quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Alsof jullie weten wat jullie willen.
mensen die jou not done noemen omdat je geen gespierde bikkel bent zijn zelf not donequote:Op maandag 31 oktober 2011 23:57 schreef D.D.W. het volgende:
Inmiddels ben ik een (oude) man van 32 jaar. Als ik in de spiegel kijk kan ik het nog steeds niet accepteren dat ik een lelijk, mager en klein mannetje ben. Elke keer als je een vrouw tegenkomt kun je al aan haar blik aflezen dat je "not done" bent.
Was ik potdomme maar een alpha male. Het lijkt mij geweldig de lekkerste chicks te versieren zonder eerst mijn bankrekening te moeten plunderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind die Jan maar een vies mannetjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mr. Plakhaarwat heb ik een hekel aan die gladjanus
Ontopic: hoe gaat het met de chicks nu je langer bent DDW?
Die was ik even totaal vergeten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ow, deze is uit '11.
Nou ja, dan is het wel een volhoudertje. Daarbij blijf ik er bij dat het Schenkstroop is maar dat terzijde.
Ik weet niet of dat nu wel zo vreselijk isquote:
Mwa niet echt, hij mag me niet echt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nu wel zo vreselijk is.
Maar volgens mij is dit dezelfde troll, precies dezelfde onderwerpen, manier van posten, trollen, nergens op in gaan qua etc. etc. etc.
Boeie hij is lekkerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mr. Plakhaarwat heb ik een hekel aan die gladjanus
Ontopic: hoe gaat het met de chicks nu je langer bent DDW?
Hij is niet lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij is niet lekker.
Jan Kooijman niet lekker vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs ik vind die guy lekker.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Kul, het ligt puur aan hoe je je gedraagt. Uiterlijk is niet alles, gedrag wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:20 schreef rosepetals het volgende:
Misschien moet je meer een chick van je eigen niveau zoeken..? En niet voor de hetere chicks gaan.
Tja
Ik kan er niks aan doen dat jij geen smaak hebt of indruk probeert te maken op krullenbolletje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Jan Kooijman niet lekker vinden.Zelfs ik vind die guy lekker.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij geen smaak hebt of indruk probeert te maken op krullenbolletje.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat? Het is gewoon zo. Hij is LELIJK!
Dat dusquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kul, het ligt puur aan hoe je je gedraagt. Uiterlijk is niet alles, gedrag wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |