Wat is er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:08 schreef Mallet het volgende:
Daar sta je dan.. Met pech bij een onbemand tankstation.. De wegenwacht hoopt er binnen een uur te zijn. En ik moet naar de wc godverdomme en er zijn geen bosjes o.i.d. En het is een drukke weg.
Vergeten te vermelden dat er Multirent achterop stondquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:56 schreef RTS91 het volgende:
Er rijden wel meer mensen rond Alkmaar dan alleen studentchauffeurs...
Ja, denk je dat ik nu ga vertellen dat ik dat wasquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:53 schreef -tape- het volgende:
Iemand van hier die net in omgeving Alkmaar reed in een Mercedes? Zag een dikke Benz rijden, schiet hij bijna uit de bocht op een invoegstrook
De ritten worden daar ter plekke uitgedeeld en je eindigt altijd weer op de zaak waar je weer een nieuwe krijgt (of niet).quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:27 schreef zlakto het volgende:
Morgen de hele dag aan de slag in Nieuwegein, benieuwd hoe dat is. Raar als je op voorhand geen ritopdracht hebt
Dat zal wel dezelfde zijn dan ja. Rijdt lekker. Wel oppassen met binnenrijden in Houten tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef BetweenTheRays het volgende:
Het is een C180 Estate, automaat, grijs. Moet naar het bedrijf wat ook op de feestlocatie zit.
Die laatste is overigens wel goed verbeterd! Hoewel ik gisteren voor een dicht hek stond toen ik (niet overdreven) om 17.02 uur aan kwam rijden. Stipte jongens daar ;P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |