Welp mijn fout, maar ik lees wel meer gekke dingen hier.quote:Op maandag 12 december 2011 21:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Man, kijk eens naar die PI. Het was een erg opzichtige troll van me. Als er een serie van de afgelopen jaren is die veel meer lof verdiende dan was dat Deadwood wel.
Zag het ook. Maar wacht wel even tot de serie idd begint eind januari. Anders ben ik dan al weer de helft vergeten.quote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zag het ja. Over anderhalve maand begint de serie pas officieel though
Als je house of cards bedoelt dan is er nog niks over bekend.quote:Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef fwokker het volgende:
[..]
Welp mijn fout, maar ik lees wel meer gekke dingen hier.
Is er nog nieuws over House of Cards? Dat was ook zo'n high-profile show waar ik naar uitkeek maar ik hoor er niks meer van.
Past precies in mijn straatje mbt paarden/gokken. Heb wel moeite om het jargon te begrijpen en verstond af en toe maar voor de helft.quote:Op maandag 12 december 2011 19:51 schreef fwokker het volgende:
Eerste aflevering van Luck (van Michael Mann en de maker van Deadwood, met o.a. Dustin Hoffman) is ook te downloaden. De kwaliteit druipt er vanaf
Dit maakt het misschien wat begrijpelijker, hielp mij wel iig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 03:29 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Past precies in mijn straatje mbt paarden/gokken. Heb wel moeite om het jargon te begrijpen en verstond af en toe maar voor de helft.
Thanks, van de week maar eens lezen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:39 schreef fwokker het volgende:
[..]
Dit maakt het misschien wat begrijpelijker, hielp mij wel iig.
Volgens mij zit Whitney wel goed toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:34 schreef JDx het volgende:
Ik heb me de laatste weken ook erg vermaakt met Whitney.
Maar het lijkt erop dat dit het enige seizoen was of niet?
Relatief goede ratings voorlopig ja, maar daar houdt het wel mee op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Volgens mij zit Whitney wel goed toch?
Die reclame was voor treasure island, begon 31 december dacht ik. Eddie Izzard speelde mee dacht ik te zien.quote:Op zondag 18 december 2011 23:19 schreef GieJay het volgende:
Terwijl ik City - Arsenal aan het kijken was zag ik reclame voor een nieuwe serie langskomen op Sky. Ik heb al gezocht op de website maar ik kan de serie niet terug vinden, het leek een beetje op de Neverland serie (maar dan hopelijk wat beter), adventure in piratentijd zeg maar. Iemand een idee?
Ik wacht wel op de reguliere uitzending anders moet ik weer veels te lang wachten op episode 2.quote:Op zondag 18 december 2011 02:19 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn inmiddels screeners uit van Californication, Shameless US en de reden dat ik het hier post:
[ afbeelding ]
oops verkeerde topicquote:Op maandag 2 januari 2012 15:55 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben nu bij episode 4. Vanaf episode 3 begon ik het echt vet te vinden
Louie vind ik echt briljant. Ik zou zeker doorkijken, seizoen 2 zitten een paar hele vette dingen tussen.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:43 schreef Xaobotnik het volgende:
Ben deze week begonnen met Louie (van Louie CK) en Justified. Beiden wel aardig. Van die laatste weet ik al dat ik het blijf kijken. Louie CK is natuurlijk grappig, maar of deze serie blijft werken voor mij wacht ik af. Ik hoor iig goede dingen over het 2e seizoen dat nog beter zou zijn, dus ook al gaat het tegenvallen, blijf ik het wel even doorkijken.
ver gevorderd met S2 en dat kan ik beamen, heerlijke serie vol met hillbillysquote:Op maandag 2 januari 2012 16:49 schreef One_conundrum het volgende:
Justified is leuk, 2e seizoen is (veel) beter
Ik vind het tot nu toe een prima serie, moet deadwood nog kijken maar van wat ik hoor lijkt het er aardig op. Ik zou zeggen, download de pilot.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Justified en Louie stonden/staan bij mij ook op het lijstje om dit jaar te gaan kijken.
Is dat Hell on Wheels wat? Lijkt het een beetje op Deadwood?
HoW is prima te kijken, maar haalt het m.i. niet bijDeadwood. Deadwood had betere verhaallijnen, dialogen en acteurs.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Justified en Louie stonden/staan bij mij ook op het lijstje om dit jaar te gaan kijken.
Is dat Hell on Wheels wat? Lijkt het een beetje op Deadwood?
Deadwood is echt een aanrader als deze serie je weet te boeien.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:21 schreef Nickske1912 het volgende:
Evenals Hell on Wheels.
Ik heb Deadwood ook nog niet gezien dus kan helaas niet vergelijken. Maar Hell on Wheels weet mij prima te boeien moet ik zeggen.
Ja die serie was me ook al een paar keer opgevallen. Goede cast in ieder geval.quote:Op zondag 18 december 2011 02:19 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn inmiddels screeners uit van Californication, Shameless US en de reden dat ik het hier post:
[ afbeelding ]
Lol is die uitgelekt?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:05 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Net de eerste aflevering gezien en ik vond hem echt goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik toch al in de post die je quote van 18 december? Misschien een beetje een onhandige zin, maar het leek me duidelijk genoegquote:Op maandag 2 januari 2012 23:28 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ja die serie was me ook al een paar keer opgevallen. Goede cast in ieder geval.
[..]
Lol is die uitgelekt?
Ik zal hem eens binnenhalen dan.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:18 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Deadwood is echt een aanrader als deze serie je weet te boeien.
Ik gebruik al een tijd followmy.tv, bevalt me beter dan myepisodes.com (vooral omdat het mooier isquote:
Er bestaat dan ook gewoon een importfunctie op die site, dus dat is maar op een knopje duwenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zullen inmiddels vast betere sites zijn dan myepisodes maar ik heb geen zin en tijd om alles weer opnieuw in te stellen
Ik gebruik bierdopje en ga dan mijn series afquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:54 schreef Pollore het volgende:
weet iemand een goede website waarmee je kan zien welke dag welke afleveringen uitkomen? Sickbeard snap ik geen reet van en zal ik nooit doen en tvcountdown.com is ineens down maar dit was te verwachten aangezien het al erg slecht werd geupdate de laatste maanden.
Bierdopje heeft ook een kalender functie waarmee je per maand de afleveringen van je favoriete series kunt bekijken. Ik heb geen ervaring met andere sites maar dit werkt voor mij prima.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik gebruik bierdopje en ga dan mijn series af
http://tvcountdown.com/quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:54 schreef Pollore het volgende:
weet iemand een goede website waarmee je kan zien welke dag welke afleveringen uitkomen? Sickbeard snap ik geen reet van en zal ik nooit doen en tvcountdown.com is ineens down maar dit was te verwachten aangezien het al erg slecht werd geupdate de laatste maanden.
ooh, dan moet ik daar ff naar kijken. Ik doe nou gewoon alle series in mijn lijstje aanklikken en kijken wanneer de ep uit komt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bierdopje heeft ook een kalender functie waarmee je per maand de afleveringen van je favoriete series kunt bekijken. Ik heb geen ervaring met andere sites maar dit werkt voor mij prima.
Deze werkt ook erg goed, ik ben van tvcountdown overgestapt naar followmytv en geen sec spijt!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:42 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Er bestaat dan ook gewoon een importfunctie op die site, dus dat is maar op een knopje duwen
Hier ook tevreden gebruiker van followmy.tv
Dat is zo goed, dat verdient een eigen topic.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
Switched at birth is ondertussen ook weer begonnen.
IGN gave the pilot episode a score of "0", the first review since 1998 from the company to get a score of "0"quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:49 schreef JDx het volgende:
Net de eerste ep gezien Work It... ik weet niettwee gasten die al een jaar werkloos zijn, zijn wanhopig, ergens zoeken ze een vrouw, verkleden ze zich als vrouwen om er te kunnen werken.
Aangezien ze in de intro vrouwenkleren aan hebben, zal dit wel het hele idee achter de serie zijn, kon ondanks dat ik trannies maar vies vindwel een aantal keer kunnen lachen.
Ja man. 8 seizoen The Shield, 3 seizoenen Oz, 4 seizoenen Sons of anarchy, 2 seizoenen Dexter, alles van Boardwalk empire, en dan komen er nog nieuwe series bij en gaan over een week ofzo alle series die ik volg ook nog weer beginnenquote:
Dat lijkt me wel grappig, maar kan 'm nog niet vinden op tv.com.quote:
quote:Plot
Police detective Michael Britten (Jason Isaacs) regains consciousness following a car accident involving his wife Hannah (Laura Allen) and his son Rex (Dylan Minnette). Michael moves back and forth between two realities: in one, Rex survived while Hannah is dead; in the other, Hannah survived but Rex did not. Trying to keep both his loved ones alive, Michael starts living a "double life," moving back and forth between the two realities, dealing with different personal conflicts and police partners. He also starts noticing strange links between the two realities.
http://en.wikipedia.org/wiki/Awake_%28TV_series%29
en voor zoiets wordt Hung en How to make it in America geschraptquote:
Ik begrijp er ook echt geen snars van... Als de series nou echt slecht waren oké.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
en voor zoiets wordt Hung en How to make it in America geschrapt
hbo wat doe je
Hmm ken iemand uit Portland, is het dan leuk?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:22 schreef zeebeschuit het volgende:
Portlandia is weer terug met seizoen 2 sinds gisteren! Vind 't zelf hilarisch maar misschien is 't alleen leuk als je Portland/de mensen daar een beetje kent maar geef 't een kans zou ik zeggen! Ben benieuwd naar wat mensen er hier van vinden!
Wtf een comedy vol met lelijke wijvenquote:
Ik vond het zeer tof. Grappig en lekker vlot.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:03 schreef Tegan het volgende:
Wat vonden jullie van House Of Lies? Vind het niet zo boeiend. Geen goed verhaal. En idd, Hank Moody is tenminste nog een interessant personage.
Is HTMIIA gecancelled?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
hbo wat doe je
Helaas welquote:
Speciaal voor de wat trageren van begrip onder ons:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:15 schreef kevin_ het volgende:
Waarom snappen mensen nooit dat niet iedereen weet wat je bedoeld als je afkortingen gebruikt.
En dan de daarin gequote post, waarop niet geheel toevalligerwijs gereageerd wordt:quote:
Hmm HTMIIA.. waarvoor zou dat nou toch staan..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
hbo wat doe je
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:15 schreef kevin_ het volgende:
Waarom snappen mensen nooit dat niet iedereen weet wat je bedoeld als je afkortingen gebruikt.
Smooth hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:25 schreef kevin_ het volgende:
In dit geval zag ik het ook wel ja (), maar 9 van de 10 is het niet het geval. Teveel autisten op Fok denk ik.
Ik gebruik de mac widget "tv forecast" maar er zal ongetwijfeld ook een windows versie van zijn. Je kan hier je favoriete tv series invoeren en deze widget houdt dan realtime bij wanneer de episodes uitgezonden worden. erg handigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:54 schreef Pollore het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:54 schreef Pollore het volgende:
Het plot vond ik wel wat overeenkomsten vertonen met Fringe, dus misschien dat eens proberen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:59 schreef MrManuel het volgende:
Gister the adjusment bureau gekeken.
Hadden ze hier maar een serie van!
Deze gebruik ik idd ook. Erg handig jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:11 schreef kavu het volgende:
[..]
Ik gebruik de mac widget "tv forecast" maar er zal ongetwijfeld ook een windows versie van zijn. Je kan hier je favoriete tv series invoeren en deze widget houdt dan realtime bij wanneer de episodes uitgezonden worden. erg handig
[ afbeelding ]
Gaaf, thanks!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:11 schreef kavu het volgende:
[..]
Ik gebruik de mac widget "tv forecast" maar er zal ongetwijfeld ook een windows versie van zijn. Je kan hier je favoriete tv series invoeren en deze widget houdt dan realtime bij wanneer de episodes uitgezonden worden. erg handig
[ afbeelding ]
Nee, het vervolg op het boek en de film.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef andre347 het volgende:
Iemand hier The Firm al gezien? Naar het boek van John Grisham..
Yup. Ik vond het best ok. Iig leuk genoeg om verder te kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef andre347 het volgende:
Iemand hier The Firm al gezien? Naar het boek van John Grisham..
Voor een pilot een redelijk trage ontknoping. Ik hoop dat ze uitkijken voor een 'case-of-the-week' element in iedere aflevering en meer de rode draad volgens. Maar, 22 afleveringen, zal dus wel tegenvallen. Ik geef het iig een kans.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Ik vond het best ok. Iig leuk genoeg om verder te kijken.
Inderdaad. Ik verwacht voornamelijk case-of-the-week afleveringen met zo nu en dan meer aandacht voor het hoofdverhaal.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:59 schreef s0k het volgende:
[..]
Voor een pilot een redelijk trage ontknoping. Ik hoop dat ze uitkijken voor een 'case-of-the-week' element in iedere aflevering en meer de rode draad volgens. Maar, 22 afleveringen, zal dus wel tegenvallen. Ik geef het iig een kans.
tja, is gewoon mijn mening ik heb genoeg geprobeerd en het lijkt me een ideaal programma. Helaas kan de uitwerking wel 10x beter en simpeler volgens mij.quote:. Prima dat je alternatieven zoekt, maar dit is wel een aparte opmerking.
Installeren, je map met series selecteren en series toevoegen aan sickbeard. Als je in 1 keer de kwaliteit wilt wijzigen van je series gebruik je de Mass Update. Hoe kan dit volgens jouw simpeler?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:06 schreef Pollore het volgende:
[..]
tja, is gewoon mijn mening ik heb genoeg geprobeerd en het lijkt me een ideaal programma. Helaas kan de uitwerking wel 10x beter en simpeler volgens mij.
Heb nog niet echt veel geprobeerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:22 schreef Moron het volgende:
Ik zie de laatste tijd erg veel nieuwe series voorbij komen (Bomb Girls, Rob, The Finder, Are You There, The Firm etc.)
Zitten er nog interessante series tussen? Of is het allemaal niet de moeite waard. Heb een brede interesse, dus van drama tot sf, maakt niet uit
Is er nog niet.quote:
Ik zit er inmiddels middenin en moet zeggen dat de serie met de aflevering beter wordt. Maar het moet wel je ding zijn inderdaad, want anders kan ik goed begrijpen dat je er geen hol aan vind.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:52 schreef Tegan het volgende:
Ik heb net de pilot van Boss gezien. Opzich wel een goede serie maar ik mis de fun. Het is veel te serieus. Niet echt mijn ding.
Ik vond het heel erg goed, maar het was wel een beetje plotseling afgelopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:52 schreef Tegan het volgende:
Ik heb net de pilot van Boss gezien. Opzich wel een goede serie maar ik mis de fun. Het is veel te serieus. Niet echt mijn ding.
Vind het ook erg vermakelijk. Gewoon wat lichte kost in een leuk jasje. Dat het niet zo ontzettend gelikt is als een CSI: Miami vind ik ook positief.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:40 schreef JDx het volgende:
Haha wou net zeggen, Burn Notice heeft dat toch ook, maar dat heeft ook een leuke setting, mooie dames, snelle auto's. Totaalplaatje. Is toch best goede serie, terwijl ik er maar weinig mensen over hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |