abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103934304
nu.nl

quote:
'Artsen Israël medeplichtig aan marteling'

JERUZALEM - Israëlische artsen zijn medeplichtig aan martelingen van Palestijnse gevangenen door de Israëlische geheime dienst Shin Bet.

Dat stellen twee mensenrechtenorganisaties in een donderdag gepresenteerd rapport.
Artsen documenteren verwondingen niet die Palestijnen tijdens verhoren hebben opgelopen, en doen geen aangifte bij de politie.

Ook sturen artsen Palestijnen terug naar hun verhoor ook als zij eerder gewond zijn geraakt. Het rapport is gebaseerd op meer dan 100 gevallen.
Om kotsmisselijk van te worden, die linkse propaganda tegen Israël. Hoe durven ze het meest superieure volk ter wereld te beschuldigen van marteling? Het is een vuig antisemitisch complot bedacht om Israël zwart te maken! Gadverdamme!

En bovendien - als het al waar is he - waarom zou je een Palestijn niet mogen martelen tijdens verhoren? Alsof die mensen überhaupt maar iets waard zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2011 21:47:40 ]
pi_103934540
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:46 schreef Nielsch het volgende:
nu.nl
stellen twee mensenrechtenorganisaties
Ah. Welke? Die uit Iran soms?

Of die uit Syrie?

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_103934546
quote:
nu.nl

[..]

Om kotsmisselijk van te worden, die linkse propaganda tegen Israël. Hoe durven ze het meest superieure volk ter wereld te beschuldigen van marteling? Het is een vuig antisemitisch complot bedacht om Israël zwart te maken! Gadverdamme!

En bovendien - als het al waar is he - waarom zou je een Palestijn niet mogen martelen tijdens verhoren? Alsof die mensen überhaupt maar iets waard zijn.
kan je de bron erbij zetten please ;) is wel zo eerlijk
pi_103934677
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:49 schreef C_N het volgende:

[..]

kan je de bron erbij zetten please ;) is wel zo eerlijk
moet je aan nu.nl vragen
pi_103934834
quote:
6s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ah. Welke? Die uit Iran soms?

Of die uit Syrie?

Nee, twee Israëlische organisaties, waaronder Artsen Zonder Grenzen.
pi_103935135
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:53 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, twee Israëlische organisaties, waaronder Artsen Zonder Grenzen.
:D

Oh nee wacht:

LEUGENS! ISRAEL MARTELT NIET!!! Artsen zonder Grenzen zijn antisemieten! Vuig links complot om de Zionistische Zaak te torpederen! Wederom een uitwas van de tsunami aan anti-Israelische gevoelens welke volkomen onterecht zijn!

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2011 22:01:01 ]
  donderdag 3 november 2011 @ 22:04:45 #132
111528 Viajero
Who dares wins
pi_103935450
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:07 schreef C_N het volgende:

[..]

ook iets wat niet op een map staat ??

but any way we hebben het over israel en palestijnen .
en iedere keer kom er weer een vergelijking inplaats op een vraag te reageren ..
je lijk abbas wel
Ooit van Zuid Soedan gehoord? Dat stond niet op de kaart, en zodra het op de kaart stond was het lid van de VN.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_103935468
Veel lekker nieuws uit Israël tegenwoordig zeg. :{
pi_103935893
quote:
nu.nl

[..]

Over propaganda gesproken, dit soort taferelen zijn zeker volkomen normaal?

pi_103936020
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:11 schreef havanagila het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geen idee wat er staat, dus kan het niet beoordelen.
pi_103936209
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Geen idee wat er staat, dus kan het niet beoordelen.
Die met de witte trui op de meest rechter afbeelding heeft iig de tekst "SPERMA" op zijn trui staan. :')
pi_103936285
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die met de witte trui op de meest rechter afbeelding heeft iig de tekst "SPERMA" op zijn trui staan. :')
:)
  Moderator donderdag 3 november 2011 @ 22:26:16 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103936910
quote:

[..]

[ afbeelding ]
ja?

waar doel je precies op?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_103940277
Op het verheerlijken van personen die mensen (pogen te) vermoorden alleen vanwege hun afkomst.

Frisse mening verder, als je dat echt normaal vindt.
pi_103940512
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef havanagila het volgende:
Op het verheerlijken van personen die mensen (pogen te) vermoorden alleen vanwege hun afkomst.

Helemaal niet vanwege hun afkomst, maar vanwege hun misselijkmakende daden. Je moet eens niet zo liegen en verdraaien.

Als er een volk is dat hun moord- en verminkmachine verheerlijkt dan zijn het de Israeliers wel.
pi_103940775
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Helemaal niet vanwege hun afkomst, maar vanwege hun misselijkmakende daden. Je moet eens niet zo liegen en verdraaien.

Als er een volk is dat hun moord- en verminkmachine verheerlijkt dan zijn het de Israeliers wel.
Volgens mij ben je een beetje in de war met Israël en Palestina.
  donderdag 3 november 2011 @ 23:34:29 #142
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_103941532
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ja. Het zijn omgekomen soldaten. Voor die mensen zijn het helden, dus eren zij hun op die manier.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  donderdag 3 november 2011 @ 23:36:22 #143
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103941644
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:21 schreef havanagila het volgende:

[..]

Volgens mij ben je een beetje in de war met Israël en Palestina.
Mensen die denken dat de een goed is, en de ander slecht, blijf ik een beetje naief vinden. Feit is dat ze daar in oorlog zijn, soms openlijk, soms niet, maar het is daar oorlog. In oorlog is er geen goede kant, in een oorlog zijn we allemaal teringlijers.
Laffe huichelaar
  donderdag 3 november 2011 @ 23:41:29 #144
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_103941919
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[..]

Mensen die denken dat de een goed is, en de ander slecht, blijf ik een beetje naief vinden. Feit is dat ze daar in oorlog zijn, soms openlijk, soms niet, maar het is daar oorlog. In oorlog is er geen goede kant, in een oorlog zijn we allemaal teringlijers.
^O^
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_103941962
Nou ja, ik keur de acties van beide kanten af, maar op elke straathoek posters hangen die moordenaars vereren, vind ik iets anders dan het optreden van een leger dat onder toezicht van een krijgsraad en zowat elke mensenrechtenactivist staat.

En als je iedereen die een trekker kan overhalen een soldaat noemt, hanteer je wel erg losse definities.
  donderdag 3 november 2011 @ 23:42:59 #146
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103942021
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[..]

Precies. Dat is mijn probleem met deze kwestie. Waarbij ik vooral kritisch ben naar Israël, omdat ze de media in de VS en vooral ons eigen land zo bepalen. En de politiek die openlijk een kant kiest. Beide partijen zijn goed en fout in deze kwestie. Behandel ze dan ook als zodanig. Dat je als individu een voorkeur voor een van de twee hebt kan ik begrijpen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 3 november 2011 @ 23:43:45 #147
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103942056
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef Redefine het volgende:

[..]

Precies. Dat is mijn probleem met deze kwestie. Waarbij ik vooral kritisch ben naar Israël, omdat ze de media in de VS en vooral ons eigen land zo bepalen. En de politiek die openlijk een kant kiest. Beide partijen zijn goed en fout in deze kwestie. Behandel ze dan ook als zodanig. Dat je als individu een voorkeur voor een van de twee hebt kan ik begrijpen.
Dat is niet de schuld van Israel, maar van onze media en onze politiek
Laffe huichelaar
  donderdag 3 november 2011 @ 23:44:15 #148
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103942088
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef havanagila het volgende:
Nou ja, ik keur de acties van beide kanten af, maar op elke straathoek posters hangen die moordenaars vereren, vind ik iets anders dan het optreden van een leger dat onder toezicht van een krijgsraad en zowat elke mensenrechtenactivist staat.

En als je iedereen die een trekker kan overhalen een soldaat noemt, hanteer je wel erg losse definities.
Ze kunnen dan wel onder scherp toezicht staan, maar meer dan een foei doe dat eens niet komt het nooit. Dus stelt dat ook niet veel voor.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 3 november 2011 @ 23:44:50 #149
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103942116
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef havanagila het volgende:

Ook propaganda kent elke oorlog, elke zijde.
Laffe huichelaar
  donderdag 3 november 2011 @ 23:46:03 #150
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103942190
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat is niet de schuld van Israel, maar van onze media en onze politiek
Je bedoelt, dat is niet volledig aan Israël te wijten. De propaganda machine van Israël is een hele sterke, dus die heeft een behoorlijke vinger in de pap. Sowieso al bij het zoeken van de verbintenis met Joden in het buitenland, zelfs al zijn die er nog nooit geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')