quote:Op zondag 13 november 2011 19:41 schreef Vlindur het volgende:
Oh, niet overal meer dus. Bij onze (Drachten) zag ik hem twee weken terug nog.
Edit- lekker naar de Ikea gaan dan! Nog leuk ook![]()
Ik heb m ook iddquote:Op zondag 13 november 2011 19:39 schreef Vlindur het volgende:
Wickie, het Topmark campingbedje van de babydump hebben wij ook. Ik vind hem prima! Het uit en inklappen is een eitje als je je goed aan de gebruiksaanwijzing houdt. Wij halen voor Jelte waarschijnlijk ook een bij
En bij de Hema hebben ze idd de sterrencapes nog!
Hoppediz fleecepakquote:Op zondag 13 november 2011 20:01 schreef wickie het volgende:
Keshet en Vlindur bedankt!
Dan wordt het een Topmark, die is nu 30 euri. We hebben volgende week een bedje daar nodig
Nog een verzoek. Een lekker zacht (moet namelijk ook goed zitten in de Beco) winterpakje voor Wies. Maat 62 of 68, voor fietstochtjes met de bakfiets.
die is echt prachtig Wicks!! DML heeft het voor mij besteld en die is idd lekker dik, en je kan de mouwen en pijpen omslaan, en dan heb je een soort handschoentjes...(tis dan dicht aan de uiteinden, dus lekker warm).quote:Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef wickie het volgende:
Is die ook gevoerd? Ik wil wel een dikkere ivm met in de wind op de fiets zitten. Eigenlijk wil ik die van de Lindex..
68 en die is nog best groot. heb Liene er nog niet in gehad, maar Evie welquote:Op zondag 13 november 2011 20:50 schreef wickie het volgende:
BJ, wat doe je me aan, nou wil ik hem helemaal hebben... Welke maat heb jij genomen?
die zwart met witte stippen was ook leuk! en die groene ... wat jammer zeg!!quote:Op zondag 13 november 2011 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wickie hij is behalve in maat 56 helemaal uit of stockIn de jongenskleur ook helaas
![]()
Groot vallende maatjes 62 ben ik wel in geïnteresseerdquote:Op zondag 13 november 2011 20:52 schreef mefke79 het volgende:
iemand behoefte aan kleine slofjes? Ik heb gevoerde zootjes, maatje s in de aanbieding en groene met fleece aan de binnenkant.
Ook nog een zooi broekjes en shirtjes in 62, met oa een zwarte lindex joggingbroek met rode sterren in 62. Bij belangstelling ga ik effe fotos maken.
Ik heb wel interesse, heb je een prive bericht gestuurd!quote:Is er nog iemand geintresseerd in een volle BP actiekaart. Met een volle spaarkaart kan je voor 9.95 een spel aanschaffen. Keuze uit de spellen: ik hou van holland, wie ben ik, boer zoekt vrouw, wat vind nederland en een kids top 20 muziekspel ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |