Bij het voorspellen van het weer word je nooit een kwakzalver genoemd, hoe vaak je het ook mis hebtquote:Op zondag 29 januari 2012 10:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja?
Marc E. Putto @Weerprimeur Sluiten
Beetje kwakkelweer is het hoogst haalbare einde week. Keihard winter in Nederland, vergeet het maar -> gaat ook nooit meer lukken
quote:Op zondag 29 januari 2012 10:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja?
Marc E. Putto @Weerprimeur Sluiten
Beetje kwakkelweer is het hoogst haalbare einde week. Keihard winter in Nederland, vergeet het maar -> gaat ook nooit meer lukken
Omdat geen enkele weerman het beter doet dan een ander. Voorspellingen voor een dag of 3 gaan wel redelijk, alles daarna is puur gokwerk.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij het voorspellen van het weer word je nooit een kwakzalver genoemd, hoe vaak je het ook mis hebt
^^ Klopt. Vandaar dat "het weer" op tv tegenwoordig begint met vertellen wat het weer vandaag was, hebben ze toch nog iets goed.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat geen enkele weerman het beter doet dan een ander. Voorspellingen voor een dag of 3 gaan wel redelijk, alles daarna is puur gokwerk.
Jaquote:Op zondag 29 januari 2012 11:20 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Klopt. Vandaar dat "het weer" op tv tegenwoordig begint met vertellen wat het weer vandaag was, hebben ze toch nog iets goed.
Nog beter, vertellen wat voor een weer het is, voor mensen die niet naar buiten kijken.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaen het weer in het buitenland voor die 3 toeristen.
Van mij mag het morgen 18 graden worden en warm water regenenquote:
Dat mag ook natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van mij mag het morgen 18 graden worden en warm water regenen
Dat kan ik niet rijmen met je ondertitel. Of wil je juist een ijsbeer zijn omdat die wel goed tegen koude kunnen?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van mij mag het morgen 18 graden worden en warm water regenen
Omdat ijsberen nooit moeten huilen denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:30 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat kan ik niet rijmen met je ondertitel. Of wil je juist een ijsbeer zijn omdat die wel goed tegen koude kunnen?
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:30 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat kan ik niet rijmen met je ondertitel. Of wil je juist een ijsbeer zijn omdat die wel goed tegen koude kunnen?
En als er geen ijs zal liggen gaan er geen schaatsen over de toonbank.quote:Op zondag 29 januari 2012 08:56 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zolang er geen dik pak sneeuw valt denk ik niet dat er fors meer winterbanden verkocht zullen worden.
Staat gewoon in m'n profiel.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan weet ik waar je woont
http://buienradar.nl/sneeuw.aspx
[ afbeelding ]
Ik heb net die van Grauzone gehoord, wat een pokke-herrie is dat zeg.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ken alleen Grauzone, maar deze is ook wel heel erg mooi!
Alleen had de horrorwinter een paar maand vertragingquote:Op zondag 5 februari 2012 20:55 schreef BlaZ het volgende:
Dacht net aan dit topic , nu is het uiteindelijk toch nog koud geworden.
Kennelijk reist de horrorwinter ook per spoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alleen had de horrorwinter een paar maand vertraging
Ssst, straks verpest je alle drama!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar is dit nou echt een horrorwinter of gewoon twee weken kou en wat sneeuw? Vorig jaar was de winter toch veel erger, duurde langer en veel meer sneeuw.
Het is koud dus horror.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar is dit nou echt een horrorwinter of gewoon twee weken kou en wat sneeuw? Vorig jaar was de winter toch veel erger, duurde langer en veel meer sneeuw.
Des te meer reden om blij te zijn dat dit niet al 3 maanden gaande is..die 'horrorwinter' kan nog lang genoeg duren..dat beetje sneeuw is het probleem niet, de temperatuur is een ander verhaal..quote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij mijn moeder sneeuwt het nu.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan weet ik waar je woont
http://buienradar.nl/sneeuw.aspx
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:43 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb koorts, dus ik heb het wel warm nu.
Zitten we nu een postje naar elkaar te maken terwijl we tegenover elkaar zitten???quote:Op maandag 6 februari 2012 01:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ook..
Mijn voeten zijn wel heel koud maar ik voel het niet. Alles voelt warm inderdaad.
Mijn keel voelt korrelig als de sahara.
Kusje voor wat extra warmte?.
.
Dat ligt aan jou nerd.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zitten we nu een postje naar elkaar te maken terwijl we tegenover elkaar zitten???
Dus dan roep je iemand naar je toe die koorts heeft?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:51 schreef Staal het volgende:
Ik zoek warmte in het leefgedeelte zeg maar.
Ik denk dat ik die aardige jongen van de Volkskrant maar es terugbel.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dan roep je iemand naar je toe die koorts heeft?
Zeg dan ook maar eens iets over golfer hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die aardige jongen van de Volkskrant maar es terugbel.
Wie?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg dan ook maar eens iets over golfer hoor..
In Friesland zegt men: It Geht Oan, in Brabant: Hoe wist? hè, dat weet je.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:56 schreef Staal het volgende:
Laten we DMen.
Of beter naar ons nest gaan.
OT, het is koud en koud is absoluut horror.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |