Niet verwacht dat ze naar het diner kwamenquote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
Vandaag weer een pareltje met die 2 stugge Zeeuwse mannen, vader en zoon.
Ik kan op de site niet vinden. heb straks al gekeken maar zag geen update's ''hoe is het nu met''..quote:Op woensdag 25 april 2012 00:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Op die site vecht de familie in de reacties nog vrolijk door
Kun je ook niet, dat was de inlog voor de backoffice, ivm een verkeerd geinstalleerde plugin.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:02 schreef Haaibaaike het volgende:
ik moet inloggen om op de site van familidiner te kunnen zien. En dat doe ik niet ..ik ga niet inloggen voor de EO.
Dankje ga nu gauw kijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:43 schreef sl44 het volgende:
Kun je ook niet, dat was de inlog voor de backoffice, ivm een verkeerd geinstalleerde plugin.
Probleem is opgelost.
quote:
Dat is het probleem, geen info bij die zussen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Hier kan je terug kijken http://www.eo.nl/tv/hetfamiliediner/hoe-is-het-nu-met/
Dat viel mij van de week ook op dat er geen verdere info over de zussen staat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef Quarant het volgende:
Dat is het probleem, geen info bij die zussen.
ik denk dat het niet goed komt.. ik ga effe die kijken hoe nu met ze gaat. www.familiediner.nlquote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Arcee het volgende:
De weerstand bij die zussen om elkaar te omhelzen.
Ik ga Bert vragen op twitterquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer.
Volgens mij niet een herhaling.
Wat slaat dat op :-( Alsof ik jouw daar nooit heb gezienquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:12 schreef Bluezz het volgende:
En wat zei hij
Ik weet het al : Ik ben Begt
Nah lekker danquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ah dat lieve moedertje wat onder de rijstress bezweek en zei dat ze haar dochter nooit had moeten maken....zij m;n moeder ook altijd als ik weer eens wat huis uitgespookt.
Die vent die dus geen duimbreed toe wilde leggen maar wel volledige excuses eiste, bah bah.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:31 schreef golfer het volgende:
Het waren weer erg leuke situaties, deze aflevering.
Echt Nederland op z'n smalst.
In het vervolg op de site ook. Marijke komt binnen en haar oom en ook tante gaan helemaal door het stof met excuses.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:29 schreef DaDude1987 het volgende:
Die vent die dus geen duimbreed toe wilde leggen maar wel volledige excuses eiste, bah bah.
Heerlijk ook die reacties, zijn allemaal voor Margot op wat moraalridders met "gij zult niet oordelen" naquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
In het vervolg op de site ook. Marijke komt binnen en haar oom en ook tante gaan helemaal door het stof met excuses.
En die kerel met z'n brief blijft daarna nog steeds vasthouden aan z'n brief.Wat een lul, zeg.
En Marijke gooit er ook nog een paar verwijten uit. Kind van d'r vader.
Dat dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:49 schreef Arcee het volgende:
Allemensen, wat een schijnheilige grevo's die ouders.
"Wees eerlijk", zegt dat mens ook nog.
quote:Op maandag 17 september 2012 22:22 schreef Adelante het volgende:
brieven bij de bank in achter de kluis
Wat een familiequote:Kort na de opnamen van Het Familiediner werd de familie getroffen door een drama. Na een communiefeest, waar de familie eindelijk weer compleet was, ontstond een steekpartij.
Het was een klein berichtje in de krant: net over de grens in België, ontstond een steekpartij waarbij familieleden levensgevaarlijk gewond raakten. Een Nederlands familielid begon plotseling in te steken op zijn broer en schoonzuster – de dochter van Mia. De dader blijkt een bekende te zijn van de politie: hij heeft al eerder geweldmisdrijven gepleegd.
Gelukkig vielen er geen doden, maar het scheelde niet veel. En de familie verkeert in shock. Wat precies de achtergrond is, kan en wil Mia niet zeggen: er zijn dreigementen geuit en de zaak is nog in onderzoek.
Het enige lichtpuntje is dat Mia zich nu gesteund weet door haar hele familie – en die steun heeft ze nu hard nodig. Wij wensen haar en haar familie veel sterkte.
steekpartij op een communiefeestjequote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Wil eigenlijk het filmpje kijken hoe nu met de families is. Maar lees hier dat met de laatste Fam. Iets gebeurt is!
Limburgse onverstaanbare PVV stemmers. Met een zus erbij in een roze badjas die ziek is en 2 pakjes sigaretten per dag rookt.quote:
Sinds lange tijd heb ik de ondertiteling op teletekst-pagina 888 weer eens aangezetquote:Op maandag 17 september 2012 22:27 schreef Adelante het volgende:
ik mis de ondertiteling wel een beetje
Ik schrik er van, wat een kil mens. Als het goed komt en ze ziet dit filmpje terug is het zo weer hommeles!quote:Op maandag 24 september 2012 22:22 schreef utrecht1970 het volgende:
Oh iemand die ook het familiediner zit te kijken.
Wat een heks van een moeder, jezus laat die dochter het niet goed willen maken met die heks
quote:Op maandag 17 september 2012 23:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
steekpartij op een communiefeestje
Ik kan het al niet meer volgenquote:Op maandag 24 september 2012 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt groot idd ......
Rob de kaasboer was erbij.... Broer Tom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |