abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103831263
Moeten jullie serieus een pantalon aan bij EW joh? Ben blij dat ik gewoon een nette spijkerbroek aanmocht. Echt geen zin om elke keer de stomerij te bezoeken.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_103831338
Morgen 4 ritten. En ik doe meestal niet eens een pantalon aan hoor, gewoon een chino of een nette spijkerbroek.

@Neerlands_Trots, dat is zwaar klote, ik heb dat ook een paar keer gehad, wordt je helemaal gek van :P Had ook een keer een rit in zo'n bak van nijmegen naar groningen. Maar gelukkig hadden ze de startonderbreker er voor mij uitgesloopt omdat ik anders gek zou worden zeiden ze :P
pi_103831393
Daar sta je dan.. Met pech bij een onbemand tankstation.. De wegenwacht hoopt er binnen een uur te zijn. En ik moet naar de wc godverdomme en er zijn geen bosjes o.i.d. En het is een drukke weg.
pi_103831537
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:08 schreef Mallet het volgende:
Daar sta je dan.. Met pech bij een onbemand tankstation.. De wegenwacht hoopt er binnen een uur te zijn. En ik moet naar de wc godverdomme en er zijn geen bosjes o.i.d. En het is een drukke weg.
Wat is er gebeurd dan?
pi_103831701
Motor wordt te heet dus ik heb ff naar de koelvloeistof gekeken.. Volgens mij helemaal op, maar ik sta dus bij een onbemand station dus ik kan hier niets kopen en de leasemij wil geen kapotte motor riskeren als ik door moet rijden naar een bemand station dus zodoende.
pi_103831718
Gewoon ff tegen de autoband! :)

Morgen twee ritten, Groningen - A'dam in een Bravo en daarna naar Barneveld in een Trafic.
pi_103831903
Toch lijkt het me leuk om aangenomen te worden bij jullie. Hoe vaak krijgen jullie meer dan 7 uur per dag? Ik moet namelijk wel genoeg uren maken. Hoeveel uren maken jullie per maand?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_103832558
Die paar dagen dat ik nu gewerkt heb ik er maar ééntje half gewerkt (en dat is omdat ik alleen in de ochtend beschikbaar stond). Heb rond de 7-8-9 uur per dag denk ik? Geloof dat de meeste mensen dat wel hebben, zover ik hier kan zien.
pi_103832683
7 uur haal ik 9 van de 10 keer wel.
pi_103832713
Meestal tussen de 8 en 12 uur.
pi_103833068
Iemand van hier die net in omgeving Alkmaar reed in een Mercedes? Zag een dikke Benz rijden, schiet hij bijna uit de bocht op een invoegstrook :')
pi_103833203
Er rijden wel meer mensen rond Alkmaar dan alleen studentchauffeurs...
pi_103833338
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:56 schreef RTS91 het volgende:
Er rijden wel meer mensen rond Alkmaar dan alleen studentchauffeurs...
Vergeten te vermelden dat er Multirent achterop stond :P En bereider was een jaar of 19.
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:08:51 #39
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103833757
Ik hoop dat hij de auto goed bereidt heeft dan ;)

Ik mag weer lekker met vertraging naar huis. Minder treinen tussen Amersfoort en Hilversum. Kutzooi.
#26 || Luciano da Silva
pi_103833785
Gister dagje in Friesland geweest, totaal 11uur gewerkt..
Mede doordat ik vergeten was een belbusje te reserveren, nog nooooit meegereisd, ben ik niet gewend uit de grote stad. Soit 1,5uur gewacht, hierdoor kwam ik wel op tijd op het ophaaladres (zou er pas vanaf 15:00 kunnen ophalen).

Maarja, wel leuke ritten, Capelle - Sneek, Jistrum - Bleiswijk. Al met al een kleine 500km.
pi_103835988
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:53 schreef -tape- het volgende:
Iemand van hier die net in omgeving Alkmaar reed in een Mercedes? Zag een dikke Benz rijden, schiet hij bijna uit de bocht op een invoegstrook :')
Ja, denk je dat ik nu ga vertellen dat ik dat was }:|

Ik heb over het algemeen dagen van 6-8 uur. Over het algemeen: hoe meer je in het midden woont, hoe kortere ritten en dus dagen.
pi_103836161
Pff volgende periode in principe elke dag college. Dan maar af en toe skippen om een dagje te werken :)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_103836775
En morgen weer 3 ritjes, gaat lekker :)

Bilthoven - Sassenheim in een Ford Mondeo
Haarlem - Raamsdonksveer in een Volkswagen Golf station
Dordrecht - Nijkerk in een Mercedes Sprinter ( :') )
pi_103839963
Morgen de hele dag aan de slag in Nieuwegein, benieuwd hoe dat is. Raar als je op voorhand geen ritopdracht hebt
pi_103840185
Hoe staat het momenteel met het aantal ritjes voor hikers uit de regio Zwolle?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_103840737
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:27 schreef zlakto het volgende:
Morgen de hele dag aan de slag in Nieuwegein, benieuwd hoe dat is. Raar als je op voorhand geen ritopdracht hebt
De ritten worden daar ter plekke uitgedeeld en je eindigt altijd weer op de zaak waar je weer een nieuwe krijgt (of niet).

@Mallet: inmiddels al thuis? Goed balen om met pech te staan.

Ik heb werk gekregen voor morgen en donderdag. Ze hebben het blijkbaar druk met transporten want ik heb er weer 3 te pakken. Houten - Hoorn, Hoorn - Almere en Voorschoten - Houten. Laatste rit in een C180. Voor het eerst in bijna een jaar EW en 110+ ritten dat ik in een Mercedes rij wat geen busje is.
pi_103840862
Ik heb ook maar één keer een Mercedes gehad, ook richting Houten. Is het een automaat toevallig, dan kan het nog wel eens dezelfde zijn als die jij hebt.
pi_103841100
Het is een C180 Estate, automaat, grijs. Moet naar het bedrijf wat ook op de feestlocatie zit.

Die laatste is overigens wel goed verbeterd! Hoewel ik gisteren voor een dicht hek stond toen ik (niet overdreven) om 17.02 uur aan kwam rijden. Stipte jongens daar ;P
pi_103841357
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef BetweenTheRays het volgende:
Het is een C180 Estate, automaat, grijs. Moet naar het bedrijf wat ook op de feestlocatie zit.

Die laatste is overigens wel goed verbeterd! Hoewel ik gisteren voor een dicht hek stond toen ik (niet overdreven) om 17.02 uur aan kwam rijden. Stipte jongens daar ;P
Dat zal wel dezelfde zijn dan ja. Rijdt lekker. Wel oppassen met binnenrijden in Houten tegenwoordig :Y
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:57:13 #50
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103841432
Ik heb een keer een E-klasse station automaat gehad. Was ook niks op aan te merken.
Wat is er in Houten dan? Staan daar nu flitspalen?
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')