Dat was op de tweede dag dat ie bij ons was...even op onderzoek uit...toen dacht ie: "hey, een bank"...de foto was op het moment dat ik zei "Joep, ben je aan 't doen" vandaar die oortjes zo...quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Miffy1 het volgende:
Ja die is echt geweldig! En die foto van Joep triomfantelijk bovenop de poef/hocker is ook super, *zo en nu ff rondkijken* lijkt hij te denken
checkquote:Op woensdag 2 november 2011 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
En als we toch aan het mierenneuken zijn: het is eigenlijk Tamina, niet Taminia
quote:
ja, kan...bedenk me net dat het idd makkelijker kan zijn, maar het doel (absorberen van pis) dekt het niet...of heul weinig.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:41 schreef RanTheMan het volgende:
ik zeg wel zaagsel, maar ik heb dus houtvezels ipv zaagsel in de bak liggen excusses
En daaronder dus kranten, leek me makkelijker met schoonmaken, maar dat is dus niet zo?
Heb je in het begin consequent de poep en zn plasjes in de bak geschept? Bij Loki werkte het al na 4 weken en inmiddels (nu een jaar verder) doet meneer het nergens meer behalve in zijn bakkie.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:18 schreef morgane het volgende:
Pff, ik krijg die konijnen van mij echt niet zindelijk...ik leg regelmatig keutels en beplast hooi in het wctje maar nog ligt alles door de hele kooi. Iemand tips?
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:24 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Heb je in het begin consequent de poep en zn plasjes in de bak geschept? Bij Loki werkte het al na 4 weken en inmiddels (nu een jaar verder) doet meneer het nergens meer behalve in zijn bakkie.
In het begin werkte het niet maar als je een andere ondergrond doet als wat hij in de rest van de kooi legt, gaat hij het herkennen. Zo heb ik in de kooi zelf stro liggen en in zijn poepbak van die katoenenplukken die je bij de dierenwinkel kunt halen, werkt prima en absorbeert goed.
Nog even een pic, Loki is helemaaaal niet nieuwsgierig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Konijnentoilet al geprobeerd? Geurstopper in het bakje, zaagsel er overheen, 1-2 keer per week verschonen en je bent vrij van nare geurtjes en je kunt de kooi makkelijk schoonmaken.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:41 schreef RanTheMan het volgende:
ik zeg wel zaagsel, maar ik heb dus houtvezels ipv zaagsel in de bak liggen excusses
En daaronder dus kranten, leek me makkelijker met schoonmaken, maar dat is dus niet zo?
Wat heb je toch een prachtig konijnquote:Op donderdag 3 november 2011 19:24 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Heb je in het begin consequent de poep en zn plasjes in de bak geschept? Bij Loki werkte het al na 4 weken en inmiddels (nu een jaar verder) doet meneer het nergens meer behalve in zijn bakkie.
In het begin werkte het niet maar als je een andere ondergrond doet als wat hij in de rest van de kooi legt, gaat hij het herkennen. Zo heb ik in de kooi zelf stro liggen en in zijn poepbak van die katoenenplukken die je bij de dierenwinkel kunt halen, werkt prima en absorbeert goed.
Nog even een pic, Loki is helemaaaal niet nieuwsgierig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor soort toilet heb je dan, zo'n driehoek of een rechthoekige bak? Ik heb een rechthoekige kattenbak met een plastic rand die je er op klikt (zie foto in de OP).quote:Op donderdag 3 november 2011 16:41 schreef RanTheMan het volgende:
Waar haal je die geurstopper precies en hoe werkt het? Noppes zijn urine ruikt de laatste tijd echt heel erg vies. Ik heb al een beetje opgezogen met een spuitje en het door de DA laten onderzoeken maar er was niets van een infectie, gruis oid te vinden. Ik maak de toiletbak nu dagelijks schoon vanwege de stank dus met die geurstopper kan het misschien iets minder vaakquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:32 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Konijnentoilet al geprobeerd? Geurstopper in het bakje, zaagsel er overheen, 1-2 keer per week verschonen en je bent vrij van nare geurtjes en je kunt de kooi makkelijk schoonmaken.
Bij de dierenwinkel, kost zo rond de 4-5 euroquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:27 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Waar haal je die geurstopper precies en hoe werkt het? Noppes zijn urine ruikt de laatste tijd echt heel erg vies. Ik heb al een beetje opgezogen met een spuitje en het door de DA laten onderzoeken maar er was niets van een infectie, gruis oid te vinden. Ik maak de toiletbak nu dagelijks schoon vanwege de stank dus met die geurstopper kan het misschien iets minder vaak
Oh wat lief! En wat een grijze snuit heeft je hond. Echt een lieve foto van hen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:54 schreef Eisoep het volgende:
FF foto's spammen van mijn reusje![]()
Gerrit saampjes met Thera
[ afbeelding ]
en Gerrit op de stoel met een appeltje nadat ik hem lekker had geborsteld.
[ afbeelding ]
Nee juist nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:40 schreef monsterd. het volgende:
[..]![]()
![]()
Het lijkt wel op een best groot konijn of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |