quote:
bereid je maar vast voor op een overwintering in Spanjequote:
Yeah, im waitingquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
bereid je maar vast voor op een overwintering in Spanje
quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]pl4kkie wordt zo wél snel een grote jongen hè
lapo - TT - fipo
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja. Maar geen naamtopic voor MM nu
Echtquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gelukkig..... kokje heeft er nog géén gehad
en dat moet zo blijven ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gelukkig..... kokje heeft er nog géén gehad
quote:
Daarom durf ik jou ook geen naamtopic te geven. Denk dat je dat hele topic niet postquote:
Heul niet!quote:
Wedden dat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
[..]
Daarom durf ik jou ook geen naamtopic te geven. Denk dat je dat hele topic niet post
Wedden dat ik je dan via dm/pm ga spammen tot je zelf om een TT-change vraagt in FBquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb dan zo de neiging om tegen jou PEPPIE te gaan roepen
QFTquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Superkokje gaat echt wel posten.. Die kan MM ook niet missen!
Wedden dat, je dan tijdelijk op mn FOE lijst komt testaan. Als eerste en enigequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wedden dat ik je dan via dm/pm ga spammen tot je zelf om een TT-change vraagt in FB
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wedden dat ik je dan via dm/pm ga spammen tot je zelf om een TT-change vraagt in FB
Superkokje krijgt een naamtopic en jij gaat spammen?? Dat kan ie dan zelf toch ook wel?? Of lees ik nu weer verkeerd..quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |