SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ik win ook altijd van mijn vriendenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog wel zo sterk dat je van me wint met armpjedrukken
Ik een jaar geleden met een paar vrienden en mijn ouders (die nauwelijks de aanknop van een pc weten te vinden) een keer via Lan Need for Speed tegen elkaar gespeeld. Echt kapot gelachen... al baalde ik in eerste instantie wel een beetje dat toen ik eindelijk 1ste reed, ik een frontale aanrijding kreeg met mijn moeder die al spookrijdend over het circuit reed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb met een vriend wel eens dronken Quake 2 gespeeld. Hi-la-risch!!!
had ik voor een appel en een ei een 2e hands N64 gekocht met 2 brakke stuurknuppels
Spookrijdend!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik een jaar geleden met een paar vrienden en mijn ouders (die nauwelijks de aanknop van een pc weten te vinden) een keer via Lan Need for Speed tegen elkaar gespeeld. Echt kapot gelachen... al baalde ik in eerste instantie wel een beetje dat toen ik eindelijk 1ste reed, ik een frontale aanrijding kreeg met mijn moeder die al spookrijdend over het circuit reed.
Hij niet in elk gevalquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik win ook altijd van mijn vrienden
Heel vroeger wel eens een keer bij vrienden die een nintendo hadden. Ik heb zelf eigenlijk maar een paar spellen echt helemaal kapot gespeeld (altijd op PC). Prince of Persia, lemmings, Commander Keen, Transport Tycoon, Fifa 98, Fifa 99, UT2000, Need for speed en GTA...quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Spookrijdend!!
Ooit wel eens super mario cart gespeeld? Das pas een hilarisch racespel
mja... en daar moet ik me beter om voelenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij niet in elk geval
Maar van mij nog net wel.
Harde schijf al teruggekregen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
mja... en daar moet ik me beter om voelen![]()
jij bent 25 cm kleiner dan ik ben, en je bent een meisje...
Tuurlijkquote:
Echt totaal kapotgespeeld heb ik alleen Mafia. Beste spel ooit gemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb zelf eigenlijk maar een paar spellen echt helemaal kapot gespeeld (altijd op PC).
Stiekem drukte ik wel op formatterenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
TuurlijkPas op het allerlaatst pas dus ik kon de film niet meer opzetten
![]()
Maar ik heb nog niet gecontroleerd of hij het nog doet
Hij was je aan het fisten en jij liet je achterover vallen?... of hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb een keer van een jongen gewonnen maar toen gebruikte ik wel heel mijn lichaam erbij
Zou het niet zo kunnen zijn dat hij zich graag gewonnen gaf?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb een keer van een jongen gewonnen maar toen gebruikte ik wel heel mijn lichaam erbij
owjeej.. dat spel ken ik niet eensquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Echt totaal kapotgespeeld heb ik alleen Mafia. Beste spel ooit gemaakt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hij was je aan het fisten en jij liet je achterover vallen?... of hoe moet ik me dat voorstellen?
Pff... geloof je lekker nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem drukte ik wel op formatteren
Halen. Nu. En spelen. Nu.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
owjeej.. dat spel ken ik niet eens
Heb je nog aanraders? Wij hebben alleen MarioKart, Super Mario Bros en Donkey Kong Returnsquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Pff... geloof je lekker niet
'k weet zeker dat al mijn wii spelletjes er nog veilig op staan
Dat heet niet winnen, dat heet vals spelen. Oók als je een meisje bentquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Jij hebt een wii?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Pff... geloof je lekker niet
'k weet zeker dat al mijn wii spelletjes er nog veilig op staan
OMGquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hij was je aan het fisten en jij liet je achterover vallen?... of hoe moet ik me dat voorstellen?
haha, kun je het via lan tegen elkaar doen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Halen. Nu. En spelen. Nu.
En daarna ook het recentere Mafia 2, natuurlijk.
Neen. Uitsluitend voor één speler.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
haha, kun je het via lan tegen elkaar doen?
Ik heb alleen geld voor roze oorwarmers. En jij hebt ook meer dan zatquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En hij heeft nog steeds genoeg geld voor roze oorwarmers
Ik ben jaloers
Ha, ik heb lekker nog 50 euro.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb alleen geld voor roze oorwarmers. En jij hebt ook meer dan zat![]()
Ik ben jaloers met mn 40 euro
ja mafia. met die leuke oude auto's met spatbordenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Echt totaal kapotgespeeld heb ik alleen Mafia. Beste spel ooit gemaakt.
Ik stel me ook aan jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb alleen geld voor roze oorwarmers. En jij hebt ook meer dan zat![]()
Ik ben jaloers met mn 40 euro
Dat geld heb ik in een laptop gestopt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kreeg pasgeleden een heel leuk bedragje terug van de belasting
ja, ik speel eigenlijk al jaren geen spellen meer; alleen zo nu en dan wat multi-player met vrienden. En dan is het ook niet op het beste van je kunnen; meer gewoon droge humorquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Neen. Uitsluitend voor één speler.
Misschien moet iemand die niets heeft met multiplayer-spellen jou maar geen tips meer geven
Doet me denken aan GTA. pakte ik de flamethrower en dan lekker mensen afvlammen. Heerlijke manier om je af te reagerenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja mafia. met die leuke oude auto's met spatborden
ik heb ook duizenden uren in dat spel mijn tijd doorgebracht. ook in stereo 3d enzo .
Ik in o.a. een nieuw paar schoenen, m'n oude hardloopschoenen hebben het nu wel zo'n beetje gehadquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat geld heb ik in een laptop gestopt.
Dat hoor ik nou graag. Ook deel 2 al gespeeld?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja mafia. met die leuke oude auto's met spatborden
ik heb ook duizenden uren in dat spel mijn tijd doorgebracht. ook in stereo 3d enzo .
Hoeveel geld heb jij nog dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
Als ik dit zo hoor ben ik gewoon rrrrrrrrrrrrrijk
En dan alles cheaten. Straalvliegtuig? No problemoquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet me denken aan GTA. pakte ik de flamethrower en dan lekker mensen afvlammen. Heerlijke manier om je af te reageren
oeh jij hebt vrienden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ja, ik speel eigenlijk al jaren geen spellen meer; alleen zo nu en dan wat multi-player met vrienden. En dan is het ook niet op het beste van je kunnen; meer gewoon droge humor.
Ik ken dat wel...na vele malen het verhaal te hebben gespeeld ging ik in Mafia gewoon mijn eigen droge humor makenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ja, ik speel eigenlijk al jaren geen spellen meer; alleen zo nu en dan wat multi-player met vrienden. En dan is het ook niet op het beste van je kunnen; meer gewoon droge humor.
welke gta.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet me denken aan GTA. pakte ik de flamethrower en dan lekker mensen afvlammen. Heerlijke manier om je af te reageren
nee met mijn borsten en alles erop duikenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Toch minimaal één 0 meer dan jullie, vóór de komma zelfsquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij nog dan?
Orde van grootte?
Inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee met mijn borsten en alles erop duiken
daarna won hij wel weer hoor
Ook handig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik in o.a. een nieuw paar schoenen, m'n oude hardloopschoenen hebben het nu wel zo'n beetje gehad
multi theft auto met echte vrienden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
welke gta.
2 november komt de trailer van gta V uit. gta 5 al.
hahaha aw wat schattig met die ":D" erachterquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel cool dat jij gewoon irl vrienden hebt!:D
Dan kan ik nog steeds rijker zijn dan jij hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toch minimaal één 0 meer dan jullie, vóór de komma zelfs
maar dat betekent nog niet dat je dat veelvoud kan uitgeven of gebruikenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kan ik nog steeds rijker zijn dan jij hoor
Ik heb nog een behoorlijk veelvoud van 40 euro
Dat was GTA 1, de klassieker. Ik heb ooit met GTA 2 een race-tank gemaakt door in wat bestanden rond te modderenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
welke gta.
2 november komt de trailer van gta V uit. gta 5 al.
Je komt zo trollerig overquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh jij hebt vrienden.
ik probeer al heel lang een keer met me ps3 een keer naar een vriend te gaan die ook een ps3 heeft . Maar het gaat elke keer mis dat ik dan weer de spellen vergeet, of dan weer een kabeltje.
echt lame.
Kan ik welquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:30 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
maar dat betekent nog niet dat je dat veelvoud kan uitgeven of gebruiken
Doe nou eens niet zo achterlijk. Je hoeft je eigen ps3 toch uberhaupt niet mee te nemen als hij er 1 heeft? Neem dan je controller mee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh jij hebt vrienden.
ik probeer al heel lang een keer met me ps3 een keer naar een vriend te gaan die ook een ps3 heeft . Maar het gaat elke keer mis dat ik dan weer de spellen vergeet, of dan weer een kabeltje.
echt lame.
Maakt niet uit, alleen grappig om te weten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:31 schreef Myraela het volgende:
Wat maakt het eigenlijk uit hoeveel geld iemand heeft?
Voor vrouwen heel wat. De liefde van de man gaat door de maag, de liefde van de vrouw gaat door de portemonneequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:31 schreef Myraela het volgende:
Wat maakt het eigenlijk uit hoeveel geld iemand heeft?
Ik te weinig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alleen grappig om te weten.
Ik ben teveel met geld bezig, al mijn hele leven
Valt best meequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor vrouwen heel wat. De liefde van de man gaat door de maag, de liefde van de vrouw gaat door de portemonnee
Het kán jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kan ik nog steeds rijker zijn dan jij hoor
Ik heb nog een behoorlijk veelvoud van 40 euro
ik speelde gta 1 altijd nog met me zusje multiplayer, goede tijden. gta 2 was al uit, maar dan moest ik 2 computers met 3d kaarten vinden en die hadden we nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was GTA 1, de klassieker. Ik heb ooit met GTA 2 een race-tank gemaakt door in wat bestanden rond te modderen
Ik ga hier voor het eerst even toegeven op één van m'n baantjes wel eens een flesje drinken uit de koelkast te hebben gehaald, van iemand anders. Toen werd een medewerker daarvan beticht en die werd ontslagen na een woede-uitbarsting.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
Ik was vroeger enorm gierig.
Geld hoorde thuis in mijn portemonnee.
Daarom stal ik al mijn eten en drinken.
Ik eet restjes van klanten op tijdens mijn werkquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
Dat valt wel mee hoor, ik betaal regelmatig voor mannen en het zou ook niet voor het eerst zijn dat ze geld van me lenen omdat ze de maand niet rondkomen. En aangezien ik thuis woon en toch altijd een dak en eten heb, heb ik schijt aan geld dus leen ik het zonder probleemquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor vrouwen heel wat. De liefde van de man gaat door de maag, de liefde van de vrouw gaat door de portemonnee
de echte gierige man heeft alleen knoopjes in ze portemonneequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
dat fits het ratjes imago perfect.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet restjes van klanten op tijdens mijn werk
Royal sadness.
Ratjes imagoquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat fits het ratjes imago perfect.
Zo praat je niet over een vrouw die je gevingerd hebt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Dank je hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Waar werk je dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Royal sadness.
nee de bedoeling was dat we gta4 gingen doen enzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo achterlijk. Je hoeft je eigen ps3 toch uberhaupt niet mee te nemen als hij er 1 heeft? Neem dan je controller mee.
Ik heb een hoop spellen, allemaal uit de budgetbakquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee de bedoeling was dat we gta4 gingen doen enzo.
ik heb maar 2 spellen voor mijn playstation 3 omdat het geld kost.
Hmm... alleen de spellen kopen die al wat langer uit zijn...quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee de bedoeling was dat we gta4 gingen doen enzo.
ik heb maar 3 spellen voor mijn playstation 3 omdat het geld kost.
Het is crisis.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Restjes eten. Drinken stelen. Wat de hel?
Van werken krijg je honger, en het is nu eenmaal etenstijd terwijl ik aan het werk benquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet het ook niet met die mensen hierquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heldquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ga hier voor het eerst even toegeven op één van m'n baantjes wel eens een flesje drinken uit de koelkast te hebben gehaald, van iemand anders. Toen werd een medewerker daarvan beticht en die werd ontslagen na een woede-uitbarsting.![]()
Daar zat ik dan op de wc, aan het flesje te slurpen.
Hoewel ik ook wel een paar keer broodje gestolen hebquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet met die mensen hier
Dat kan ook nog ja.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Royal sadness.
Ik jat op zondag als ik werk bij de radio drinken uit de rijk gevulde koelkast van de buren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ga hier voor het eerst even toegeven op één van m'n baantjes wel eens een flesje drinken uit de koelkast te hebben gehaald, van iemand anders. Toen werd een medewerker daarvan beticht en die werd ontslagen na een woede-uitbarsting.![]()
Hahahahquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoho eten en drinken stelen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Doe maar weer zoquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:42 schreef Myraela het volgende:
Ik zou dat gewoon niet durven, durven is niet eens het goede woord, ik voel me er gewoon te goed voor.
ik steel altijd suikerklontjes bij de koffiemachine van de supermarkt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Haha, en net wat je er nog te goed voor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik stal/stool/steelde op de basisschool altijd de pakjes chocolademelk uit de koelkast. Er waren altijd kinderen die er niet waren of iets, dus dan waren er pakjes over aan het eind van de dag en die waren dan voor mij en mijn vriendinnetjes.
Voor niet gebruikte dingen pakken niet, maar dingen waar aan gegeten is door mensen die ik niet ken... nah.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, en net wat je er nog te goed voor.
Ik was 13.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een volkje zit hier zeg.
Ik denk dat het meest sneue wat ik heb gedaan wat dat betreft is dat ik 2 pitchers heb leeggedronken die iemand had laten staan.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Myraela het volgende:
Overigens werd ik op mijn 13de aangehouden voor winkeldiefstal en sindsdien heb ik nooit meer iets gestolen.
Haha, het wordt steeds mooier.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Myraela het volgende:
Overigens werd ik op mijn 11de aangehouden voor winkeldiefstal en sindsdien heb ik nooit meer iets gestolen.
Dat doe ik nooit, ik ben altijd bang dat ze me gaan herkennen of dat mensen denken "Jahoor, die dikke is weer aan het eten".quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:46 schreef formerjellybean het volgende:
ik jat ook niet maar ben altijd wel altijd dat ik even langs de kaas en worst afdeling van de om daar gratis kaas en worst te snoepen
Ja en voor mij Minibeer the thuglife criminal.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef minibeer het volgende:
[..]
Voor mij zal je nu altijd heloef de dief blijven.
op mijn 11e durfde ik dat nog heul niet, respect!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Myraela het volgende:
Overigens werd ik op mijn 11de aangehouden voor winkeldiefstal en sindsdien heb ik nooit meer iets gestolen.
Ik voel een trauma.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, ik ben altijd bang dat ze me gaan herkennen of dat mensen denken "Jahoor, die dikke is weer aan het eten".
Herkenbaar, dat was wel even schrikken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Myraela het volgende:
Die keer, snoepjes, sleutelhangers en agendaboekjes of vriendenboekjes ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, het wordt steeds mooier.
Wat had je meegenomen?
Ik was godverdomme 13.quote:
In groep 8 kregen we een keer patatjes op de basisschool omdat de school 25jaar bestond. Ik at extreem langzaam, maar toch kwam een meisje me uitlachen omdat ik zo veel en zo snel at.quote:
En toen patste je haar vol op de neus.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
In groep 8 kregen we een keer patatjes op de basisschool omdat de school 25jaar bestond. Ik at extreem langzaam, maar toch kwam een meisje me uitlachen omdat ik zo veel en zo snel at.
Ze zeiden tegen altijd tegen mij dat ik niet zo snel moest eten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
In groep 8 kregen we een keer patatjes op de basisschool omdat de school 25jaar bestond. Ik at extreem langzaam, maar toch kwam een meisje me uitlachen omdat ik zo veel en zo snel at.
En rolde je over haar heenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En toen patste je haar vol op de neus.
betekent dit dat ik gratis een lolly kan krijgen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hahaha aw wat schattig met die ":D" erachter
ik zou je zo een lolly geven
en de volgende dag had iedereen voedselvergiftiging?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo van BAM! op der lelijke muizensmoel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En toen patste je haar vol op de neus.
Bij haar langsgaan om het op te halen kost veel tijd en dus ook geld, en als je niet met het OV gaat moet je de benzine betalen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
betekent dit dat ik gratis een lolly kan krijgen?
dus tochquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb wel eens bier gestolen op vakantie.
maar de lolly is gratisquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij haar langsgaan om het op te halen kost veel tijd en dus ook geld, en als je niet met het OV gaat moet je de benzine betalen.
Gewoon voor de kick?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die keer, snoepjes, sleutelhangers en agendaboekjes of vriendenboekjes ofzo.
Maar ik deed het al een half jaar ongeveer en kwam met behoorlijk volle tassen vol met onzin buiten telkens.
Duurde die film ook een jaar lang? Die productiekosten lijken me een helquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ik spijbelde heel veel , heb een jaar van gymles gespijbeld om naar de film in amsterdam te gaan, we zaten in amsterdam op school . En gymleraar was fanatieke exmilitair
Geen straf gekregen verder?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik gooide het meeste gewoon weg.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Duurde die film ook een jaar lang? Die productiekosten lijken me een hel
Ze kreeg precies dezelfde straf als ik.quote:
Mijn moeder heeft al mijn spullen weggegooid op mijn kleren/schoolboeken na.quote:
Oh en dit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze kreeg precies dezelfde straf als ik.![]()
4 uut taakstraf bij een supermarkt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het weegt niet op tegen de kosten.
het ging toch om de gratis lolly?quote:
Waarom wil je een gratis lolly?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
het ging toch om de gratis lolly?
nee nog niet helemaal helemaal nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:02 schreef Axel1988 het volgende:
Hey Mlig; hoe is het nog met jou trouwens? Opleiding weer beetje op kunnen pakken dit schooljaar?
Mijn moeder heeft me een half jaar lang geen liefde gegeven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
4 uur, dat zal je leren.
Forse regel van je moeder.
Mijn moeder geeft me nooit liefde, jewaits.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me een half jaar lang geen liefde gegeven.
Dat is echt het ergste wat ik heb meegemaakt.
Dat klinkt lichtelijk dubieus.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik je wat liefde geven?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder geeft me nooit liefde, jewaits.
Ik voel me best schuldig dat ik de liefde van mijn ouders altijd afwijs enzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel simpel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt lichtelijk dubieus.
Alles weer goed gekomen uiteindelijk?
mijn moeder wil me altijd teveel liefde geven, en dan moet ik me sociaal en logistiek manouvreren enzo om daar onderuit te komenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent echt aandoenlijk manquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee nog niet helemaal helemaal niet
misschien volgend jaar beter en gaat alles ineens goed.
mag ik nu wat terug vragen?
ik denk al tijden aan jouw verhaal dat je meisjes hebt geschuurd-gedanst. hoe moet dat?, en ook het voor elkaar krijgen enzo.
niet dat ik er wat mee ga doen, maar ik zou het wel graag willen weten voor me wereldwijsheid enzo die redenen allemaal.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me best schuldig dat ik de liefde van mijn ouders altijd afwijs enzo.
Echt he.quote:
Ka-ching.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh maar ik zou je nog wel meer lekkere dingen geven als je een hele reis zou maken
Zozo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh maar ik zou je nog wel meer lekkere dingen geven als je een hele reis zou maken
Ze zeggen de hele tijd dat ze van me houden en willen me knuffels geven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Ik ben zo opgevoed. Mijn ouders zijn heel verschillend, maar ik lijk meer op mijn pa.
Ik vertelde dat het na bijna 5 jaar uit was met mijn vriendin. Ma begint te huilen en wil me omhelzen. Pa zegt: Oh, ok.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder geeft me nooit liefde, jewaits.
Het is inmiddels al wat verder gegaan dan schuren hoor. Maar hoe heb ik dat voor elkaar gekregen? Ik denk met name veel relaxter zijn tijdens het uitgaan... normaal was ik altijd veel om me heen aan het kijken van wat er allemaal rondloopt en wanneer ik een leuk iemand zag, dan bleef ik altijd maar wat staren. Ik nam geen actie en ik zag geen kansen. Wanneer je wat relaxter wordt; gewoon relax aan de bar hangen; gewoon een luchtig gesprek met de mensen waar je samen mee bent en genoeg humor erin gooien. Zorgen dat je het naar je zin hebt. Daarna, wat ontzettend belangrijk is... de kansen aangrijpen. Je hebt altijd meiden die vlak naast je een drankje komen bestellen wanneer je aan de bar zit... je hebt altijd meiden waarmee je heel ff oogcontact hebt als je een keer subtiel rondkijkt. Als je deze momenten aanpakt om op haar af te stappen, dan ben je al een heel eind. En tja... wat betreft schuren... het moet er wel het type meid en de juiste uitgaansgelegenheid voor zijn. Een kroeg waar vooral gepraat wordt en weinig gedanst is hier uiteraard niet geschikt voor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee nog niet helemaal helemaal niet
misschien volgend jaar beter.
mag ik nu wat terug vragen?
ik denk al tijden aan jouw verhaal dat je meisjes hebt geschuurd-gedanst. hoe moet dat?, en ook het voor elkaar krijgen enzo.
niet dat ik er wat mee ga doen, maar ik zou het wel graag willen weten voor me wereldwijsheid enzo die redenen allemaal.
Ben je seksueel gefrustreerd?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet wat liefde geven is. Maar mijn moeder heeft me 9 jaar geleden voor het laatst een knuffel gegeven. Zelfs toen ik in paniek thuis stond te huilen omdat ik dacht dat ze zelfmoord had gegeven en ze gewoon vrolijk binnen kwam lopen kon ze het niet.quote:
ik weet niet hoe erg je ouders zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zeggen de hele tijd dat ze van me houden en willen me knuffels geven.
Ik voel me er eigenlijk heel ongemakkelijk bij en probeer het altijd maar te ontwijken.
Hmmm, wat vind je er zelf van dat ze zo doet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet wat liefde geven is. Maar mijn moeder heeft me 8 jaar geleden voor het laatst een knuffel gegeven. Zelfs toen ik in paniek thuis stond te huilen omdat ik dacht dat ze zelfmoord had gegeven en ze gewoon vrolijk binnen kwam lopen kon ze het niet.
Mijn moeder laat gewoon geen emoties of affectie zien tegenover mij.
Maar bij thuiskomst is het niet te ontwijken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet niet hoe erg je ouders zijn
bij mij doen ze het vooral tijdens het afscheid nemen als ik weer wegga.
de oplossing is gewoon op een totaal onverwacht moment ineens van een afstand te roepen. "nou ik ga... doei!"en dan meteen weggaan.
ze roepen dan wel altijd dingen terug dat je fatsoenlijk gedag moet zeggen enzo.
en dan kan je zeggen:" nee geen tijd, haast."
Waarom zou je knuffels willen ontwijken? Ook al voel je je ongemakkelijk, probeer ze te accepterenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me er eigenlijk heel ongemakkelijk bij en probeer het altijd maar te ontwijken.
Omdat ik ze anders ten onrechte het idee geef dat ik evenveel van hen houd dan zij van mij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou je knuffels willen ontwijken? Ook al voel je je ongemakkelijk, probeer ze te accepteren
Dat lijkt me zwaar. Heb je wel een normale pa?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet wat liefde geven is. Maar mijn moeder heeft me 9 jaar geleden voor het laatst een knuffel gegeven. Zelfs toen ik in paniek thuis stond te huilen omdat ik dacht dat ze zelfmoord had gegeven en ze gewoon vrolijk binnen kwam lopen kon ze het niet.
Mijn moeder laat gewoon geen emoties of affectie zien tegenover mij.
Dus je houdt niet van je ouders?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik ze anders ten onrechte het idee geef dat ik evenveel van hen houd dan zij van mij.
dit idd... al ben ik dan weer niet echt degene om daar wat van te zeggen. Vind het zelf soms ook moeilijk. Met die meid afgelopen week; had ik in eerste instantie ook soms een schrikreactie wanneer ze me aanraakte... echt bizar eigenlijk...quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou je knuffels willen ontwijken? Ook al voel je je ongemakkelijk, probeer ze te accepteren
oh daar kan je inspelen op de situatie he.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar bij thuiskomst is het niet te ontwijken.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee met mijn borsten en alles erop duiken
daarna won hij wel weer hoor
Nieuwe aanwinst in het topic? Jij gebruikt je lichaam om mannen te versieren?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb een keer mijn droge lippen en een deel van mijn oververhitte lichaam ingesmeerd met bier dat over een tafel heen lag
wc was te ver lopen
Maar geef je wel iets om ze?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is niks nieuws aan Lanter heur. Ze is van de oude garde qua deze reeks.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nieuwe aanwinst in het topic? Jij gebruikt je lichaam om mannen te versieren?
Ik vind knuffelen juist heel prettig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ontwijk ook veel knuffels , ik vind het niet prettig. Er zijn maar weinig mensen die mij mogen knuffelen.
Nouja, ik ben niet echt anders gewend. Maar het zorgt er wel voor dat ze niet de veiligheid en vertrouwdheid uitstraalt die je eigenlijk van een moeder zou verwachten, gewoon omdat er teveel afstand is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hmmm, wat vind je er zelf van dat ze zo doet?
Okquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:18 schreef Supersoep het volgende:
Er is niks nieuws aan Lanter heur. Ze is van de oude garde qua deze reeks.
Inderdaad; en ik waardeer haar unieke kijk op de wereld en het versieren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lant is een hele oude hierquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nieuwe aanwinst in het topic? Jij gebruikt je lichaam om mannen te versieren?
Ik voel me er enorm schuldig over, maar ik denk eigenlijk dat ik niet echt van ze hou, ik heb er geen gevoel bij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je houdt niet van je ouders?
Tuurlijk houd je van je ouders!
Mijn vader woont in Nieuw-Zeeland en daarmee heb ik het contact verbroken jaren geleden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me zwaar. Heb je wel een normale pa?
Ik bedenk me net dat ik haar volgens mij nog nooit had zien postenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Van mylifeisgrey zeker.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh ik moet nu van iemand vragen of jij grote borsten hebt
Ik vind jouw verhaal wel heel heftig hoor. Voel je je niet enorm tekort gedaan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik ben niet echt anders gewend. Maar het zorgt er wel voor dat ze niet de veiligheid en vertrouwdheid uitstraalt die je eigenlijk van een moeder zou verwachten, gewoon omdat er teveel afstand is.
Ik vond het wel pijnlijk te zien dat ze wel tegenover haar vriend het kan, maar ook dat ze mijn stiefbroers (ouder dan ik) wel bemoederd. Toen hij (23) werkloos was ging ze hem helpen met vacatures en zijn CV en alles en toen ik een jaar werkloos thuis zat, kreeg ik soms gezeur, maar nooit hulp.
Dus ergens heeft ze die moeder-rol voor mij gewoon verloren, maar dat komt ook omdat ik jarenlang het gevoel heb gehad dat ik voor haar moest zorgen en moest beschermen.
Definieer grootquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Eh ik moet nu van iemand vragen of jij grote borsten hebt
Respect dat je (voor zo ver ik kan zien) er normaal uit bent gekomen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vader woont in Nieuw-Zeeland en daarmee heb ik het contact verbroken jaren geleden.
Geen gevoel voelen wil niet zeggen dat je ze niet hebt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me er enorm schuldig over, maar ik denk eigenlijk dat ik niet echt van ze hou, ik heb er geen gevoel bij.
Niemand op FOK! is normaalquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Respect dat je (voor zo ver ik kan zien) er normaal uit bent gekomen.
Zei ik dat dat niet zo was dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen gevoel voelen wil niet zeggen dat je ze niet hebt.
Als je echt geen gevoel voor ze had, zouden jouw ouders je worst wezen
Sorry, mijn beste. Ik vergat je even. Jij bent uiteraard wel normaalquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jawel, ik ben normaal en jullie zijn allemaal gestoord!!11
*Knuffel*quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik ben niet echt anders gewend. Maar het zorgt er wel voor dat ze niet de veiligheid en vertrouwdheid uitstraalt die je eigenlijk van een moeder zou verwachten, gewoon omdat er teveel afstand is.
Ik vond het wel pijnlijk te zien dat ze wel tegenover haar vriend het kan, maar ook dat ze mijn stiefbroers (ouder dan ik) wel bemoederd. Toen hij (23) werkloos was ging ze hem helpen met vacatures en zijn CV en alles en toen ik een jaar werkloos thuis zat, kreeg ik soms gezeur, maar nooit hulp.
Dus ergens heeft ze die moeder-rol voor mij gewoon verloren, maar dat komt ook omdat ik jarenlang het gevoel heb gehad dat ik voor haar moest zorgen en moest beschermen.
Ik heb mezelf nooit toegestaan om me zo te voelen, tot nu toe merk ik soms alleen maar wat woede op de momenten als mijn moeder mij ineens aanspreekt vanuit die gezagspositie die ze als moeder zou hebben. Maar ik kan die positie niet accepteren en daar voel ik mezelf dan weer schuldig over.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind jouw verhaal wel heel heftig hoor. Voel je je niet enorm tekort gedaan?
Tijd om uit huis te gaan misschien?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nooit toegestaan om me zo te voelen, tot nu toe merk ik soms alleen maar wat woede op de momenten als mijn moeder mij ineens aanspreekt vanuit die gezagspositie die ze als moeder zou hebben. Maar ik kan die positie niet accepteren en daar voel ik mezelf dan weer schuldig over.
Ik wist niet dat je ook normale size hadquote:
Ow absoluut ja; ligt heel erg aan je lichaamsbouw of het echt groot uitziet of niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook normale size hadTrouwens het gaat allemaal om de rest van het lichaam en de verhoudingen toch? Een meisje van 3 met cup A heeft best dikke tieten
Een tientonner van 1.85 lang en 150 kg heeft bij cup D niet echt dikke tieten
Ik heb hoe dan ook zoveel respect en bewondering voor hoe jij omgaat met wat je hebt meegemaakt en ik kan alleen maar hopen dat ik op een dag maar ietsje meer zo word.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nooit toegestaan om me zo te voelen, tot nu toe merk ik soms alleen maar wat woede op de momenten als mijn moeder mij ineens aanspreekt vanuit die gezagspositie die ze als moeder zou hebben. Maar ik kan die positie niet accepteren en daar voel ik mezelf dan weer schuldig over.
Ergens wel ja, maar qua locatie en financieel is dit perfect. en begrijp me niet verkeerd, mijn moeder is geen slecht mens. Zodra ik mijn studieritme op orde ben en zekerder ben dat ik niet terugval ga ik uit huis.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijd om uit huis te gaan misschien?
Ja, maar dit blijft mijn lievelingsfilmquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:32 schreef formerjellybean het volgende:
Wat grappig die zat ik net te kijken, die film ruled en die dansscene is zo cool
Vrouwenfilm.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar dit blijft mijn lievelingsfilm![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, maar misschien de enige die er wel vooruit komt. Die film is namelijk best coolquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ik nou de enige man die het leuk vindt?
Sowieso jaren '80 muziekquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ja inderdaad bij mij ook , jaren 80 films rulen trouwens en zo erg dat de originele Johny Castle niet meer onder ons is
Ben ik nou de enige vrouw die die films niet gezien heeft?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ik nou de enige man die het leuk vindt?
Doodschieten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:37 schreef Newbie114 het volgende:
Weet er iemand misschien hoe ik tegen kan gaan dat mijn vader me van het netwerk knikkert? (als in, uit het draadloos netwerk weert)
Nee hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige vrouw die die films niet gezien heeft?
Waarom doet hij dat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:37 schreef Newbie114 het volgende:
Weet er iemand misschien hoe ik tegen kan gaan dat mijn vader me van het netwerk knikkert? (als in, uit het draadloos netwerk weert)
Ik twijfelde tussen neersteken en doodschieten. Ik ging maar voor het laatste, dan ben je er echt zeker van dat je verbinding goed blijft.quote:
telefoon aansluiten op laptop en dan internetten via telefoon. Inloggen op een onbeveiligd draadloos netwerk van je buurman. UTP aansluiten ipv draadloos internetten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:37 schreef Newbie114 het volgende:
Ik kreeg net een smsje binnen dat het wederzijds isquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef Strani het volgende:
Ik haat Baby! Mijn God wat haat ik Baby.
Als hij dat doet gebaseerd op een MAC-adres filter, je kan je MAC-adres wijzigen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:37 schreef Newbie114 het volgende:
Gaat allemaal niet want iPod en met de laptop valt het op.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
telefoon aansluiten op laptop en dan internetten via telefoon. Inloggen op een onbeveiligd draadloos netwerk van je buurman. UTP aansluiten ipv draadloos internetten?
Oh je bent minderjarig?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
In de hoop dat ik verveeld raak en toch maar ga slapen
De oplossing is als nog gaan kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Ben ik nou de enige vrouw die die films niet gezien heeft?
En dat doe ik hoe? Graag PM.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Als hij dat doet gebaseerd op een MAC-adres filter, je kan je MAC-adres wijzigen.
Haha, daar kan ik mee leven. M'n vrouw is ook gek op die film en ik kan het echt niet uitstaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kreeg net een smsje binnen dat het wederzijds is
Jij bent gewoon jaloers op Patrickquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:43 schreef Strani het volgende:
Haha, daar kan ik mee leven. M'n vrouw is ook gek op die film en ik kan het echt niet uitstaan.
Kun je je macadres wijzigen ja? Dit is toch gewoon een uniek nummer voor een specifieke netwerkkaart...quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Als hij dat doet gebaseerd op een MAC-adres filter, je kan je MAC-adres wijzigen.
Nou die heeft momenteel niet zo veel om jaloers op te zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op Patrick
Dirty Dancing was het hè? Welke horen er eigenlijk nog meer bij?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De oplossing is als nog gaan kijken
mac spoofingquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kun je je macadres wijzigen ja? Dit is toch gewoon een uniek nummer voor een specifieke netwerkkaart...
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op Patrick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, ik ben volwassenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent dan toch ook wel minderjarig hé, hoop ik?
Hij had tenminste geen problemen met versierenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:44 schreef Strani het volgende:
Nou die heeft momenteel niet zo veel om jaloers op te zijn.![]()
Als je die alleen kijkt, hoor je er weer bijquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Dirty Dancing was het hè? Welke horen er eigenlijk nog meer bij?
Ik toch ook niet! Ik kan jou ook versieren hoor als ik er echt aan werkquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij had tenminste geen problemen met versieren
Ja, dat zou een uniek nummer moeten zijn voor de netwerkkaart, maar uiteraard als je de ethernetframes kan wijzigen dan kan je de andere apparatuur alles wijsmaken natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kun je je macadres wijzigen ja? Dit is toch gewoon een uniek nummer voor een specifieke netwerkkaart...
Yay, was al bang dat ik the Notebook ofzo moest gaan kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je die alleen kijkt, hoor je er weer bij
Nee hoor, ik ben niet te versierenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:46 schreef Strani het volgende:
Ik toch ook niet! Ik kan jou ook versieren hoor als ik er echt aan werk
Ze deed nog mee aan Dancing with the Stars in de VS. En ze won, maar da's niet zo verwonderlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
Grappig weetje baby aka Jennifer Grey heeft een nosejob gedaan en meteen daarmee haar hele carriere geruineerd niemand herkende haar meer![]()
Ze is dus geen actrice meer
Nee dat is van na 1990quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:46 schreef moneyfornothing het volgende:
Yay, was al bang dat ik the Notebook ofzo moest gaan kijken.
Behalve door mij dan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet te versieren
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet te versieren
Kon ze nog steeds dansen dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:47 schreef Strani het volgende:
Ze deed nog mee aan Dancing with the Stars in de VS. En ze won, maar da's niet zo verwonderlijk.
oh wacht hier gaat het om.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:37 schreef Newbie114 het volgende:
Vergeet Porky's en Revenge of the Nerds nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
Breakfast club , Flashdance, oh en Ferris Buellersday off. Pretty in the Pink Stand by me , Goonies oh god de jaren 80 nostalgie
Hij kon ook goed helpen met potten bakkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:48 schreef formerjellybean het volgende:
Als Patrick het je leert dan leer je het niet meer af
Weird sciencequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:49 schreef formerjellybean het volgende:
Oh Mannequin en hoe heeft die film waar die jongens een vrouw nabouwen ???Back to the future
Gadver met die kleine kutmongoolquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:49 schreef formerjellybean het volgende:
Oh Mannequin en hoe heeft die film waar die jongens een vrouw nabouwen ???Back to the future
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
Breakfast club , Flashdance, oh en Ferris Buellersday off. Pretty in the Pink Stand by me , Goonies oh god de jaren 80 nostalgie
Nog helemaal geen Star Wars genoemd? Geen Indiana Jones? Geen Back to the Future?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vergeet Porky's en Revenge of the Nerds niet![]()
Die vond ik ook niet leukquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:50 schreef Capstan het volgende:
Nog helemaal geen Star Wars genoemd? Geen Indiana Jones? Geen Back to the Future?
Dat stel me teleur
Vet interessant dit soort dingenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wacht hier gaat het om.
hangt ervanaf hoe hij je uit het netwerk weert.
gewoon met dat het beveiligd is en jij de sleutel niet hebt? -> airdump -> aircrack
of probeer de router te resetten naar factory settings als je er bij kan, en zelf weer het netwerk in te stellen.
met een mac filter kan je gewoon even een draadloos usb ding gebruiken of mac - spoofing.
als hij alleen ze eigen mac adressen toestaat moet je dat dus spoofen,
je moet er wel beetej verstand van hebben en dan kan je alles zo oplossen hoor
Wat scheelt dat dan? Ik kan wel goed versieren, dus misschien had je ze toch moeten kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:51 schreef Capstan het volgende:
Ik jouw keuzes ook niet, dus dat scheelt wel
Schaam jequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die heb ik ook al niet gezien.![]()
Slecht zeg.
Daar mis je niks aanquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:
Die heb ik ook al niet gezien.![]()
Slecht zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |