SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
Kom op zeg, dit is al oud nieuws sinds de explosie van die overheidsbunker....en wat een drama aflevering weer. 1 zombie in een put en een hoop gezeik (kan die shane niet gewoon eens zijn kop houden ipv steeds die quasi koele kikker praat te bezigen..). Van mij mogen ze allemaal dood behalve de Aziaat en de Redneck, die zouden het wel kunnen redden samen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat zou me een partij lame zijn zeg, maar je hebt waarschijnlijk gelijk.
Volgens mij geen benen. Even terug kijken! Maar ze heeft het daar dus nog wel even uitgehouden. Vraag me af waarom ze nou opeens weer weg is.quote:Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef Mestras het volgende:
dat ze zwanger is is echt een dieptepunt, wat een drama en intriges....maar onze aziaat wordt steeds leuker evenals inderdaad ook de redneck
![]()
btw heeft die redneck sofia nou gezien in die kast, je zag wel benen liggen toch?
Geen last van, met ondertiteling.quote:Op maandag 7 november 2011 22:32 schreef Mestras het volgende:
hebben jullie trouwens ook zo'n moeite met dat zuidelijke accent waarmee sommige spreken? vooral die shane kan ik bijna niet verstaan! (ik heb geen ondertitels)
Ik vind dat die neger ook wel potentie heeft, maar dan moet ie een keer wat ballen gaan tonen en iets boeiends doen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is al oud nieuws sinds de explosie van die overheidsbunker....en wat een drama aflevering weer. 1 zombie in een put en een hoop gezeik (kan die shane niet gewoon eens zijn kop houden ipv steeds die quasi koele kikker praat te bezigen..). Van mij mogen ze allemaal dood behalve de Aziaat en de Redneck, die zouden het wel kunnen redden samen.
Moet ik hieruit opmaken dat jij ook dunne vetzakken kent?quote:Op maandag 7 november 2011 23:21 schreef haakon het volgende:
Idd, geen zombie gezien in deze episode, alleen die dikke vetzak die ineens een stuk lichter werd.
Ja, die zijn een stuk dunner.quote:Op maandag 7 november 2011 23:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Moet ik hieruit opmaken dat jij ook dunne vetzakken kent?
Ik heb hem eigenlijk alleen nog zien falen tot nu toe.quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind dat die neger ook wel potentie heeft, maar dan moet ie een keer wat ballen gaan tonen en iets boeiends doen.
Of bij Merle.quote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef haakon het volgende:
What about Sophia?
Ik denk dat zij bij andere overlevenden is..
Ik erger me er dood aan dat ze dat kutkind nog niet gevonden hebben, puur ook omdat toch wel zeker is dat ze nog leeft. Als dat niet het geval was, was ze al lang als lijk/zombie opgedoken.quote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef haakon het volgende:
What about Sophia?
Ik denk dat zij bij andere overlevenden is..
Oh ja? Kan ik me totaal niet herinneren. Zoveel boeit deze serie me dus. Vraag me eigenlijk af waarom ik het überhaupt nog kijk.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is al oud nieuws sinds de explosie van die overheidsbunker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |