SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ik win ook altijd van mijn vriendenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog wel zo sterk dat je van me wint met armpjedrukken
Ik een jaar geleden met een paar vrienden en mijn ouders (die nauwelijks de aanknop van een pc weten te vinden) een keer via Lan Need for Speed tegen elkaar gespeeld. Echt kapot gelachen... al baalde ik in eerste instantie wel een beetje dat toen ik eindelijk 1ste reed, ik een frontale aanrijding kreeg met mijn moeder die al spookrijdend over het circuit reed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb met een vriend wel eens dronken Quake 2 gespeeld. Hi-la-risch!!!
had ik voor een appel en een ei een 2e hands N64 gekocht met 2 brakke stuurknuppels
Spookrijdend!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik een jaar geleden met een paar vrienden en mijn ouders (die nauwelijks de aanknop van een pc weten te vinden) een keer via Lan Need for Speed tegen elkaar gespeeld. Echt kapot gelachen... al baalde ik in eerste instantie wel een beetje dat toen ik eindelijk 1ste reed, ik een frontale aanrijding kreeg met mijn moeder die al spookrijdend over het circuit reed.
Hij niet in elk gevalquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik win ook altijd van mijn vrienden
Heel vroeger wel eens een keer bij vrienden die een nintendo hadden. Ik heb zelf eigenlijk maar een paar spellen echt helemaal kapot gespeeld (altijd op PC). Prince of Persia, lemmings, Commander Keen, Transport Tycoon, Fifa 98, Fifa 99, UT2000, Need for speed en GTA...quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Spookrijdend!!
Ooit wel eens super mario cart gespeeld? Das pas een hilarisch racespel
mja... en daar moet ik me beter om voelenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij niet in elk geval
Maar van mij nog net wel.
Harde schijf al teruggekregen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
mja... en daar moet ik me beter om voelen![]()
jij bent 25 cm kleiner dan ik ben, en je bent een meisje...
Tuurlijkquote:
Echt totaal kapotgespeeld heb ik alleen Mafia. Beste spel ooit gemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb zelf eigenlijk maar een paar spellen echt helemaal kapot gespeeld (altijd op PC).
Stiekem drukte ik wel op formatterenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
TuurlijkPas op het allerlaatst pas dus ik kon de film niet meer opzetten
![]()
Maar ik heb nog niet gecontroleerd of hij het nog doet
Hij was je aan het fisten en jij liet je achterover vallen?... of hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb een keer van een jongen gewonnen maar toen gebruikte ik wel heel mijn lichaam erbij
Zou het niet zo kunnen zijn dat hij zich graag gewonnen gaf?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb een keer van een jongen gewonnen maar toen gebruikte ik wel heel mijn lichaam erbij
owjeej.. dat spel ken ik niet eensquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Echt totaal kapotgespeeld heb ik alleen Mafia. Beste spel ooit gemaakt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hij was je aan het fisten en jij liet je achterover vallen?... of hoe moet ik me dat voorstellen?
Pff... geloof je lekker nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem drukte ik wel op formatteren
Halen. Nu. En spelen. Nu.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
owjeej.. dat spel ken ik niet eens
Heb je nog aanraders? Wij hebben alleen MarioKart, Super Mario Bros en Donkey Kong Returnsquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Pff... geloof je lekker niet
'k weet zeker dat al mijn wii spelletjes er nog veilig op staan
Dat heet niet winnen, dat heet vals spelen. Oók als je een meisje bentquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Jij hebt een wii?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Pff... geloof je lekker niet
'k weet zeker dat al mijn wii spelletjes er nog veilig op staan
OMGquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hij was je aan het fisten en jij liet je achterover vallen?... of hoe moet ik me dat voorstellen?
haha, kun je het via lan tegen elkaar doen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Halen. Nu. En spelen. Nu.
En daarna ook het recentere Mafia 2, natuurlijk.
Neen. Uitsluitend voor één speler.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
haha, kun je het via lan tegen elkaar doen?
Ik heb alleen geld voor roze oorwarmers. En jij hebt ook meer dan zatquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En hij heeft nog steeds genoeg geld voor roze oorwarmers
Ik ben jaloers
Ha, ik heb lekker nog 50 euro.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb alleen geld voor roze oorwarmers. En jij hebt ook meer dan zat![]()
Ik ben jaloers met mn 40 euro
ja mafia. met die leuke oude auto's met spatbordenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Echt totaal kapotgespeeld heb ik alleen Mafia. Beste spel ooit gemaakt.
Ik stel me ook aan jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb alleen geld voor roze oorwarmers. En jij hebt ook meer dan zat![]()
Ik ben jaloers met mn 40 euro
Dat geld heb ik in een laptop gestopt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kreeg pasgeleden een heel leuk bedragje terug van de belasting
ja, ik speel eigenlijk al jaren geen spellen meer; alleen zo nu en dan wat multi-player met vrienden. En dan is het ook niet op het beste van je kunnen; meer gewoon droge humorquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Neen. Uitsluitend voor één speler.
Misschien moet iemand die niets heeft met multiplayer-spellen jou maar geen tips meer geven
Doet me denken aan GTA. pakte ik de flamethrower en dan lekker mensen afvlammen. Heerlijke manier om je af te reagerenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja mafia. met die leuke oude auto's met spatborden
ik heb ook duizenden uren in dat spel mijn tijd doorgebracht. ook in stereo 3d enzo .
Ik in o.a. een nieuw paar schoenen, m'n oude hardloopschoenen hebben het nu wel zo'n beetje gehadquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat geld heb ik in een laptop gestopt.
Dat hoor ik nou graag. Ook deel 2 al gespeeld?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja mafia. met die leuke oude auto's met spatborden
ik heb ook duizenden uren in dat spel mijn tijd doorgebracht. ook in stereo 3d enzo .
Hoeveel geld heb jij nog dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
Als ik dit zo hoor ben ik gewoon rrrrrrrrrrrrrijk
En dan alles cheaten. Straalvliegtuig? No problemoquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet me denken aan GTA. pakte ik de flamethrower en dan lekker mensen afvlammen. Heerlijke manier om je af te reageren
oeh jij hebt vrienden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ja, ik speel eigenlijk al jaren geen spellen meer; alleen zo nu en dan wat multi-player met vrienden. En dan is het ook niet op het beste van je kunnen; meer gewoon droge humor.
Ik ken dat wel...na vele malen het verhaal te hebben gespeeld ging ik in Mafia gewoon mijn eigen droge humor makenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ja, ik speel eigenlijk al jaren geen spellen meer; alleen zo nu en dan wat multi-player met vrienden. En dan is het ook niet op het beste van je kunnen; meer gewoon droge humor.
welke gta.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet me denken aan GTA. pakte ik de flamethrower en dan lekker mensen afvlammen. Heerlijke manier om je af te reageren
nee met mijn borsten en alles erop duikenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Toch minimaal één 0 meer dan jullie, vóór de komma zelfsquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij nog dan?
Orde van grootte?
Inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee met mijn borsten en alles erop duiken
daarna won hij wel weer hoor
Ook handig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik in o.a. een nieuw paar schoenen, m'n oude hardloopschoenen hebben het nu wel zo'n beetje gehad
multi theft auto met echte vrienden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
welke gta.
2 november komt de trailer van gta V uit. gta 5 al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |