SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Loop dan niet zo te klieren.quote:
Definitely tieten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zijn ze zo groot dan?
Als je tegen een muur aan loopt, wat raakt eerder de muur, je tieten of je neus?
Fotomodellen worden vaak gekozen omdat ze in de ogen van vrouwen perfectie (naderen).quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, uiterlijke perfectie is ook een kwestie van smaak.
Beauty is in the eye of the beholder
Innerlijke perfectie nader je als je in het reine bent met jezelf
Die is het inderdaad. Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Volgensmij is het sadako van http://en.wikipedia.org/wiki/Kimi_ni_Todoke
Zou je toch moeten weten met dat the-ring raakvlak.
we moeten aardig doen tegen strawberry want haar studie wordt momenteel door het slijk gehaald. Ze merkt het alleen niet
Dank jequote:Op dinsdag 1 november 2011 18:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Volgensmij is het sadako van http://en.wikipedia.org/wiki/Kimi_ni_Todoke
Zou je toch moeten weten met dat the-ring raakvlak.
we moeten aardig doen tegen strawberry want haar studie wordt momenteel door het slijk gehaald. Ze merkt het alleen niet
Misschien kun je ook zeggen: Perfection is in the eye of the beholderquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Fotomodellen worden vaak gekozen omdat ze in de ogen van vrouwen perfectie (naderen).
Als veul mensen het perfect vinden, is het dan perfect?
ja oke maar die vrouwen worden al vanaf age 2 gevoed met soort gelijke beeldenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Fotomodellen worden vaak gekozen omdat ze in de ogen van vrouwen perfectie (naderen).
Als veul mensen het perfect vinden, is het dan perfect?
Ik vind het lastig in foto's uit te drukken, want ik heb geen bekende man die ik echt "perfect" in uiterlijk vind.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Plaatje van jouw beeld van uiterlijke perfectie?
Dat van mij is ook nogal onconventioneel denk ik
Het gaat prima met mijn studie. Maar door dat voorval weken (maanden?) terug met die psycholoog met zijn vervalste onderzoek over hoe vleeseters agressiever zouden zijn dan vegetariërs, denkt MLiG nu dat psychologie geen aanzien meer heeft of zo en dat mensen minachtend naar mij zullen kijken omdat ik het studeer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dank je
Ik was al van plan om het aan jou te vragen eigenlijk
Waarom gaat het niet perfect met je studie dan, Strawberry?
Je zit mij te beschrijvenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het lastig in foto's uit te drukken, want ik heb geen bekende man die ik echt "perfect" in uiterlijk vind.
Ik houd van lange mannen, liefst wat steviger, niet alsin een dikke bierbuik eerder gewoon normaal. Zolang het maar niet strak getraind is.
Blank, donker haar. Goede kop, stoppels, erg mannelijk maar wel goed verzorgd en gekleed. Maar het is gewoon een uitstraling, wat ik nu opnoem is nog redelijk basic. Maar ik kan het niet verwoorden.Ik houd wel van een foute mannen look.
Godverquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
gaat in je onderbuik niets kriebelen als die ander zijn/haar shirt uit trekt maar je denkt alleen maar waar ben ik aan begonnen dan word het niks hoor
baby!!!quote:
Oh zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat prima met mijn studie. Maar door dat voorval weken (maanden?) terug over die psycholoog met zijn vervalste onderzoek over hoe vleeseters agressiever zijn dan vegetariërs, denkt MLiG nu dat psychologie geen aanzien meer heeft of zo en dat mensen minachtend naar mij zullen kijken omdat ik het studeer.
Gelukkig maak je voor mij op zo'n ieder punt een uitzondering.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het lastig in foto's uit te drukken, want ik heb geen bekende man die ik echt "perfect" in uiterlijk vind.
Ik houd van lange mannen, liefst wat steviger, niet alsin een dikke bierbuik eerder gewoon normaal. Zolang het maar niet strak getraind is.
Blank, donker haar. Goede kop, stoppels, erg mannelijk maar wel goed verzorgd en gekleed. Maar het is gewoon een uitstraling, wat ik nu opnoem is nog redelijk basic. Maar ik kan het niet verwoorden.Ik houd wel van een foute mannen look.
Klopt. Ik heb gezegd dat uiterlijk niet zo belangrijk is, maar het is alleen maar niet zo belangrijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
En uiterlijk doet er wel zeker toe in een relatie
en daarmee bedoel ik niet dat je die ander een fotomodel moet vinden
maar als je die ander helemaal niks vind qua uiterlijk en er gaat in je onderbuik niets kriebelen als die ander zijn/haar shirt uit trekt maar je denkt alleen maar waar ben ik aan begonnen dan word het niks hoor
ik vond ooit iemand heel leuk etc maar toen ze naakt was dacht serieus zat dit er onder? nou daar word ik niet warm van
dan word het echt niks meer hoor
Beforequote:Op dinsdag 1 november 2011 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helaas, geen pics op deze computer. Ik zal eens aan een vriend vragen die altijd foto's van me zit te nemen.quote:
Wat zoek je dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas, geen pics op deze computer. Ik zal eens aan een vriend vragen die altijd foto's van me zit te nemen.![]()
Ben jij ook wat ik zoek?
Mooie kop wel ja, zeker voor zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Before
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
Maar hij is toch redelijk wat je net beschrijft? Tikkeltje oud misschien, dat wel.
Laat haar verdomme werk doen voor die foto's.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas, geen pics op deze computer. Ik zal eens aan een vriend vragen die altijd foto's van me zit te nemen.![]()
Ben jij ook wat ik zoek?
Je zoekt zeker een klein blond mager meisje?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij ook wat ik zoek?
Het is kree niet hoor schat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zoekt zeker een klein blond mager meisje?
Goede vraag. Ik heb mijn fotomodellen standaard al lang laten varen omdat fotomodellen bijna altijd vervelend zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat zoek je dan?
Wat zoek ik eigenlijk?!?!?
Bullshit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik heb mijn fotomodellen standaard al lang laten varen omdat fotomodellen bijna altijd vervelend zijn.
1. Baardje mag iets verzorgder, hoofdhaar vind ik te licht en eigenlijk doet zijn hele hoofd het niet echt voor mij, gewoon de uitstraling. nah.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:23 schreef Flepke het volgende:
Even wat vrouwelijke meningen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Been there, done that. Enigszins teleurgesteld.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zoekt zeker een klein blond mager meisje?
Ekdom, mijn held.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:23 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je begint nu wel wat meer bij mij in de buurt te komenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:26 schreef Myraela het volgende:
Ohja, dat een beetje langere (surferslengte) haar vind ik altijd wel tof. Dat gemillimeterde vind ik maar bij weinig tof.
Allebei niks voor mij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:23 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk, de 8 modellen die ik heb gekend waren een uitzondering.quote:
Goed punt trouwens wel, ik ben enorm gevoelig voor een goede stem.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ekdom, mijn held.
Vrouwen smelten sowieso alleen al bij die stem.
Ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, de 8 modellen die ik heb gekend waren een uitzondering.
Alle vrouwen, intonatie, toonhoogte etc.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt trouwens wel, ik ben enorm gevoelig voor een goede stem.
Ik hoop dat mannen er minder gevoelig voor zijn, ik heb echt een grafstemquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
En toen viel ik weer af.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook een kutstem volgens mij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop dat mannen er minder gevoelig voor zijn, ik heb echt een grafstem
Geen flauw idee eigenlijk.quote:
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook een kutstem volgens mij.
Dank je schat.quote:
1: Op die foto niet, maar op deze bijv weer wel:quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:23 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou uiterlijke schoonheid echt invloed hebben op je gedrag dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:30 schreef mrk.n het volgende:
Fotomodellen zijn bijna altijd vervelend? Hoeveel echte fotomodellen ken jij nou eigenlijk?
Of bedoel jij van die meisjes die ooit een 'fotoshoot' in de achtertuin hebben gehad? Geshoot door een 31 jarige geilbal.
Boeit me eigenlijk niet zoveel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop dat mannen er minder gevoelig voor zijn, ik heb echt een grafstem
Nee niet eens.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
is het al uit met diegene die nu wel je type is?
Meisjes die modeshows lopen, die shoots doen voor bladen. Aan wedstrijden meedoen en contracten aangeboden krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:30 schreef mrk.n het volgende:
Fotomodellen zijn bijna altijd vervelend? Hoeveel echte fotomodellen ken jij nou eigenlijk?
Of bedoel jij van die meisjes die ooit een 'fotoshoot' in de achtertuin hebben gehad? Geshoot door een 31 jarige geilbal.
Lanterfanteraar en minnemin geloof ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welke vrouw in dit topic eigenlijk wel, vraag ik me opeens af.
Op volgorde van wie het eerst aan de beurt is? Wanneer doen jullie de oproep?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:13 schreef Cactus1 het volgende:
De nieuwe lijst, want jullie quoten de verkeerde![]()
MLiG
Tijn
MK
(Kree)
Capstan
Benzin
Ook_gek
Heloef
Kedge
Minibeer
YoshiEscobar
Kaneelstokje
Myraela
Sinji
schiet eens op dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee niet eens.
Welk nummertje heb jij eigenlijk?
Uiteraard. Als jij op een dag tussen de 20-50 (semi)versier pogingen om je oren krijgt dan bescherm je soms jezelf door wat ander gedrag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou uiterlijke schoonheid echt invloed hebben op je gedrag dan?
Op een of andere manier lijkt er me weinig verschil in zitten
Zó herkenbaar!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:33 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uiteraard. Als jij op een dag tussen de 20-50 (semi)versier pogingen om je oren krijgt dan bescherm je soms jezelf door wat ander gedrag.
Oke, dan blijf ik nog maar even doorgaan met mijn lelijke onbewerkte naturelhoofd, dan blijf ik in elk geval vriendelijk tegen mensen die me aansprekenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:33 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uiteraard. Als jij op een dag tussen de 20-50 (semi)versier pogingen om je oren krijgt dan bescherm je soms jezelf door wat ander gedrag.
Hoe ben je er mee in contact gekomen dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisjes die modeshows lopen, die shoots doen voor bladen. Aan wedstrijden meedoen en contracten aangeboden krijgen.
Ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myr, is de foto in je fobo een foto van jou?
Op die 2de en 3de lijkt die op mijn broer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1: Op die foto niet, maar op deze bijv weer wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2: Beetje te oud voor mij, maar qua uiterlijk en uitstraling spreekt hij me zeker aan.
Ken d'r aardig veel van, kom d'r vaak veel tegen op modeshows, komen dagelijks hier over de vloer en ik ervaar dat niet zo. Misschien ligt het wel aan jezelf.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisjes die modeshows lopen, die shoots doen voor bladen. Aan wedstrijden meedoen en contracten aangeboden krijgen.
Met 2 een relatie gehad. 1 kende ik via dispuut. De anderen daaruit leren kennen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe ben je er mee in contact gekomen dan?
Probeerde je ze te versieren? Ben je fotograaf?
Ik ken er een aantal via sociale cirkels, geen van alle "vervelend".
Ook wel eens versierd maar dan gedragen ze zich netzo als ieder ander (goed uitziende) vrouw hoor.
Hey ze heeft een nieuwe.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jawel, maar ik lijk niet op mijn foto's vind ik zelf. Daarom vind ik ze ook mooi.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahaha dat vroeg ik laatst nog aan iemand. Ben jij mij?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:07 schreef Flepke het volgende:
Zijn ze zo groot dan?
Als je tegen een muur aan loopt, wat raakt eerder de muur, je tieten of je neus?
Waarschijnlijk. Ik ben nou eenmaal een eikel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ken d'r aardig veel van, kom d'r vaak veel tegen op modeshows, komen dagelijks hier over de vloer en ik ervaar dat niet zo. Misschien ligt het wel aan jezelf.
Waarom ga je een relatie aan met iemand die je "vervelend" vind?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met 2 een relatie gehad. 1 kende ik via dispuut. De anderen daaruit leren kennen.
Oei.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar ik lijk niet op mijn foto's vind ik zelf. Daarom vind ik ze ook mooi.
Ja, maar dat ben ik ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Ik ben nou eenmaal een eikel.
En waar woon je?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar ik lijk niet op mijn foto's vind ik zelf. Daarom vind ik ze ook mooi.
Ik ben een stuk minder stekelig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaha dat vroeg ik laatst nog aan iemand. Ben jij mij?
Omdat de penis machtiger is dan de hersens.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:38 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom ga je een relatie aan met iemand die je "vervelend" vind?
Ik had je op basis van die foto sowieso niet gebashed hoor. Leuke foto.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
Ik bash mezelf zodat jullie het niet kunnen doen, see what I did there.
Hmm, dat is wel te overbruggen. Ik zie mogelijkheden.quote:
Daarmee beken je dus dat je jezelf in een schaarste begeeft wbt fotomodellen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat de penis machtiger is dan de hersens.
Ik zou Joran eerder doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:23 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
Ik bash mezelf zodat jullie het niet kunnen doen, see what I did there.
Mijn oma woonde daar, aan de Schere geloof ik..dus nog wel regelmatig geweest, ik als kleine Strani.quote:
Ik woon er nu pas een jaartje, bevalt eigenlijk prima. En dat terwijl ik uit grote huizen kom en van die wijken waar iedereen zichzelf geweldig vond en de enige zwarte een tuinman/schoonmaakster was. Nu een kleine portiekwoning, met mijn moeder en haar huidige vriend, veel te klein en een slechte buurt, maar ik voel me er prima.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn oma woonde daar, aan de Schere geloof ik..dus nog wel regelmatig geweest, ik als kleine Strani.
Dat is dan ook het enige mooie aan haar. Verder is het maar een lelijk grafwijf.quote:
Dat is het enige dat telt. Al woon je in een rioolpijp, als je er maar gelukkig bent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik woon er nu pas een jaartje, bevalt eigenlijk prima. En dat terwijl ik uit grote huizen kom en van die wijken waar iedereen zichzelf geweldig vond en de enige zwarte een tuinman/schoonmaakster was. Nu een kleine portiekwoning, met mijn moeder en haar huidige vriend, veel te klein en een slechte buurt, maar ik voel me er prima.
Perfecte aansluiting van jouw mannelijkheid in mijn vrouwelijkheid en samen synchroon en ritmisch bewegen op de golven van onze hartstocht? Klinkt redelijk perfect jaquote:
ik kwam.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Perfecte aansluiting van jouw mannelijkheid in mijn vrouwelijkheid en samen synchroon en ritmisch bewegen op de golven van onze hartstocht? Klinkt redelijk perfect ja
En hoe knap ben jij?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige mooie aan haar. Verder is het maar een lelijk grafwijf.
rij? altijd op 1 natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja waar je staat in de rij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk maar uit, die vrouwen hier zeggen eerst dat ze dat prima vinden en op het laatste moment trekken ze zich terug.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk maar uit, die vrouwen hier zeggen eerst dat ze dat prima vinden en op het laatste moment trekken ze zich terug.
Een 4 op de schaal van wat en op basis van wat? Is er een foto van de 'nul-standaard'?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vergeleken met haar? Een 4 ongeveer![]()
Bedankt voor het happen
Een 4, dat is nog redelijk hoog.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bedankt voor het happen
Nah een grafwijf wil ik het niet noemen maar het is veel makkelijker om iemand te vinden die er (ongeveer) hetzelfde uitziet als haar. (een vriendin van me is eigenlijk het perfecte blonde spiegelbeeld van haar) dan dat het is om iemand te vinden met haar stem.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige mooie aan haar. Verder is het maar een lelijk grafwijf.
Inderdaad, kijk maar naar Myra.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk maar uit, die vrouwen hier zeggen eerst dat ze dat prima vinden en op het laatste moment trekken ze zich terug.
Flepke op spellingsfouten wijzen is hetzelfde als proberen geen discussie met MK of Kree te krijgenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Had dan ook meteen even een t achter word geplakt.
jij bent al oud, toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bedankt voor het happen
Ze zit onder mijn pannen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Een 4, dat is nog redelijk hoog.
Hoe zit 't met versieren/in de liefde bij jou dan?
Sorryquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:49 schreef Strani het volgende:
[..]
je kudt maar op.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had dan ook meteen even een t achter word geplakt.
Kleine moeite.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Flepke op spellingsfouten wijzen is hetzelfde als proberen geen discussie met MK of Kree te krijgen
Ik hebbe niks gedan!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Flepke op spellingsfouten wijzen is hetzelfde als proberen geen discussie met MK of Kree te krijgen
Zij in het filmpje is daar een 10 en vergeleken met haar daar geef ik mezelf een 4.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:51 schreef Strani het volgende:
Een 4 op de schaal van wat en op basis van wat? Is er een foto van de 'nul-standaard'?
Ik kan prima versierenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:51 schreef mrk.n het volgende:
Een 4, dat is nog redelijk hoog.
Hoe zit 't met versieren/in de liefde bij jou dan?
Ik dacht dat je stemmen niet zo bijzonder vondquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:51 schreef Flepke het volgende:
Nah een grafwijf wil ik het niet noemen maar het is veel makkelijker om iemand te vinden die er (ongeveer) hetzelfde uitziet als haar. (een vriendin van me is eigenlijk het perfecte blonde spiegelbeeld van haar) dan dat het is om iemand te vinden met haar stem.
Wat is oud? Als je vraagt of ik veel ervaring heb, dan is het antwoord: ja.quote:
Dat ligt aan jou, niet aan hunquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Kleine moeite.
Ik heb nog nooit discussies gehad met die twee eigenlijk.
manmanvrouw =quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met twee mannen of met een man en een vrouw?
Haar stem wel, maar in het algemeen niet nee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je stemmen niet zo bijzonder vond
Man en vrouw.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met twee mannen of met een man en een vrouw?
Ik pass.quote:
Je mag mij best voor jezelf hebben, netzo als dat myra mij dan op hetzelfde moment voor haarzelf heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tro's en trio's. Ik wil alles voor mezelf
Zij zou met die stem nog tegen je mogen zeuren tijdens de seks?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Flepke het volgende:
Haar stem wel, maar in het algemeen niet nee.
elke vrouw heeft veel ervaring natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:54 schreef Cactus1 het volgende:
Wat is oud? Als je vraagt of ik veel ervaring heb, dan is het antwoord: ja.
Een trio met een man en een vrouwquote:
Inderdaad, jij paast je huis, ik de andere toebehoren & kakiquote:[..]
Ik pass.
Als hij niet jaloers is, zeg ik geen neequote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
dus dat zit er nog wel in voor newbie en jou?
Maar niet geneukt met mij.quote:
Vrouwen delen jou.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil geen trio. Ik ga mijn vriendin niet delen. Vies hoor, bah.
Als ze maar praat, wat er uitkomt boeit me nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zij zou met die stem nog tegen je mogen zeuren tijdens de seks?
Waarom heb jij eigenlijk die windows achtergrond als UI?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Haar stem wel, maar in het algemeen niet nee.
Het is officieel, ik ben een ouwe lul...quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef dawg het volgende:
elke vrouw heeft veel ervaring natuurlijk.
ik bedoelde gewoon hoe oud je bent. uiterlijk is vergankelijk heh.
Dat is in elk geval wel lekker snelquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:59 schreef formerjellybean het volgende:
Update situatie ma. Ze heeft gesprek gehad wacht op een telefoontje van speciale kliniek die gaan testen binnen een dag en dan weten ze meer
hmm.... mvv klinkt toch beter hoor...quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als hij niet jaloers is, zeg ik geen nee
Lijkt me ook wel geil om twee mannen bezig te zien eigenlijk
30+ (hoeveel +?) en het uiterlijk van een 25-jarige. en dat voor een vrouw. ik ben een huilie, want pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is officieel, ik ben een ouwe lul...
Met mannen lijkt me nog wel okay, maar dan wel 2 hetero mannen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als hij niet jaloers is, zeg ik geen nee
Lijkt me ook wel geil om twee mannen bezig te zien eigenlijk
Het wordt 'm niet met 2 onwillige vrouwen. Sorryquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef Flepke het volgende:
Je mag mij best voor jezelf hebben, netzo als dat myra mij dan op hetzelfde moment voor haarzelf heeft.
Aan de ene kant trekt zoiets me wel, aan de andere kant ben ik niet zo van het delen van mijn vriendin.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leuk om eens mee te maken, niet iets dat ik elk weekend zou doen.
Ga eens terug naar je eigen hosseltopicquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:01 schreef dawg het volgende:
30+ (hoeveel +?) en het uiterlijk van een 25-jarige. en dat voor een vrouw. ik ben een huilie, want pics or it didn't happen.
Dus je wilt ze allebei helemaal voor jezelf?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met mannen lijkt me nog wel okay, maar dan wel 2 hetero mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |