SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Euh heb een foto inmiddels hoor via msnquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik maak nergens een probleem
Van. Ik geef alleen mijn standpunt waarom zij ook langzaam aan wikt doen en de foto achterwegen laat.
En ze spreekt zich keer op keer tegen. Wees dan gewoon eerlijk, kom niet met niks zeggende argumenten aan.
Tuurlijk kan ik anders reageren, maar het lokt ook direct een reactie van har kant uit. Aan dat soort reacties kan je veel zien.
Ik zei het al eerder, hoop dat jullie klik er wel is. Maar pas op dat je zelf niet teleur gestelt en je er kost bare tijd in gaat steken.
Dat is mijn enige advies
en en lekker wijf?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
Euh heb een foto inmiddels hoor via msn
Jullie moeten je allemaal niet gelijk zo druk maken
Leuk hoor zo effe afgaande op de foto, maar een foto zegt niet alles voor mijquote:
Pff. Hij is gegarandeerd uniek. Ik daag je uit een identieke TT te vinden!quote:
Kans acht ik inderdaad vrij klein ja. Dat wil niet zeggen dat ik het volledig uit sluit!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En misschien zit jij er wel net zo goed naast, maar dat lijkt haast geen optie door de manier waarop je post.
Oooh ik voel me niet aangevallen hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kans acht ik inderdaad vrij klein ja. Dat wil niet zeggen dat ik het volledig uit sluit!
Maar goed prima hebben we ook weer gehad.
Bij deze stop ik over dit onderwerp. Nieuw topic nieuwe kansen.
Nogmaals, kree laat er geen onduidelijkheden zijn. Gun je het beste
En moet weer verder werken
Tsja niet iedereen geeft meteen zijn foto aan jan en alleman op internet, beetje apart om dan meteen maar te concluderen dat ze er niet uit ziet, of zichzelf er niet uit vindt zien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kans acht ik inderdaad vrij klein ja. Dat wil niet zeggen dat ik het volledig uit sluit!
Maar goed prima hebben we ook weer gehad.
Bij deze stop ik over dit onderwerp. Nieuw topic nieuwe kansen.
Nogmaals, kree laat er geen onduidelijkheden zijn. Gun je het beste
En moet weer verder werken
Bwhehehhheheehehhe.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
Wie weet komt het wel tot topic babys ooit
tof
Op mij hoef je niet te rekenen dan, ik wil namelijk geen kinderenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
Wie weet komt het wel tot topic babys ooit
tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef WokkelKardinaal het volgende:
omdat breda fijn uitgaan is
Ah de Natres, tof hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoef persoonlijk ook geen babys maar een als-versieren-niet-zo-makkelijk-gaat-baby is wel de ultieme kroon op dit topic tochquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehhheheehehhe.![]()
Het is dat ik van kinderen walg, anders had ik nu ook gezegd dat ik het "tof" zou vinden.
ik wilde het combineren met uitgaan, maar alle huisgenoten laten het afwetenquote:
Maar dan gaan ze straks praten over kinderprobleempjes en alles.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoef persoonlijk ook geen babys maar een als-versieren-niet-zo-makkelijk-gaat-baby is wel de ultieme kroon op dit topic toch
maar dan is er iig wel geneuktquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze straks praten over kinderprobleempjes en alles.
Net zoals catbert en zijn kinderlijke TT!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze straks praten over kinderprobleempjes en alles.
Maar er is toch al geneuktquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan is er iig wel geneukt
en goed ook
en dan schuppen we ze naar oud
behalve als hun kind niet kan flirten
De 2de generatie van "Als versieren niet zo makkelijk gaat"quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan is er iig wel geneukt
en goed ook
en dan schuppen we ze naar oud
behalve als hun kind niet kan flirten
Kinderen krijgen is niet een einddoelquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoef persoonlijk ook geen babys maar een als-versieren-niet-zo-makkelijk-gaat-baby is wel de ultieme kroon op dit topic toch
Heh, ja, de volgende TT laat ik door m'n dochter intypenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Net zoals catbert en zijn kinderlijke TT!
Waarom niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op mij hoef je niet te rekenen dan, ik wil namelijk geen kinderen
ja oke maar een baby is nou eenmaal de bekroningquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar er is toch al geneukt
Omdat ik vind dat je er voor je kinderen moet kunnen zijn, en dat kan ik gewoon niet. Das de korte versie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
Opzich zou ik het wil willen als ik echt iemand kan vinden waarmee ik me leven wil delen.
Nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja oke maar een baby is nou eenmaal de bekroning
klaar
jawel want wat ik zeg klopt altijdquote:
Eerste wat je zegt sowieso, maar het tweede waarom dan niet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je er voor je kinderen moet kunnen zijn, en dat kan ik gewoon niet. Das de korte versie.
Bovendien kost een kind zo veel tijd en stress, das niks voor mij
Wacht maar tot je de 30 nadert, dan gaat je biologische klok tikken en zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog lang geen kinderen, ik zou geen nooit zeggen, maar op het moment hoef ik kinderen niet eens te zien al helemaal niet te horen en zou ik ze het liefst een klap geven als ze huilen.
Dat heb ik nog steeds met andere kinderen hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog lang geen kinderen, ik zou geen nooit zeggen, maar op het moment hoef ik kinderen niet eens te zien al helemaal niet te horen en zou ik ze het liefst een klap geven als ze huilen.
Ik heb gewoon niks met kinderen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
Eerste wat je zegt sowieso, maar het tweede waarom dan niet?
Langere uitleg graag
Nou... je bent een vrouw, dat is eigenlijk al genoeg aanwijzing dat lang niet alles wat je zegt kloptquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel want wat ik zeg klopt altijd
klaar
Als iemand een relatie kan krijgen en houden voor langere tijd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat vind jij dan de bekroning op deze reeks?
Heul niequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wacht maar tot je de 30 nadert, dan gaat je biologische klok tikken en zo
Maarja heb je dan niet dat je iedereen leuk met de kinderwagen ziet lopen enzo op je leeftijd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met kinderen.
Het hebben van een kind zou zo'n enorme impact op m'n leven hebben, ik zou dat gewoon niet kunnen trekkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
Maarja heb je dan niet dat je iedereen leuk met de kinderwagen ziet lopen enzo op je leeftijd.
Ben een beetje van dezelfde leeftijd als jou, maar het lijkt mij toch wel leuk.
Matig, een topicreeksbaby is daar wel de overtreffende trap van imo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als iemand een relatie kan krijgen en houden voor langere tijd.
Zeg!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... je bent een vrouw, dat is eigenlijk al genoeg aanwijzing dat lang niet alles wat je zegt klopt
Dat zeggen mensen altijd, misschien komt dat inderdaad nog.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de 30 nadert, dan gaat je biologische klok tikken en zo
nou oke dat mag ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als iemand een relatie kan krijgen en houden voor langere tijd.
Tja ik zou ook niet weten hoe het zou gaan, maar kinderen wil ik toch echt wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het hebben van een kind zou zo'n enorme impact op m'n leven hebben, ik zou dat gewoon niet kunnen trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |