Thanks, zal erop lettenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat zal wel dezelfde zijn dan ja. Rijdt lekker. Wel oppassen met binnenrijden in Houten tegenwoordig
Ze zijn met de parkeergarage bezig en vlak - helling is zo plotsklaps dat je kans loopt de onderkant van de auto tegen de grond te rijden volgens de ritinfo. Vooral met een Mercedes die toch wat lager is dan de gemidddelde auto is dat even oppassen, ik ben ook even uitgestapt toen ik daar was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb een keer een E-klasse station automaat gehad. Was ook niks op aan te merken.
Wat is er in Houten dan? Staan daar nu flitspalen?
Ik was om 19h15 weer thuis. De wegenwacht was nog redelijk snel ter plaatse dus dat scheelde wel. Ik zag mezelf al uren wachten bij zo'n onbemand station. Het was die Esso in Amsterdam Zuidoost vlakbij de ArenA, voor de mensen die de buurt kennen. Uiteindelijk was het waarschijnlijk toch alleen koelvloeistof. Hij heeft hem nog wel ff flink opgestookt door de verwarming voluit te zetten en gedurende een paar minuten 5000 toeren te laten maken. Zo'n 12 uur gemaakt vandaag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:42 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
@Mallet: inmiddels al thuis? Goed balen om met pech te staan.
Ok, waarom dat danquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef Mallet het volgende:
Hij deed z'n schoenen uit tijdens het rijden..
Omdat ie anders niet kon rijden...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Ok, waarom dat danIk ben inmiddels weer lekker uren aan het maken, vorige week 24 in 2 dagen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Franknfurter het volgende:
Hmm, ik moet morgen een contract vervoeren per OV. Neem aan dat ik daar wel een ritbon maar niet een transportformulier voor in moet vullen. Wat denken jullie?
Ik heb een keer een autosleutel naar de andere kant van het land gebracht. Ik moest toen alleen een ritbon invullen, dat deed ik dezelfde avond nog. De volgende dag werd ik gebeld wat mijn werktijden waren, terwijl ik dat dus al had ingevuld op de ritbon. De volgende maand kwam ik er achter dat die rit desondanks niet was uitbetaald. Goed opletten dus als je je salarisspecificatie krijgt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Franknfurter het volgende:
Hmm, ik moet morgen een contract vervoeren per OV. Neem aan dat ik daar wel een ritbon maar niet een transportformulier voor in moet vullen. Wat denken jullie?
Haha even serieus.. Is dat je enige 'rit' vandaag?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Franknfurter het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:02 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha even serieus.. Is dat je enige 'rit' vandaag?
Die sleutel die ik toen moest vervoeren was ook mijn enige rit. Van Harkstede naar Zoetermeer. Het afleveradres zat ook nog eens tegenover het treinstation, dus ik zat na vijf minuten al weer in de trein naar huis.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:02 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha even serieus.. Is dat je enige 'rit' vandaag?
Ah, dan kan het nog wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef Franknfurter het volgende:
nee dat is een van de vijf ritten van vandaag.
Damnquote:Op woensdag 2 november 2011 11:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die sleutel die ik toen moest vervoeren was ook mijn enige rit. Van Harkstede naar Zoetermeer. Het afleveradres zat ook nog eens tegenover het treinstation, dus ik zat na vijf minuten al weer in de trein naar huis.Maar het was een spoedje in een rustige periode dus ik was wel tevreden.
Ach joh, huilie. Ik deed steevast een pantalon aanquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan is ie wel druk bezig ja
Maar heeft ie dan ook je naam opgenomen ofzo? Want dan ga ik ook maar oppassen![]()
Ik vind alleen een pantalon veel te koud in de winter, dus maar eens uitzoeken hoe ik dat op ga lossen.
Dat soort ritten deed ik altijd via de polder. Rijdt echt veel relaxter dan over de afsluitdijk (vooral na de afsluitdijk)!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:58 schreef Spablauw214 het volgende:
Morgen 3 ritjes. Wiuwert-Amsterdam in een Passat, Amsterdam-Amsterdam in een Insignia en als laatste Amsterdam-Barneveld in een Volvo V50. Lijkt mij goed te doen, kunnen we weer over de afsluitdijk! Ik kom trouwens ook langs het bedrijf aan de Isolatorweg dus ik ben benieuwd naar die dame!
Ik heb m'n tankpas nog steeds, meer dan een jaar na dato haha. Kijken of 'ie nog werkt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:25 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Thanks, zal erop letten![]()
De dame aan de lijn was trouwens verbaasd dat ik mijn tankpas nog had. Ben nu PC en moet hem dus opsturen ;P Of ik wist het echt niet, of ik ben het gewoon vergeten..
Jij deed toch juist nooit een pantalon aan?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ach joh, huilie. Ik deed steevast een pantalon aan.
Thermobroek eronder kan helpen.
[..]
Dat soort ritten deed ik altijd via de polder. Rijdt echt veel relaxter dan over de afsluitdijk (vooral na de afsluitdijk)!
[..]
Ik heb m'n tankpas nog steeds, meer dan een jaar na dato haha. Kijken of 'ie nog werkt?
Ik ben persoonlijk ook meer van de polder, maar ik moest aan de bovenkant van Amsterdam zijn, en dan is de polder toch echt wel om... Nou was het geval ook dat de steevaste file bij Zaanstad al opgelost was en ik dus gewoon kon doorkarren, anders was het alsnog de polder geworden idd!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat soort ritten deed ik altijd via de polder. Rijdt echt veel relaxter dan over de afsluitdijk (vooral na de afsluitdijk)!
Ook ja, file daar is erger dan bij de Muiderbrug etc. En verder vond ik de polder 'spannender' om doorheen te rijden dan 't stuk na de afsluitdijk (dat is daadwerkelijk nog saaier dan de polder).quote:Op woensdag 2 november 2011 16:49 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik kreeg de indruk dat Maharbal meer doelde op het fileleed aan de Zaanstreek-zijde van Amsterdam. Dat is ronduit dramatisch, ze staan vaak bij de splitsing A7-A8 al in de file voor de Coentunnel. Met die weg daar naartoe is niks mis verder, dat rijdt wel door.
In het begin had ik iets vaker een spijkerbroek ja. Maar de laatste twee/2,5 jaar toch zeker meestal (vrijwel altijd) een pantalon.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij deed toch juist nooit een pantalon aan?
Wel slecht van die tankpas trouwens![]()
Dat doe ik ook tegenwoordig, pantalon is me te duur om busjes te vervoeren waar de sigaretten er nog inliggen... schade krijg je er tenslotte niet op vergoedt.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan moet ik dat misschien ook eens doen, hoewel ik er maar eentje heb en elke week de stomerij heb ik ook geen zin in
Ik heb wel andere nette broeken. Zijn geen pantalons, maar ook geen spijkerbroeken. Dat zal toch ook wel goed zijn?
Zou best kunnen. Spoedjes bellen ze maar spreken ze geen voicemail in. Dan doen ze, net als wanneer het dringend is, net zo lang bellen tot je opneemt. Heb serieus eens meegemaakt dat ze mij zeven keer achter elkaar gebeld hebben terwijl ik rustig auto reed.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:00 schreef Franknfurter het volgende:
Ik had precies hetzelfde, ben drie keer gebeld. Zouden ze een spoedje hebben ofzo?
Sta je tussen onze bejaarde concurrenten?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:25 schreef Franknfurter het volgende:
Ik voel me jong, zo in meerkerk voor het stadhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |