net als jij gisteren met je doerakquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
nog steeds faal ik zie een halve tiet en de rest verdwijnt helemaal rechts
kut browserquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
nog steeds faal ik zie een halve tiet en de rest verdwijnt helemaal rechts
Dankjewelquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
net als jij gisteren met je doerak
maar ik heb dit plaatje geblokkeerd, zodat je er niet naar kan staren
niks gezegd danquote:
hipsters die niets om privacy gevenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:21 schreef JanPiraat het volgende:
Pas op er zijn Google Chrome adoreurs in de buurt
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik gebruik chrome ja omdat firefox steeds crashte bij mij en toen was ik het zat en dumpte ik hem
nee mn laptop is datquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:23 schreef leeell het volgende:
dan zijn jullie gewoon incapabel, hier nooit problemen
trollquote:
je ben gewoon technisch incapabelquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik gebruik IE en Chrome. Fucking boeiend verder, mensen die moeilijk doen om een browser.
Dat is pas__!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, sowieso.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:32 schreef Kutstudent het volgende:
Mensen die zeuren wat voor browser je gebruikt.
Dat is wel duidelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Precies.
Tuig, allemaal tuig.
nee want ik ben een baasquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:04 schreef leeell het volgende:
[..]
met ?
tevens GM, ga jij nog Skyrim halen ?
Wat zijn wij?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het zou raar zijn geweest als hij daarvoor moest betalenals vrienden doe je dat gewoon
Klinker begon, ik niet. `Daar gaan we kaasfondueën met leeell.`quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:16 schreef leeell het volgende:
[..]
jaja, wat is dit allemaal, hoogverraad
Nee nee, ik zei: Laten we een keer gaan kaasfondueën met leeell!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klinker begon, ik niet. `Daar gaan we kaasfondueën met leeell.`
Dat was het.
Roddelen.
hoe durft die lulquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:42 schreef Etsu het volgende:
mijn rijinstructeur gaat een tijdje tussenuit, dus dat betekent later afrijden en alles
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe durft die lulnieuwe zoeken
jezusquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]de lessen gaan al moeizaam, dus tja..
en het is een vrouw. ze wordt geopereerd aan haar hersenen en alles omg
nee, want ze is de enige die gebarentaal kan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jezus
ga bij een ander dan?
Maar heb je dat nodig dan tijdens het auto rijden? je handen meoten aan het stuur man!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, want ze is de enige die gebarentaal kan.
is af en toe wel handig ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar heb je dat nodig dan tijdens het auto rijden? je handen meoten aan het stuur man!![]()
Ben jij doof?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, want ze is de enige die gebarentaal kan.
Ohja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
is af en toe wel handig ja.
ik heb ogen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Even dit bazenplaatje delen met jullie:
[ afbeelding ]
Haha, knap dat je nog wakker werdquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander, ik was daarnet aan het leren voor statistiek en ik had een hoofdstuk samengevat en toen moest ik even gaan slapen op bed, WANT IK KON HET NIET MEER AAN.
Je moet wel even 'Office Space' kijken hoor jongedame. Een gouden aanrader bij dezequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wil je mijn computer vermoorden?
Ik krijg altijd de kriebels van die vent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je moet wel even 'Office Space' kijken hoor jongedame. Een gouden aanrader bij deze
[ afbeelding ]
Ja, ik werd wakker en in een keer was Mark weg, ik zo "Hmmmmm? o_O"quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha, knap dat je nog wakker werd.
partij van je trouwerijquote:
Fijn nummerquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Welcome to St. Tropeeeeeez tudududu
Mr. Polska is wel een baas.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef yosander het volgende:
[..]
partij van je trouwerij
[..]
Fijn nummernet zoals:
Haha dat nummer is baas. LMFAO.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef yosander het volgende:
Dan zul je deze video ook wel waarderen.
Mensen uitlachen die 's ochtends in de trein als een debiel op die liedjes meewiebelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
's Ochtends in de trein als een debiel op die liedjes meewiebelen.
Moet je vooral doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen uitlachen die 's ochtends in de trein als een debiel op die liedjes meewiebelen.
Onmogelijk als de trein hutjemutje volgepakt is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:17 schreef yosander het volgende:
's Ochtends in de trein iets anders doen dan slapen.
Zolang ik maar een zitplaats hebquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet je vooral doen.
[..]
Onmogelijk als de trein hutjemutje volgepakt is.
yoyo Kapsalonkoninginquote:
Hallo.quote:
Sjiek.quote:
Ga naar buitenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Fijn altijd dat iedereen hier tegelijkertijd moet gaan douchen.
Hier regent het geloof ik niet meer. Maar z'n ouders gaan zo naar bed en dan mag je niet meer douchen ofzo, want dat is gehorig.quote:
Mädchen.quote:
Ooh da's ook niet hendigquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hier regent het geloof ik niet meer. Maar z'n ouders gaan zo naar bed en dan mag je niet meer douchen ofzo, want dat is gehorig.
Aanstelleritus.quote:
Gewoon gaan douchen dan. Schijt aan alles.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aanstelleritus.Ik vind het ook irritant dat als ik uit wil slapen ze hier om 7 uur 's ochtends herrie maken alsof er brand is ofzo.
Dat doe ik zo ook als zijn vader uit de douche is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon gaan douchen dan. Schijt aan alles.
Maar jij woont in hun huis jwzquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aanstelleritus.Ik vind het ook irritant dat als ik uit wil slapen ze hier om 7 uur 's ochtends herrie maken alsof er brand is ofzo.
quote:
Ja, is ook zo, maar er valt ook wel rekening te houden met mensen jeweet. Dat doe ik ook, want ik douche eigenlijk nooit nadat ze naar bed zijn, alleen deze ene keer en dan beginnen ze meteen te zeuren.quote:
Maar vader doucht nogquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, maar er valt ook wel rekening te houden met mensen jeweet. Dat doe ik ook, want ik douche eigenlijk nooit nadat ze naar bed zijn, alleen deze ene keer en dan beginnen ze meteen te zeuren.
Hoe kunnen ze dan zeuren lollerzzzquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja.Dus ik snap het probleem niet zo.
Doen ze wel met meer dingen jeweet, ik vertel je wel een keer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dan zeuren lollerzzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |