dank!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goede TT
En ik heb mijn presentatie gehaald. Twee vd twee punten.
blijven liggenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:40 schreef Kaasrol het volgende:
Dilemma: uit bed kruipen of blijven liggen.
quote:
eens, domme ROC mbo idiotenquote:
serieus?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:52 schreef Kaasrol het volgende:
Zit ze zo tandsteen weg te halen boven, schiet ze ineens uit. Grote scheur in mijn onderkaak
Bij mij doet de tandartsassistente niets anders dan dingen invullen op de computer en de tandarts dingen aangeven?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:52 schreef Kaasrol het volgende:
Zit ze zo tandsteen weg te halen boven, schiet ze ineens uit. Grote scheur in mijn onderkaak
Bij mij doen ze dus alles. De uitvoerend tandarts was niet eens aanwezigquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij doet de tandartsassistente niets anders dan dingen invullen op de computer en de tandarts dingen aangeven?
Klopt ja, ik zit nu al minstens een uur te blozen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:24 schreef Chai het volgende:
Hihi R_R voelt zich ongemakkelijk door complimentjes.
Bring it on bitches.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:13 schreef samthegreat5 het volgende:
R_R bash topic!
R_R je bent een zuigende spons! LEKKER PUH
Dat heb je soms.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:33 schreef JanPiraat het volgende:
Je ruikt naar iets wat niet lekker ruikt R_R
quote:
duidelijk wie hier de tofste hobbies heeftquote:Op dinsdag 1 november 2011 04:26 schreef GlowMouse het volgende:
Zo, de wekker ging. Zodadelijk op excursie om vogeltjes te kijken in alle vroegte.
Hater.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zo'n loser, ging over johan derksen niet GM
volgens mij zag ik al wat op de US foto'squote:Op dinsdag 1 november 2011 17:54 schreef GlowMouse het volgende:
Moet KB nu ook een snor laten staan?
jij bent ook niet aardigquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:54 schreef leeell het volgende:
[..]
volgens mij zag ik al wat op de US foto's
kloptquote:
Ik laat me huilend in mn poeperd nemen door Breezer om de pijn in mn hart even te vergetenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
Als het uit is vinden er toch geen 'beurten' meer plaats?
Hey over jou heb ik georddeld vandaag. Maar nog steeds geen idee wie je bent dus hoi!quote:
Geeft niet hoor. Leeell huilt zichzelf elke avond in slaap omdat hij alleen op fok aanzien heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik laat me huilend in mn poeperd nemen door Breezer om de pijn in mn hart even te vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ja. Logisch. Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik laat me huilend in mn poeperd nemen door Breezer om de pijn in mn hart even te vergeten
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Leeell huilt zichzelf elke avond in slaap omdat hij alleen op fok aanzien heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet op FOK! iig, spytool ziet nietsquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hey over jou heb ik georddeld vandaag. Maar nog steeds geen idee wie je bent dus hoi!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Leeell huilt zichzelf elke avond in slaap omdat hij alleen op fok aanzien heeft.heb idd redelijk aanzien ook in RLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alpha als fuckOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Gewoon in persoon.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:03 schreef leeell het volgende:
[..]
niet op FOK! iig, spytool ziet niets
[..]
heb idd redelijk aanzien ook in RL
alpha als fuck
met ?quote:
KB en Dastan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:04 schreef leeell het volgende:
[..]
met ?
tevens GM, ga jij nog Skyrim halen ?
wat laagquote:
jij moet dastan even betalen manquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:05 schreef leeell het volgende:
[..]
wat laag
even dastan aanspreken erover
wij moeten meetenquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:03 schreef leeell het volgende:
[..]
niet op FOK! iig, spytool ziet niets
[..]
heb idd redelijk aanzien ook in RL
alpha als fuck
klopt, even doen danquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij moet dastan even betalen man
misschienquote:
goedzo, die arme jongenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:05 schreef leeell het volgende:
[..]
klopt, even doen dan
zal ff zn rek.nr vragen
ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien
[..]
goedzo, die arme jongen
Dat lijkt me geen pretje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:07 schreef leeell het volgende:
sowieso, hij mocht bij mij overnachten , alsof dat gratis is, tfoe
arm zijnquote:
wantquote:
het zou raar zijn geweest als hij daarvoor moest betalenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:07 schreef leeell het volgende:
sowieso, hij mocht bij mij overnachten , alsof dat gratis is, tfoe
ja natuurlijk,quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het zou raar zijn geweest als hij daarvoor moest betalenals vrienden doe je dat gewoon
terechte opmerking welquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij lijkt me zo'n stoffig persoon.
geen zin om te luisteren nu ok grquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:09 schreef leeell het volgende:
[..]
terechte opmerking wel
hier , om je op te vrolijken
als is die van boney m ook baas
bewijs hetquote:
meet me zou ik zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen zin om te luisteren nu ok gr
boney m![]()
[..]
bewijs het
fok knokploeg georganiseerd door janquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:11 schreef leeell het volgende:
[..]
meet me zou ik zeggen
niet 1 op 1 though, angst voor represailles alles
ik neem versterking meequote:Op dinsdag 1 november 2011 18:11 schreef leeell het volgende:
[..]
meet me zou ik zeggen
niet 1 op 1 though, angst voor represailles alles
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
fok knokploeg georganiseerd door jan
fok knokploeg is niet meer hoor, 3/4 is wegquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
fok knokploeg georganiseerd door jan
Een kwart is toch wel genoeg.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:12 schreef leeell het volgende:
[..]
fok knokploeg is niet meer hoor, 3/4 is weg
roep Splutje maar danquote:
quote:
Barbecueën wat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:15 schreef Dastan het volgende:
Geroddeld?Klinker wilde alleen met je barebcueën.
jaja, wat is dit allemaal, hoogverraadquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:15 schreef Dastan het volgende:
Geroddeld?Klinker wilde alleen met je barebcueën.
net als jij gisteren met je doerakquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
nog steeds faal ik zie een halve tiet en de rest verdwijnt helemaal rechts
kut browserquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
nog steeds faal ik zie een halve tiet en de rest verdwijnt helemaal rechts
Dankjewelquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
net als jij gisteren met je doerak
maar ik heb dit plaatje geblokkeerd, zodat je er niet naar kan staren
niks gezegd danquote:
hipsters die niets om privacy gevenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:21 schreef JanPiraat het volgende:
Pas op er zijn Google Chrome adoreurs in de buurt
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik gebruik chrome ja omdat firefox steeds crashte bij mij en toen was ik het zat en dumpte ik hem
nee mn laptop is datquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:23 schreef leeell het volgende:
dan zijn jullie gewoon incapabel, hier nooit problemen
trollquote:
je ben gewoon technisch incapabelquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik gebruik IE en Chrome. Fucking boeiend verder, mensen die moeilijk doen om een browser.
Dat is pas__!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, sowieso.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:32 schreef Kutstudent het volgende:
Mensen die zeuren wat voor browser je gebruikt.
Dat is wel duidelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Precies.
Tuig, allemaal tuig.
nee want ik ben een baasquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:04 schreef leeell het volgende:
[..]
met ?
tevens GM, ga jij nog Skyrim halen ?
Wat zijn wij?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het zou raar zijn geweest als hij daarvoor moest betalenals vrienden doe je dat gewoon
Klinker begon, ik niet. `Daar gaan we kaasfondueën met leeell.`quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:16 schreef leeell het volgende:
[..]
jaja, wat is dit allemaal, hoogverraad
Nee nee, ik zei: Laten we een keer gaan kaasfondueën met leeell!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klinker begon, ik niet. `Daar gaan we kaasfondueën met leeell.`
Dat was het.
Roddelen.
hoe durft die lulquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:42 schreef Etsu het volgende:
mijn rijinstructeur gaat een tijdje tussenuit, dus dat betekent later afrijden en alles
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe durft die lulnieuwe zoeken
jezusquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]de lessen gaan al moeizaam, dus tja..
en het is een vrouw. ze wordt geopereerd aan haar hersenen en alles omg
nee, want ze is de enige die gebarentaal kan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jezus
ga bij een ander dan?
Maar heb je dat nodig dan tijdens het auto rijden? je handen meoten aan het stuur man!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, want ze is de enige die gebarentaal kan.
is af en toe wel handig ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar heb je dat nodig dan tijdens het auto rijden? je handen meoten aan het stuur man!![]()
Ben jij doof?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, want ze is de enige die gebarentaal kan.
Ohja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
is af en toe wel handig ja.
ik heb ogen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Even dit bazenplaatje delen met jullie:
[ afbeelding ]
Haha, knap dat je nog wakker werdquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander, ik was daarnet aan het leren voor statistiek en ik had een hoofdstuk samengevat en toen moest ik even gaan slapen op bed, WANT IK KON HET NIET MEER AAN.
Je moet wel even 'Office Space' kijken hoor jongedame. Een gouden aanrader bij dezequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wil je mijn computer vermoorden?
Ik krijg altijd de kriebels van die vent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je moet wel even 'Office Space' kijken hoor jongedame. Een gouden aanrader bij deze
[ afbeelding ]
Ja, ik werd wakker en in een keer was Mark weg, ik zo "Hmmmmm? o_O"quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha, knap dat je nog wakker werd.
partij van je trouwerijquote:
Fijn nummerquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Welcome to St. Tropeeeeeez tudududu
Mr. Polska is wel een baas.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef yosander het volgende:
[..]
partij van je trouwerij
[..]
Fijn nummernet zoals:
Haha dat nummer is baas. LMFAO.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef yosander het volgende:
Dan zul je deze video ook wel waarderen.
Mensen uitlachen die 's ochtends in de trein als een debiel op die liedjes meewiebelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
's Ochtends in de trein als een debiel op die liedjes meewiebelen.
Moet je vooral doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen uitlachen die 's ochtends in de trein als een debiel op die liedjes meewiebelen.
Onmogelijk als de trein hutjemutje volgepakt is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:17 schreef yosander het volgende:
's Ochtends in de trein iets anders doen dan slapen.
Zolang ik maar een zitplaats hebquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet je vooral doen.
[..]
Onmogelijk als de trein hutjemutje volgepakt is.
yoyo Kapsalonkoninginquote:
Hallo.quote:
Sjiek.quote:
Ga naar buitenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Fijn altijd dat iedereen hier tegelijkertijd moet gaan douchen.
Hier regent het geloof ik niet meer. Maar z'n ouders gaan zo naar bed en dan mag je niet meer douchen ofzo, want dat is gehorig.quote:
Mädchen.quote:
Ooh da's ook niet hendigquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hier regent het geloof ik niet meer. Maar z'n ouders gaan zo naar bed en dan mag je niet meer douchen ofzo, want dat is gehorig.
Aanstelleritus.quote:
Gewoon gaan douchen dan. Schijt aan alles.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aanstelleritus.Ik vind het ook irritant dat als ik uit wil slapen ze hier om 7 uur 's ochtends herrie maken alsof er brand is ofzo.
Dat doe ik zo ook als zijn vader uit de douche is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon gaan douchen dan. Schijt aan alles.
Maar jij woont in hun huis jwzquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aanstelleritus.Ik vind het ook irritant dat als ik uit wil slapen ze hier om 7 uur 's ochtends herrie maken alsof er brand is ofzo.
quote:
Ja, is ook zo, maar er valt ook wel rekening te houden met mensen jeweet. Dat doe ik ook, want ik douche eigenlijk nooit nadat ze naar bed zijn, alleen deze ene keer en dan beginnen ze meteen te zeuren.quote:
Maar vader doucht nogquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, maar er valt ook wel rekening te houden met mensen jeweet. Dat doe ik ook, want ik douche eigenlijk nooit nadat ze naar bed zijn, alleen deze ene keer en dan beginnen ze meteen te zeuren.
Hoe kunnen ze dan zeuren lollerzzzquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja.Dus ik snap het probleem niet zo.
Doen ze wel met meer dingen jeweet, ik vertel je wel een keer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dan zeuren lollerzzz
quote:
Biologen for evah!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
duidelijk wie hier de tofste hobbies heeft
Precies hetzelfde hier. Als iedereen slaapt hoef ik maar een beetje geluid te maken en dan word ik zowat het raam uit geflikkerdquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hier regent het geloof ik niet meer. Maar z'n ouders gaan zo naar bed en dan mag je niet meer douchen ofzo, want dat is gehorig.
niemand die doorheeft dat er erg weinig vogeltjes zijn in de herfstquote:
Boeieuh, goed zoekenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
niemand die doorheeft dat er erg weinig vogeltjes zijn in de herfst
Zo irritant is dat ja. Na 12en skypen of bellen is levensgevaarlijk voor mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Als iedereen slaapt hoef ik maar een beetje geluid te maken en dan word ik zowat het raam uit geflikkerd.
Haha.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo irritant is dat ja. Na 12en skypen of bellen is levensgevaarlijk voor mij.
Voor mij ook ..quote:Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo irritant is dat ja. Na 12en skypen of bellen is levensgevaarlijk voor mij.
Wat had ze?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:31 schreef Kaasrol het volgende:
Bedankt
We zagen het al wel aan komen hoor, het ging al maanden slecht. Maar nog blijft het kut
Ze werd gewoon oud, ze was al 88. Kon niet meer lopen, had overal pijn, dement, enz... Dus ik ben ook wel blij voor haar dat het maar klaar is eigenlijk.quote:
Hm. Ja, ik snap je wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ze werd gewoon oud, ze was al 88. Kon niet meer lopen, had overal pijn, dement, enz... Dus ik ben ook wel blij voor haar dat het maar klaar is eigenlijk.
Fylum Platyhelminthes, platwormen, en van de klasse Turbellaria die vooral in het water leven maar ook in vochtige terrestrische omgevingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo wat minder grappig denk ik.
kloptquote:Op woensdag 2 november 2011 15:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wat minder grappig denk ik.
ahaquote:Op woensdag 2 november 2011 15:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar ik speel wel een klein beetje vals. Het zijn niet precies dezelfde beestjes.
Ze horen bij het zelfde Fylum maar bij een andere klasse. Die engerik is er eentje van de Cestoda, een lintworm met vuile zuignappen en tandjes die zich vasthecht in je darm!
Die lieve platte blob daarboven is van de klasse Turbellaria en leeft vrij in water of in vochtige omgevingen op land.
Ik weet waar je hebt over hebt, maar ik heb geen idee hoe dat ding ook alweer heet.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
aha
Die 'lieve' lijkt op speelgoed van jaren terug. Weet niet meer hoe heet, maar dat was zo'n ding aan een touwtje in allerlei kleuren. Die kon je zo overal omheen krullen of zoietsIemand een idee?
ik dus ook niet haha. probeerde het net te zoeken op internet, maar dat is onbegonnen werk zonder ook maar een idee te hebben hoe het heetquote:Op woensdag 2 november 2011 16:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet waar je hebt over hebt, maar ik heb geen idee hoe dat ding ook alweer heet.
Goh.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:21 schreef Etsu het volgende:
Ik snap het wel, maar vind het saai, stom, technisch, oninteressant en onboeiend
waarom heb je dan voor informatica gekozen?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:21 schreef Etsu het volgende:
Ik snap het wel, maar vind het saai, stom, technisch, oninteressant en onboeiend
er zijn veel meer kenmerken van een processorquote:Op woensdag 2 november 2011 19:03 schreef Etsu het volgende:
er zijn twee kenmerken van een processor, namelijk kloksnelheid (uitgedrukt in GHz) en aantal kernen in een processor, waarvan dual core processor (twee kernen werken onafhankelijk van elkaar en dat houdt in dat de snelheid van een processor wordt verdubbeld tegen relatief lage extra kosten.
in mijn boek nietquote:Op woensdag 2 november 2011 19:04 schreef xCore het volgende:
[..]
er zijn veel meer kenmerken van een processor
heb er een topic over geopend in MLNquote:Op woensdag 2 november 2011 16:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet waar je hebt over hebt, maar ik heb geen idee hoe dat ding ook alweer heet.
in het boek wordt over van alles besproken, dan gaan ze niet nog 5000000000 andere kenmerken opsommen hoorquote:
ik weet hoe je je voelt, ik moest ook honderdduizenden dingen weten over processors, protocols en andere rotzooiquote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
in het boek wordt over van alles besproken, dan gaan ze niet nog 5000000000 andere kenmerken opsommen hoor
afkorting van een processor is CPU en vindt overgrote deel van de verwerking plaats. Het wordt verbonden met de northbridge en de verbinding was een FSB-bus, maar nu is het een HTB-bus, wat ervoor zorgt dat de northbridge een deel van de communicatie met de processor voor zijn rekening neemt.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:06 schreef xCore het volgende:
[..]
ik weet hoe je je voelt, ik moest ook honderdduizenden dingen weten over processors, protocols en andere rotzooi
dat moet je leren?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
afkorting van een processor is CPU en vindt overgrote deel van de verwerking plaats. Het wordt verbonden met de northbridge en de verbinding was een FSB-bus, maar nu is het een HTB-bus, wat ervoor zorgt dat de northbridge een deel van de communicatie met de processor voor zijn rekening neemt.
dat is alles wat ik weet.
Je weet dat een bus als het ware gewoon een kabeltje is waar nulletjes en eentjes overheen gaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:13 schreef Etsu het volgende:
Er zijn drie soorten bussen:
Adresbus: wordt gebruikt door de processor om aan te geven waar bepaalde data plaats vindt
Controlbus: wordt aangegeven wat er met bepaalde data gedaan moet worden
Databus: neemt transport van digitale data voor zijn rekening
ik weet het wel hoor maar ik heb het gevoel dat het NIET IN MIJN HOOFD ZIT
Het is dat je het nu zegt, anders had ik het nooit geweten.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Je weet dat een bus als het ware gewoon een kabeltje is waar nulletjes en eentjes overheen gaan?
Dan is het toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is dat je het nu zegt, anders had ik het nooit geweten.
dat moest ik vroeger ook altijd leren,quote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef Etsu het volgende:
Dit moet ik ook weten:
Simulatie = werkelijkheid nabootsen
Vormen daar van zijn vluchtsimulator en animatie (= simulatie van beeld dat je te zien krijgt bij films).
Dan heb je ook nog virtual reality, waarbij de omgeving wordt nagebootst. En dat wordt gedaan door cave's, speciale handschoenen en brillen waarvan ik de technische namen alweer kwijt ben.
ik vind mezelf zielig.
ik zeg niet dat het moeilijk isquote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Dan is het toch niet zo moeilijk?
Je hebt data, data moet ergens heen: databus, waar bevindt die data zich? adresbus. Als we de data hebben, wat gaan we er dan mee doen? controlbus
en dan ook nog gezeik over CAD/COM systemen en DTPsysteem.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef xCore het volgende:
[..]
dat moest ik vroeger ook altijd leren,
Gewoon die chicks uit Tilburg vatten, gegarandeerde ruziequote:Op woensdag 2 november 2011 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
New Chicks, wat een programma weer.
Alleen maar boerinnen uit Veghel ofzo.
Toevallig welquote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan ook nog gezeik over CAD/COM systemen en DTPsysteem.
Xenox Star is de eerste computer met een muis.
Dat wist je niet he
Ja? Is dat zo? Zeker zonne chick uit Reeshof.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef xCore het volgende:
[..]
Gewoon die chicks uit Tilburg vatten, gegarandeerde ruzie
Jij liever dan ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:23 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik moest een boek van 700+ pagina's leren over nulletjes en eentjes,
In de Reeshof kom je niet eens in de buurt van vrouwen zonder in mekaar geknuppeld te worden door een paar kruiken.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja? Is dat zo? Zeker zonne chick uit Reeshof.
Binair rekenenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:23 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik moest een boek van 700+ pagina's leren over nulletjes en eentjes,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |