Met genoegen, maar ben geen pot:)quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik jou ook wel
Zullen we vriendinnetjes worden?
Vroeger slachtten de mensen elkaar af, aten ze hun eigen kinderen op, bezwangerden hun eigen dochters zonder gestraft te worden, leefden ze in hutten en natte en vochtige grotten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:18 schreef HTrockstar het volgende:
Vroeger liepen mensen bijna naakt rond, en nu lopen mensen te huilen als ze een onderbroek zien.
Niet zeuren, gewoon keertje proberenquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef computerprobleem het volgende:
Dit lijkt een lemming o.i.d., maar bedacht me na het lezen van dat topic dat dit inderdaad een grote klacht is, waar ik dagelijks last van heb. Dus het is geen reactie op o.i.d.
De TT zegt het al. Mensen die hun broek niet opheisen
Wat is er zo moeilijk aan jezelf als een volwassene gedragen, fatsoen hebben en tonen?
Waarom zou je zo rond willen lopen? Zodat homo's makkelijker toegang tot je hebben of wat?
Ik snap echt niet wat er zo mooi is aan je broek half te dragen om je vuile onderbroek te showen, soms ook nog met een halve bilspleet erbij. Blijf dan gewoon binnen of zo. Kleren zijn uitgevonden met een bepaald doel, ze zijn niet gemaakt zodat jij ze koopt en ze half over de grond meesleept.
Ik hoop dat er op FOK! niet al te veel van zulke broek-laag-dragende-gastjes rondlopen, want echt, kan zulke mensen niet uitstaan.
---
Dit lijkt een lemming o.i.d., maar bedacht me na het lezen van dat topic dat dit inderdaad een grote klacht is, waar ik dagelijks last van heb. Dus het is geen reactie op o.i.d.
Nee nee dat is juist probleem. Het zijn niet meer alleen de wiggers (onzinnige term vind ik dat trouwens, hiphopcultuur is toevallig door negers uitgevonden, maar dat maakt je nog geen wannabe neger als je eraan mee doet maar gewoon een blanke die houdt van de hiphopcultuur) die dat doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:17 schreef famousje het volgende:
Terechte klacht. Smerige lui altjid
Je hebt eigenlijk 2 soorten.
- Mensen die onbewust hun broek laag hebben hangen.
- Wiggers die het express doen
Wtfquote:
Er is toch zo'n staat in Amerika waar je een boete krijgt als je onderbroek te zien isquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wtf
Als ik het voor het zeggen had in dat land, stond er nu een straf van 10 jaar op het laag dragen van je broek. Die gast op de foto zou niet eens kans op vervroegde vrijlating hebben
Ik snap geen fuck van wat hier nou staat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:26 schreef AndreaW het volgende:
Ik wil een man in goede kleding zien, als ik sex wil gaat alles uit.:) Komop zeg dames aantrekken met een half opgehouden broek met een merk erin .. het gaat erom hoe de man is .. en wat er in de broek zit:P
Spaties voor een emoticon aub, en niet voor een punt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:26 schreef AndreaW het volgende:
Ik wil een man in goede kleding zien, als ik sex wil gaat alles uit.:) Komop zeg dames aantrekken met een half opgehouden broek met een merk erin .. het gaat erom hoe de man is .. en wat er in de broek zit:P
Dit is serieus de gedachte erachter?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:29 schreef bosi_wa het volgende:
Dat is uit respect voor gevangenen()die mogen namelijk geen riem dus zakt hun broek af. Vanuit de VS hiernaartoe gewaaid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |