ahh dat deed ie ook bij mij maar ik ging niet klonenquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
Ja, Danny heeft m'n hoofdaccount dus geband lul, vandaar dit ouwe account.
En denk je dat je mag ban evaden?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
Ja, Danny heeft m'n hoofdaccount dus geband lul, vandaar dit ouwe account.
danny reageert toch nooit op pm'squote:Op dinsdag 1 november 2011 01:18 schreef Quisho het volgende:
[..]
En denk je dat ik dit niet tegen Danny ga vertellen?
Dit is niet evadenquote:
Mensen die in het verleden levenquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is niet evaden![]()
Ruis is hier al eeuwen, hoofdaccount is hier al eeuwen.
In het heden kom ik alleen maar hommo's tegenquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die in het verleden leven
Ik ook alquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:21 schreef yvonne het volgende:
Als ik op je usernaam zoek kom ik Stuart tegen
[ afbeelding ]
Ergens was dat gewoon een compliment, niet alleen de snollen diggen mij dus maar ook de mannenquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
In het heden kom ik alleen maar hommo's tegen
Wat is dit, groep 5 van de basisschool?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:18 schreef Quisho het volgende:
[..]
En denk je dat ik dit niet tegen Danny ga vertellen?
Hoelang ben je geweest van fokquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:26 schreef Ruis het volgende:
[..]
Wat is dit, groep 5 van de basisschool?
Ik heb me helemaal rot gelachen, zoiets verzin je nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens was dat gewoon een compliment, niet alleen de snollen diggen mij dus maar ook de mannen
En je kon er goed om lachen
ONZ is altijd al kut geweest...quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoelang ben je geweest van fok
Dit is wel het huidige niveau namelijk
Zal maar niet vertellen dat 1 van zijn vrienden mijn telefoonnummer aan het vragen was op de wcquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb me helemaal rot gelachen, zoiets verzin je niet
quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal maar niet vertellen dat 1 van zijn vrienden mijn telefoonnummer aan het vragen was op de wc
onjuistquote:
Je hebt het tegen een ex-ONZmod hèquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
onjuist
Had er eerst ook een beetje haat naar toe omdat klb enzo maar tegewoordig is onz een stuk leuker
oh ohquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal maar niet vertellen dat 1 van zijn vrienden mijn telefoonnummer aan het vragen was op de wc
Uiteraard heb ik het nummer van een ex gegevenquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik het nummer van een ex gegeven
Nee tuurlijk nietquote:
heldquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Ik wist niet hoe snel ik moest afknijpen en weer veilig moest gaan zitten
En uiteindelijk blijk ik dus ook helemaal niet zo vervelend te zijn als je dachtquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik kom zo wel ff langs dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |