En een 525i is dan weer een 3.0. Zoek de logica...quote:Op maandag 7 november 2011 20:04 schreef RTS91 het volgende:
En een 135i is een 3.0 liter, geen 3.5 liter. Net als een 320i geen 2.0 liter is, maar een 1.8.
Het had 'sedan' versie moeten zijn. Die coupé met het uiterlijk van de 3. Inderdaad, het is een 3.0quote:Op maandag 7 november 2011 21:23 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Nieuwe 1 serie bestaat niet in sedan, en ook niet met een 3.5 liter. Alleen een 118 en een 120, dus ik weet niet welke auto het dan geweest is:p
De GT staat op het onderstel van een 7. Ik rijd regelmatig in een 535i GT, en dat blijft fantastisch (doch schijtlelijke achterkant) om met die electronische dempingsinstellingen te spelen. Op de comfortstand doet zo'n ding niks onder aan een A6.quote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef BetweenTheRays het volgende:
Om even terug te komen op Audi vs. BMW: als PC is mijn voorliefde voor Audi nog eens bevestigd. BMW rijdt veel stugger en minder comfortabel. Niets is zo fijn als het vloeiende opschakelen zoals alleen Audi dat kan. Vind een 5 serie GT dan wel weer fijner dan een 'gewone' 5 serie, maar nog niet beter dan een A6. A8 is helemaal bizar: daar kun je een bocht mee door met 80 km/h zonder dat je er iets van merkt.
Ik vind Audi voelen als een Volkswagen met een mooi jasje. Het verschil tussen een mooie Passat of een A4 is bijna niet aanwezig, slechts in uiterlijk. In BMW heb je een wat meer exclusief gevoel, maar het rijdt inderdaad wat stugger en het is even wennen.quote:Op maandag 7 november 2011 23:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb alleen de kleinere BMW's (veel 1- en 3-series, 1 keer een 5) en Audi's (veel A3'en en A4'en, 2 keer een A6) en ik moet zeggen dat ik de BMW's beter vind. Rijden wat sportiever, sturen wat zwaarder. Bevalt me wel!
Niet dat Audi slecht is, verre van natuurlijk!
130d kan je blijven dromen joppie want die bestaat niet:pquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:32 schreef joppie_saus het volgende:
Doe mij maar een 123d of een 130d. In bordeaux-rood, met zwarte velgen en zwart leder interieur. Oh en een M-pakket alstublieft. Dan ben ik tevreden.
Is het weer zoverquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Niemand rond Amersfoort bezig hoop ik?
Kom net van Barneveld af dus ik sta er nu vast, wel gratis koffiequote:Op dinsdag 8 november 2011 12:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Niemand rond Amersfoort bezig hoop ik?
Verstoring is volgens de NS-site rond 14.30 voorbij... Rijden er uberhaupt wel treinen of gewoon helemaal niks?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:11 schreef enpe het volgende:
[..]
Kom net van Barneveld af dus ik sta er nu vast, wel gratis koffie.
Tja dat is de afweging die je dan maakt. Ik heb ook vaak dat de trein vanuit Arnhem naar Doetinchem niet rijdt en ik loop dan ook altijd direct naar de lijnbus die er 30min langer over doet.. Soms kan ik beter blijven wachten op de volgende trein, maar dan heb je gelijk de kans dat je er niet eens fatsoenlijk meer in past.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:20 schreef joppie_saus het volgende:
Ik had dat ook eens, dus ik het alternatief nemen om om te reizen (dik 2 uur extra), ben ik een half uur op weg, was de storing verholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |