Ja weet het, maar ben bezig met leren dus concentreer me even niet zo goed op spelling/grammatica, excuses daarvoorquote:
Je bent echt goed bezig als je ondertussen een topic op FOK! opentquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja weet het, maar ben bezig met leren dus concentreer me even niet zo goed op spelling/grammatica, excuses daarvoor.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:58 schreef WH141 het volgende:
mensen die zeggen dat ik mijn broek op moet hijsen
Dit lijkt een lemming o.i.d., maar bedacht me na het lezen van dat topic dat dit inderdaad een grote klacht is, waar ik dagelijks last van heb. Dus het is geen reactie op o.i.d.quote:
Ik denk het niet, aangezien dit een forum in de virtuele wereld is. Maar nog een ouderwetse. Met tekst. Zonder avatars die je helemaal kunt aankleden zoals jij wil. Misschien kan iemand een avatar plaatje met een afgezakte broek posten. Misschien kan iemand overal ascii pics van een afgezakte broek posten. Maar dan heb je het wel zo'n beetje gehad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef computerprobleem het volgende:
Ik hoop dat er op FOK! niet al te veel van zulke broek-laag-dragende-gastjes rondlopen, want echt, kan zulke mensen niet uitstaan.
Wat een kankersmoes, geef gewoon toe dat je een fout hebt gemaakt en het echt niet wist. Het kan mij geen moer schelen hoe je schrijft, kom alleen niet met slappe excuses.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja weet het, maar ben bezig met leren dus concentreer me even niet zo goed op spelling/grammatica, excuses daarvoor.
Laat die alsjeblieft een laag uitgesneden gewoon decolette tonen in plaats van een bouwvakkersdecolette.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:05 schreef RickoKun het volgende:
Is toch echt wel heerlijk om te zien hoor.
Vooral bij lekkere chicks van 16 met dikke smaballenGeef maar toe, daar kijkt elke man naar met plezier!
Coban je valt me tegen nu, ik zag jou als een nette dame:). Ik loop als een goede Jehova altijd in lange rok:P:)quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:10 schreef coban het volgende:
Ik draag nooit broeken.
Mensen die hun benen bedekken
Sorryquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:14 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Coban je valt me tegen nu, ik zag jou als een nette dame:). Ik loop als een goede Jehova altijd in lange rok:P:)
Met genoegen, maar ben geen pot:)quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik jou ook wel
Zullen we vriendinnetjes worden?
Vroeger slachtten de mensen elkaar af, aten ze hun eigen kinderen op, bezwangerden hun eigen dochters zonder gestraft te worden, leefden ze in hutten en natte en vochtige grotten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:18 schreef HTrockstar het volgende:
Vroeger liepen mensen bijna naakt rond, en nu lopen mensen te huilen als ze een onderbroek zien.
Niet zeuren, gewoon keertje proberenquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef computerprobleem het volgende:
Dit lijkt een lemming o.i.d., maar bedacht me na het lezen van dat topic dat dit inderdaad een grote klacht is, waar ik dagelijks last van heb. Dus het is geen reactie op o.i.d.
De TT zegt het al. Mensen die hun broek niet opheisen
Wat is er zo moeilijk aan jezelf als een volwassene gedragen, fatsoen hebben en tonen?
Waarom zou je zo rond willen lopen? Zodat homo's makkelijker toegang tot je hebben of wat?
Ik snap echt niet wat er zo mooi is aan je broek half te dragen om je vuile onderbroek te showen, soms ook nog met een halve bilspleet erbij. Blijf dan gewoon binnen of zo. Kleren zijn uitgevonden met een bepaald doel, ze zijn niet gemaakt zodat jij ze koopt en ze half over de grond meesleept.
Ik hoop dat er op FOK! niet al te veel van zulke broek-laag-dragende-gastjes rondlopen, want echt, kan zulke mensen niet uitstaan.
---
Dit lijkt een lemming o.i.d., maar bedacht me na het lezen van dat topic dat dit inderdaad een grote klacht is, waar ik dagelijks last van heb. Dus het is geen reactie op o.i.d.
Nee nee dat is juist probleem. Het zijn niet meer alleen de wiggers (onzinnige term vind ik dat trouwens, hiphopcultuur is toevallig door negers uitgevonden, maar dat maakt je nog geen wannabe neger als je eraan mee doet maar gewoon een blanke die houdt van de hiphopcultuur) die dat doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:17 schreef famousje het volgende:
Terechte klacht. Smerige lui altjid
Je hebt eigenlijk 2 soorten.
- Mensen die onbewust hun broek laag hebben hangen.
- Wiggers die het express doen
Wtfquote:
Er is toch zo'n staat in Amerika waar je een boete krijgt als je onderbroek te zien isquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wtf
Als ik het voor het zeggen had in dat land, stond er nu een straf van 10 jaar op het laag dragen van je broek. Die gast op de foto zou niet eens kans op vervroegde vrijlating hebben
Ik snap geen fuck van wat hier nou staat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:26 schreef AndreaW het volgende:
Ik wil een man in goede kleding zien, als ik sex wil gaat alles uit.:) Komop zeg dames aantrekken met een half opgehouden broek met een merk erin .. het gaat erom hoe de man is .. en wat er in de broek zit:P
Spaties voor een emoticon aub, en niet voor een punt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:26 schreef AndreaW het volgende:
Ik wil een man in goede kleding zien, als ik sex wil gaat alles uit.:) Komop zeg dames aantrekken met een half opgehouden broek met een merk erin .. het gaat erom hoe de man is .. en wat er in de broek zit:P
Dit is serieus de gedachte erachter?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:29 schreef bosi_wa het volgende:
Dat is uit respect voor gevangenen()die mogen namelijk geen riem dus zakt hun broek af. Vanuit de VS hiernaartoe gewaaid.
Je kan hem natuurlijk ook normaal dragen.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, je broek tot je navel opgetrokken is een feest.
Ja komt uit de hiphopcultuur en nu wordt het ook buiten de hiphopcultuur gebruikt.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dit is serieus de gedachte erachter?!
Dat is lelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je kan hem natuurlijk ook normaal dragen.
Je weet niet eens hoe ik m'n broek draag, je trekt dus een voorbarige conclusie, derhalve ben je zelf een pauper.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je ouder bent dan 12 mag je je broek wel eens normaal gaan dragen, pauper
Je zegt zelf dat je hem laag draagt.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik m'n broek draag, je trekt dus een voorbarige conclusie, derhalve ben je zelf een pauper.
Niet waar.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je hem laag draagt.
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe je hem dan wel draagt? Gewoon niet?quote:
Precies, jij snapt het. Broeken zijn overrated.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe je hem dan wel draagt? Gewoon niet?
[/quote]quote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef AndreaW het volgende:
Ik had wat op, maar er geen punt van:P:)
Ik snap geen fuck van wat hier nou staat.
Uwen quote is kapot.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |