abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106759029
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:06 schreef Pollore het volgende:

[..]

tja, is gewoon mijn mening ik heb genoeg geprobeerd en het lijkt me een ideaal programma. Helaas kan de uitwerking wel 10x beter en simpeler volgens mij.
Installeren, je map met series selecteren en series toevoegen aan sickbeard. Als je in 1 keer de kwaliteit wilt wijzigen van je series gebruik je de Mass Update. Hoe kan dit volgens jouw simpeler?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_106759151
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:22 schreef Moron het volgende:
Ik zie de laatste tijd erg veel nieuwe series voorbij komen (Bomb Girls, Rob, The Finder, Are You There, The Firm etc.)
Zitten er nog interessante series tussen? Of is het allemaal niet de moeite waard. Heb een brede interesse, dus van drama tot sf, maakt niet uit :P
Heb nog niet echt veel geprobeerd.

Toppertjes komen hier meestal wel snel boven water.
pi_106767245
Iemand Alcatraz al gevonden?
pi_106767405
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef Rianne84 het volgende:
Iemand Alcatraz al gevonden?
Is er nog niet.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106767919
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Is er nog niet.
op bierdopje.com staat het wel vermeld... foutje misschien.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:50:17 #231
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_106768912
Maar es beginnen met Luck
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_106769020
Ik heb net de pilot van Boss gezien. Opzich wel een goede serie maar ik mis de fun. Het is veel te serieus. Niet echt mijn ding.
pi_106769348
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:52 schreef Tegan het volgende:
Ik heb net de pilot van Boss gezien. Opzich wel een goede serie maar ik mis de fun. Het is veel te serieus. Niet echt mijn ding.
Ik zit er inmiddels middenin en moet zeggen dat de serie met de aflevering beter wordt. Maar het moet wel je ding zijn inderdaad, want anders kan ik goed begrijpen dat je er geen hol aan vind.
pi_106769380
Mja, ik houd best van serieuze verhaallijnen maar dit. Ik twijfel nog. Het zijn maar acht eps, dus misschien gewoon tussendoor eens kijken.
pi_106769488
Wat betreft Alcatrez is een soort van preview volgens mij, want HD bestand is maar 57 mb
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:29:38 #236
6941 APK
Factual, I think.
pi_106770472
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:52 schreef Tegan het volgende:
Ik vond het heel erg goed, maar het was wel een beetje plotseling afgelopen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:30:41 #237
32402 s0k
..............................
pi_106770519
The firm heb ik afgeschreven. Oogt veel te veel 'case-of-the-week', met aan het begin en eind referenties naar de rode draad door het hele seizoen. Met Burn Notice heb ik wel genoeg van dat soort ellende.
..................................................................................................................................................
pi_106770938
Haha wou net zeggen, Burn Notice heeft dat toch ook, maar dat heeft ook een leuke setting, mooie dames, snelle auto's. Totaalplaatje. Is toch best goede serie, terwijl ik er maar weinig mensen over hoor.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:50:10 #239
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_106780050
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:40 schreef JDx het volgende:
Haha wou net zeggen, Burn Notice heeft dat toch ook, maar dat heeft ook een leuke setting, mooie dames, snelle auto's. Totaalplaatje. Is toch best goede serie, terwijl ik er maar weinig mensen over hoor.
Vind het ook erg vermakelijk. Gewoon wat lichte kost in een leuk jasje. Dat het niet zo ontzettend gelikt is als een CSI: Miami vind ik ook positief.

Maar ik ben op zich nog wel op zoek naar een andere serie waar je helemaal in op gaat, en gewoon niet kan wachten tot de volgende aflevering. Zoals de eerste twee seizoenen van Lost, Breaking Bad, Prison Break, Heroes. Doorlopend verhaal, spanning, etc. Maar ik heb het idee dat ik alles van deze soort al heb gekeken. Moet het nu doen met mindere series als Fringe en Justified. En deze laatste wordt vrij saai. Het tweede seizoen zou beter zijn, maar dat heb ik niet kunnen ontdekken. Nu moet ik wel zeggen dat ik de twee seizoenen in anderhalve week doorheen heb gejast, maar goed, dan nog. Game of Thrones bleef ook interessant.
Iemand een tip in dit opzicht? Of voor gewone generale series met een hoge productiewaarde als True Blood of House?

TV 's avonds als ik thuis kom, is echt veel te saai. :(

Overigens vond ik Boss ook wel goed. Niet spectaculair, maar wel goede dialogen. Een beetje het idee van The Wire kwa type televisie.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:35:06 #240
356891 Abed
hooggeleid
pi_106782986
Alcatraz is inderdaad 3 minuten preview ofzo, niet heel boeiend.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_106790624
Homeland, is dat wat?
pi_106790677
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Homeland, is dat wat?
ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106790815
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

ja
Zal ik eens proberen dan.
Wanneer je kijkt naar de series die ik noemde in post #239 is er dan een serie waar het dik overheen gaat?

Ik zit nu ook White Collar te overwegen. Iemand die daar iets over kan zeggen?
pi_106791080
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:50 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Zal ik eens proberen dan.
Wanneer je kijkt naar de series die ik noemde in post #239 is er dan een serie waar het dik overheen gaat?

Ik zit nu ook White Collar te overwegen. Iemand die daar iets over kan zeggen?
white volkstelling is net zo'n type luchtig vermaak als Burn notice..erg simpel, maar kijkt lekker weg..net als Burns notice.

Als je nog een echt sterke serie zoekt: Sons of anarchy.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_106791501
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

white volkstelling is net zo'n type luchtig vermaak als Burn notice..erg simpel, maar kijkt lekker weg..net als Burns notice.

Weet niet of je wat oudere series al gezien hebt, maar Sopranos, the Shield, the Wire, Oz zijn ook erg goed
  zaterdag 14 januari 2012 @ 02:12:31 #246
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_106793152
Touch, nieuwe serie met Jack Bauer!
quote:
Touch is an upcoming American television series written and created by Tim Kring and starring Kiefer Sutherland.[1] Fox officially picked up the series for a 13-episode season in September 2011.[2] The series premiere is scheduled for March 19, 2012, with a preview on January 25, 2012.[3]

Cast

Kiefer Sutherland as Martin Bohm a former journalist and luggage handler whose wife was killed in the September 11 attacks.[1]
David Mazouz as Jacob "Jake" Bohm an autistic and mute boy who is obsessed with numbers and can predict future events. Mazouz will also serve as the narrator of the series.[4]
Danny Glover as Professor Arthur DeWitt an expert on children who possess special gifts when it comes to numbers.[5]
Gugu Mbatha-Raw as Clea Hopkins a social worker who is sent to do an evaluation of the Bohms living situation.[6]
Roxana Brusso as Sheri a former biker and the director of the facility that Jake attends.[7]
Karen David as Kayla Graham a woman who works at a call center and whose dream is to become a singer.[8]

Begint 25 januari uitgezonden op Fox.

[ Bericht 21% gewijzigd door Quisho op 14-01-2012 02:17:55 (quote ging mis) ]
pi_106794324
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:50 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Vind het ook erg vermakelijk. Gewoon wat lichte kost in een leuk jasje. Dat het niet zo ontzettend gelikt is als een CSI: Miami vind ik ook positief.

Maar ik ben op zich nog wel op zoek naar een andere serie waar je helemaal in op gaat, en gewoon niet kan wachten tot de volgende aflevering. Zoals de eerste twee seizoenen van Lost, Breaking Bad, Prison Break, Heroes. Doorlopend verhaal, spanning, etc. Maar ik heb het idee dat ik alles van deze soort al heb gekeken. Moet het nu doen met mindere series als Fringe en Justified. En deze laatste wordt vrij saai. Het tweede seizoen zou beter zijn, maar dat heb ik niet kunnen ontdekken. Nu moet ik wel zeggen dat ik de twee seizoenen in anderhalve week doorheen heb gejast, maar goed, dan nog. Game of Thrones bleef ook interessant.
Iemand een tip in dit opzicht? Of voor gewone generale series met een hoge productiewaarde als True Blood of House?

TV 's avonds als ik thuis kom, is echt veel te saai. :(

Overigens vond ik Boss ook wel goed. Niet spectaculair, maar wel goede dialogen. Een beetje het idee van The Wire kwa type televisie.
Ik heb niet eens een kabel aansluiting meer, kijk nooit tv, probeer Entourage, Californication, Shameless (US), Revenge en Suits!!! Echt!
pi_106795955
White Collar heeft een vrij slecht verhaal als je er te lang bij stil staat maar is zeker wel vermakelijk. Het wordt later wel iets beter. Inderdaad een beetje Burn Notice achtig.
Spoilers!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 10:58:53 #249
356891 Abed
hooggeleid
pi_106796011
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

:') !!
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:07:51 #250
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_106796147
Iemand toevallig enig idee wanneer de eerste aflevering van Awake te verwachten is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')