E T E N Dquote:
waarom zou sinterklaas dat wel doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:40 schreef Dastan het volgende:
Hij springt toch niet op zijn paard uit een raam.
lig ikquote:
geen idee, niet echt reden toe, vreemde zakenquote:
sjonge jonge jongequote:Op maandag 31 oktober 2011 23:42 schreef leeell het volgende:
ik heb zin om veelvuldig met kanker te strooien, gemiste kans weer, dan maar op bokt
zeg liever k*nker of kenker man doe even normaalquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:42 schreef leeell het volgende:
ik heb zin om veelvuldig met -nee- te strooien, gemiste kans weer, dan maar op bokt
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
zeg liever k*nker of kenker man doe even normaal
kanjer knaker kakkerquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
zeg liever k*nker of kenker man doe even normaal
zou een hoop verklarenquote:
quote:
potjandozie!quote:
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
KLINKERBOTSING EZELL KAASROL RELLENDE_ROTFOK!KER GA EENS EVE NSNEL MIJN BERICHt kwoten SCHIET OP ogm
Ja als jij even waarschuwt dat je smerige posts gaat makenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan lees je eroverheen dude
KLINKERBOTSING EZELL KAASROL RELLENDE_ROTFOK!KER GA EENS EVE NSNEL MIJN BERICHt kwoten SCHIET OP ogm
ik zal volgende keer spoileren sorry man wilde je gevoelens/eetlust niet verpestenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja als jij even waarschuwt dat je smerige posts gaat maken
Boks ouwe.quote:
stop het er terug inquote:
KLINKERBOTSING EZELL JaNpIrAaT KAASROL RELLENDE_ROTFOK!KER GA EENS EVE NSNEL MIJN BERICHt kwoten SCHIET OP ogm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |