quote:
duidelijk wie hier de tofste hobbies heeftquote:Op dinsdag 1 november 2011 04:26 schreef GlowMouse het volgende:
Zo, de wekker ging. Zodadelijk op excursie om vogeltjes te kijken in alle vroegte.
Hater.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zo'n loser, ging over johan derksen niet GM
volgens mij zag ik al wat op de US foto'squote:Op dinsdag 1 november 2011 17:54 schreef GlowMouse het volgende:
Moet KB nu ook een snor laten staan?
jij bent ook niet aardigquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:54 schreef leeell het volgende:
[..]
volgens mij zag ik al wat op de US foto's
kloptquote:
Ik laat me huilend in mn poeperd nemen door Breezer om de pijn in mn hart even te vergetenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
Als het uit is vinden er toch geen 'beurten' meer plaats?
Hey over jou heb ik georddeld vandaag. Maar nog steeds geen idee wie je bent dus hoi!quote:
Geeft niet hoor. Leeell huilt zichzelf elke avond in slaap omdat hij alleen op fok aanzien heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik laat me huilend in mn poeperd nemen door Breezer om de pijn in mn hart even te vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ja. Logisch. Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik laat me huilend in mn poeperd nemen door Breezer om de pijn in mn hart even te vergeten
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Leeell huilt zichzelf elke avond in slaap omdat hij alleen op fok aanzien heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet op FOK! iig, spytool ziet nietsquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hey over jou heb ik georddeld vandaag. Maar nog steeds geen idee wie je bent dus hoi!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Leeell huilt zichzelf elke avond in slaap omdat hij alleen op fok aanzien heeft.heb idd redelijk aanzien ook in RLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alpha als fuckOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Gewoon in persoon.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:03 schreef leeell het volgende:
[..]
niet op FOK! iig, spytool ziet niets
[..]
heb idd redelijk aanzien ook in RL
alpha als fuck
met ?quote:
KB en Dastan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:04 schreef leeell het volgende:
[..]
met ?
tevens GM, ga jij nog Skyrim halen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |