antwoord is daarop.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Elke club doet dat, maar bij Barcelona gaan ze net een stapje verder.
Mooi voetbal enzo, heb je helemaal gelijk in. Maar in sommige situaties zijn het gewoon een stel viezerikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |