abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103886008
drinkt vast en zeker ook sherry en bessen...
pi_103886036
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:07 schreef Nielsch het volgende:
drinkt vast en zeker ook sherry en bessen...
En jij bent een troll -O-
pi_103886097
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:08 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

En jij bent een troll -O-
lol wut?

nee hoor, ik spreek aaltijd de waorheid en rech uit m'n hartsjie...
  woensdag 2 november 2011 @ 19:21:01 #54
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103886615
Ga weer eens ontopic. Leuk om te weten dat jouw opa in de jaren zwart van binnen is geworden, maar in dit topic kunnen we er niets mee.
Laffe huichelaar
pi_103886704
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:21 schreef timmmmm het volgende:
Ga weer eens ontopic.

[ Bericht 15% gewijzigd door timmmmm op 02-11-2011 19:24:13 ]
pi_103894905
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Je hebt toch wel foto's gemaakt van de nieuwe ballistische raket die zojuist getest is he
wow echt ik was buiten bij de auto , ik woon dicht bij Palmohim.een paar km maar,,ik hoorden hem en zag hem maar geen tijd voor de camera op te halen voor fotos.
er was geen info over gegeven op de wires .zo niemand wist ervan.

iedereen dacht aan een aanval van een raket en de iron dome schoot een raket af :)maar ik had geen info niets van het nieuwskantoor.zo het was even gissen wat het was.. palmohim is namelijk een bekende plaats voor IAF en er staan veel raketten opgesteld vandaar ook de test in palmohim. en het lig aan de zee.

any way Iran en Israel .................
als Israel een aanval doe dan heb ik weer een hoop werk ;)
buiten dat Israel krijg dan waarschijnelijk van 4 kanten , gazza /hesbolah.en siry'e, en Iran zelf .

zo het zal gaan regenen hier .
voor assad is het een uitkomst om zijn zooi even in de achtergrond te zetten en de aandacht aftelijden door iran te steunen en in de tussen tijd zijn tegenstanders in zijn land even haar fijn uitmoorden .en dan kom de hesbolah vanzelf aanzetten om sirie en iran te helpen

de Islamick jihath en de hammas zullen een twee strijd uitgaan vechten op de grond van Israel door een wedstrijd te gaan houden wie de meetsen treffers krijgen .
dat zal dan gewonnen worden door de Islamik jihadh. die nu al sterker is dan de hamas en het niet lang zal duuren zij elkaar in de haren vliegen .in het strookje,,,zo deze oorlog kan ook hun goed uitkomen .
de anderen kant Israel zal erg hard toeslaan .naar de hamas en de hesbolah en sirien.en Iran

het zal wat piloten het leven gaan kosten .en niet te vergeten burgers in de landen ......
pi_103895709
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 07:39 schreef StormWarning het volgende:
Wat een walgelijke actie van Netanyahu zeg, die reactie op dat UNESCO-lidmaatschap. :{w En ondertussen beweren ze met droge ogen dat ze echt heus wel heel graag vrede willen, maar dat dat allemaal zo lastig gaat omdat Palestijnen raketten op hen afschieten. :')
en wat denk jij van de unesco ??
het is niet eens gerechtigd om dit te doen . woorden van de UN papa moon.
ten tweede de edication is niet eens op 10% dan wat de regel is om toe te treden tot de unesco .
en zo zijn er nog meer redenen ......................
de palestijnen hebben hier mee gezegt we willen niet onderhandelen .wat we al wisten .

en nu word het weer in Israel zijn schoenen geschoven ok .doe maar maar zij willen een staat en die zal er nooit komen op deze manier ..de PLO weet dit ook .
daarom zal de PLO niet lang meer bestaan er is ergen onvreden binnen kamers .ze graven dus weer eens hun eigen graf .wats new. ;)
aan de anderen kant Israel hoef nu niet ineens met bouwen te beginnen wat trouwes in Israel is maar buiten dat .daar ga ik weer niet over in omdat dat dan weer 90 topics kost om het sommigen bij te brengen . ;)

bibi moet afwachten . en zich bezig houden met de strook .de plo graaf namelijk zijn eigen graf .
  woensdag 2 november 2011 @ 23:11:48 #58
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_103899672
Ik las trouwens vandaag dat er groen licht is gegeven voor een militaire operatie in Gaza. Komt dit terug in Israelische media?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_103900385
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:11 schreef rakotto het volgende:
Ik las trouwens vandaag dat er groen licht is gegeven voor een militaire operatie in Gaza. Komt dit terug in Israelische media?
ow ja hoor , daarom is het op het momens stil ;) .
er zijn troepen opbouw in ,,Nagal-oz / Kisufim/erez/ deze drie zijn tank basisen
deze opbouw bevat alleen,(man) transport ,en tank eenheden .en drone teams.en daar bedoel ik de kleinen drones mee,, zonder wapens maar alleen met een camera ze zijn iets van 70/80 cm lang en maken geen geluid.en niet te zien vanaf de grond.ze worden met een catapult afgeschoten en gaan dan werder ,,elec motor,
grondtroepen worden 'nog 'niet versterkt buiten bewakings troepen .
vrijdag morgen ga ik weer een kijkje nemen .
ik zal dan vrijdag avond wat werk hier plaatsen om het te kunnen aanschouwen .

er word niet veel over gepraat in Israel zelf . aleen dat groene licht ;) en wat troepem opbouw zoals ik zij .
als de eerste raketen weer valen dan zal er wel ingegrepen worden .

ik wilden er morgen heen gaan maar er is een home front drill in holon (zuiden van Tel-aviv)
dat is ook wel leuk om fotos van te maken .nep bloed en nep stress, ;) ;)
er word nagedaan dat holon onder een raketaanval lig en er velen gewonden zijn .
en het is in het centrum van de stad holon
lucht alarmen gaan af om 10.00 uur

[ Bericht 12% gewijzigd door C_N op 02-11-2011 23:41:18 ]
  woensdag 2 november 2011 @ 23:47:25 #60
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_103901304
Ik ben benieuwd naar wat er gaat gebeuren. Doen zij nu dit omdat Shalit veilig terug is?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_103903466
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:47 schreef rakotto het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat er gaat gebeuren. Doen zij nu dit omdat Shalit veilig terug is?
nee hoor toen Shalit er nog was ging de IDF er ook in .
de strook terreurgroepen starten met aanvallen uit het niets tegen Israel en doden een man een verwonden velen ..

Waarom . om de reden de islamick jihath en de hamas ziten in een power game..
De hamas had wat gewonnen door Shalit te veruilen voor de terroristen uit Israel.
Wand het moest wat doen voor zijn burgers rustig te houden inverband met de zet van de plo bij de UN .
Daarom kon er ineens over vrijlating worden gesprooken van Gilat Shalit .

Dit was tegen het zeren been van de islamick jihath ,
.die op zijn beurd israel bestookten met grad raketten .

Deze groep geld sterker dan de hamas in de strook .op dit momend 'als het om vuurkracht aan kom ,
Het is ook radikaler in de opvatingen tegenover Israel.en er zijn vele overgelopen van de hamas naar deze groep.
Zelfs hamas terreurgroepleiders in de strook zijn naar deze militie overgestapt.

Zo zij moesten wat laten zien ,zo waar zijn ze niet beter in dan grad schieten..en toen israel er weer eens genoeg van had , zij doodgewoon een eenzijdig staak het vuren aangingen .wat ook achter de ruggen om ging van de hamas
Vroeger kon de hamas zeggen,, genoeg en ze stopten .. nu niet meer .ze hebben geen power meer over deze groep.
deze groep word ook voorzien van geld en wapens door assad van Sirie. via Egypte en de ondergrondse tunnels , en zij steunen assad in zijn struggle met de opstandelingen , iets wat de hamas niet deed en daarom de vriendschap op een laag pitje staat . En hoogs waarschijnelijk het hoofdkwartier van de hamas in sirie naar Egypte verhuist .

de hamas kan niets doen tegen de ondergrondse handel via tunnels .en de wapens van de islamik jihadh.

De islamik jihad zag ook de tank opbouw en de luchtaanvallen op hun munitie depots .
Islamik jihath word ook goed gesteund door Iran en word goed voorzien van wapens gesmokkeld via Egypten en uit het gevallen libi'e.
En als iran zeg schiet dan doen zij dat zeg iran stop dan doen zij dat .
het word in Israel gezien als een test wat hun bereik is ,en een propaganda tegen de hammas .

Voorspeld woord dat er een power strugle kom tussen de twee ,zoals die er was in het begin van de uittocht van Israel uit de strook ,.toen de hamas tegen de Fatah ging vechten die verlor .
en uit de strook werd verdreven of werden vermoord ze zelfsuit de 7E verdieping werden gegooid door de hamas.en daarna nooit meer vrienden zijn geworden , ze zijn wel vrienden met de fatah/PLO op papier

[ Bericht 5% gewijzigd door C_N op 03-11-2011 01:08:00 ]
pi_103904576
Jij lijkt mij nogal een onbetrouwbare en duimzuigende bron te zijn.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_103905503
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef C_N het volgende:

[..]

en wat denk ji

en nu word het weer in Israel zijn schoenen geschoven ok .doe maar maar zij willen een staat en die zal er nooit komen op deze manier .. .
Dit is het meest misselijkmakende van al die trieste Israelische propaganda. Wat de Palestijnen ook doen, die staat komt er nooit. Zelfs al zouden de Palestijnen alles doen wat Israel wil, dan komt die staat er nog steeds niet. Keer op keer komen de Israeliers weer met nieuwe eisen op de proppen en als daaraan voldaan is komen ze weer met nieuwe eisen. Hou toch eens op met die leugens.
pi_103905548
Israël heeft keer op keer bewezen dat praten, diplomatie en democratische processen Palestina niet verder helpen.

Het enige wat nu helpt zijn keiharde guerillaaanslagen op burgers en soldaten. Zo heeft Ierland ook haar gedeeltelijke vrijheid gewonnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2011 07:51:08 ]
pi_103905555
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 07:50 schreef Nielsch het volgende:
Israël heeft keer op keer bewezen dat praten, diplomatie en democratische processen Palestina niet verder helpen.

Het enige wat nu helpt zijn keiharde guerillaaanslagen op burgers en soldaten. Zo heeft Ierland ook haar gedeeltelijke vrijheid gewonnen.
Het lijkt er helaas inderdaad op dat dat het enige is wat ze nog kunnen doen ja.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_103905618
Israël wil totaal geen vrede, zoveel is wel duidelijk. Telkens maar weer nieuwe misselijkmakende kutsmoesjes waarom ze opeens geen vrede meer kunnen sluiten ("ja, er was een Palestijn die een scheet liet en dat komt het vredesproces natuurlijk niet ten goede").

Tijd om het praten en de diplomatie vaarwel te zeggen. Dit heeft werkelijk niets opgeleverd en dat komt door de trieste en beschamende houding van Israël,
pi_103906294
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 07:57 schreef Nielsch het volgende:
Israël wil totaal geen vrede, zoveel is wel duidelijk. Telkens maar weer nieuwe misselijkmakende kutsmoesjes waarom ze opeens geen vrede meer kunnen sluiten ("ja, er was een Palestijn die een scheet liet en dat komt het vredesproces natuurlijk niet ten goede").

Tijd om het praten en de diplomatie vaarwel te zeggen. Dit heeft werkelijk niets opgeleverd en dat komt door de trieste en beschamende houding van Israël,
Alsof drie intifada's de palestijnen wat heeft opgeleverd. De enige reden dat ze de laatste jaren sympathie krijgen is omdat er al jaren geen effectieve aanslagen meer worden gepleegd. Je logica sluit van geen kant.

Oh, en waarom zijn er geen effectieve aanslagen meer? Dankzij de veiligheidsbarrière.

Verder, het heeft de IRA in Ierland ook geen ene kloot opgeleverd. Is Noord-Ierland bevrijdt? Dacht het niet :N .
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_103907178
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 07:57 schreef Nielsch het volgende:

En door dit soort gehuil blijven de Palestijnen de achtergestelde partij.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_103907724
Ik ben voor Palestina
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_103907980
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ben voor Palestina
Dat bestaat al even lang en is vele malen groter datum Israel. Jordanie heeft de Plo er echter ook uitgepleurt vanwege hun fijne bommen gooi gedrag. Zoek maar eens op Zwarte Zaterdag
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_103908028
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:56 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Alsof drie intifada's de palestijnen wat heeft opgeleverd. De enige reden dat ze de laatste jaren sympathie krijgen is omdat er al jaren geen effectieve aanslagen meer worden gepleegd. Je logica sluit van geen kant.

Oh, en waarom zijn er geen effectieve aanslagen meer? Dankzij de veiligheidsbarrière.

Verder, het heeft de IRA in Ierland ook geen ene kloot opgeleverd. Is Noord-Ierland bevrijdt? Dacht het niet :N .
Hij is een troll, laat hem toch :P.
pi_103908558

[ Bericht 100% gewijzigd door theNull op 03-11-2011 10:48:14 ]
pi_103908581
---edit---
  donderdag 3 november 2011 @ 10:52:43 #74
111528 Viajero
Who dares wins
pi_103908698
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:56 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

De IRA is heel slim de wind uit de zeilen genomen door de hardnekkige discriminatie tegen Katholieken in Noord Ierland te beeindigen, en door zonder onmogelijke voorwaarden te onderhandelen met de politieke tak van de IRA. Israel zou veel kunnen leren van het Ierse vredesproces.

Is Noord Ierland bevrijd? Ik zou zeggen ja. Waar voor 1960 Katholieken nauwelijks kans maakten op een baan bij de overheid, en de Katholieke 80% van de bevolking van Derry minder zetels in de gemeenteraad had dan de Protestantse 20%, is er nu gelijkschakeling van Protestanten en Katholieken.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_103908774
het home front training is afgelopen in Israel Tel Aviv omgeving om 10.05 het alarm ging af en er werd op verschillende plaatsen trainingen gahouden ook werden er na de alarm op verschillende plaatsen rook en stun granaaten gebruikt .
de magen david hadom zetten een veldhospital op bij de country club van Holon.
en er werd met gasmaskers geoefend door de traing door .
heel het cemtrum van Israel was betrokken bij de oefening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')