Ik ben er zaterdag niet bij. Heb al een meet van elders. Kan/wil je ze ook verzenden?quote:
KJ als ik het nu voor je meeneem, dan moeten wel wel snel een keer afspreken!quote:Op donderdag 3 november 2011 10:45 schreef kaatjejannie het volgende:
Volgens mij komt er niemand op de meet die het mee kan nemen. Kan je het in 1 of 2 enveloppen proppen?
Kun je ze zaterdag aan Sorbo meegeven?quote:
Misschien is dit wat voor je kleine meid?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:32 schreef becky27 het volgende:
haaai, heeft er iemand die aankomende zaterdag komt een prinsessenjurk voor Noortje in de aanbieding, maat 86? Ze heeft een kinderfeestje en moet als prinses verkleed komen maar volgens mij is 86 een onmogelijk maat.
quote:Op donderdag 3 november 2011 08:25 schreef Fannetje het volgende:
Ik kan het zaterdag meenemen, kun je kijken of het wat is? Het paste Anne helaas de hele winter niet en nu is het natuurlijk te klein
Als je het bij jou in de buurt niet kunt vinden dan wil ik hier nog wel ff kijken, kan ik het zo zaterdag meenemen Becky.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:38 schreef becky27 het volgende:
oh wat goed! geen idee welke maat maar we fabriceren wel wat dan! Nu nog een Zeeman zoeken!
Ja hoor, geen probleem!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:31 schreef McLaura het volgende:
[..]
Kun je ze zaterdag aan Sorbo meegeven?
ik wil hem wel graag Miss; maar kom niet naar de meet; en geloof ook niemand uit mijn buurt deze keer... dus zal pakketpost worden dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:50 schreef miss_sly het volgende:
Ja, hoor, ik reserveer hem voor je, BJ. Ik vond het een fijne jas, maar ik heb hem pas gekocht in de tweede winter en toe lipe Senna al veel meer dan ze gedragen wilde worden, dus ik heb hem niet zo veel kunnen gebruiken, helaas.
KJ, ik denk dat dat wel lukt, zal het zo even proberen!
Deal! Past wel in een floppie toch met die 2 rompers?quote:
Ja, love it!quote:
Damnquote:Op donderdag 3 november 2011 20:10 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Deal! Past wel in een floppie toch met die 2 rompers?
Ik PM je!
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, staat er gewoon in, hè?Maar ik was er niet zeker van.
Zo jammer dat ze het niet meer past.
De vestjes bedoel je toch he? Ik neem ze zaterdag wel mee!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:12 schreef kaatjejannie het volgende:
Sly, wil je de truitjes aan twentemeisje meegeven? Dan regelen wij wel wat dat het deze kant op komt!
in het geval dat Claudia 'm niet wil...quote:Op donderdag 3 november 2011 22:15 schreef Poppedein het volgende:
Claudia, welke maat GMK jurkje zoek je? Lena (de mijne dan he) heeft een 86/92 jurkje met lange mouw in de kast hangen in de kleur ocean (diep turquoise) die eigenlijk al niet meer past, maar waar ik kon nog geen afscheid van kon nemen omdat hij haar zo mooi staat...
Heb ze net op de rolmaat gehad... op de onderkant gemeten zijn ze 12 cmquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef Sugarsnap het volgende:
Reilain, die grijze gympjes welke maat is dat?
Ik denk dat ik er heel veel heb. Ga straks naar het eten kijken en fotos maken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:23 schreef MeNicole2 het volgende:
Is er iemand die nog jongensvestjes zonder capuchon in maatje 62/68 heeft? Of in maat 98/104!!
Wat zijn ze leuk!quote:Op zondag 6 november 2011 15:58 schreef miss_sly het volgende:
Ssserpente, kiektan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist helemaal neit dat je die had en ik ben er echt blij mee!
Speaking over overgebleven: hoe het heeft kunnen gebeuren, weet ik neit, maar het paarse vestje met de vlinders van Name it had Leandra uiteindelijk in haar handen en die heeft het aan mij gegeven. volgens mij was het voor Reilan, dus ik stuur het wel door als ik haar adres krijg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |