ahh dat deed ie ook bij mij maar ik ging niet klonenquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
Ja, Danny heeft m'n hoofdaccount dus geband lul, vandaar dit ouwe account.
En denk je dat je mag ban evaden?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
Ja, Danny heeft m'n hoofdaccount dus geband lul, vandaar dit ouwe account.
danny reageert toch nooit op pm'squote:Op dinsdag 1 november 2011 01:18 schreef Quisho het volgende:
[..]
En denk je dat ik dit niet tegen Danny ga vertellen?
Dit is niet evadenquote:
Mensen die in het verleden levenquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is niet evaden![]()
Ruis is hier al eeuwen, hoofdaccount is hier al eeuwen.
In het heden kom ik alleen maar hommo's tegenquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die in het verleden leven
Ik ook alquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:21 schreef yvonne het volgende:
Als ik op je usernaam zoek kom ik Stuart tegen
[ afbeelding ]
Ergens was dat gewoon een compliment, niet alleen de snollen diggen mij dus maar ook de mannenquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
In het heden kom ik alleen maar hommo's tegen
Wat is dit, groep 5 van de basisschool?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:18 schreef Quisho het volgende:
[..]
En denk je dat ik dit niet tegen Danny ga vertellen?
Hoelang ben je geweest van fokquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:26 schreef Ruis het volgende:
[..]
Wat is dit, groep 5 van de basisschool?
Ik heb me helemaal rot gelachen, zoiets verzin je nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens was dat gewoon een compliment, niet alleen de snollen diggen mij dus maar ook de mannen
En je kon er goed om lachen
ONZ is altijd al kut geweest...quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoelang ben je geweest van fok
Dit is wel het huidige niveau namelijk
Zal maar niet vertellen dat 1 van zijn vrienden mijn telefoonnummer aan het vragen was op de wcquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb me helemaal rot gelachen, zoiets verzin je niet
quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal maar niet vertellen dat 1 van zijn vrienden mijn telefoonnummer aan het vragen was op de wc
onjuistquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |