abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103841492
Morgen 3 ritjes. Wiuwert-Amsterdam in een Passat, Amsterdam-Amsterdam in een Insignia en als laatste Amsterdam-Barneveld in een Volvo V50. Lijkt mij goed te doen, kunnen we weer over de afsluitdijk! Ik kom trouwens ook langs het bedrijf aan de Isolatorweg dus ik ben benieuwd naar die dame!
pi_103841495
Ik moest laatst een C220 rijden. Heerlijke auto.
pi_103843001
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dat zal wel dezelfde zijn dan ja. Rijdt lekker. Wel oppassen met binnenrijden in Houten tegenwoordig :Y
Thanks, zal erop letten :)

De dame aan de lijn was trouwens verbaasd dat ik mijn tankpas nog had. Ben nu PC en moet hem dus opsturen ;P Of ik wist het echt niet, of ik ben het gewoon vergeten..
pi_103845438
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb een keer een E-klasse station automaat gehad. Was ook niks op aan te merken.
Wat is er in Houten dan? Staan daar nu flitspalen?
Ze zijn met de parkeergarage bezig en vlak - helling is zo plotsklaps dat je kans loopt de onderkant van de auto tegen de grond te rijden volgens de ritinfo. Vooral met een Mercedes die toch wat lager is dan de gemidddelde auto is dat even oppassen, ik ben ook even uitgestapt toen ik daar was.
pi_103849441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:42 schreef BetweenTheRays het volgende:

[..]
@Mallet: inmiddels al thuis? Goed balen om met pech te staan.
Ik was om 19h15 weer thuis. De wegenwacht was nog redelijk snel ter plaatse dus dat scheelde wel. Ik zag mezelf al uren wachten bij zo'n onbemand station. Het was die Esso in Amsterdam Zuidoost vlakbij de ArenA, voor de mensen die de buurt kennen. Uiteindelijk was het waarschijnlijk toch alleen koelvloeistof. Hij heeft hem nog wel ff flink opgestookt door de verwarming voluit te zetten en gedurende een paar minuten 5000 toeren te laten maken. Zo'n 12 uur gemaakt vandaag.

Ik kwam dus een hiker tegen bij mijn 2e adres (ik was iets te laat - netjes doorgebeld), bleek dat de rit dubbel was geboekt maar dat had ik geloof ik al gezegd.. Heeft die hiker me nog even afgezet, was zijn 2e dag. Hij deed z'n schoenen uit tijdens het rijden.. :')
pi_103851508
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef Mallet het volgende:
Hij deed z'n schoenen uit tijdens het rijden.. :')
Ok, waarom dat dan :') Ik ben inmiddels weer lekker uren aan het maken, vorige week 24 in 2 dagen :')
pi_103854416
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Ok, waarom dat dan :') Ik ben inmiddels weer lekker uren aan het maken, vorige week 24 in 2 dagen :')
Omdat ie anders niet kon rijden...
pi_103857253
Hmm, ik moet morgen een contract vervoeren per OV. Neem aan dat ik daar wel een ritbon maar niet een transportformulier voor in moet vullen. Wat denken jullie?
pi_103859364
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Franknfurter het volgende:
Hmm, ik moet morgen een contract vervoeren per OV. Neem aan dat ik daar wel een ritbon maar niet een transportformulier voor in moet vullen. Wat denken jullie?
:o leuk. Nog nooit gehad.

Moet je het voor een lease/huurmij doen? Zou dan gewoon transportformulier meenemen, voor alleen de handtekeningen. Heb je bewijs dat je dat ding daar gebracht hebt.
pi_103863366
quote:
Ik heb een keer een autosleutel naar de andere kant van het land gebracht. Ik moest toen alleen een ritbon invullen, dat deed ik dezelfde avond nog. De volgende dag werd ik gebeld wat mijn werktijden waren, terwijl ik dat dus al had ingevuld op de ritbon. De volgende maand kwam ik er achter dat die rit desondanks niet was uitbetaald. Goed opletten dus als je je salarisspecificatie krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2011 06:53:05 ]
pi_103863672
Nouja, ik gebruik wel gewoon een transportformulier voor de zekerheid :) Thanks!
pi_103864116
Word net wakker met knallende keelpijn en word net gebeld dat mijn laatste rit niet doorgaat.. begint al lekker :'(
  woensdag 2 november 2011 @ 09:02:37 #63
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103864588
quote:
Haha even serieus.. Is dat je enige 'rit' vandaag?
#26 || Luciano da Silva
pi_103866221
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:02 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

_O- of niet. Ik zou lekker blijven liggen denk ik.
  woensdag 2 november 2011 @ 10:29:08 #65
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103866669
Ik snap wel dat ze daar de nieuwelingen voor bellen. Die durven dat soort dingen nog niet af te slaan denk ik.

Ik weet ook nog wel, dat ik tijdens mijn allereerste rit verkeerd was gereden en 'maar liefst' 15 kilometer omgereden had. Dat heb ik toen braaf op mijn ritformulier gemeld. Nu denk ik 'laat maar hangen' en schrijf ik alleen vertragingen van 30+ min op _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_103866724
Ik bel ook niet meer zo snel als ik de opgegeven tijden niet ga halen. Vaak staat er dat je je laatste rit om 16.30 moet afleveren, maar uit ervaring weet ik inmiddels dat alle bedrijven waar wij vaak komen tot minstens 17.00 open zijn.
pi_103867517
nee dat is een van de vijf ritten van vandaag.
pi_103867524
Weleens een keer met 24 paar sleutels en kentekenbewijzen in de trein gezeten, durfde mijn tas niet los te laten :')
pi_103868194
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:02 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Die sleutel die ik toen moest vervoeren was ook mijn enige rit. Van Harkstede naar Zoetermeer. Het afleveradres zat ook nog eens tegenover het treinstation, dus ik zat na vijf minuten al weer in de trein naar huis. :') Maar het was een spoedje in een rustige periode dus ik was wel tevreden.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2011 11:21:49 ]
  woensdag 2 november 2011 @ 11:35:11 #70
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103868643
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef Franknfurter het volgende:
nee dat is een van de vijf ritten van vandaag.
Ah, dan kan het nog wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Die sleutel die ik toen moest vervoeren was ook mijn enige rit. Van Harkstede naar Zoetermeer. Het afleveradres zat ook nog eens tegenover het treinstation, dus ik zat na vijf minuten al weer in de trein naar huis. :') Maar het was een spoedje in een rustige periode dus ik was wel tevreden.
Damn _O- Ach, geld is geld. Maar ik denk dat ik ervoor gepast had. Beetje 8 uur in het OV zitten. Neen, bedankt.
#26 || Luciano da Silva
pi_103874224
Vanavond een ritje van Rotterdam naar Utrecht, mag m pas om 6u ophalen, zal wel lekker file rijden worden. Eerste x dat ik een avondritje rij voor EW. Werd net ook nog gebeld voor een spoedje Rotterdam - Barendrecht maar dat ging teveel gestress worden.
pi_103874820
Had gisteren een rit in een gloednieuwe S60. Prachtige auto, maar ik vind het voor geen meter rijden. Dat het aangrijpingspunt zó abrupt is, is al niet heel chill maar dat ding waggelt aan alle kanten. Verwerken van oneffenheden is absoluut niet z'n sterkste kant... Daarna een Audi A5 2.7 TDI automaat (8 versnellingen). Naaaah dat rijdt GOED! en snel O-) Mooie rit van Arnhem naar Almere gehad daarin :) Geeindigd met een kort ritje van Amsterdam naar Almere in een verhoogde VW transporter, compleet afgeragd en kreeg hem eerst ook niet aan de praat. Na een paar keer de sleutel omdraaien herkende de startonderbreker de sleutel weer geloof ik O+ Meneer zei dat ik ook moest uitkijken omdat de ramen soms spontaan naar beneden vielen :')
pi_103875389
En mijn dag zit er weer op. Althans, eerst nog ruim 20 minuten op de bus wachten langs de A27..
  woensdag 2 november 2011 @ 15:24:59 #74
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103876311
Ik heb voor morgen weer twee ritten gekregen. Assen - Amsterdam in een gloednieuwe Astra ST en daarna van Wormerveer naar Barneveld in een Jumpy.
#26 || Luciano da Silva
pi_103877662
Mijn hemel. De 2e rit van vandaag bleek nog geen 3 km. Ik was verdeurie langer bezig met schades opnemen dan met rijden... De Passat bleek een automaatje en had er aardig zin in, dus met dat ding over de afsluitdijk bleek geen straf. De 3e rit was met een V50, maar er zat niet al te veel benzine meer in. Uiteindelijk toch nog zonder te tanken Barneveld gehaald. Nu maar weer terug naar ús heitelân, het zit er weer op voor vandaag.. Mooi dagje gehad!

Trouwens: autorijden zonder schoenen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')