SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Euh heb een foto inmiddels hoor via msnquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik maak nergens een probleem
Van. Ik geef alleen mijn standpunt waarom zij ook langzaam aan wikt doen en de foto achterwegen laat.
En ze spreekt zich keer op keer tegen. Wees dan gewoon eerlijk, kom niet met niks zeggende argumenten aan.
Tuurlijk kan ik anders reageren, maar het lokt ook direct een reactie van har kant uit. Aan dat soort reacties kan je veel zien.
Ik zei het al eerder, hoop dat jullie klik er wel is. Maar pas op dat je zelf niet teleur gestelt en je er kost bare tijd in gaat steken.
Dat is mijn enige advies
en en lekker wijf?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
Euh heb een foto inmiddels hoor via msn
Jullie moeten je allemaal niet gelijk zo druk maken
Leuk hoor zo effe afgaande op de foto, maar een foto zegt niet alles voor mijquote:
Pff. Hij is gegarandeerd uniek. Ik daag je uit een identieke TT te vinden!quote:
Kans acht ik inderdaad vrij klein ja. Dat wil niet zeggen dat ik het volledig uit sluit!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En misschien zit jij er wel net zo goed naast, maar dat lijkt haast geen optie door de manier waarop je post.
Oooh ik voel me niet aangevallen hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kans acht ik inderdaad vrij klein ja. Dat wil niet zeggen dat ik het volledig uit sluit!
Maar goed prima hebben we ook weer gehad.
Bij deze stop ik over dit onderwerp. Nieuw topic nieuwe kansen.
Nogmaals, kree laat er geen onduidelijkheden zijn. Gun je het beste
En moet weer verder werken
Tsja niet iedereen geeft meteen zijn foto aan jan en alleman op internet, beetje apart om dan meteen maar te concluderen dat ze er niet uit ziet, of zichzelf er niet uit vindt zien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kans acht ik inderdaad vrij klein ja. Dat wil niet zeggen dat ik het volledig uit sluit!
Maar goed prima hebben we ook weer gehad.
Bij deze stop ik over dit onderwerp. Nieuw topic nieuwe kansen.
Nogmaals, kree laat er geen onduidelijkheden zijn. Gun je het beste
En moet weer verder werken
Bwhehehhheheehehhe.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
Wie weet komt het wel tot topic babys ooit
tof
Op mij hoef je niet te rekenen dan, ik wil namelijk geen kinderenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
Wie weet komt het wel tot topic babys ooit
tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef WokkelKardinaal het volgende:
omdat breda fijn uitgaan is
Ah de Natres, tof hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoef persoonlijk ook geen babys maar een als-versieren-niet-zo-makkelijk-gaat-baby is wel de ultieme kroon op dit topic tochquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehhheheehehhe.![]()
Het is dat ik van kinderen walg, anders had ik nu ook gezegd dat ik het "tof" zou vinden.
ik wilde het combineren met uitgaan, maar alle huisgenoten laten het afwetenquote:
Maar dan gaan ze straks praten over kinderprobleempjes en alles.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoef persoonlijk ook geen babys maar een als-versieren-niet-zo-makkelijk-gaat-baby is wel de ultieme kroon op dit topic toch
maar dan is er iig wel geneuktquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze straks praten over kinderprobleempjes en alles.
Net zoals catbert en zijn kinderlijke TT!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze straks praten over kinderprobleempjes en alles.
Maar er is toch al geneuktquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan is er iig wel geneukt
en goed ook
en dan schuppen we ze naar oud
behalve als hun kind niet kan flirten
De 2de generatie van "Als versieren niet zo makkelijk gaat"quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan is er iig wel geneukt
en goed ook
en dan schuppen we ze naar oud
behalve als hun kind niet kan flirten
Kinderen krijgen is niet een einddoelquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoef persoonlijk ook geen babys maar een als-versieren-niet-zo-makkelijk-gaat-baby is wel de ultieme kroon op dit topic toch
Heh, ja, de volgende TT laat ik door m'n dochter intypenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Net zoals catbert en zijn kinderlijke TT!
Waarom niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op mij hoef je niet te rekenen dan, ik wil namelijk geen kinderen
ja oke maar een baby is nou eenmaal de bekroningquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar er is toch al geneukt
Omdat ik vind dat je er voor je kinderen moet kunnen zijn, en dat kan ik gewoon niet. Das de korte versie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
Opzich zou ik het wil willen als ik echt iemand kan vinden waarmee ik me leven wil delen.
Nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja oke maar een baby is nou eenmaal de bekroning
klaar
jawel want wat ik zeg klopt altijdquote:
Eerste wat je zegt sowieso, maar het tweede waarom dan niet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je er voor je kinderen moet kunnen zijn, en dat kan ik gewoon niet. Das de korte versie.
Bovendien kost een kind zo veel tijd en stress, das niks voor mij
Wacht maar tot je de 30 nadert, dan gaat je biologische klok tikken en zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog lang geen kinderen, ik zou geen nooit zeggen, maar op het moment hoef ik kinderen niet eens te zien al helemaal niet te horen en zou ik ze het liefst een klap geven als ze huilen.
Dat heb ik nog steeds met andere kinderen hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog lang geen kinderen, ik zou geen nooit zeggen, maar op het moment hoef ik kinderen niet eens te zien al helemaal niet te horen en zou ik ze het liefst een klap geven als ze huilen.
Ik heb gewoon niks met kinderen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
Eerste wat je zegt sowieso, maar het tweede waarom dan niet?
Langere uitleg graag
Nou... je bent een vrouw, dat is eigenlijk al genoeg aanwijzing dat lang niet alles wat je zegt kloptquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel want wat ik zeg klopt altijd
klaar
Als iemand een relatie kan krijgen en houden voor langere tijd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat vind jij dan de bekroning op deze reeks?
Heul niequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wacht maar tot je de 30 nadert, dan gaat je biologische klok tikken en zo
Maarja heb je dan niet dat je iedereen leuk met de kinderwagen ziet lopen enzo op je leeftijd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met kinderen.
Het hebben van een kind zou zo'n enorme impact op m'n leven hebben, ik zou dat gewoon niet kunnen trekkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
Maarja heb je dan niet dat je iedereen leuk met de kinderwagen ziet lopen enzo op je leeftijd.
Ben een beetje van dezelfde leeftijd als jou, maar het lijkt mij toch wel leuk.
Matig, een topicreeksbaby is daar wel de overtreffende trap van imo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als iemand een relatie kan krijgen en houden voor langere tijd.
Zeg!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... je bent een vrouw, dat is eigenlijk al genoeg aanwijzing dat lang niet alles wat je zegt klopt
Dat zeggen mensen altijd, misschien komt dat inderdaad nog.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de 30 nadert, dan gaat je biologische klok tikken en zo
nou oke dat mag ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als iemand een relatie kan krijgen en houden voor langere tijd.
Tja ik zou ook niet weten hoe het zou gaan, maar kinderen wil ik toch echt wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het hebben van een kind zou zo'n enorme impact op m'n leven hebben, ik zou dat gewoon niet kunnen trekken
bruiloft is een burgerlijk instituut!!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Matig, een topicreeksbaby is daar wel de overtreffende trap van imo.
Noem dan op zijn minst nog een bruiloft ofzo.
Ik ken een FOK! setje die getrouwd zijn en een dochter hebben. Niets is onmogelijk dus en nog niet eerder gedaanquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik weet wel degelijk hoe het zou gaan kree. Daarom zeg ik ook dat ik het niet zou kunnen trekken. Grote kans dat ik psychisch helemaal over de kop zou gaanquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
Tja ik zou ook niet weten hoe het zou gaan, maar kinderen wil ik toch echt wel.
Vraag is alleen wanneer komt dat
Bij mij wel nu 28 en ik zie iedereen trouwen en kindertjes krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen altijd, misschien komt dat inderdaad nog.
Waarom, het topic gaat toch over versieren, toch niet over wie kan het er het beste teveel geld uitgeven, of wie heeft er de beste zaadcellen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
baby kopen mag ook inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom, het topic gaat toch over versieren, toch niet over wie kan het er het beste teveel geld uitgeven, of wie heeft er de beste zaadcellen?
Ja maar nog niet binnen deze reeks, dat zou juist heel wat zijn gezien het onderwerp.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ken een FOK! setje die getrouwd zijn en een dochter hebben. Niets is onmogelijk dus en nog niet eerder gedaan
Dat is een nog zwaardere opgave dan gewoon een relatie in stand houdenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
nou oke dat mag ook
wel met iemand van hier dan
ik ook! misschien dezelfde?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ken een FOK! setje die getrouwd zijn en een dochter hebben. Niets is onmogelijk dus en nog niet eerder gedaan
Doe nou niet alsof een kind/bruiloft niet een enigszins logisch gevolg is van een relatie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom, het topic gaat toch over versieren, toch niet over wie kan het er het beste teveel geld uitgeven, of wie heeft er de beste zaadcellen?
Nou ik zie Newbie Loka nog niet zo snel bezwangeren. Verder doen Kree en Moonwalk het ook rustig aan en tja, verder zijn er geen setjes toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja maar nog niet binnen deze reeks, dat zou juist heel wat zijn gezien het onderwerp.
De niet falerts tellen niet mee dan.
ja maar anders is het een bekroning op fok en niet op dit topic (en die bestaan al zatquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is een nog zwaardere opgave dan gewoon een relatie in stand houden
Dezelfdequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
ik ook! misschien dezelfde?
volgens mij zijn er meerdere
ooooh wie ben jij!quote:
Techno en Mera mogen niet meedoen, maar das ook niet geheel binnen dit topic ontstaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ik zie Newbie Loka nog niet zo snel bezwangeren. Verder doen Kree en Moonwalk het ook rustig aan en tja, verder zijn er geen setjes toch?
Nopequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
ooooh wie ben jij!
was jij eerst fruit?!
wtf!quote:
Ik heb hun hier nooit zien posten, was voor mijn tijd. Maar wel leuk dat er al meerdere setjes zijn ontstaan. Misschien komt mijn prins ook op een dag dit topic binnenlopen, alhoewel ik hoop dat het dan niet is om hulp te vragenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Techno en Mera mogen niet meedoen, maar das ook niet geheel binnen dit topic ontstaan.
Verder heb je ook nog lipper en Happygirl, maar ook die zie je niet zoveel meer hier.
Gelukkig was het lekker weerquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef formerjellybean het volgende:
pfff gaat al wat beter , ben net even buiten geweest en ook op visite geweest . En verder er kan ook van een mug een olifant gemaakt worden , ze spreken gewoon af willen elkaar leren kennen en een ander doet bij wijze al alsof ze getrouwd zijn. Je kan ook gewoon met iemand afspreken hoor zonder allerlei eindconclusies te maken .
maar oh oh het is een vrouw en een man brrrrrrrrr schande
jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
Ergo, als de grootste niet-kunnen-versieren man de grootste niet-kunnen-versieren vrouw zwanger maakt, op de eerste date, omdat stil neuken beter ging dan uberhaupt met elkaar praten. Dan zijn zij het grootste succes?![]()
Ik denk dat de mensen het hier vooral hebben over het bewust kiezen voor een kind samen na een tijd een relatie gehad te hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
Ergo, als de grootste niet-kunnen-versieren man de grootste niet-kunnen-versieren vrouw zwanger maakt, op de eerste date, omdat stil neuken beter ging dan uberhaupt met elkaar praten. Dan zijn zij het grootste succes?![]()
fafsaggfdsgf?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
maar zo'n baby is leuk! laten we er shirtjes voor drukken met de OP er op en zo
Zo zag ik het niet, maar als je dat er van maakt dan snap ik wel waar je op doelde ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
Wij hebben amper contact gehad, dus maak je geen zorgen. Dat account is al lang begraven. Heb het niet opgeheven met als doel nu deze kenbaar te maken, dus je kunt vragen wat je wil, maar gaat 'm niet worden.quote:
Flepkequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb hun hier nooit zien posten, was voor mijn tijd. Maar wel leuk dat er al meerdere setjes zijn ontstaan. Misschien komt mijn prins ook op een dag dit topic binnenlopen, alhoewel ik hoop dat het dan niet is om hulp te vragen
Nee dat is de TTquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen het hier vooral hebben over het bewust kiezen voor een kind samen na een tijd een relatie gehad te hebben.
[..]
fafsaggfdsgf?
ook niet aan mij?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wij hebben amper contact gehad, dus maak je geen zorgen. Dat account is al lang begraven. Heb het niet opgeheven met als doel nu deze kenbaar te maken, dus je kunt vragen wat je wil, maar gaat 'm niet worden.
Well duhquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen het hier vooral hebben over het bewust kiezen voor een kind samen na een tijd een relatie gehad te hebben.
[..]
fafsaggfdsgf?
Hahaha, nee geen verkering met een fokker/hond en nee doe niet aan fokmeetsquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
ook niet aan mij?
ik ben aardig en zo
had jij ook verkering met een fokker en een hond?
heb ik je ooit gemeet?
Tja. Een kind krijgen samen is wel het meest intieme en heftige dat je samen mee kunt maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:36 schreef stbabylon het volgende:
Maar dan nog vind ik het geen kroon.
De baby! Tattoo!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat is de TT
meer iets voor op een slabbertje
maar jij bent de baby expert nu! wat kunnen we nog meer bedrukken?
Heftig wel, voor mij. Intiem. Neuh.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Een kind krijgen samen is wel het meest intieme en heftige dat je samen mee kunt maken.
Kom dan zelf eens met een voorbeeldquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:36 schreef stbabylon het volgende:
Well duh
Maar dan nog vind ik het geen kroon.
wtfquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaha, nee geen verkering met een fokker/hond en nee doe niet aan fokmeets
En als vader dan maar hopen dat het de jouwe isquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Een kind krijgen samen is wel het meest intieme en heftige dat je samen mee kunt maken.
Vet!quote:
Voor jou misschien niet, maar een kind krijgen is iets wat heel intiem is en als je relatie goed zit, deze nog beter maakt. Als je relatie slecht is, zal 'ie in no time uiteen vallen waarschijnlijk.quote:
Daar heb je DNA testen voorquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
En als vader dan maar hopen dat het de jouwe is
nou als de vrouw ook hier vandaan komt zal het wel mee vallenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als vader dan maar hopen dat het de jouwe is
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kom dan zelf eens met een voorbeeld
Doe mij die dan maarquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
Heb ik al gedaan
Langdurige stabiele relatie. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je daar gelukkiger van wordt dan van kinderen.
Niet iedereen is slecht in versieren he.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als de vrouw ook hier vandaan komt zal het wel mee vallen
of ze moet opeens een player worden maar dat zal wel niet zo hard gaan
Welk onderzoek? Daarnaast lijkt me een stabiele relatie nogal een voorwaarde voor 't krijgen van kinderen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
Langdurige stabiele relatie. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je daar gelukkiger van wordt dan van kinderen.
oke primaquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
Dat je relatie er altijd beter van wordt, als hij goed is voor het kind, is lang niet altijd waarheidquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet, maar een kind krijgen is iets wat heel intiem is en als je relatie goed zit, deze nog beter maakt. Als je relatie slecht is, zal 'ie in no time uiteen vallen waarschijnlijk.
[..]
Daar heb je DNA testen voor
Sterker nog, ik denk dat de mensen die slecht zijn in versieren, hier in de minderheid zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet iedereen is slecht in versieren he.
nou 70/30 toch of niet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke vrouw in dit topic eigenlijk wel, vraag ik me opeens af.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:40 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat we al richting de 50/50 zitten op dit moment.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou 70/30 toch of niet?
maar je hebt gelijk
Eda, maar die heeft newbie toch mooi gehosselt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welke vrouw in dit topic eigenlijk wel, vraag ik me opeens af.
Tja, als een kind "te veel" voor je is en je het niet trekt enzo, maar dan snap ik niet waarom je voor kinderen gekozen hebt. Als je geen kinderen wil is het niet goed voor je relatie nee. Maar als je het beiden wel wil, en je relatie goed zit, verbetert het je relatie. Het is ook gewoon teamwork.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:40 schreef stbabylon het volgende:
Dat je relatie er altijd beter van wordt, als hij goed is voor het kind, is lang niet altijd waarheid
http://vorige.nrc.nl/wete(...)aken_niet_gelukkigerquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Welk onderzoek? Daarnaast lijkt me een stabiele relatie nogal een voorwaarde voor 't krijgen van kinderen.
Dus die valt af. Kunnen we ergens nieuwe vrouwen werven?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:41 schreef Myraela het volgende:
Eda, maar die heeft newbie toch mooi gehosselt.
We kunnen het best jong beginnen, misschien zit er nog iets in PUB?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus die valt af. Kunnen we ergens nieuwe vrouwen werven?
Zwangersschapdepresiviteit om maar te beginnen. En of een kind 'te veel' is, weet je ook lang niet altijd van te voren. Overigens zijn er ook voldoende relaties gered door een kindquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, als een kind "te veel" voor je is en je het niet trekt enzo, maar dan snap ik niet waarom je voor kinderen gekozen hebt. Als je geen kinderen wil is het niet goed voor je relatie nee. Maar als je het beiden wel wil, en je relatie goed zit, verbetert het je relatie. Het is ook gewoon teamwork.
Vooral dat laatste, vroeger ging het bij ons altijd: 'vraag maar aan je vader/moeder' (altijd de ander) en dan vraagt die weer: 'mocht het van je vader/moeder?' En dan stug 'ja' zeggen. Toch veel koekjes en snoepjes etc gekregen op die manier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, als een kind "te veel" voor je is en je het niet trekt enzo, maar dan snap ik niet waarom je voor kinderen gekozen hebt. Als je geen kinderen wil is het niet goed voor je relatie nee. Maar als je het beiden wel wil, en je relatie goed zit, verbetert het je relatie. Het is ook gewoon teamwork.
Goed plan, een oproep van een mod wordt altijd serieuzer genomen op die leeftijdquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:43 schreef Myraela het volgende:
We kunnen het best jong beginnen, misschien zit er nog iets in PUB? [ afbeelding ]
Echt gered? Alsin de ervaring van een kind krijgen maakte zo'n sterke band dat jet de relatie beter maakte of mensen die toch maar bij elkaar blijven voor de kinderen. Ik hoor optie 2 te vaak.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:43 schreef stbabylon het volgende:
Overigens zijn er ook voldoende relaties gered door een kind
Kree approves.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
We kunnen het best jong beginnen, misschien zit er nog iets in PUB? [ afbeelding ]
En heloefquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed plan, een oproep van een mod wordt altijd serieuzer genomen op die leeftijd![]()
Wie moeten er nog voorzien worden eigenlijk?
MLiG
Tijn
MK
(Kree)
Capstan
Benzin
Euhm..
Beidequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt gered? Alsin de ervaring van een kind krijgen maakte zo'n sterke band dat jet de relatie beter maakte of mensen die toch maar bij elkaar blijven voor de kinderen. Ik hoor optie 2 te vaak.
Wat boeit de rest van het topic nou of ze er gelukkig van worden. Een baby is een veel meer tastbaard als kroon op dit topic dan een langdurige relatie waarvan wij net zo goed niet kunnen weten of ze wel helemaal happy zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://vorige.nrc.nl/wete(...)aken_niet_gelukkiger
Maar je kunt het ook nagaan. Kinderen zorgen voor geluk door hun aanwezigheid, maar ook voor zorgen en stress. Dat kun je tegen elkaar wegstrepen. Daarnaast kun je minder dingen doen waar je gelukkig van wordt. Ergo, negatief geluksresultaat. Maar don't worry. Hormonen maken dat wel weer goed
Oh, dat geloof ik wel hoor. Maar ik vind het in dat artikel wel een beetje kort door de bocht gesteld. De nadelen van een kind is iets waar je voor kiest. Als dat meeweegt in je oordeel ben je IMHO jezelf voor de gek aan het houden geweest voor je kinderen nam. Ik slaap ook een stuk minder nu, leuk is dat niet, maar ik word daar niet ongelukkig van omdat ik daar gewoon voor gekozen heb. Elk voordeel hep z'n nadeel. En zo'n kleine krummel is gewoon enorm leuk. Maargoed, ik geloof best dat er veel mensen zijn die het "bij nader inzien" een te grote aanslag op hun leven vonden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:42 schreef stbabylon het volgende:
http://vorige.nrc.nl/wete(...)aken_niet_gelukkiger
Maar je kunt het ook nagaan. Kinderen zorgen voor geluk door hun aanwezigheid, maar ook voor zorgen en stress. Dat kun je tegen elkaar wegstrepen. Daarnaast kun je minder dingen doen waar je gelukkig van wordt. Ergo, negatief geluksresultaat. Maar don't worry. Hormonen maken dat wel weer goed
Aangepastquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
MLiG
Tijn
MK
(Kree)
Capstan
Benzin
Heloef
Minibeer
Dat wordt vast een huge kneus op het gebied van versierenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, daar gaan we al op inwerken vanaf jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:47 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat wordt vast een huge kneus op het gebied van versieren
Dat laatste geloof ik niet zo. Als je niet met elkaar door een deur kunt om wat voor'n reden danook dan gaat dat alleen maar slechter worden. Kennelijk zaten die relaties wel goed maar hadden ze het zelf niet door. Als je een kind krijgt ga je gewoon anders kijken naar wat belangrijk voor je is. Je carrieren bijvoorbeeld is dan opeens een stuk minder belangrijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:43 schreef stbabylon het volgende:
Zwangersschapdepresiviteit om maar te beginnen. En of een kind 'te veel' is, weet je ook lang niet altijd van te voren. Overigens zijn er ook voldoende relaties gered door een kind
Nog minder belangrijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik niet zo. Als je niet met elkaar door een deur kunt om wat voor'n reden danook dan gaat dat alleen maar slechter worden. Kennelijk zaten die relaties wel goed maar hadden ze het zelf niet door. Als je een kind krijgt ga je gewoon anders kijken naar wat belangrijk voor je is. Je carrieren bijvoorbeeld is dan opeens een stuk minder belangrijk.
Prima hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:49 schreef stbabylon het volgende:
Nog minder belangrijk
Ik doe het wel zonder kinderen. Veel te blij met mijn leven zonder :d
Ik denk dat een heel zwaar gehandicapt kind of een kind met ernstige ziekte je ook niet veel gelukkiger maakt. Dan kun je nog zo'n goede relatie hebben, maar dat is echt een zware opgave.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:50 schreef Catbert het volgende:
Prima hoorIk probeer je ook zeker niet aan te praten dat je kinderen moet hebben om gelukkig te zijn ofzo, da's gewoon bullshit.
Dat sowieso. We hebben niet voor niets gekozen voor een vlokkentest.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:51 schreef Cactus1 het volgende:
Ik denk dat een heel zwaar gehandicapt kind of een kind met ernstige ziekte je ook niet veel gelukkiger maakt. Dan kun je nog zo'n goede relatie hebben, maar dat is echt een zware opgave.
Maak ik jou niet gelukkig dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat een heel zwaar gehandicapt kind of een kind met ernstige ziekte je ook niet veel gelukkiger maakt. Dan kun je nog zo'n goede relatie hebben, maar dat is echt een zware opgave.
Doe eens langs gaan & ga ze allemaal af. Ik betaal reiskosten wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed plan, een oproep van een mod wordt altijd serieuzer genomen op die leeftijd![]()
MLiG
Tijn
MK
(Kree)
Capstan
Benzin
Euhm..
Ha die flepke!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Doe eens langs gaan & ga ze allemaal af. Ik betaal reiskosten wel.
Goedemorgen schat. Geen idee, heb geen blaasapparaat thuis ofzo. Heb in iedergeval nog geen kater dus waarschijnlijk nog nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ha die flepke!
Ben je weer nuchter vanmiddag?
Nog iets geneukt afgelopen maand? Behalve je hand.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb je flutke weer met z'n flutgrapjes
Voor de 3e keer, je hebt je antwoord al.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:58 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nog iets geneukt afgelopen maand? Behalve je hand.
Hoe is het met je kindje kerel? Kan je een beetje slapen?quote:
Kan ik dat opvatten als een nee?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor de 3e keer, je hebt je antwoord al.
En als je je antwoord kwijt bent (en dat ben je natuurlijk) dan ga je lekker zelf maar op zoek
Geen idee wat die grijze pinda daar in je hoofd kan bevatten, maar zal wel niet veel zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe is het met je kindje kerel? Kan je een beetje slapen?
[..]
Kan ik dat opvatten als een nee?
Waarom praten jullie uberhaupt nog tegen elkaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor de 3e keer, je hebt je antwoord al.
En als je je antwoord kwijt bent (en dat ben je natuurlijk) dan ga je lekker zelf maar op zoek
En laat je puberhumor maar thuis als je mij antwoord geeft
Prima, eet en slaapt goed, en ik slaap dus ook goed. Met 7 uur afgelopen nacht overleef ik het primaquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:01 schreef Flepke het volgende:
Hoe is het met je kindje kerel? Kan je een beetje slapen?
Ik zit anders goed in dit topic. Waarom zou ik weg moeten gaan, flutke kan me toch ook gewoon negeren? Maar nee, dat doet hij niet heurquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom praten jullie uberhaupt nog tegen elkaar
Jij kan hem ook negeren maar dat doe jij dan ook weer niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit anders goed in dit topic. Waarom zou ik weg moeten gaan, flutke kan me toch ook gewoon negeren? Maar nee, dat doet hij niet heur
Jij blijft happen, niet ik hoor schat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit anders goed in dit topic. Waarom zou ik weg moeten gaan, flutke kan me toch ook gewoon negeren? Maar nee, dat doet hij niet heur
Hij kan -mij- ook negeren en dat doet hij ook nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij kan hem ook negeren maar dat doe jij dan ook weer niet.
Jij blijft maar vissen, niet ik hoor schatquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jij blijft happen, niet ik hoor schat.
Je neemt het zo serieusquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Loka, anders lees je zijn 1e 2 posts in deze thread nog een keer
quote:
MK kan binnenkort ook van de lijst af. Ik zie liefde opboeienquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jij blijft maar vissen, niet ik hoor schat
Hij haalt het vooralsnog bij lange na niet bij jou hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:05 schreef Flepke het volgende:
Waarom gaat ieder topic waar ik in post direct over mij, alle jezus nog aan toe zeg.
Tijd om het over versieren te hebben.
& magnetronkoffie stop er mee, nu maak je jezelf belachelijk.
Maar jij hebt er last van, hij vind het alleen maar grappig. Dus wees dan zelf de verstandigste en heb schijt aan hem, want hij gaat er niet mee stoppen zolang jij blijft reageren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij kan -mij- ook negeren en dat doet hij ook niet
Ik vind flutke's bezopen posts trouwens wel storend. Hij loopt hier alleen maar te rellen ipv mensen te helpenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je neemt het zo serieus
En jij hapt ook steeds op zijn opmerkingen
Het gaat er niet om dat ik zeg dat je niet meer moet posten, maar ik vind jullie opmerkingen tegen elkaar storender dan flepkes bezopen posts.
Maar ik heb ook schijt aan hem, maar ik kies er zelf voor waar ik op wil reageren en waarop niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jij hebt er last van, hij vind het alleen maar grappig. Dus wees dan zelf de verstandigste en heb schijt aan hem, want hij gaat er niet mee stoppen zolang jij blijft reageren.
En ga je stoppen met happen nu dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind flutke's bezopen posts trouwens wel storend. Hij loopt hier alleen maar te rellen ipv mensen te helpen
Luiers?quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
MK kan binnenkort ook van de lijst af. Ik zie liefde opboeien
Zodra flutke stopt met vissen? ;Dquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ga je stoppen met happen nu dan?
Doe het anders voor mij
MK and Flepke, sitting in a tree, k.i.s.s.i.n.g.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:06 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zou toch nooit vreemdgaan met zo'n mooie cactus op de bank?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt geen schijt aan hem, want dan zou je het niet eens lezen, laat staan reageren. Maar je moet het vooral zelf weten hoor, maar je maakt het voor jezelf alleen maar erger en ik vind het een beetje hypocriet als je dan wel naar de modjes gaat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik heb ook schijt aan hem, maar ik kies er zelf voor waar ik op wil reageren en waarop niet.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
MK and Flepke, sitting in a tree, k.i.s.s.i.n.g.
Mwa... ik hoef hier niet perse op de lijst hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, dat doet me eraan herinneren dat jij ook op die lijst hoort
Bij deze sta je er ook op danquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef YoshiEscobar het volgende:
Mwa... ik hoef hier niet perse op de lijst hoor
Hoe is het gegaan meis? Goed nieuws?quote:
Nee, ging om een setje worden. Neuken hebben sommigen al gedaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:10 schreef Myraela het volgende:
In plaats van een "wie neukt wie" lijstje. Heeft dit een topic 'Wie moet nog neuken" lijstje.
Flepke mag ook voorzien worden. Het liefst van een lul in z'n mond en nog één in elke hand zodat hij niet meer kan typen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
MLiG
Tijn
MK
(Kree)
Capstan
Benzin
Euhm..
Je hoort wel op de lijst met mensen die nog niet voorzien zijn andersquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Mwa... ik hoef hier niet perse op de lijst hoor
quote:MLiG
Tijn
MK
(Kree)
Capstan
Benzin
Heloef
Kedge
YoshiEscobar
Flepke
Royal sadness indeed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:10 schreef Myraela het volgende:
In plaats van een "wie neukt wie" lijstje. Heeft dit een topic 'Wie moet nog neuken" lijstje.
Die zal wel een stukje korter zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:10 schreef Myraela het volgende:
Neuk jij die allemaal? Waarom sta ik niet op dat lijstje dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:13 schreef Cactus1 het volgende:
De nieuwe lijst, want jullie quoten de verkeerde![]()
MLiG
Tijn
MK
(Kree)
Capstan
Benzin
Heloef
Kedge
Minibeer
YoshiEscobar
Nog afwachten, zijn nog aan onderzoek, waarschijnlijk gaan ze ook uitzoeken welke medicijnen mam hebben in geval met de lever . Maar blijf het wel eng vinden pap probeerde me wel gerust te stellen maar ik vind hartklachten voor iemand met een levertransplantatie nogal riskant klinken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan meis? Goed nieuws?
Jij biedt bij deze 1 lul aan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:11 schreef Supersoep het volgende:
Flepke mag ook voorzien worden. Het liefst van een lul in z'n mond en nog één in elke hand zodat hij niet meer kan typen.
Deze helden moeten nog voorzien worden van een vrouw (voor langere tijd). Ik ben niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:14 schreef Flepke het volgende:
Neuk jij die allemaal? Waarom sta ik niet op dat lijstje dan?
Ze is iig onder behandeling en ze houden het vast goed in de gaten. Het is ook eng, maar probeer je niet teveel zorgen te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:14 schreef formerjellybean het volgende:
Nog afwachten, zijn nog aan onderzoek, waarschijnlijk gaan ze ook uitzoeken welke medicijnen mam hebben in geval met de lever . Maar blijf het wel eng vinden pap probeerde me wel gerust te stellen maar ik vind hartklachten voor iemand met een levertransplantatie nogal riskant klinken.
Dat is het geluk want ze heeft specialisten voor haar lever in Rotterdam die er voorgeschoold zijn en die zitten er ook echt boven op dat is een geluk bij een ongeluk zeg maar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze is iig onder behandeling en ze houden het vast goed in de gaten. Het is ook eng, maar probeer je niet teveel zorgen te maken.
Ik moet ook nog voorzien worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
MLiG
Tijn
MK
(Kree)
Capstan
Benzin
Euhm..
Hoe oud ben je eigenlijk enzo?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog voorzien worden.
zijn moeder was kaneelquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk enzo?
Van jou weet ik nog niet echt wat namelijk
Dus vertel: wie is je vader, wie is je moeder?
Ik ben 25. Recent vrijgezel geworden. Slecht in versieren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk enzo?
Van jou weet ik nog niet echt wat namelijk
Dus vertel: wie is je vader, wie is je moeder?
Ach zo...quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben 25. Recent vrijgezel geworden. Slecht in versieren.
nou als je op je 17 een relatie kreeg omdat een voortvarend meisje je wel zag zitten heb je daar natuurlijk geen reet aan laterquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach zo...
Nou ja, je hebt het in elk geval allemaal al eens meegemaakt, daar wordt het waarschijnlijk wel minder lastig door.
Misschien ooit. Ik heb alleen niet het gevoel dat dat mijn leven compleet zou maken en hecht er niet zoveel waarde aan als de meeste hier, ik vermaak me nu ook prima.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij wilde helemaal geen relatie toch?
Tja, maar je houdt er waarschijnlijk wel een gezondere houding tegenover vrouwen op na dan sommigen in dit topic als je al eens met eentje een relatie hebt gehadquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als je op je 17 een relatie kreeg omdat een voortvarend meisje je wel zag zitten heb je daar natuurlijk geen reet aan later
ik bedoel mijn lief is een schat van een kerel maar geen enkele vaardigheid op het gebied van versieren
als ik hem nu los zou laten in het wild met de boodschap breng eens een hertje mee naar huis pist ie in z'n broek hoor
Ja, ik heb wat ervaring. Zelf samengewoond.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach zo...
Nou ja, je hebt het in elk geval allemaal al eens meegemaakt, daar wordt het waarschijnlijk wel minder lastig door.
Nou, gezondquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, maar je houdt er waarschijnlijk wel een gezondere houding tegenover vrouwen op na dan sommigen in dit topic als je al eens met eentje een relatie hebt gehad
QFTquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien ooit. Ik heb alleen niet het gevoel dat dat mijn leven compleet zou maken en hecht er niet zoveel waarde aan als de meeste hier, ik vermaak me nu ook prima.
het lijkt me dat 1 die toevalllig kwam aanwaaien niet allerlei basishoudingen van onzekerheid teniet kan doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, maar je houdt er waarschijnlijk wel een gezondere houding tegenover vrouwen op na dan sommigen in dit topic als je al eens met eentje een relatie hebt gehad
Ik heb nog wel een paar gebruikte op de plank liggen, wat schuift het?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deze helden moeten nog voorzien worden van een vrouw (voor langere tijd).
Heb je die koffiebuurman gepaald?quote:Ik ben niet beschikbaar.
Check post van myraquote:Jij staat er niet op omdat je geen relatie wil.
Het is niet eens om m'n leven compleet te maken. Het is ook dat ik 't single zijn nu toch wel gezien heb. Tuurlijk, het heeft ook voordelen etc enz, maar ik ben nu ook wel gewoon toe aan wat anders dan alleen maar alleen zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien ooit. Ik heb alleen niet het gevoel dat dat mijn leven compleet zou maken en hecht er niet zoveel waarde aan als de meeste hier, ik vermaak me nu ook prima.
Ik denk ook met momenten dat alle mannen kapot kunnen vallen, maar ze doen het nooitquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, gezond. Ik heb best een fikse dosis haat jegens het andere geslacht. Al weet ik ook wel dat ik dat niet moet projecteren op iedere vrouw.
Ik ben alleen teleurgesteld in wat ik tot nu toe ben tegengekomen.
gelukkig niet!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk ook met momenten dat alle mannen kapot kunnen vallen, maar ze doen het nooit
Je kan ook warme vrouwenlijven tegen je aan hebben kruipen zonder dat je een relatie hebt hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is niet eens om m'n leven compleet te maken. Het is ook dat ik 't single zijn nu toch wel gezien heb. Tuurlijk, het heeft ook voordelen etc enz, maar ik ben nu ook wel gewoon toe aan wat anders dan alleen maar alleen zijn.
Op een gegeven moment mis je toch wel dat warme lijf naast je waar je nog even tegen aan kan kruipen
Neequote:Op dinsdag 1 november 2011 17:38 schreef Flepke het volgende:
Heb je die koffiebuurman gepaald?
Check post van myra
Zolang ze maar niets zegt. Straks raak je weer geïriteerdquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is niet eens om m'n leven compleet te maken. Het is ook dat ik 't single zijn nu toch wel gezien heb. Tuurlijk, het heeft ook voordelen etc enz, maar ik ben nu ook wel gewoon toe aan wat anders dan alleen maar alleen zijn.
Op een gegeven moment mis je toch wel dat warme lijf naast je waar je nog even tegen aan kan kruipen
Je hebt twee mensen nodig om een ruzie te maken.... ofwel: kijk altijd eerst naar jezelfquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk ook met momenten dat alle mannen kapot kunnen vallen, maar ze doen het nooit
wel koffie mee gedronken?quote:
maar met one night stands is het wel lastiger een bepaalde intimiteit op te bouwenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je kan ook warme vrouwenlijven tegen je aan hebben kruipen zonder dat je een relatie hebt hoor.
Als ik geen relatie heb dan heb ik meer vrouwen om me heen dan tijdens een (gesloten)relatie.
Zit je weer te vissen naar happerts flupke?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je kan ook warme vrouwenlijven tegen je aan hebben kruipen zonder dat je een relatie hebt hoor.
Als ik geen relatie heb dan heb ik meer vrouwen om me heen dan tijdens een (gesloten)relatie.
Ach ik pak zijn piemel wel uit de brokstukken en vermaak me daar wel meequote:Op dinsdag 1 november 2011 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
gelukkig niet!
dat is veel lijmen als je dan toch weer eens sex met een kerel wil
Gaat het dan ook wel eens gewoon om knuffelen of het lief hebben van elkaar zeg maar; of staat seks altijd centraal?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoi senji. Je mag ook best wel normaal reageren hoor. Tis niet dat ik nooit een relatie gehad heb maar meer dat versieren mij niet zo goed af gaat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zolang ze maar niets zegt. Straks raak je weer geïriteerd
Mja, je hebt single zijn en single zijn he. Ik heb met sommige scharrels een band die bijna op een relatie lijkt, behalve dat het niet exclusief is en dat ik niet de behoefte heb iemand constant te zien. Ik voel me niet alleen. Soms wel eventjes, maar in het algemeen voel ik me niet alleen in het leven staan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
nah dan kun je net zo goed een dildo pakkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach ik pak zijn piemel wel uit de brokstukken en vermaak me daar wel mee
Dat besef ik me ook zo'n 5 minuten later na zo'n gedachte. En stel 'm dan bij tot 'sommige mannen mogen kapot vallen'quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:41 schreef Axel1988 het volgende:
Je hebt twee mensen nodig om een ruzie te maken.... ofwel: kijk altijd eerst naar jezelf.
Als je hier als vrouw komt word je meteen plat gePMd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het lijken vooral mannen te zijn die zoekende zijn.
Misschien moet iemand eens een workshop organiseren.
Ik lust geen koffie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:41 schreef Flepke het volgende:
wel koffie mee gedronken?
Wel van plan om door hem gepaald te worden?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar met one night stands is het wel lastiger een bepaalde intimiteit op te bouwen
bijvoorbeeld lekker een filmpje kijken in bed (met een softijsje er bij)
dat is toch ook heerlijk
ik gok dat ie daar ook een beetje op doelt... niet alles is sex
Gewoon genieten van de tijd die je samen bent zonder gezeik/jalouzie etc. Daar past filmpje kijken/knuffelen ook prima bij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gaat het dan ook wel eens gewoon om knuffelen of het lief hebben van elkaar zeg maar; of staat seks altijd centraal?
Nou, niet door mij hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je hier als vrouw komt word je meteen plat gePMd.
Vandaar de wat scheve verhoudingen.
nou zeg ook nooit een pm gehad!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij Flepke draait het slechts en alleen om seks. Dit is inmiddels toch al duidelijk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef Axel1988 het volgende:
Gaat het dan ook wel eens gewoon om knuffelen of het lief hebben van elkaar zeg maar; of staat seks altijd centraal?
Laten we het gezellig houden en loop nou niet zo te stoken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zit je weer te vissen naar happerts flupke?
Ah, dat is misschien een goed idee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eens, het komt niet eens in de buurt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
nah dan kun je net zo goed een dildo pakken
en dat kan in mijn ogen toch nooit tippen aan een echte man met een mannenlijf en zo
nee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij Flepke draait het slechts en alleen om seks. Dit is inmiddels toch al duidelijk?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
[..]
Gewoon genieten van de tijd die je samen bent zonder gezeik/jalouzie etc. Daar past filmpje kijken/knuffelen ook prima bij.
Maargoed, dan moet je beide niet "bezitterig" zijn.
In een relatie hoef je ook niet bezitterig te zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
[..]
Gewoon genieten van de tijd die je samen bent zonder gezeik/jalouzie etc. Daar past filmpje kijken/knuffelen ook prima bij.
Jij postte ook waarschijnlijk niet dat je het wel leuk zou lijken om een vriendje te hebben ofzoquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou zeg ook nooit een pm gehad!
ik begin toch behoorlijk onzeker te worden hier hoor haha
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Flepke mag ook voorzien worden. Het liefst van een lul in z'n mond en nog één in elke hand zodat hij niet meer kan typen.
Loop jij nou niet zo te stoken flupke. JIJ vroeg wat aan MIJ, niet andersomquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden en loop nou niet zo te stoken.
Zou jij het leuk vinden als jou vriend alles wat hij met jou doet ook bij andere zou doen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
In een relatie hoef je ook niet bezitterig te zijn?
Ik zeik niet naar mijn lief en ben ook niet jaloers
Ik snap niet waarom die dingen bij sommige mensen zo vast zitten aan een relatie
in mijn ogen horen die dingen juist niet thuis in een relatie
damn my badquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij postte ook waarschijnlijk niet dat je het wel leuk zou lijken om een vriendje te hebben ofzo
Ik herken me zelf altijd in de eigenschappen van dat woord inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lekker woord is dat hè? Krachtig, kort, fel, duidelijk...gewoon perfect
Ik heb een paar jaar helemaal geen zin gehad in een relatie. Pas sinds ergens dit jaar begon ik zoiets te hebbgen van "Hmmm....heb dit single zijn nu wel weer gezien!"quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben meer in een weet het niet fase , en dus eigenlijk totaal niet zoekend
Oh?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet namelijk ook nog niet precies waar ik naartoe wil met die meid waar ik nu mee bezig ben. Van de ene kant wil ik nu geen relatie; ik wil experimenteren... geen commitment en verbintenis. Van de andere kant vind ik het heel prettig om bij haar te zijn. Gewoon wat te knuffelen en over vanalles kunnen praten... je geliefd voelen, voelt eigenlijk wel heel goedquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
[..]
dat is zo ongeveer de enige afspraak die we hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als jou vriend alles wat hij met jou doet ook bij andere zou doen?
Dat past niet in een (gesloten)relatie.
Als man zijnde ook hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij speelt met je nagels uit, veel mannen zijn bang van je.quote:
Doe nou gewoon ff normaal. Negeer Flepke of zet je laptop/pc uit. Je bent echt fucking irritant nu .quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Loop jij nou niet zo te stoken flupke. JIJ vroeg wat aan MIJ, niet andersom
Heb net al aan hem gevraagd niet steeds op mij te reagerenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef formerjellybean het volgende:
magnetron blijf nou niet reageren erop dan
negatief?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik herken me zelf altijd in de eigenschappen van dat woord inderdaad.
Oh ja, ik had jou nog een keer gePMd ooitquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als man zijnde ook hoor.
[..]
Jij speelt met je nagels uit, veel mannen zijn bang van je.
negeer me danquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe nou gewoon ff normaal. Negeer Flepke of zet je laptop/pc uit. Je bent echt fucking irritant nu .
Op het perfecte na, ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef Flepke het volgende:
Ik herken me zelf altijd in de eigenschappen van dat woord inderdaad.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik weet namelijk ook nog niet precies waar ik naartoe wil met die meid waar ik nu mee bezig ben. Van de ene kant wil ik nu geen relatie; ik wil experimenteren... geen commitment en verbintenis. Van de andere kant vind ik het heel prettig om bij haar te zijn. Gewoon wat te knuffelen en over vanalles kunnen praten... je geliefd voelen, voelt eigenlijk wel heel goed. Ik mis haar ook als ze weggaat. Maarja, moeilijk moeilijk... het onvermijdelijke gesprek over wat het is wat wij nou precies hebben of waar we samen naartoe gaan, gaat vroeg of laat toch komen.
hij vliegt door de kamer met een wit laken over zijn hoofd?quote:
Uit 1992. Ja, ik denk dat dit iets te jong voor me is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straw komt hier al heel lang, tis een ongeschreven wet dat zij niet beschikbaar is
Mooie kin heb je schat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vergeten.Heb de serie niet gezien, maar ze lijkt een beetje op mij qua uiterlijk.
No one is perfect... that's why pencils have erasers.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op het perfecte na, ben ik het met je eens.
en je hebt geen tieten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beter check je de neus, nog beter.
Kreeg reactie die weg waren mijn status is weg komt niet naar boven. Ik denk dat die aan het na halloweenen is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij vliegt door de kamer met een wit laken over zijn hoofd?
ow jeetje mijn humor is ook echt niks vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:54 schreef Cactus1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Ik vraag me wel eens af, wat zou perfect zijn? Ik denk dat ik mijn perfecte vent niet eens kan beschrijven. Laat staan dat het voor iedereen zou gelden. Het bestaat dus gewoon niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:53 schreef Flepke het volgende:
No one is perfect... that's why pencils have erasers.
Ik zag dat het op 1 uur begon. Dan moet ik nog werken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg kaneelstokje, kom je a.s. zaterdag naar de meet?
Ah sjit. Jammerquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag dat het op 1 uur begon. Dan moet ik nog werken.
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af, wat zou perfect zijn? Ik denk dat ik mijn perfecte vent niet eens kan beschrijven. Laat staan dat het voor iedereen zou gelden. Het bestaat dus gewoon niet.
Ja, helaas. Mijn vaste lasten zijn verdubbelt nu ik alleen woon, dus ik moet wel blijven werken.quote:
Ja, dat is wel duidelijk. Misschien de volgende keer? Ik weet niet of sinji een meet aan het regelen was?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, helaas. Mijn vaste lasten zijn verdubbelt nu ik alleen woon, dus ik moet wel blijven werken.
Makkelijk voor als je een discussie hebt zeker:quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:02 schreef Myraela het volgende:
Perfectie zou me onzeker maken denk ik, ik vind het juist wel tof als iemand wat dingetjes zou hebben die ik wat minder vind.
Geen enkel mens is perfect, iedereen heeft wel wat manko'squote:Op dinsdag 1 november 2011 18:02 schreef Myraela het volgende:
Perfectie zou me onzeker maken denk ik, ik vind het juist wel tof als iemand wat dingetjes zou hebben die ik wat minder vind.
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Makkelijk voor als je een discussie hebt zeker:
"Nee moet jij zeggen met die flaporen van je"
Als ik een meet van tevoren kan inplannen, moet dat wel lukken. Dan werk ik een extra dagje door de week.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel duidelijk. Misschien de volgende keer? Ik weet niet of sinji een meet aan het regelen was?
Zal dat het zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straw komt hier al heel lang, tis een ongeschreven wet dat zij niet beschikbaar is
Uiterlijke perfectie is zeker mogelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen enkel mens is perfect, iedereen heeft wel wat manko's
Zijn ze zo groot dan?quote:
Ja, maar impliciet is het wel uit je posts te lezenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Altijd...ik heb het misschien 3 keer gezegd in 393 delen. Valt mee.
Dat was hem ook wel duidelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even goed lezen, ik had het tegen cactus. Lijkt me duidelijk dat dat duidelijk was
Aan de andere kant, uiterlijke perfectie is ook een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uiterlijke perfectie is zeker mogelijk.
Innerlijke perfectie ben ik nog nooit tegen gekomen.
Ik zou het gewoon bijna gaan proberenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zijn ze zo groot dan?
Als je tegen een muur aan loopt, wat raakt eerder de muur, je tieten of je neus?
Weet ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was hem ook wel duidelijk.
Plaatje van jouw beeld van uiterlijke perfectie?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
Wat ik uiterlijke perfectie vind zouden heel veel vrouwen juist niet mooi vinden.
Maar voor een relatie vind ik uiterlijk sowieso niet zo belangrijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
Wat ik uiterlijke perfectie vind zouden heel veel vrouwen juist niet mooi vinden.
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
Volgensmij is het sadako van http://en.wikipedia.org/wiki/Kimi_ni_Todokequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |