abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103831718
Gewoon ff tegen de autoband! :)

Morgen twee ritten, Groningen - A'dam in een Bravo en daarna naar Barneveld in een Trafic.
pi_103831903
Toch lijkt het me leuk om aangenomen te worden bij jullie. Hoe vaak krijgen jullie meer dan 7 uur per dag? Ik moet namelijk wel genoeg uren maken. Hoeveel uren maken jullie per maand?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_103832558
Die paar dagen dat ik nu gewerkt heb ik er maar ééntje half gewerkt (en dat is omdat ik alleen in de ochtend beschikbaar stond). Heb rond de 7-8-9 uur per dag denk ik? Geloof dat de meeste mensen dat wel hebben, zover ik hier kan zien.
pi_103832683
7 uur haal ik 9 van de 10 keer wel.
pi_103832713
Meestal tussen de 8 en 12 uur.
pi_103833068
Iemand van hier die net in omgeving Alkmaar reed in een Mercedes? Zag een dikke Benz rijden, schiet hij bijna uit de bocht op een invoegstrook :')
pi_103833203
Er rijden wel meer mensen rond Alkmaar dan alleen studentchauffeurs...
pi_103833338
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:56 schreef RTS91 het volgende:
Er rijden wel meer mensen rond Alkmaar dan alleen studentchauffeurs...
Vergeten te vermelden dat er Multirent achterop stond :P En bereider was een jaar of 19.
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:08:51 #39
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103833757
Ik hoop dat hij de auto goed bereidt heeft dan ;)

Ik mag weer lekker met vertraging naar huis. Minder treinen tussen Amersfoort en Hilversum. Kutzooi.
#26 || Luciano da Silva
pi_103833785
Gister dagje in Friesland geweest, totaal 11uur gewerkt..
Mede doordat ik vergeten was een belbusje te reserveren, nog nooooit meegereisd, ben ik niet gewend uit de grote stad. Soit 1,5uur gewacht, hierdoor kwam ik wel op tijd op het ophaaladres (zou er pas vanaf 15:00 kunnen ophalen).

Maarja, wel leuke ritten, Capelle - Sneek, Jistrum - Bleiswijk. Al met al een kleine 500km.
pi_103835988
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:53 schreef -tape- het volgende:
Iemand van hier die net in omgeving Alkmaar reed in een Mercedes? Zag een dikke Benz rijden, schiet hij bijna uit de bocht op een invoegstrook :')
Ja, denk je dat ik nu ga vertellen dat ik dat was }:|

Ik heb over het algemeen dagen van 6-8 uur. Over het algemeen: hoe meer je in het midden woont, hoe kortere ritten en dus dagen.
pi_103836161
Pff volgende periode in principe elke dag college. Dan maar af en toe skippen om een dagje te werken :)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_103836775
En morgen weer 3 ritjes, gaat lekker :)

Bilthoven - Sassenheim in een Ford Mondeo
Haarlem - Raamsdonksveer in een Volkswagen Golf station
Dordrecht - Nijkerk in een Mercedes Sprinter ( :') )
pi_103839963
Morgen de hele dag aan de slag in Nieuwegein, benieuwd hoe dat is. Raar als je op voorhand geen ritopdracht hebt
pi_103840185
Hoe staat het momenteel met het aantal ritjes voor hikers uit de regio Zwolle?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_103840737
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:27 schreef zlakto het volgende:
Morgen de hele dag aan de slag in Nieuwegein, benieuwd hoe dat is. Raar als je op voorhand geen ritopdracht hebt
De ritten worden daar ter plekke uitgedeeld en je eindigt altijd weer op de zaak waar je weer een nieuwe krijgt (of niet).

@Mallet: inmiddels al thuis? Goed balen om met pech te staan.

Ik heb werk gekregen voor morgen en donderdag. Ze hebben het blijkbaar druk met transporten want ik heb er weer 3 te pakken. Houten - Hoorn, Hoorn - Almere en Voorschoten - Houten. Laatste rit in een C180. Voor het eerst in bijna een jaar EW en 110+ ritten dat ik in een Mercedes rij wat geen busje is.
pi_103840862
Ik heb ook maar één keer een Mercedes gehad, ook richting Houten. Is het een automaat toevallig, dan kan het nog wel eens dezelfde zijn als die jij hebt.
pi_103841100
Het is een C180 Estate, automaat, grijs. Moet naar het bedrijf wat ook op de feestlocatie zit.

Die laatste is overigens wel goed verbeterd! Hoewel ik gisteren voor een dicht hek stond toen ik (niet overdreven) om 17.02 uur aan kwam rijden. Stipte jongens daar ;P
pi_103841357
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef BetweenTheRays het volgende:
Het is een C180 Estate, automaat, grijs. Moet naar het bedrijf wat ook op de feestlocatie zit.

Die laatste is overigens wel goed verbeterd! Hoewel ik gisteren voor een dicht hek stond toen ik (niet overdreven) om 17.02 uur aan kwam rijden. Stipte jongens daar ;P
Dat zal wel dezelfde zijn dan ja. Rijdt lekker. Wel oppassen met binnenrijden in Houten tegenwoordig :Y
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:57:13 #50
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103841432
Ik heb een keer een E-klasse station automaat gehad. Was ook niks op aan te merken.
Wat is er in Houten dan? Staan daar nu flitspalen?
#26 || Luciano da Silva
pi_103841492
Morgen 3 ritjes. Wiuwert-Amsterdam in een Passat, Amsterdam-Amsterdam in een Insignia en als laatste Amsterdam-Barneveld in een Volvo V50. Lijkt mij goed te doen, kunnen we weer over de afsluitdijk! Ik kom trouwens ook langs het bedrijf aan de Isolatorweg dus ik ben benieuwd naar die dame!
pi_103841495
Ik moest laatst een C220 rijden. Heerlijke auto.
pi_103843001
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dat zal wel dezelfde zijn dan ja. Rijdt lekker. Wel oppassen met binnenrijden in Houten tegenwoordig :Y
Thanks, zal erop letten :)

De dame aan de lijn was trouwens verbaasd dat ik mijn tankpas nog had. Ben nu PC en moet hem dus opsturen ;P Of ik wist het echt niet, of ik ben het gewoon vergeten..
pi_103845438
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb een keer een E-klasse station automaat gehad. Was ook niks op aan te merken.
Wat is er in Houten dan? Staan daar nu flitspalen?
Ze zijn met de parkeergarage bezig en vlak - helling is zo plotsklaps dat je kans loopt de onderkant van de auto tegen de grond te rijden volgens de ritinfo. Vooral met een Mercedes die toch wat lager is dan de gemidddelde auto is dat even oppassen, ik ben ook even uitgestapt toen ik daar was.
pi_103849441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:42 schreef BetweenTheRays het volgende:

[..]
@Mallet: inmiddels al thuis? Goed balen om met pech te staan.
Ik was om 19h15 weer thuis. De wegenwacht was nog redelijk snel ter plaatse dus dat scheelde wel. Ik zag mezelf al uren wachten bij zo'n onbemand station. Het was die Esso in Amsterdam Zuidoost vlakbij de ArenA, voor de mensen die de buurt kennen. Uiteindelijk was het waarschijnlijk toch alleen koelvloeistof. Hij heeft hem nog wel ff flink opgestookt door de verwarming voluit te zetten en gedurende een paar minuten 5000 toeren te laten maken. Zo'n 12 uur gemaakt vandaag.

Ik kwam dus een hiker tegen bij mijn 2e adres (ik was iets te laat - netjes doorgebeld), bleek dat de rit dubbel was geboekt maar dat had ik geloof ik al gezegd.. Heeft die hiker me nog even afgezet, was zijn 2e dag. Hij deed z'n schoenen uit tijdens het rijden.. :')
pi_103851508
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef Mallet het volgende:
Hij deed z'n schoenen uit tijdens het rijden.. :')
Ok, waarom dat dan :') Ik ben inmiddels weer lekker uren aan het maken, vorige week 24 in 2 dagen :')
pi_103854416
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Ok, waarom dat dan :') Ik ben inmiddels weer lekker uren aan het maken, vorige week 24 in 2 dagen :')
Omdat ie anders niet kon rijden...
pi_103857253
Hmm, ik moet morgen een contract vervoeren per OV. Neem aan dat ik daar wel een ritbon maar niet een transportformulier voor in moet vullen. Wat denken jullie?
pi_103859364
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Franknfurter het volgende:
Hmm, ik moet morgen een contract vervoeren per OV. Neem aan dat ik daar wel een ritbon maar niet een transportformulier voor in moet vullen. Wat denken jullie?
:o leuk. Nog nooit gehad.

Moet je het voor een lease/huurmij doen? Zou dan gewoon transportformulier meenemen, voor alleen de handtekeningen. Heb je bewijs dat je dat ding daar gebracht hebt.
pi_103863366
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb een keer een autosleutel naar de andere kant van het land gebracht. Ik moest toen alleen een ritbon invullen, dat deed ik dezelfde avond nog. De volgende dag werd ik gebeld wat mijn werktijden waren, terwijl ik dat dus al had ingevuld op de ritbon. De volgende maand kwam ik er achter dat die rit desondanks niet was uitbetaald. Goed opletten dus als je je salarisspecificatie krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2011 06:53:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')