Ja het is echt superquote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat is wel stoer gedaan ja. De Caprica die zo naar beneden valt en dan jumpt en die Vipers die in de open lucht vliegen, wat je op dat moment ook nog niet hebt gezien. Eenv an die piloten roept dan ook iets in de trant van "Well, this should be interesting...."
En ook de manier waarop in beeld gebracht is hoe Pegasus Caprica redt is super gedaan kwa beeld en timing.
Gewoon de aflevering nog een keer kijkenquote:Op maandag 16 juli 2012 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het is echt super
Wat wel erg vervelend is, is dat dat stukje vrijwel niet te vinden is(of was) op Youtube. Er staan dan allemaal van die kutte fanfilmpjes. Oftewel, met suffe muziek er overheen en compleet verknipt
Klopt, van die klote AMV's. Maar dat is met wel meer series zo. Het schijnt Sci-Fi wel meer dan de meesten actief is met het controleren van rechthebbend materiaal op Youtube. 'Als die mensen het willen (terug-)zien, kopen ze het maar op Bluray of DVD', zal de redenatie zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het is echt super
Wat wel erg vervelend is, is dat dat stukje vrijwel niet te vinden is(of was) op Youtube. Er staan dan allemaal van die kutte fanfilmpjes. Oftewel, met suffe muziek er overheen en compleet verknipt
Ik weet niet helemaal wat ik van die afleveringen moet denken...heel goed gedaan, maar ik vind het allemaal een beetje weinig relevant vergeleken met de rest van het verhaal...quote:Op zondag 15 juli 2012 22:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
De volgende paar afleveringen worden ge-ni-aal
Blood on the Scales/The Oath, twee van de beste uurtjes televisie ooit gemaakt.
Ik vond de aflevering met Ellen heel erg goed, maar het kwam erg geforceerd over; zo van: laten we Ellen nog even introduceren en meteen maar jaloers laten worden etc...en laten we Sam maar even een soort hersenafwijking geven zodat hij ineens binnen 5 minuten alle vragen weet te beantwoorden....maar vooral die aflevering Deadlock vond ik erg nutteloos en weinig relevant. In zo'n stadium van de serie ineens zo'n soap-opera creeren....hmmm..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:06 schreef TheThirdMark het volgende:
Valt allemaal heel erg mee. Het is meer een trage opbouw zeg maar.
Is dat niet gecancelled?quote:
Lijkt nog van niet: http://scifi.about.com/b/(...)rome-still-alive.htmquote:
De meningen verschillen. Mij kon het totaal niet boeien.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:37 schreef Norrage het volgende:
Fuck, ik ga maar wat afleveringen herkijken. En hoe is Caprica?
Vind het persoonlijk geweldig. Totaal anders dan BSG, maar ook een heerlijke seriequote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:37 schreef Norrage het volgende:
Fuck, ik ga maar wat afleveringen herkijken. En hoe is Caprica?
Leuke serie ja dat Firefly, maar meer een comedy serie met weinig verhaal dan een serie zoals Battlestar. Maar wel geniaal goedquote:Op zondag 15 juli 2012 13:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Firefly is echt een goede serie, maar wel een beetje apart en niet echt mainstream. Ze hadden het dan ook nooit op een mainstream zender moeten uitzenden aangezien het niet echt geschikt is voor het doorsnee Amerikaanse publiek dat liever naar de 83e editie van X-Factor kijktMaar zeker kijken, de film die later uitkwam breidt zowaar nog een soortvan einde aan het verhaal
Breaking Bad heb ik nog niet gezien, ook maar eens even kijken. Heb er veel goede dingen over gehoord, dus dat belooft wat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |