Thanks, van de week maar eens lezen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:39 schreef fwokker het volgende:
[..]
Dit maakt het misschien wat begrijpelijker, hielp mij wel iig.
Volgens mij zit Whitney wel goed toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:34 schreef JDx het volgende:
Ik heb me de laatste weken ook erg vermaakt met Whitney.
Maar het lijkt erop dat dit het enige seizoen was of niet?
Relatief goede ratings voorlopig ja, maar daar houdt het wel mee op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Volgens mij zit Whitney wel goed toch?
Die reclame was voor treasure island, begon 31 december dacht ik. Eddie Izzard speelde mee dacht ik te zien.quote:Op zondag 18 december 2011 23:19 schreef GieJay het volgende:
Terwijl ik City - Arsenal aan het kijken was zag ik reclame voor een nieuwe serie langskomen op Sky. Ik heb al gezocht op de website maar ik kan de serie niet terug vinden, het leek een beetje op de Neverland serie (maar dan hopelijk wat beter), adventure in piratentijd zeg maar. Iemand een idee?
Ik wacht wel op de reguliere uitzending anders moet ik weer veels te lang wachten op episode 2.quote:Op zondag 18 december 2011 02:19 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn inmiddels screeners uit van Californication, Shameless US en de reden dat ik het hier post:
[ afbeelding ]
oops verkeerde topicquote:Op maandag 2 januari 2012 15:55 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben nu bij episode 4. Vanaf episode 3 begon ik het echt vet te vinden
Louie vind ik echt briljant. Ik zou zeker doorkijken, seizoen 2 zitten een paar hele vette dingen tussen.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:43 schreef Xaobotnik het volgende:
Ben deze week begonnen met Louie (van Louie CK) en Justified. Beiden wel aardig. Van die laatste weet ik al dat ik het blijf kijken. Louie CK is natuurlijk grappig, maar of deze serie blijft werken voor mij wacht ik af. Ik hoor iig goede dingen over het 2e seizoen dat nog beter zou zijn, dus ook al gaat het tegenvallen, blijf ik het wel even doorkijken.
ver gevorderd met S2 en dat kan ik beamen, heerlijke serie vol met hillbillysquote:Op maandag 2 januari 2012 16:49 schreef One_conundrum het volgende:
Justified is leuk, 2e seizoen is (veel) beter
Ik vind het tot nu toe een prima serie, moet deadwood nog kijken maar van wat ik hoor lijkt het er aardig op. Ik zou zeggen, download de pilot.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Justified en Louie stonden/staan bij mij ook op het lijstje om dit jaar te gaan kijken.
Is dat Hell on Wheels wat? Lijkt het een beetje op Deadwood?
HoW is prima te kijken, maar haalt het m.i. niet bijDeadwood. Deadwood had betere verhaallijnen, dialogen en acteurs.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Justified en Louie stonden/staan bij mij ook op het lijstje om dit jaar te gaan kijken.
Is dat Hell on Wheels wat? Lijkt het een beetje op Deadwood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |