Bij Amazon ook niet toch?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.play.com/Books(...)dium&urlrefer=search
Zelfde prijs, geen verzendkosten
jawelquote:
ken ze alleen van de dvd's en das wel gratis :pquote:
We hoeven niet te wachten op het ontbreken van spoilertags. Dat is al gebeurt.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:49 schreef NoBody122 het volgende:
Maar de comics zijn verhaaltechnisch niet op hetzelfde punt van verschijnen; het hele live-bespreek-aspect mist dus. Bovendien moet je alles steeds in spoilertags plaatsen; je kunt erop wachten, dat iemand zich een keer vertypt en de serie spoilt.
Hell; straks gaan mensen mij er zelf nog van beschuldigen ook, "want je kunt dat verwachten als je een topic opent over een serie, die gebaseerd is op comics"
Grapje zeker?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:52 schreef kenwel het volgende:
Aflevering 4 was best wel voorspelbaar maar wel goed het gedeelte met de put was het beste uit de aflevering hopelijk komt er meer van dit als ze weer op pad gaan. Misschien blijven ze wel dit seizoen bij de familie uit de boerderij, en zien we in seizoen 3 meer van de route die ze wilden gaan afleggen. Hopelijk dan ook meer actie.
Het is zo'n beetje de standaard in dit soort films/series. Ook wel logisch. Een van de soldaten wordt gebeten en men weet nog niet veel van de situatie. Het leger blijft altijd wel in groepjes bij elkaar dus zijn ze zo allemaal besmet.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Best wel bullshit dat het leger zo gemakkelijk is gevallen, die zombies zijn gemakkelijk te doden, kwestie van rustig richten en schieten
In de comic worden mensen die niet gebeten zijn ook zombies als ze doodgaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:03 schreef Mirel het volgende:
Maar in het geval van zombies zoals je ze hier ziet is dat de besmetting gevolgd wordt door een bewusteloosheid of eigenlijk dood, en dán pas staat de zombie op. Beetje soldaten moeten hier mee om kunnen gaan.
Hoe ongelofelijk debiele actie het ook was, hoop ik ook dat we vaker dit soort dingen in de serie krijgen. Dit is namelijk zo'n situatie waar je in een serie leuk een keertje op kan focussen, maar in zombiefilms nooit tijd voor hebt.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:52 schreef kenwel het volgende:
Aflevering 4 was best wel voorspelbaar maar wel goed het gedeelte met de put was het beste uit de aflevering hopelijk komt er meer van dit als ze weer op pad gaan. Misschien blijven ze wel dit seizoen bij de familie uit de boerderij, en zien we in seizoen 3 meer van de route die ze wilden gaan afleggen. Hopelijk dan ook meer actie.
Opzich wel, maar het hele idee van een mens in een put gooien die toch allang verneukt is dat is wel zo achterlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 18:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoe ongelofelijk debiele actie het ook was, hoop ik ook dat we vaker dit soort dingen in de serie krijgen. Dit is namelijk zo'n situatie waar je in een serie leuk een keertje op kan focussen, maar in zombiefilms nooit tijd voor hebt.
Ik denk dat dat in t oor van Rick werd gefluisterd door die wetenschapperquote:Op donderdag 10 november 2011 18:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In de comic worden mensen die niet gebeten zijn ook zombies als ze doodgaan.
Ja, dat denk ik ook. Dat hij de doden dood moest maken ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in t oor van Rick werd gefluisterd door die wetenschapper
En dat als het kind op de wetenschapper zou lijken dit puur op toeval zou berustenquote:
shane is de vader...quote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dat als het kind op de wetenschapper zou lijken dit puur op toeval zou berusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |