En waar denk je dan aan/waar kijk je naar?quote:
Puur op gevoel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En waar denk je dan aan/waar kijk je naar?
STquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En waar denk je dan aan/waar kijk je naar?
quote:
Lul niet.quote:
quote:
Vrouwen kunnen vreselijk zeuren, moeilijk doen om niets, irritante lulverhalen ophangen, domme hobby's hebben, oppervlakkig zijn, bitcherig doen en de badkamer veel te lang bezet houden, maar toch houden we van hen.quote:
Ja, raar hequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vreselijk zeuren, moeilijk doen om niets, irritante lulverhalen ophangen, domme hobby's hebben, oppervlakkig zijn, bitcherig doen en de badkamer veel te lang bezet houden, maar toch houden we van hen.
Ook alleen maar omdat ze een kut en tieten hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vreselijk zeuren, moeilijk doen om niets, irritante lulverhalen ophangen, domme hobby's hebben, oppervlakkig zijn, bitcherig doen en de badkamer veel te lang bezet houden, maar toch houden we van hen.
Maar goed, mannen kunnen veel te stil zijn, boos worden om niets, niet-boeiende verhalen ophangen, domme hobby's hebben, oppervlakkig zijn, bot doen en zichzelf iets te weinig verzorgen, maar toch houden we ook van hen.quote:
Nee hoor, ik niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze een kut en tieten hebben.
Awhquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee hoor, ik niet in ieder geval.
hm alleen dat boos zijn om niks herken ik niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar goed, mannen kunnen veel te stil zijn, boos worden om niets, niet-boeiende verhalen ophangen, domme hobby's hebben, oppervlakkig zijn, bot doen en zichzelf iets te weinig verzorgen, maar toch houden we ook van hen.![]()
Damn wat voel ik me nu een zweverige hippie.
nee hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze een kut en tieten hebben.
trustequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:37 schreef Muisraket het volgende:
Maar goed, ik ga slapen want ik mag er om 5:45 () weer uit, trusten!
Dat is vroeg?quote:Op woensdag 2 november 2011 06:46 schreef Muisraket het volgende:
Moggel. En nu ga ik meteen weer weg want ik moet mijn trein halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |