SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
nee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vet interessant dit soort dingen![]()
Deed jij er niet een studie van ofzo?
Jij hebt ze tenminstequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Naamtopic voor mijn twee dames.
Nou ben ik benie...quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik voel me dom, snapte niets van die laatste zinquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
ik doe al jaren niets met computers . loop ook al beetje achter enzo maar dit was jaren terug ook allemaal al mogelijk.
voor dat airdump heb je wel een chipset met drivers nodig die promiscuous kan, die waren er vroeger wat minder
Ik ook niet, en ik doe informaticaquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik voel me dom, snapte niets van die laatste zin
Daar is hij goed in volgens mij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik voel me dom, snapte niets van die laatste zin
Hebben ze een fotoboek?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Er zijn lijsten met standaard user/password-combinaties voor routers, die willen je daarbij nogal eens helpen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
of probeer de router te resetten naar factory settings als je er bij kan, en zelf weer het netwerk in te stellen.
Ik was eerder met MAC spoofing als oplossingquote:met een mac filter kan je gewoon even een draadloos usb ding gebruiken of mac - spoofing.
als hij alleen ze eigen mac adressen toestaat moet je dat dus spoofen,
WEP was goed te kraken met genoeg dat, met WPA en WPA2 is het een stuk lastiger en duurt de aanval even.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee.
ik doe al jaren niets met computers . loop ook al beetje achter enzo maar dit was jaren terug ook allemaal al mogelijk.
voor dat airdump heb je wel een chipset met drivers nodig die promiscuous kan, die waren er vroeger wat minder
http://en.wikipedia.org/wiki/Promiscuous_modequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik doe informatica
gewoon brute force als het allemaal redelijk snel gaatquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Hebben ze een fotoboek?
[..]
Er zijn lijsten met standaard user/password-combinaties voor routers, die willen je daarbij nogal eens helpen.
ja weet ik veel, ik had niet alles gelezen in het topic en kwam er ineens weer even inquote:[..]
Ik was eerder met MAC spoofing als oplossing
aireplay en alsnog een paar dagen geduld hebbenquote:[..]
WEP was goed te kraken met genoeg dat, met WPA en WPA2 is het een stuk lastiger en duurt de aanval even.
hij moet gewoon eerst kijken of hij de sleutel wel goed heeft, en hoe hij er is uitgeflikkert.quote:Daarnaast ga je niet de sleutel wijzigen als je er één client uit wil flikkeren, dus het lijkt me sowieso al niet waarschijnlijk .
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Promiscuous_mode
Haha, ben jij zo groot dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry, ik vergat te bukken, nu had je de volle mep in je gezicht
Ik overleef het wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry, ik vergat te bukken, nu had je de volle mep in je gezicht
De meningen verschillen, uiteraardquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet wat mij verteld is.
M;n zusje heeft rugklachten hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind zelf bij vrouwen groot veel geiler
Ik ben het er ook wel mee eensquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
De meningen verschillen, uiteraard
telefoonnummer?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M;n zusje heeft rugklachten hoor
Je hebt groot en je hebt gigantische uiers.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet ze meer haar buikspieren trainenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Oh, het gaat over borsten, ik dacht piemels.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt ook recht op een eigen mening hoor, knul
Er groeien handen uit jouw tieten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
mijne kunnen tenminste met hun hand pakken en schudden
Het is ook niet dat ik het zelf zou veranderen ofzo hoor, maar ik kan me voorstellen dat mannen het leuker vinden als hun partner een voorgevel van acceptabele grootte heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Want ze hangen en gaan makkelijk op en neer?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Voor mij persoonlijk maakt dit dus gewoon vrijwel niks uitquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik het zelf zou veranderen ofzo hoor, maar ik kan me voorstellen dat mannen het leuker vinden als hun partner een voorgevel van acceptabele grootte heeft.
Als ik iemand van mijn netwerk zou willen kicken, dan zou ik instellen dat de router alleen bepaalde mac-adressen mag laten connecten; en dan zou ik jou mac-adres eruit kicken. Een ander mac-adres voor je netwerkkaart is dan geen oplossing. Je moet dan echt in de router jou mac-adres weer toe gaan voegen; en daarvoor heb je alleen de inloggevens van de router voor nodig...quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef Newbie114 het volgende:
Dus als ik het goed heb kan ik het beste de WPA/WPA2 aanvallen?
Ons pap is wel slim genoeg om geen standaard username/wachtwoord te pakken.
Prima maat tochquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
Nee ze zijn niet te groot en ook niet te klein, B75 of C80 hangt af van de beha vaag verhaal maar ja
Nog één keertje dan: Nou ben ik benie...quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is daar vaag aan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
Nee ze zijn niet te groot en ook niet te klein, B75 of C80 hangt af van de beha vaag verhaal maar ja
Mijn celebrity-crush is zij denk ik:quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
Oh en ik ben verliefd op Bridget maasland
Inloggegevens heb ik niet. Maar kan ik dat MAC-spoof trucje waar benzin en MLiG het al over hadden niet gebruiken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als ik iemand van mijn netwerk zou willen kicken, dan zou ik instellen dat de router alleen bepaalde mac-adressen mag laten connecten; en dan zou ik jou mac-adres eruit kicken. Een ander mac-adres voor je netwerkkaart is dan geen oplossing. Je moet dan echt in de router jou mac-adres weer toe gaan voegen; en daarvoor heb je alleen de inloggevens van de router voor nodig...
Oohquote:
Ik vermoed dat hij je er via MAC-filtering heeft uitgegooid, of jullie router verkeer op IP-niveau kan blokkeren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef Newbie114 het volgende:
Dan spoof je je MAC-adres en gebruik je een van de MAC-adressen die op de whitelist staat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als ik iemand van mijn netwerk zou willen kicken, dan zou ik instellen dat de router alleen bepaalde mac-adressen mag laten connecten; en dan zou ik jou mac-adres eruit kicken. Een ander mac-adres voor je netwerkkaart is dan geen oplossing. Je moet dan echt in de router jou mac-adres weer toe gaan voegen; en daarvoor heb je alleen de inloggevens van de router voor nodig...
Deels studiecurriculum, maar eigenlijk doe ik dit soort dingen al sinds ik 14 ofzo was. Alles wat ik kan kraken/misbruiken/omzeilen vind ik boeiend.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hoe heb jij dan eigenlijk over deze zooi geleerd?
Jij hebt geen kinderen toch? Ik vroeg me af of ze ook gaan hangen als je geen kinderen krijgt. Ik ben namelijk nog steeds erg happy met de mijnequote:Op maandag 31 oktober 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
Ja inderdaad krijg er ook geen klachten over en vaak zelfs complimenten over
Dat ik de ene keer wel in maat B75 pas en de andere keer dus over moet op maat C80 maar ik ben niet zo'n boobie expert qua maten laat ze wel altijd meten dus als ik een goede beha wilquote:
Ik ook meid, ik ook.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt geen kinderen toch? Ik vroeg me af of ze ook gaan hangen als je geen kinderen krijgt. Ik ben namelijk nog steeds erg happy met de mijne
je hebt (waarschijnlijk) gewoon hardwarematig toegang tot de draadloos router.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef Newbie114 het volgende:
Ons pap is wel slim genoeg om geen standaard username/wachtwoord te pakken.
Dat is vrij normaal dat de pasvorm, en dus de maat, per bh verschilt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat ik de ene keer wel in maat B75 pas en de andere keer dus over moet op maat C80 maar ik ben niet zo'n boobie expert qua maten laat ze wel altijd meten dus als ik een goede beha wil
Ik heb geen kinderen en ook vroeger veel aan ballet gedaan en daardoor eigenlijk voor mijn leeftijd nog steeds een goed figuurquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt geen kinderen toch? Ik vroeg me af of ze ook gaan hangen als je geen kinderen krijgt. Ik ben namelijk nog steeds erg happy met de mijne
Dat laatste is voor mij +1, maar ik heb nooit genoeg geduld om te beginnen met dingen echt uitvogelenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef benzin het volgende:
[..]
OohIk dacht dat ik speciaal was
[..]
Ik vermoed dat hij je er via MAC-filtering heeft uitgegooid, of jullie router verkeer op IP-niveau kan blokkeren.
[..]
Dan spoof je je MAC-adres en gebruik je een van de MAC-adressen die op de whitelist staat.
[..]
Deels studiecurriculum, maar eigenlijk doe ik dit soort dingen al sinds ik 14 ofzo was. Alles wat ik kan kraken/misbruiken/omzeilen vind ik boeiend.
Dus dan moet ik gewoon die cd zoeken, die op mijn laptop installeren en vanaf mijn laptop een nieuw draadloos netwerk instellen met gebruik van die router?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je hebt (waarschijnlijk) gewoon hardwarematig toegang tot de draadloos router.
dus je kan gewoon die resetten naar facfory settings. en dan zelf instellen met een nieuwe sleutel en zonder mac filtering.
en dan alle apparaten in huis van je vader ook ook weer goed zetten dat je vader denkt dat alles nog hetzelfde is.
vervolgens zet je er een password op dat alleen jij er in kan, en je vader denkt dat hij het wachtwoord vergeten is of iets fout doet als hij iets probeert.
dat is het makkelijkste.
Ja, die heb ik wel, maar ik kijk liever gratis jeweetsquote:
En wat als de pc van zijn vader beveiligd is met wachtwoord en een BIOS-wachtwoord?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
en dan alle apparaten in huis van je vader ook ook weer goed zetten dat je vader denkt dat alles nog hetzelfde is.
Van de vrouwen is dit de mijne danquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn celebrity-crush is zij denk ik:
[ afbeelding ]
Dus ze gaan niet opeens hangen. Daar ben ik zo bang voorquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:08 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb geen kinderen en ook vroeger veel aan ballet gedaan en daardoor eigenlijk voor mijn leeftijd nog steeds een goed figuur
dan kan het niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel, maar ik kijk liever gratis jeweets
[..]
En wat als de pc van zijn vader beveiligd is met wachtwoord en een BIOS-wachtwoord?
Daar is een slimmer truuk voor borstspiertrainingen dan gaan ze niet zo gauw hangen . Ik deed ook Pilates en dat deed ook wonderen voor mijn figuur.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus ze gaan niet opeens hangen. Daar ben ik zo bang voor
Ikweets. Moet anders je maar naar de bios meet van Sinji komen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:10 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
En wat als de pc van zijn vader beveiligd is met wachtwoord en een BIOS-wachtwoord?
Het is wss wel het geval dat de laptop van mijn vader bovengemiddelde beveiliging bevat. Vooral omdat belangrijke programma's voor zijn werk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:10 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Hoe heet ze?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Van de vrouwen is dit de mijne dan
[ afbeelding ]
Wanneer is dat?!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ikweets. Moet anders je maar naar de bios meet van Sinji komen!
Daarom is dit topic er ook. Problemen met versierenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:13 schreef minibeer het volgende:
De vrouwen praten over borsten, de mannen over computers
Wat is jouw celebrity crush?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:13 schreef minibeer het volgende:
Ik wil ook!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk...
Ik heb het nog geen moment over computers gehad, hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:13 schreef minibeer het volgende:
Ik heb wel smaakquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:15 schreef Strani het volgende:
Inderdaad een lekker ding zeg die Lyndsy
Alleen wij twee toch.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoorde as zaterdag bij Sinji thuis. Wie gaan er nog meer?
Save the cheerleader, save the worldquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
Nu kan ik wel de naam vragen zonder dat het vragen naar de bekende weg is
ik weet niet hoe handig je bent.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het is wss wel het geval dat de laptop van mijn vader bovengemiddelde beveiliging bevat. Vooral omdat belangrijke programma's voor zijn werk.
Oh okay. Die Katy B vind ik wel leuk, hoewel het soms meer is dan anders. Hangt sterk van d'r haarstijl af.quote:
Oh ja Heroes..alleen seizoen 1 gezien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Save the cheerleader, save the world
Ik kan niks met namen. Wie is Katy B en post eens een pica.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:17 schreef Strani het volgende:
Oh okay. Die Katy B vind ik wel leuk, hoewel het soms meer is dan anders. Hangt sterk van d'r haarstijl af.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan niks met namen. Wie is Katy B en post eens een pica.
52' inch LCD moet voldoende zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoorde as zaterdag bij Sinji thuis. Wie gaan er nog meer?
Toevallig, Morgen heb ik een date met een Kathi Bquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is een Engelse zangeres.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Toevallig, Morgen heb ik een date met een Kathi B
Ik heb er ook maar een, en al meer dan een jaar nuquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
Celebrity crushes heb ik meestal niet.
Ik heb er 1 dat is meer dan genoeg.
Ik heb er geen. Ook nooit gehad. Is dat nou raar?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
Celebrity crushes heb ik meestal niet.
Ik heb er 1 dat is meer dan genoeg.
hayden panettierequote:Op maandag 31 oktober 2011 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu kan ik wel de naam vragen zonder dat het vragen naar de bekende weg is
Ik sinds een half jaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar een, en al meer dan een jaar nu
Nee joh.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb er geen. Ook nooit gehad. Is dat nou raar?
Zij is rond de 1.60quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blond is niet echt mijn ding
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zij is rond de 1.60
Even voor de duidelijkheid: woon je in Leeuwarden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blond is niet echt mijn dingFinally, someone let me out of my cage
Hoe bekend is bekend?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het meestal ook niet zo met bekende mensen.
Haha ja is goed. Waar, Amsterdam?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als jij je vrouw meeneemt wel. Mijn spaans moet bijgeschaafd worden
Thats herquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
Zij is dat meisje van die slechte cheerleader films.
Leeeuwtjuhhh, 058 representquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: woon je in Leeuwarden?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zij is rond de 1.60
Niks mis met blond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blond is niet echt mijn ding![]()
Ik heb een Friese achternaam dus ik mag Groningen niet in, vrees ik.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, andere richting op. Namelijk Groningen
It ken netquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een Friese achternaam dus ik mag Groningen niet in, vrees ik.
oh het gaat met een tijdslot ofzo dat je bent geblokkeerd na een tijdje en je zit er nu gewoon op!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:20 schreef Newbie114 het volgende:
Duidelijke taal MLiG, hartelijk bedankt. Het verbaast me wel dat ik nu nog op internet kan maar dat zal zo meteen wel afgelopen zijn
Ik vraag me altijd af of Gerrie wel bekend is.quote:
Ik heb ook een poster met haar erop aan de muur hangenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sinds een half jaar.
Ik ontmoette haar en ik was verkocht.
[..]
Nee joh.
Brunette gone blonde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee hoor, maar voorkeur is elders. Ben jij blond
Ik heb speciaal de Linda gekocht voor 8 euro ofzo omdat Gerrie er in stond.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook een poster met haar erop aan de muur hangen![]()
Wel met haar man er bij op, maar dat maakt niet zoveel uit.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:28 schreef Myraela het volgende:
Blond bij meisjes vind ik nog altijd beter dan blond bij mannen.
Als die dat niet is moet je die er alsnog uitschroeven en in een andere zetten om het wachtwoord te kunnen kraken, dat zie ik veel mensen niet doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
en is de hardeschijf ook geencrypt?
Wij zijn gefocusedquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:13 schreef minibeer het volgende:
Of Jenny doodnormaal is, dat denk ik niet eigenlijk, maar ze is niet zo bekend dat het echt invloed heeft op gedrag vermoed ik.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of Gerrie wel bekend is.
Ze is wel nog steeds doodnormaal.
Oh, mijn poster kostte maar 5 euroquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb speciaal de Linda gekocht voor 8 euro ofzo omdat Gerrie er in stond.
Ik heb nooit het idee dat Gerrie veranderd is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of Jenny doodnormaal is, dat denk ik niet eigenlijk, maar ze is niet zo bekend dat het echt invloed heeft op gedrag vermoed ik.
Damscoquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:32 schreef Sinji het volgende:
Amsterdam of Rotterdam voor de bios meet?
Allebei ver wegquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:32 schreef Sinji het volgende:
Dat wel, maar dan ben ik ongeveer 3 uur heen en 3 uur terug onderwegquote:
Rotterdam.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:32 schreef Sinji het volgende:
Ik 2,5 uur. Maar dat mag de pret niet drukken. Als ik naar amsterdam ga dan benut ik de hele dag door vroeg te komen en laat te gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan ben ik ongeveer 3 uur heen en 3 uur terug onderweg
Maar als Newbie ook gaat neem ik het in overweging
Antwerpen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:32 schreef Sinji het volgende:
Mooie stad dat, maar dan lijkt me een hotelletje wel een goed idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merken dat er een vogel op die vrouw zit en dat het heul geen zeemeermin wasquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Die patronen in die poster met xtc
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:37 schreef Sinji het volgende:
Mooie stad dat, maar dan lijkt me een hotelletje wel een goed idee.Hebben ze ook een vette biosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's waar. Ik kan niet te vaak vrij vragen bij mijn werk, maar ik zal nog eens een poging doen als je een datum bedenktquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik 2,5 uur. Maar dat mag de pret niet drukken. Als ik naar amsterdam ga dan benut ik de hele dag door vroeg te komen en laat te gaan.
Ja, dat was wel gaaf jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Merken dat er een vogel op die vrouw zit en dat het heul geen zeemeermin was
Rustig aan, eerst consensus voor de plaats regelen. Shees, meiden zijn zo ongeduldigquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's waar. Ik kan niet te vaak vrij vragen bij mijn werk, maar ik zal nog eens een poging doen als je een datum bedenkt
Sorryquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Rustig aan, eerst consensus voor de plaats regelen. Shees, meiden zijn zo ongeduldig
Al die mensen die niet durven toegeven dat ze graag in fobo's glurenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
Even een tussenstand in MFN fobo naar aanleiding van deze TT:
Laatste voyeur(s) Strani
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Kaneelstokje
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
debeterebob
Anonieme_Fokker
Ja, was teleurstellend!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
Laatste voyeur(s) Strani
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Kaneelstokje
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
debeterebob
Anonieme_Fokker
Stelletje anonieme lurkers ook meteen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
Laatste voyeur(s) Strani
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Kaneelstokje
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
debeterebob
Anonieme_Fokker
Hoiquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
Al die mensen die niet durven toegeven dat ze graag in fobo's gluren
Ik check het fobo van zo'n beetje elke vrouw die ik op FOK! zie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al die mensen die niet durven toegeven dat ze graag in fobo's gluren
Daar ben ik er 1 vanquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Plus 4 anoniempjes sinds de tussenstand btw.
Ik ben niet zo'n fobocheckerquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik check het fobo van zo'n beetje elke vrouw die ik op FOK! zie.
Jij mag dat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar ben ik er 1 vanDie boven Strani
Ik was het in ieder geval nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Plus 4 anoniempjes sinds de tussenstand btw.
Het is alleen zo'n teleurstelling wanneer er geen foto is. Daarom heb ik er zelf wel eentje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fobochecker
Maar ik ga nu op die van MFN kijken.
En, viel het tegen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fobochecker
Maar ik ga nu op die van MFN kijken.
Zullen we niet eerst concensus voor de tijd regelen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Rustig aan, eerst consensus voor de plaats regelen. Shees, meiden zijn zo ongeduldig
Tijd?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zullen we niet eerst concensus voor de tijd regelen?
P.s., mijn voorkeur gaat uit naar Amsterdam. Leuke biossen daar
Ik vind alles best, behalve aanstaande zaterdagquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijd?
Is niet belangrijk toch, gewoon zo vroeg mogelijk beginnen
Jij kwam vrijdag al naar Tilburg, weet je nog?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef Myraela het volgende:
Bweh Amsterdam, dan niet hoor, kom ik wel een andere keer.
Zodra jij een tijd doorgeeft.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jij kwam vrijdag al naar Tilburg, weet je nog?
Ik wil ook alles best kunnen vinden, maar ik heb een vervelende baasquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind alles best, behalve aanstaande zaterdag
Aanstaande zaterdag heb ik al een meetquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil ook alles best kunnen vinden, maar ik heb een vervelende baas
Ik kom wel hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Straks doe ik het nog, en dan ga ik nog echt op je staan wachten ook
Waarom ben ik dan niet overtuigd? Zou niet de eerste keer zijn dat ik voor niks sta te wachtenquote:
Als dingen duidelijk zijn kom ik gewoon, of meld ik het als ik niet kom. Zo ben ik, netjes en alles.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan niet overtuigd? Zou niet de eerste keer zijn dat ik voor niks sta te wachten
Ze heeft er wel een interessante conversatie instaan met Fonz_. Best goede versierpogingquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jouw fobo is net zo saai als de mijne
Je mag het ook best faken van mij hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als dingen duidelijk zijn kom ik gewoon, of meld ik het als ik niet kom. Zo ben ik, netjes en alles.
Ze komt wel hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan niet overtuigd? Zou niet de eerste keer zijn dat ik voor niks sta te wachten
Nu kijk ik ook evenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze heeft er wel een interessante conversatie instaan met Fonz_. Best goede versierpoging
Bwhehhehhee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je mag het ook best faken van mij hoor.
Nou vooruit dan. Nu moet ik alleen nog een film uitkiezenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als dingen duidelijk zijn kom ik gewoon, of meld ik het als ik niet kom. Zo ben ik, netjes en alles.
LotR extended special edition, alle 3 delen in 1 keer!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Nu moet ik alleen nog een film uitkiezen
Best goed...maar niet goed genoeg? Dan weet ik niet of ik ga kijken, hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze heeft er wel een interessante conversatie instaan met Fonz_. Best goede versierpoging
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
LotR extended special edition, alle 3 delen in 1 keer!!
Volgens mij ging het om een film die nu in de bioscoop draaitquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stiekem is dat best wel tof. Ik houd normaal echt niet van dat soort films, maar LotR is gewoon goed. De boeken waren overigens ook goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, alleen DVD editionquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem hem wel mee, of heb jij Bluray Edition?
Fonz_quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
LotR, als ik ergens een bloedhekel aan heb zeg.
Ik ook, heb echt niets met voetbal. Ken nog wel een goeie mop maar die vertel ik komende meet wel. Hint:gaat over voetbalquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Nou ja, ik heb hetzelfde met voetbal eigenlijk
Komt goed uit dan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Nou ja, ik heb hetzelfde met voetbal eigenlijk
Zelf voetballen vind ik tof, het kijken vind ik eigenlijk niet zoveel aanquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, heb echt niets met voetbal. Ken nog wel een goeie mop maar die vertel ik komende meet wel. Hint:gaat over voetbal
Ik keek alleen naar de laatste 4 cijfers van het tijdstip in jouw post net, ik dacht dat het al bijna half 2 wasquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zelf voetballen vind ik tof, het kijken vind ik eigenlijk niet zoveel aan
Dat was dan wel weer mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om zijn faalpoging een half jaar later
Dat heb ik dus ook altijd. Ik zou liever zelf over het veld huppelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zelf voetballen vind ik tof, het kijken vind ik eigenlijk niet zoveel aan
Bij damesvoetbal huppelen ze inderdaad eerder dan dat ze rennenquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook altijd. Ik zou liever zelf over het veld huppelen.
Jij bent zo'n gast die alle gebeurtenissen doorbelt naar China?quote:
Haha nee maar m'n bedrijf doet wel aan data die voor die Chinezen weer heel handig zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent zo'n gast die alle gebeurtenissen doorbelt naar China?
Ik zat dus nog in de buurt ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee maar m'n bedrijf doet wel aan data die voor die Chinezen weer heel handig zijn.
Heb ik ook een beetje, pre-tentamenstressquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:06 schreef benzin het volgende:
Ik ga lekker naar bed. Slaap lekker!
Sorry dat ik eerder vandaag zo bot en negatief deed, mar ik zat/zit even echt niet lekker in mijn vel.
Truste
Slaaplekker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:06 schreef benzin het volgende:
Ik ga lekker naar bed. Slaap lekker!
Sorry dat ik eerder vandaag zo bot en negatief deed, mar ik zat/zit even echt niet lekker in mijn vel.
Truste
Beetje wel jaquote:
Jah joh, ik ga niet meer naar college, gewoon alleen nog naar fok! meetsquote:
LIKE A BAWS!quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jah joh, ik ga niet meer naar college, gewoon alleen nog naar fok! meets
Ik ging gewoon van uit school naar een mini-meet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb al een paar middagen gemist voor iemand van FOK!quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ging gewoon van uit school naar een mini-meet.
Hoe was het Axel Ganzevoort?quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ongetwijfeld betere dan ik gewend benquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:16 schreef Sinji het volgende:
Argh, kortsluiting. Nu doet modem niets meer. Ach morgen maar bellen voor een nieuwe. En USB tethering werkt voor geen meter
Anyway, hebben ze in Rotterdam wel degelijke bioscopen?
Doe maar Rotterdam dan, Amsterdam ben ik al zo vaak geweest.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:25 schreef Sinji het volgende:
Heb jij en newbie een voorkeur? Maakt nog niet uit of je gaat of niet.
Natuurlijk niet, alleen een hoop slowchatquote:
Waarom heb jij niet gemeet met firefly en minibeer trouwens, afgelopen week?quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:29 schreef Flepke het volgende:
Wie gaat er nou meeten in het bioz. wtf
Hoe bezopen ben je vandaag dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:29 schreef Flepke het volgende:
Draait mijn scherm of ligt dat aan mij.
leven > fok leven.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom heb jij niet gemeet met firefly en minibeer trouwens, afgelopen week?
Heb je vaak teveel vrije tijd?quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
gaan er mensen naar 010? dat is iets voor als ik te veel vrije tijd heb
Waar zijn er goede clubs open op maandag?quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:30 schreef Sinji het volgende:
Daarna ergens lounchen. Kom mee dan flep, kunnen we daarna de clubs in
Hij heeft niet gemeet omdat het een internetheld is, een chicken bovendien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom heb jij niet gemeet met firefly en minibeer trouwens, afgelopen week?
Oeh je hebt me door.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij heeft niet gemeet omdat het een internetheld is, een chicken bovendien.
pas wanneer de dag ten einde is gekomen, realiseer ik me dat ik me ten onrechte te veel vrije tijd heb toegeëigendquote:
ik zou ook nog jou telefoon nummer geven, en afspreken etc. maargoed bij beide vertoonde je ontwijkend gedrag, beetje jammer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou nog je telefoonnummer krijgen, maar toen moest je opeens 'weg'.
bier en tieten > werk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
pas wanneer de dag ten einde is gekomen, realiseer ik me dat ik me ten onrechte te veel vrije tijd heb toegeëigend
Waarom zit jij om 00:33 nog te fokken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
ik zou ook nog jou telefoon nummer geven, en afspreken etc. maargoed bij beide vertoonde je ontwijkend gedrag, beetje jammer.
Zeg waarom zit jij om 00:33 te fokken.
Het had niet uitgemaakt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom zit jij om 00:33 nog te fokken?
quote:Ik zei dat ik geen telefoonnummers gaf aan vreemden, toen noemde jij me een pussy. Waarop ik aannam dat jij zulke dingen wel doet. Vandaar.
Maar vooral bier.quote:
Ik eigen me teveel vrije tijd toe in de uren op het einde van de dag, ik zit ook teveel op internet eigenlijk. Het zou vast gezonder zijn om meer nuttige dingen te doen, maar daar kom ik nooit aan toe.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
pas wanneer de dag ten einde is gekomen, realiseer ik me dat ik me ten onrechte te veel vrije tijd heb toegeëigend
Ik ook, ik hou niet van bier namelijk.quote:
Goeie post. Ik vraag wel weer uitleg als je 'nuchter' bent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het had niet uitgemaakt.
[..]
[..]
Maar vooral bier.
heb ik jou tieten soms aan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, ik hou niet van bier namelijk.
Jammer dat ik zelf geen tieten heb, maar ja, op mezelf geilen was toch niet nodig, dus boeiend.
Goudgeel met een wit schuimrandje geloof ikquote:
Ik, ook ik zit al een uur op internet met dit op de achtergrond:quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eigen me teveel vrije tijd toe in de uren op het einde van de dag, ik zit ook teveel op internet eigenlijk. Het zou vast gezonder zijn om meer nuttige dingen te doen, maar daar kom ik nooit aan toe.
x=x, zie je toch zo sukkelquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik, ook ik zit al een uur op internet met dit op de achtergrond:
[ afbeelding ]
Dan moet ik nog even verder zoeken, denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Goudgeel met een wit schuimrandje geloof ik
arctanquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De primitieve van die functie zoeken toch?
Dan is het vast iets met een natuurlijk logaritme.
jij bent een aardig leuk meisjequote:Op dinsdag 1 november 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, ik hou niet van bier namelijk.
Jammer dat ik zelf geen tieten heb, maar ja, op mezelf geilen was toch niet nodig, dus boeiend.
Dat moet jou erg bekend voorkomen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:34 schreef Flepke het volgende:
ik zou ook nog jou telefoon nummer geven, en afspreken etc. maargoed bij beide vertoonde je ontwijkend gedrag, beetje jammer.
Zeg waarom zit jij om 00:33 te fokken.
Nee, dat is niet waar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jij bent een aardig leuk meisje
thanksquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jij bent een aardig leuk meisje
kakiquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat moet jou erg bekend voorkomen.
Cactus is terugquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat moet jou erg bekend voorkomen.
Nou moet je neit van die kdf opmerkingebnn manekn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar.
Ik ben te dom, vind ik. Ik zeg altijd precies de verkeerde dingen waardoor mensen me niet meer aardig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |