Alleen handig als er al een woord op het bord ligt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:24 schreef remlof het volgende:
Difficulteren.
Mooi woord, moet ik onthouden voor scrabble.
Je hebt gelijk, mijn Mac gebruikt hetzelfde OpenTaal woordenboek en die kent het ook nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Wou net zeggen. Denk niet dat het in het lijstje staat.
Guess so, maar ik ga me lekker ergeren aan Roemer, qua Europa ben ik het totaal met hem oneens.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:26 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ze schieten een bazooka af met een bazooka?
Met het verschil dat de belangrijke personen binnen de VVD al in het kabinet zitten, terwijl de belangrijkste persoon bij de PvdA die 'hakkelaar' is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:27 schreef RvLaak het volgende:
Mijn hemel, en dan lopen mensen te zeuren dat Cohen zo hakkelt
Had je dan lieverrrr Stef Blok daarrr gehad?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:27 schreef RvLaak het volgende:
Mijn hemel, en dan lopen mensen te zeuren dat Cohen zo hakkelt
Nee Helma Nepperus, die heeft nog een betere aardappel keel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Had je dan lieverrrr Stef Blok daarrr gehad?
Ach, zo slecht vind ik het het de laatste paar keer niet doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met het verschil dat de belangrijke personen binnen de VVD al in het kabinet zitten, terwijl de belangrijkste persoon bij de PvdA die 'hakkelaar' is.
Binnen de CU zijn er geen flikkers.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef Kwaliteit het volgende:
daar hebben we die flikker christen weer
Was dat niet een van de redenen om pastoor te worden?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Binnen de CU zijn er geen flikkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |