abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104022510
Och al die zieke kindjes ;( wat sneu toch!! Beterschap!!

Leia was wat onrustig na de drukke meet van gisteren ;) maar heeft uiteindelijk wel lekker geslapen, denk ik!

Ze zit momenteel met haar horloge te bellen :') gisteren de hele middag bij de meet (kijk de foto's maar :')) met een stuk ontbijtkoek :') van wie ze het toch heeft? Want ik bel niet zo vaak ;) maar we liggen hier dubbel!! Incl. druk en soms gefrustreerd gebabbel :D

Vanmorgen pakte ik haar bord weg, want ze was aan het prutsen, en toen kreeg ik het vingertje (het 'mag niet' gebaar) echt zo hilarisch!! :')

Pop wordt tegenwoordig bij me gebracht, incl. luier en dan is er opperste concentratie bij het kijken naar hoe mama een luier bij de pop omdoet! O+ 15 maanden, hallo!!!

En op dit moment schuift ze zo door de kamer :D

zondag 6 november 2011 @ 09:30:25 #202
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104022535
Leia O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 6 november 2011 @ 09:35:52 #203
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104022557
Wat fijn zo'n goede nacht Sonnetje & Orea!

Leia O+ Wat een schatje is dat toch...
Hier wordt ook heel wat afgebeld ;) Zo lachen is dat.. Poppen krijgen tegenwoordig haar speentje en knuffelpop in het gezicht gepropt ;) beetje lomp maar wel heel schattig
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_104022677
Zie Leia gaan dan O+

Mijn kind is rondjes aan t rennen met mijn flesje water :? Waarom, geen idee :D hij heeft iig lol :P
pi_104023218
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 09:35 schreef Reilain het volgende:
Poppen krijgen tegenwoordig haar speentje en knuffelpop in het gezicht gepropt ;) beetje lomp maar wel heel schattig
Thomas deed dat in het begin bij de baby's bij de onthaalmoeder ;) Behalve dan dat het hun eigen speen was aangezien hij er zelf geen heeft.
Tegenwoordig brengt hij bij de onthaalmoeder alle knuffels naar de juiste eigenaars :Y Het is gewoon soms verwarrend omdat er drie kindjes zijn met dezelfde knuffel :D
pi_104024465
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104025676
En toen viel het topic dood :+

Niks ernstigs hoor mensen, gewoon wat anoniemer het net over (ik ben erg makkelijk terug te herleiden en nu het dametje wat ouder wordt wil ik dat beperken :))
pi_104025829
<d e l e t e u s e r n a m e i v m g o o g l e > :D "i e d e r e e n" i s n u h e v i g a a n h e t n a d e n k e n o f z e o o k een a a n p a s s i n g i n h u n n a a m w i l l e n d o e n :P

m e g a- e d i t i v m g o o g l e _O-
pi_104025945
Ik denk dat ik het makkelijkst te herleiden ben gezien mijn toch wel heel complexe nickname :+
pi_104025989
Och het privacy verhaal komt eens in de zoveel tijd voorbij ;) das heel normaal! :D
pi_104026269
Pff het is echt een beetje een nietsige zondag vind ik. Hannah heeft al haar slaap gedaan en ligt nu nog even te kletsen en zingen in bed. Ik wil graag nog even lekker naar buiten, maar ik weet niet zo goed wat :s)
  zondag 6 november 2011 @ 12:41:54 #212
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104026559
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 12:19 schreef Cooki het volgende:
<d e l e t e u s e r n a m e i v m g o o g l e > :D "i e d e r e e n" i s n u h e v i g a a n h e t n a d e n k e n o f z e o o k een a a n p a s s i n g i n h u n n a a m w i l l e n d o e n :P

m e g a- e d i t i v m g o o g l e _O-
:D _O-

Qua privacy, ik schrijf niets op internet (hier of blog) wat ik niet irl zou vertellen. En met foto's let ik ook altijd goed wat er te zien is.
Works for me :)

Aviva ligt weet eens te slapen in haar autostoel. Zo word ik volleerd autostoel-ontmantelaar. :+ (ze ligt in de gang te maffen)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_104027262
Hoe moeten we Leia dan noemen? Muppet?:D
maar geen foto's kan natuurlijk niet he...

Mex heeft voor het eerst gelogeerd bij mijn vriend zijn ouders, hij heeft van 20.00 tot half 6 geslapen :o
Maar hij had ook de hele dag gespeeld met het buurjongetje en daarna met zijn tante van 5. Dat ga ik dus vaker doen laten spelen.
Ik werd heerlijk om half 11 wakker, wat een luxe.
pi_104033847
Hahaha ja ik zal haar vast met de muppet blijven noemen :P en voor foto's hebben we andere kanalen toch??

En mij gaat het er overigens niet om dat ik dingen zou posten die anderen niet mogen weten. Het gaat mij om een ander stukje privacy.

Octo, het ooievaarsnest/vroege vogelbos is leuk! Maar nu misschien een beetje laat :)

Wij hebben net 2 uurtjes gefietst, ze vond het heerlijk O+ zingen, gillen en alles op de fiets :D lekker fietsweer ook :Y
  zondag 6 november 2011 @ 19:09:10 #215
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104043930
Ohh fietsen lijkt me heerlijk Orea..
Heb ook een fietsstoeltje maar het komt er maar niet van!
Durf hier in t centrum ook niet met Oona te fietsen.. ben al eens van de fiets gedonderd door alle drukte...
Maar eens zomaar een stukkie is natuurlijk wel heerlijk!
We'll have love aplenty
You and me
pi_104044148
Wij zijn vandaag te voet om brood geweest. Thomas heeft flink met ons mee gewandeld. En toen was ik aan het denken dat Thomas eigenlijk precies deed waar ik bij elk ander kind van smelt: een stoere kleine jongen die achter en voor ons rond huppelde.
  zondag 6 november 2011 @ 19:21:34 #217
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104044397
Leuk hè Leonie O+
Daar kan ik ook zo van genieten. Zo'n jongetje wat een beetje op je heen hupst en rommelt O+

Ooh en kijk Leia eens gaan! O+

Hoe is het nu met Oona?
pi_104044629
Femke heeft vandaag een paar losse stapjes gedaan :)

Orea heerlijk hoor lekker fietsen.

Herkenbaar ook het gedrag van de kindjes naar de poppen. Ik doe altijd voor de gein ruiken aan de bips van de baby en trek een vies gezicht. Femke giert het dan uit Haha en steeds de pop aan en uitkleden...
  zondag 6 november 2011 @ 19:32:06 #219
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104044782
Leonieke dat lijkt me idd zo leuk :D t gaat me allemaal te snel, maar zo samen gaan wandelen lijkt me ook heerlijk!

Wat goed van Femke!

Met Oona ging het vandaag een stuk beter.... Nog een mooi dik oogje, en wat hangeriger.. Maar de koorts is gelukkig weg gebleven..
Vanmiddag zijn opa en oma komen oppassen en zijn wij naar de jonge gezinnenbeurs geweest.. Vonden het voor Oona nog even te veel van het goede al die drukte ;) maar we hadden wel zin om er even tussenuit te gaan... Oona kon zich mooi uitsloven voor opa en oma.. (ze hadden nog niet gezien dat ze nu 2 meter los kan lopen)
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 6 november 2011 @ 19:36:27 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104044947
Ooh wat leuk! Die eerste losse stapjes O+
Voordat je het weet, moet je er achteraan hollen!

Fijn dat Oona er wat beter aan toe is :Y
pi_104045311
lief dagboek. ravi was een ongelofelijke draak vandaag. eentje die zn zusje heel soepeltjes manipuleert :o :(

:N
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_104046374
Die eerste stapjes idd O+

Had ik daarnet nog gezegd hoe schattig het was als hij rond ons huppelde? Het was daarnet wel wat minder toen hij voor de gein wegliep van P. en zijn bocht helemaal miste. Dikke tranen en morgen waarschijnlijk een blauwe wang. Dat in combinatie met moe zijn... Nog een geluk dat een boterham en een boekje voor de nodige afleiding konden zorgen.
  zondag 6 november 2011 @ 20:25:59 #223
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_104047609
Hoi :W Ik kom ook maar weer eens langswaaien ofzo :) Stef doet het goed hoor, we zijn druk met voorbereidingen van zijn 2e verjaardag. Hij is lekker blij, maar ook lekker dwars zo hier en daar.. Een echte peuter dus al eigenlijk.

:* voor allen!
3!
  zondag 6 november 2011 @ 22:21:11 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104055384
Oeh, Stef bijna 2! O+
  maandag 7 november 2011 @ 07:52:28 #225
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_104064412
oh heeeeel ego want eigenlijk geen forumtijd

Noortje heeft al drie nachten op rij tot 07.15 of 07.30 geslapen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')