SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ja maar gister had ik ook al geen zin. Of zou ik met een baard van 3 dagen me kunnen vertonen?quote:
Ik ook niet. Toch gedaan want ik heb dalijk een presentatie.quote:
Ligt er een beetje aan hoe jouw baard groeit. Maar ik zou hem toch maar scheren, want dat is wel prettiger als je haar zoent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar gister had ik ook al geen zin. Of zou ik met een baard van 3 dagen me kunnen vertonen?
Ja dat welquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe jouw baard groeit. Maar ik zou hem toch maar scheren, want dat is wel prettiger als je haar zoent.
Ik heb echt schuurpapier in baardvorm als ik me 1 of 2 dagen niet scheer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe jouw baard groeit. Maar ik zou hem toch maar scheren, want dat is wel prettiger als je haar zoent.
Ik kan er mensen serieus mee pijn doen na 1 dag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb echt schuurpapier in baardvorm als ik me 1 of 2 dagen niet scheer.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg muisraket jouw plaatjeKei tof
Arme jij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb echt schuurpapier in baardvorm als ik me 1 of 2 dagen niet scheer.
Dan zou ik hem maar weghalen ja. Tenzij je haar wilt wreken natuurlijk als het slecht afloopt, maar daar gaan we niet van uit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan er mensen serieus mee pijn doen na 1 dag.
Wat bedoel je met onregelmatig?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dankjewel.
[..]
Arme jij.Kan nog erger trouwens: schuurpapier en onregelmatige baardgroei, dan ziet het er ook nog eens niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |