Bij het voorspellen van het weer word je nooit een kwakzalver genoemd, hoe vaak je het ook mis hebtquote:Op zondag 29 januari 2012 10:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja?
Marc E. Putto @Weerprimeur Sluiten
Beetje kwakkelweer is het hoogst haalbare einde week. Keihard winter in Nederland, vergeet het maar -> gaat ook nooit meer lukken
quote:Op zondag 29 januari 2012 10:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja?
Marc E. Putto @Weerprimeur Sluiten
Beetje kwakkelweer is het hoogst haalbare einde week. Keihard winter in Nederland, vergeet het maar -> gaat ook nooit meer lukken
Omdat geen enkele weerman het beter doet dan een ander. Voorspellingen voor een dag of 3 gaan wel redelijk, alles daarna is puur gokwerk.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij het voorspellen van het weer word je nooit een kwakzalver genoemd, hoe vaak je het ook mis hebt
^^ Klopt. Vandaar dat "het weer" op tv tegenwoordig begint met vertellen wat het weer vandaag was, hebben ze toch nog iets goed.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat geen enkele weerman het beter doet dan een ander. Voorspellingen voor een dag of 3 gaan wel redelijk, alles daarna is puur gokwerk.
Jaquote:Op zondag 29 januari 2012 11:20 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Klopt. Vandaar dat "het weer" op tv tegenwoordig begint met vertellen wat het weer vandaag was, hebben ze toch nog iets goed.
Nog beter, vertellen wat voor een weer het is, voor mensen die niet naar buiten kijken.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaen het weer in het buitenland voor die 3 toeristen.
Van mij mag het morgen 18 graden worden en warm water regenenquote:
Dat mag ook natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van mij mag het morgen 18 graden worden en warm water regenen
Dat kan ik niet rijmen met je ondertitel. Of wil je juist een ijsbeer zijn omdat die wel goed tegen koude kunnen?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van mij mag het morgen 18 graden worden en warm water regenen
Omdat ijsberen nooit moeten huilen denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:30 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat kan ik niet rijmen met je ondertitel. Of wil je juist een ijsbeer zijn omdat die wel goed tegen koude kunnen?
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:30 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat kan ik niet rijmen met je ondertitel. Of wil je juist een ijsbeer zijn omdat die wel goed tegen koude kunnen?
En als er geen ijs zal liggen gaan er geen schaatsen over de toonbank.quote:Op zondag 29 januari 2012 08:56 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zolang er geen dik pak sneeuw valt denk ik niet dat er fors meer winterbanden verkocht zullen worden.
Staat gewoon in m'n profiel.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan weet ik waar je woont
http://buienradar.nl/sneeuw.aspx
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |