abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103817700
Welkom in 's-Hertogenbosch, Kut!

Wè?
Nou dè!

.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
dr.cox.jpgnb79u.gifoud%20zuid%20UI.pngtux.jpgFederer.jpgsoviet12.JPGVulpes_vulpes.jpg168an3k.gifbymurp.giftest.gifmuisraket.jpg

bijdehand (Koning)
8-) :7
BarrieButsers (Koningin)
*;

kutstudent (Zwarte ridder)
w/
Telefoonmaatschappij (Hofnar)
:+
Muisraket (Scrubsfan, gotta love her)
mjan (Wederhelft van C2B.)
:D
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (De grote boze tovenaar van het rode woud achter de groene bergen in de grote grot in de blauwe berg met een kleine hal met een houten kapstok en een grote woonkamer met een rare geur maar mooie meubels en foto's van zijn grote gezin waar hij veel alimentatie voor moet dokken en een klein schoothondje en een middelgroot keukentje met metalen bestek en kapot serviesgoed en vieze pannen en verroeste onderzetters en smerige tafellakens en speciale bruine potten voor het zoute zout en de gepeperde peper en de zwarte koffie en een klein teeveetje en een enorme klerenkast en met de gouden toverstaf en de gouden ketting en de zilveren ringen en de gouden jurk op de rode puntschoentjes zonder veters en een witte zonnebril met groene glazen en een piercing door de neus en een gouden voortand met een diamantje en twee enorme tennisballen en een garage met een Fiat Punto met blingbling velgen en geblindeerde ramen en grote speakers en open dak en op de top van de berg een grote schotelatenne met sportontvangst en een gele glijbaan van boven naar beneden en een snelle skilift)
:9~
Augustus_Thijs (Koninklijke stadsomroeper)
:{
VulpesVulpes (Nasi)
Shifto (Topicneger)
B-)
99.gif
oO<
DuTank (Mr. Centimeter)
_O_ 8-)

De veurige zéévertopics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.

De OP is hier te vinden.

SPOILER: niet voor zwakke magen!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_103817713
Fipo
Truste
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 1 november 2011 @ 01:25:12 #3
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_103818423
Sepo
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
pi_103819501
moggel
pi_103819759
:W
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_103820007
moggel
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_103820213
Wat een spanning en sensatie
pi_103820331
ja ik kan het niet aan ;(
pi_103820445
erg he -O-
pi_103820628
Ja. Om te huilen he ;(
pi_103820715
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:00 schreef bijdehand het volgende:
Ja. Om te huilen he ;(
Zo inderdaad :'( Wat een ellende.
pi_103820750
Ik heb geen zin om te me scheren ;(
pi_103820779
Dan niet toch? :')
pi_103820799
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan niet toch? :')
Ja maar gister had ik ook al geen zin. Of zou ik met een baard van 3 dagen me kunnen vertonen? :')
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:08:20 #15
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_103820808
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:05 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb geen zin om te me scheren ;(
Ik ook niet. Toch gedaan want ik heb dalijk een presentatie. :')
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:12:04 #16
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_103820892
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja maar gister had ik ook al geen zin. Of zou ik met een baard van 3 dagen me kunnen vertonen? :')
Ligt er een beetje aan hoe jouw baard groeit. Maar ik zou hem toch maar scheren, want dat is wel prettiger als je haar zoent. ;)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_103820927
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan hoe jouw baard groeit. Maar ik zou hem toch maar scheren, want dat is wel prettiger als je haar zoent. ;)
Ja dat wel :(
pi_103820970
Omg muisraket jouw plaatje! _O_ Kei tof _O-
pi_103820989
Omg muisraket jouw plaatje _O_ Kei tof _O-
pi_103821008
Dubbele posts jwz
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:16:55 #21
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_103821026
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik heb echt schuurpapier in baardvorm als ik me 1 of 2 dagen niet scheer.
pi_103821069
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:16 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Ik kan er mensen serieus mee pijn doen na 1 dag.
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:18:19 #23
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_103821071
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg muisraket jouw plaatje _O_ Kei tof _O-
Dankjewel. :*
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:16 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Arme jij. ;( Kan nog erger trouwens: schuurpapier en onregelmatige baardgroei, dan ziet het er ook nog eens niet uit. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:19:16 #24
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_103821102
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik kan er mensen serieus mee pijn doen na 1 dag.
Dan zou ik hem maar weghalen ja. Tenzij je haar wilt wreken natuurlijk als het slecht afloopt, maar daar gaan we niet van uit. ;)
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:19:57 #25
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_103821116
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:18 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dankjewel. :*

[..]

Arme jij. ;( Kan nog erger trouwens: schuurpapier en onregelmatige baardgroei, dan ziet het er ook nog eens niet uit. :P
Wat bedoel je met onregelmatig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')