SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
nee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vet interessant dit soort dingen![]()
Deed jij er niet een studie van ofzo?
Jij hebt ze tenminstequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Naamtopic voor mijn twee dames.
Nou ben ik benie...quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik voel me dom, snapte niets van die laatste zinquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
ik doe al jaren niets met computers . loop ook al beetje achter enzo maar dit was jaren terug ook allemaal al mogelijk.
voor dat airdump heb je wel een chipset met drivers nodig die promiscuous kan, die waren er vroeger wat minder
Ik ook niet, en ik doe informaticaquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik voel me dom, snapte niets van die laatste zin
Daar is hij goed in volgens mij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik voel me dom, snapte niets van die laatste zin
Hebben ze een fotoboek?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Er zijn lijsten met standaard user/password-combinaties voor routers, die willen je daarbij nogal eens helpen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
of probeer de router te resetten naar factory settings als je er bij kan, en zelf weer het netwerk in te stellen.
Ik was eerder met MAC spoofing als oplossingquote:met een mac filter kan je gewoon even een draadloos usb ding gebruiken of mac - spoofing.
als hij alleen ze eigen mac adressen toestaat moet je dat dus spoofen,
WEP was goed te kraken met genoeg dat, met WPA en WPA2 is het een stuk lastiger en duurt de aanval even.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee.
ik doe al jaren niets met computers . loop ook al beetje achter enzo maar dit was jaren terug ook allemaal al mogelijk.
voor dat airdump heb je wel een chipset met drivers nodig die promiscuous kan, die waren er vroeger wat minder
http://en.wikipedia.org/wiki/Promiscuous_modequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik doe informatica
gewoon brute force als het allemaal redelijk snel gaatquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Hebben ze een fotoboek?
[..]
Er zijn lijsten met standaard user/password-combinaties voor routers, die willen je daarbij nogal eens helpen.
ja weet ik veel, ik had niet alles gelezen in het topic en kwam er ineens weer even inquote:[..]
Ik was eerder met MAC spoofing als oplossing
aireplay en alsnog een paar dagen geduld hebbenquote:[..]
WEP was goed te kraken met genoeg dat, met WPA en WPA2 is het een stuk lastiger en duurt de aanval even.
hij moet gewoon eerst kijken of hij de sleutel wel goed heeft, en hoe hij er is uitgeflikkert.quote:Daarnaast ga je niet de sleutel wijzigen als je er één client uit wil flikkeren, dus het lijkt me sowieso al niet waarschijnlijk .
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Promiscuous_mode
Haha, ben jij zo groot dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry, ik vergat te bukken, nu had je de volle mep in je gezicht
Ik overleef het wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry, ik vergat te bukken, nu had je de volle mep in je gezicht
De meningen verschillen, uiteraardquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet wat mij verteld is.
M;n zusje heeft rugklachten hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind zelf bij vrouwen groot veel geiler
Ik ben het er ook wel mee eensquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
De meningen verschillen, uiteraard
telefoonnummer?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M;n zusje heeft rugklachten hoor
Je hebt groot en je hebt gigantische uiers.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet ze meer haar buikspieren trainenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Oh, het gaat over borsten, ik dacht piemels.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt ook recht op een eigen mening hoor, knul
Er groeien handen uit jouw tieten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
mijne kunnen tenminste met hun hand pakken en schudden
Het is ook niet dat ik het zelf zou veranderen ofzo hoor, maar ik kan me voorstellen dat mannen het leuker vinden als hun partner een voorgevel van acceptabele grootte heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Want ze hangen en gaan makkelijk op en neer?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Voor mij persoonlijk maakt dit dus gewoon vrijwel niks uitquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik het zelf zou veranderen ofzo hoor, maar ik kan me voorstellen dat mannen het leuker vinden als hun partner een voorgevel van acceptabele grootte heeft.
Als ik iemand van mijn netwerk zou willen kicken, dan zou ik instellen dat de router alleen bepaalde mac-adressen mag laten connecten; en dan zou ik jou mac-adres eruit kicken. Een ander mac-adres voor je netwerkkaart is dan geen oplossing. Je moet dan echt in de router jou mac-adres weer toe gaan voegen; en daarvoor heb je alleen de inloggevens van de router voor nodig...quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef Newbie114 het volgende:
Dus als ik het goed heb kan ik het beste de WPA/WPA2 aanvallen?
Ons pap is wel slim genoeg om geen standaard username/wachtwoord te pakken.
Prima maat tochquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
Nee ze zijn niet te groot en ook niet te klein, B75 of C80 hangt af van de beha vaag verhaal maar ja
Nog één keertje dan: Nou ben ik benie...quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is daar vaag aan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
Nee ze zijn niet te groot en ook niet te klein, B75 of C80 hangt af van de beha vaag verhaal maar ja
Mijn celebrity-crush is zij denk ik:quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
Oh en ik ben verliefd op Bridget maasland
Inloggegevens heb ik niet. Maar kan ik dat MAC-spoof trucje waar benzin en MLiG het al over hadden niet gebruiken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als ik iemand van mijn netwerk zou willen kicken, dan zou ik instellen dat de router alleen bepaalde mac-adressen mag laten connecten; en dan zou ik jou mac-adres eruit kicken. Een ander mac-adres voor je netwerkkaart is dan geen oplossing. Je moet dan echt in de router jou mac-adres weer toe gaan voegen; en daarvoor heb je alleen de inloggevens van de router voor nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |