Kom net van Barneveld af dus ik sta er nu vast, wel gratis koffiequote:Op dinsdag 8 november 2011 12:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Niemand rond Amersfoort bezig hoop ik?
Verstoring is volgens de NS-site rond 14.30 voorbij... Rijden er uberhaupt wel treinen of gewoon helemaal niks?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:11 schreef enpe het volgende:
[..]
Kom net van Barneveld af dus ik sta er nu vast, wel gratis koffie.
Tja dat is de afweging die je dan maakt. Ik heb ook vaak dat de trein vanuit Arnhem naar Doetinchem niet rijdt en ik loop dan ook altijd direct naar de lijnbus die er 30min langer over doet.. Soms kan ik beter blijven wachten op de volgende trein, maar dan heb je gelijk de kans dat je er niet eens fatsoenlijk meer in past.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:20 schreef joppie_saus het volgende:
Ik had dat ook eens, dus ik het alternatief nemen om om te reizen (dik 2 uur extra), ben ik een half uur op weg, was de storing verholpen.
Helaasch, ik heb morgen hele dag project + tentamen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:03 schreef -tape- het volgende:
Morgen een rit naar de euroborg vanaf middenmeer in een fiat bravo. Wel weer een lekkere lange dag.
Oh ook nog een 1.9liter. 2007 en vervaldatum van APK is volgende week, dat dan weer wel. :x
Hmm jammer, druk mannetje. Waren reparaties ook voor het ouderlijk gezag? Zo'n bullbar is wel tof trouwens :pquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Helaasch, ik heb morgen hele dag project + tentamen.
Peugeot staat nu overigens bij de garage, koppeling is stuk. Heb een leenauto voor de komende week, een fucking Mazda Demio 1.3Met een dikke bullbar voorop, dat dan weer wel.
Spijt van zeker. Succes, ik heb er ook een keer één gehad en ik haalde net de 100.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:04 schreef RTS91 het volgende:
Kreeg ook datzelfde smsje van EW. Heb nog even gebeld aangezien ik 's middags wel beschikbaar ben. Heb nu een ritje naar Almere met een VW LT35 uit 2002die voor 16:00 afgeleverd moet worden. Eerst even uitslapen dus.
Nee hoor, vind het wel prima! Busjes vind ik over het algemeen niet zo erg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:29 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Spijt van zeker. Succes, ik heb er ook een keer één gehad en ik haalde net de 100.
Ik heb ook een keer een VW Crafter gehad, maar dan niet het busje, maar zo'n doos achterop zeg maar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:28 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het wel prima! Busjes vind ik over het algemeen niet zo erg.
Volgens mij houden ze vooral rekening met geografische afstanden. Het kan zijn dat ze na een tijdje doorhebben wat makkelijke verbindingen voor je zijn (zo eindigde ik toen ik net begon met werken vaak op verschillende plaatsen, tegenwoordig minstens de helft van m'n ritten in Barneveld waar ik binnen 20 minuten thuis ben als ik de trein haal).quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:55 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen naar Zeist, maar zou ik dan ook minder werk krijgen omdat ik dan niet meer zo goed qua ov zit?
Dus jij bent er vroeg voor je bed uit gekomen en nu kan je onverrichter zake weer naar huis? Dat is echt kut man!quote:Op woensdag 9 november 2011 10:11 schreef Spablauw214 het volgende:
Ellende alom. Het begon vanochtend dus al direct et 25 minuten vertraging, de trein kwam te laat opdagen en hierdoor bus gemist. Keihard haasten om op tijd te komen, ik was er 5 minuten voor aanvang. Uiteindelijk bleek dat ik helemaal voor niks naar Heerenveen ben gegaan, de medewerkers van de zaak wisten nergens van en ze konden de auto nergens vinden. Ik EW bellen, uiteindelijk gecanceld. 2e rit ook gecanceld dus met dezelfde gang weer terug naar Leeuwarden. Helaas, maar ja,
Ik heb nu wel een soort van "join the club"-gevoel maar dan andersom...
Ik kan me hier idd wel in vinden wat je zegt, op de avond ervoor reken je er toch op dat je een X aantal uren gaat maken, als je dan op de plek aankomt en de auto is niet aanwezig en je weer terug naar huis kan, loop je toch inkomsten mis.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:52 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ga echt nog eens uitzoeken of we die uren die door hun fouten vervallen echt niet uitbetaald kunnen krijgen. Dat we een oproepcontract hebben, of een nulurencontract of hoe ze het ook willen noemen, a la, maar zomaar zeggen; dan was dit het, dat lijkt mij in eerste instantie krom.
Ik vraag me af of EW wel betaald krijgt voor die opdrachten. Als dat zo is, is het wel krom.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:52 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ga echt nog eens uitzoeken of we die uren die door hun fouten vervallen echt niet uitbetaald kunnen krijgen. Dat we een oproepcontract hebben, of een nulurencontract of hoe ze het ook willen noemen, a la, maar zomaar zeggen; dan was dit het, dat lijkt mij in eerste instantie krom.
Welke? Die groene op de Europaweg werkt 100%, ding is digitaal.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:02 schreef -tape- het volgende:
Waarschijnlijk uitgeschakeld volgens internetsz, laten we dat maar hopen dan.
Als het in je eigen woonplaats is, heb je pech en krijg je niks uitbetaald.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:10 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik vraag me af of EW wel betaald krijgt voor die opdrachten. Als dat zo is, is het wel krom.
Maar je krijgt toch wel betaald voor de reis richting ophaaladres en terug naar huis?
Als je vanaf NL links gaat, nog een keer links en dan links de ringweg op. Op internet staat idd dat hij digitaal is maar inactief vanwege wegwerkzaamheden.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Welke? Die groene op de Europaweg werkt 100%, ding is digitaal.
Hier staat die digitale:quote:Op woensdag 9 november 2011 13:19 schreef -tape- het volgende:
[..]
Als je vanaf NL links gaat, nog een keer links en dan links de ringweg op. Op internet staat idd dat hij digitaal is maar inactief vanwege wegwerkzaamheden.
Keer een Sprinter met een bak achterop gehad, half onderweg, gaat er een lampje knipperen. Ik op de parkeerplaats stoppen, boekje erbij. Falende remmenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een VW Crafter gehad, maar dan niet het busje, maar zo'n doos achterop zeg maar.
Ging volgas ook 105 en dat is echt kut hoor. Wel snel genoeg om vrachtwagens in te halen, maar je voelt je echt kut als je 105 op de linkerbaan gaat terwijl je 130 mag
Ik heb echt alleen ingehaald als ik in m'n spiegel alleen een klein stipje zagAls ik ook maar iets groters dan een stipje zag bleef ik gewoon lekker rechts hangen.
Beiden werken.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:26 schreef -tape- het volgende:
Hmm ben dan op dat stuk geflitst met 90-100 denk ik. Teleurstellend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |