Heb je nog gekeken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er heel veel heb. Ga straks naar het eten kijken en fotos maken.
Lenaatje, mag ik:quote:Op maandag 7 november 2011 10:46 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb ook nog een boel.
Vanaf maat 50-56 t/m 86-92.
Maat 50-56:
http://www.mijnalbum.nl/Album=BC4DLCW7
Maat 56
http://www.mijnalbum.nl/Album=WBDUQAFB
Maat 62
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WRGFDZGF-D.jpg
Maat 68
http://www.mijnalbum.nl/Album=3IYMB4IW
Maat 74
http://www.mijnalbum.nl/Album=34GFOLK6
Maat 80
http://www.mijnalbum.nl/Album=4QU8JJMC
Maat 86 en 86-92 en 92
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XEECMSE
Prijzen? geen idee, doe maar een leuk voorstel, komen we vast wel uit!
Ik wil graag de mailloitquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:58 schreef Fannetje het volgende:
Maat 74
Dun tuinbroekje Kids Case, overgekocht van iemand hier op Fok!, nooit gedragen door Anne.
¤3
[ afbeelding ]
Jurkje H&M, nooit gedragen.
¤4
[ afbeelding ]
Vestje Oilily, overgekocht van Spewey, nooit gedragen door Anne.
¤5 (tijdelijk even gereserveerd, dacht dat TM hem destijds had gedibst)
[ afbeelding ]
Spijkerjurkje Baby blue, 1x gedragen
¤4
[ afbeelding ]
Zomerjasje Villa Happ, weinig gedragan
¤4
[ afbeelding ]
Longsleeve Baby blue, 1x gedragen
¤2
[ afbeelding ]
Longsleeve C&A, gekregen van mijn zus, nooit gedragen door Anne. Staat 80 in, maar valt klein.
Gratis bij iets anders vanwege heel klein vlekje.
[ afbeelding ]
Longsleeve Hello Kitty, nooit gedragen. Is wat meer roze dan de foto doet lijken.
[ afbeelding ]
Maat 80
Badstoffen jurkje Oilily, van mijn nichtje geweest, nooit gedragen door Anne.
¤3
[ afbeelding ]
Spijkerjurkje Mexx, van mijn nichtje geweest, nooit gedragen door Anne.
¤3
[ afbeelding ]
Vestje Girlstar, overgekocht van Spewey, nooit gedragen door Anne
¤3
[ afbeelding ]
Maat 86
Spijkerjurkje Mexx, van mijn nichtje geweest, nooit gedragen door Anne (overschot aan spijkerjurkjes...)
¤4
[ afbeelding ]
Andere spullen
Slaapzak maat 80, vrij dik. Helemaal nieuw met kaartjes (als cadeau gekregen, maar Anne past hem al niet meer) Nieuwprijs ¤15, vraagprijs ¤7,50.
[ afbeelding ]
Sophie de giraf sleutelhanger ¤1
Maillot 62/68 (is wat meer cremekleurig) ¤1
Overige dingen (sokjes mt 6-12 maanden, kruikzak, slabber, Nuby fles, bibi speen) zijn gratis
[ afbeelding ]
Mag ik het slaapzakje? (en zou je misschien de totale lengte op kunnen meten? Dat zal iets meer dan 80 cm zijn denk ik? )quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:58 schreef Fannetje het volgende:
Maat 74
Dun tuinbroekje Kids Case, overgekocht van iemand hier op Fok!, nooit gedragen door Anne.
¤3
[ afbeelding ]
Jurkje H&M, nooit gedragen.
¤4
[ afbeelding ]
Vestje Oilily, overgekocht van Spewey, nooit gedragen door Anne.
¤5 (tijdelijk even gereserveerd, dacht dat TM hem destijds had gedibst)
[ afbeelding ]
Spijkerjurkje Baby blue, 1x gedragen
¤4
[ afbeelding ]
Zomerjasje Villa Happ, weinig gedragan
¤4
[ afbeelding ]
Longsleeve Baby blue, 1x gedragen
¤2
[ afbeelding ]
Longsleeve C&A, gekregen van mijn zus, nooit gedragen door Anne. Staat 80 in, maar valt klein.
Gratis bij iets anders vanwege heel klein vlekje.
[ afbeelding ]
Longsleeve Hello Kitty, nooit gedragen. Is wat meer roze dan de foto doet lijken.
[ afbeelding ]
Maat 80
Badstoffen jurkje Oilily, van mijn nichtje geweest, nooit gedragen door Anne.
¤3
[ afbeelding ]
Spijkerjurkje Mexx, van mijn nichtje geweest, nooit gedragen door Anne.
¤3
[ afbeelding ]
Vestje Girlstar, overgekocht van Spewey, nooit gedragen door Anne
¤3
[ afbeelding ]
Maat 86
Spijkerjurkje Mexx, van mijn nichtje geweest, nooit gedragen door Anne (overschot aan spijkerjurkjes...)
¤4
[ afbeelding ]
Andere spullen
Slaapzak maat 80, vrij dik. Helemaal nieuw met kaartjes (als cadeau gekregen, maar Anne past hem al niet meer) Nieuwprijs ¤15, vraagprijs ¤7,50.
[ afbeelding ]
Sophie de giraf sleutelhanger ¤1
Maillot 62/68 (is wat meer cremekleurig) ¤1
Overige dingen (sokjes mt 6-12 maanden, kruikzak, slabber, Nuby fles, bibi speen) zijn gratis
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:07 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Mag ik het slaapzakje? (en zou je misschien de totale lengte op kunnen meten? Dat zal iets meer dan 80 cm zijn denk ik? )En het slabbetje?
![]()
Dat dacht ik ook wel! Het is voor komende periode voor het middagslaapjequote:Op dinsdag 8 november 2011 16:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Cyntiaa dat moet je mannetje wel passen hoor. Puck ligt ook nog in een 80cm.
Tja, Anne past ze dus eigenlijk niet, dus ik heb haar voeten er twee keer ingepropt om tot de conclusie te komen dat het echt niet past, maar verder geen idee hoe ze blijven zittenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:52 schreef twentemeisje het volgende:
Oe.... die Uggs... blijven die een beetje zitten? Ik heb van die nep-dingen die ze zo van haar voeten trekt.
quote:Op zondag 13 november 2011 19:41 schreef Vlindur het volgende:
Oh, niet overal meer dus. Bij onze (Drachten) zag ik hem twee weken terug nog.
Edit- lekker naar de Ikea gaan dan! Nog leuk ook![]()
Ik heb m ook iddquote:Op zondag 13 november 2011 19:39 schreef Vlindur het volgende:
Wickie, het Topmark campingbedje van de babydump hebben wij ook. Ik vind hem prima! Het uit en inklappen is een eitje als je je goed aan de gebruiksaanwijzing houdt. Wij halen voor Jelte waarschijnlijk ook een bij
En bij de Hema hebben ze idd de sterrencapes nog!
Hoppediz fleecepakquote:Op zondag 13 november 2011 20:01 schreef wickie het volgende:
Keshet en Vlindur bedankt!
Dan wordt het een Topmark, die is nu 30 euri. We hebben volgende week een bedje daar nodig
Nog een verzoek. Een lekker zacht (moet namelijk ook goed zitten in de Beco) winterpakje voor Wies. Maat 62 of 68, voor fietstochtjes met de bakfiets.
die is echt prachtig Wicks!! DML heeft het voor mij besteld en die is idd lekker dik, en je kan de mouwen en pijpen omslaan, en dan heb je een soort handschoentjes...(tis dan dicht aan de uiteinden, dus lekker warm).quote:Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef wickie het volgende:
Is die ook gevoerd? Ik wil wel een dikkere ivm met in de wind op de fiets zitten. Eigenlijk wil ik die van de Lindex..
68 en die is nog best groot. heb Liene er nog niet in gehad, maar Evie welquote:Op zondag 13 november 2011 20:50 schreef wickie het volgende:
BJ, wat doe je me aan, nou wil ik hem helemaal hebben... Welke maat heb jij genomen?
die zwart met witte stippen was ook leuk! en die groene ... wat jammer zeg!!quote:Op zondag 13 november 2011 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wickie hij is behalve in maat 56 helemaal uit of stockIn de jongenskleur ook helaas
![]()
Groot vallende maatjes 62 ben ik wel in geïnteresseerdquote:Op zondag 13 november 2011 20:52 schreef mefke79 het volgende:
iemand behoefte aan kleine slofjes? Ik heb gevoerde zootjes, maatje s in de aanbieding en groene met fleece aan de binnenkant.
Ook nog een zooi broekjes en shirtjes in 62, met oa een zwarte lindex joggingbroek met rode sterren in 62. Bij belangstelling ga ik effe fotos maken.
Ik heb wel interesse, heb je een prive bericht gestuurd!quote:Is er nog iemand geintresseerd in een volle BP actiekaart. Met een volle spaarkaart kan je voor 9.95 een spel aanschaffen. Keuze uit de spellen: ik hou van holland, wie ben ik, boer zoekt vrouw, wat vind nederland en een kids top 20 muziekspel ofzo.
Het scheelt inderdaad dat Saar als een prinses in haar winddichte tentje zitquote:Op maandag 14 november 2011 14:59 schreef wickie het volgende:
TM het hoppedizpakje is all yours
Ik ga voor een gevoerde, Wies zit vol in de wind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |