Ben een beetje allergisch voor dit soort hokjes.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dima is een delta, denk ik.
En wat ben ik dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik houd ook niet zo van hokjesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben een beetje allergisch voor dit soort hokjes.
Is ook wel heel erg generaliserend.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er komt wel meer bij kijken, vaak.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht aan slechte kapselsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik houd ook niet zo van hokjes.
Hokjesdenkers is waar de wereld aan kapot gaat.
Daarvoor moet ik eerst je pohi grondig bestuderen en naderhand een paar goede gesprekken met je voeren. Ik kom hier nog op terug.quote:
Mwah.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hokjesdenkers is waar de wereld aan kapot gaat.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Is ook wel heel erg generaliserend.Maar nu het toch over alfa-mannetjes gaat, meteen maar even alle types onder elkaar gezet.
Precies, ligt denk ik ook deels aan de economie (veilig tijden meer grijze muizen terwijl in roerige tijden juist weer wat meer uit de ban springende types) maar ik denk ook dat de mate van gevoel en het neppen van gevoel meespeelt. Als jij zonder ook maar een nacht wakker te liggen 's nachts honderd mensen eruit kan werken die alleen een gezin hebben heb je volgens mij sowieso een stapje voor op de alfa. Dat neigt weer wat meer naar sociopathie en volgens mij is niet iedere 'alfa' een sociopaat.quote:
Gamma's zijn de haters?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij zijn sowieso gamma.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Gamma's zijn de haters?Dan wil ik me daar graag onder scharen.
ja klopt welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet ook toegeven dat ik psychologie vaak negatief bekijk. Maar ja, bij mij zou dan het gevoel heersen: "zij of ik", en tja, wat kies je dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies, ligt denk ik ook deels aan de economie (veilig tijden meer grijze muizen terwijl in roerige tijden juist weer wat meer uit de ban springende types) maar ik denk ook dat de mate van gevoel en het neppen van gevoel meespeelt. Als jij zonder ook maar een nacht wakker te liggen 's nachts honderd mensen eruit kan werken die alleen een gezin hebben heb je volgens mij sowieso een stapje voor op de alfa. Dat neigt weer wat meer naar sociopathie en volgens mij is niet iedere 'alfa' een sociopaat.
Maar goed, psychologie is natuurlijk vaak koffiedik kijken.
Precies en iedereen denkt maar alfa te zijn. terwijl ze waarschijnlijk gewoon beta as fuck zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso gamma.Alfa's zijn overrated.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Alsof jullie weten wat jullie willen.
misschien eens sportschool bezoekje brengen, gezond gaan eten, bier laten staan, kappertje. mooi horloge om, beetje hippe kleding aan. en belangrijkste, straal uit dat je zeker van jezelf bent. vrouwen zullen met bosjes voor je neer vallenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:57 schreef D.D.W. het volgende:
Inmiddels ben ik een (oude) man van 32 jaar. Als ik in de spiegel kijk kan ik het nog steeds niet accepteren dat ik een lelijk, mager en klein mannetje ben. Elke keer als je een vrouw tegenkomt kun je al aan haar blik aflezen dat je "not done" bent.
Was ik potdomme maar een alpha male. Het lijkt mij geweldig de lekkerste chicks te versieren zonder eerst mijn bankrekening te moeten plunderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Bier laten staan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
misschien eens sportschool bezoekje brengen, gezond gaan eten, bier laten staan, kappertje. mooi horloge om, beetje hippe kleding aan. en belangrijkste, straal uit dat je zeker van jezelf bent. vrouwen zullen met bosjes voor je neer vallen
Nou, ik zou het wel weten hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Bier laten staan?Geen vrouw ter wereld is dat waard.
Ja, maar jij drinkt niet (respect daarvoor).quote:
Waarheid als een koe. Op een gegeven moment moet je maar genoegen nemen met minder. Dat is hetzelfde moment dat je accepteert dat je een rotkop hebt en dit faalt te compenseren met andere skills.. FMLquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:20 schreef rosepetals het volgende:
Misschien moet je meer een chick van je eigen niveau zoeken..? En niet voor de hetere chicks gaan.
Tja
Als je zo over jezelf denkt zal er nooit wat gebeuren neequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Sosa het volgende:
[..]
Waarheid als een koe. Op een gegeven moment moet je maar genoegen nemen met minder. Dat is hetzelfde moment dat je accepteert dat je een rotkop hebt en dit faalt te compenseren met andere skills.. FML
Yep, maar zelfzekerheid uitstralen wanneer je het niet bent werkt niet echt. Je kunt tot op zekere hoogte gaan acteren (haan33), maar een beetje vrouw prikt daar doorheen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
misschien eens sportschool bezoekje brengen, gezond gaan eten, bier laten staan, kappertje. mooi horloge om, beetje hippe kleding aan. en belangrijkste, straal uit dat je zeker van jezelf bent. vrouwen zullen met bosjes voor je neer vallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |