Ik snap geen fuck van wat hier nou staat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:26 schreef AndreaW het volgende:
Ik wil een man in goede kleding zien, als ik sex wil gaat alles uit.:) Komop zeg dames aantrekken met een half opgehouden broek met een merk erin .. het gaat erom hoe de man is .. en wat er in de broek zit:P
Spaties voor een emoticon aub, en niet voor een punt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:26 schreef AndreaW het volgende:
Ik wil een man in goede kleding zien, als ik sex wil gaat alles uit.:) Komop zeg dames aantrekken met een half opgehouden broek met een merk erin .. het gaat erom hoe de man is .. en wat er in de broek zit:P
Dit is serieus de gedachte erachter?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:29 schreef bosi_wa het volgende:
Dat is uit respect voor gevangenen()die mogen namelijk geen riem dus zakt hun broek af. Vanuit de VS hiernaartoe gewaaid.
Je kan hem natuurlijk ook normaal dragen.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, je broek tot je navel opgetrokken is een feest.
Ja komt uit de hiphopcultuur en nu wordt het ook buiten de hiphopcultuur gebruikt.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dit is serieus de gedachte erachter?!
Dat is lelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je kan hem natuurlijk ook normaal dragen.
Je weet niet eens hoe ik m'n broek draag, je trekt dus een voorbarige conclusie, derhalve ben je zelf een pauper.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je ouder bent dan 12 mag je je broek wel eens normaal gaan dragen, pauper
Je zegt zelf dat je hem laag draagt.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik m'n broek draag, je trekt dus een voorbarige conclusie, derhalve ben je zelf een pauper.
Niet waar.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je hem laag draagt.
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe je hem dan wel draagt? Gewoon niet?quote:
Precies, jij snapt het. Broeken zijn overrated.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe je hem dan wel draagt? Gewoon niet?
[/quote]quote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef AndreaW het volgende:
Ik had wat op, maar er geen punt van:P:)
Ik snap geen fuck van wat hier nou staat.
Uwen quote is kapot.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |