Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
nu je het zegtquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sinds wanneer speelt Rijst op PS3?
www.nooooooooooooooo.comquote:
Chillquote:
had ik ook, daarom heb ik hem niet gehacktquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:26 schreef StijnDa het volgende:
Wellicht al mijn fifa dingen verneukt door deze actie. lekker.
Potje doen? Wil even kijken hoe mn team speeltquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
8-0 winnen en dan staan er 2 goals bij de herhalingen. Ik snap echt niet dat ze dat niet gefixt hebben.
Voor toernooi?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:33 schreef laucas het volgende:
[..]
Potje doen? Wil even kijken hoe mn team speelt
Nee, gewoon friendly. Heb mn team net klaar en ik heb zo goed als geen enkel potje kunnen spelen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Voor toernooi?
BTW Lindgren, kunnen we niet faken dat we inside knowledge hebben dat Japes zijn volgende video die Guerrero in de hoofdrol heeft?Kunnen we wat sneller cashen
Geen probleem. Je kan doen wat je wil, volgende keer als je het toernooi aanklikt sta je in de finale.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:00 schreef Fuszy het volgende:
Nu op naar de finale. Kun je tijdens zo'n toernooi ook nog normale wedstrijden doen? of fifa uitzetten en dan op een ander tijdstip verder gaan?
Lijkt me niet iets voor hem, zal ie wel anders bedoelen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef Tim86 het volgende:
Disconnect omdat je tegen 5 verdedigers moet? wtf
Moutinho, duh! Mag aannemen dat je die al hebt...quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog echte aanraders die ik moet hebben op het middenveld van mn Liga Portuguesa team?
ja dat dacht ik al, heb alleen geen coins op 't momentquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Moutinho, duh! Mag aannemen dat je die al hebt...
Ik weet niet wat je opstelling is maar ik heb Gaitan als RM en die speelt me toch lekker!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog echte aanraders die ik moet hebben op het middenveld van mn Liga Portuguesa team?
5-3-2.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:18 schreef potienza het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je opstelling is maar ik heb Gaitan als RM en die speelt me toch lekker!
quote:
Neen, als niemand hier een friendly wil spelen dan doe ik wel een single match maar ik heb alleen maar DC's dus ja.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef Tim86 het volgende:
Disconnect omdat je tegen 5 verdedigers moet? wtf
Hoe wil je dat aanpakken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Voor toernooi?
BTW Lindgren, kunnen we niet faken dat we inside knowledge hebben dat Japes zijn volgende video die Guerrero in de hoofdrol heeft?Kunnen we wat sneller cashen
EA forum volspammen?quote:
ohja dat is waar ook, jij had die issues met de server hequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:26 schreef laucas het volgende:
[..]
Neen, als niemand hier een friendly wil spelen dan doe ik wel een single match maar ik heb alleen maar DC's dus ja.
Prima, doen we. Heb er 5 ingeslagen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
EA forum volspammen?beter nog, koop ze nu op, zet ze voor teveel op, meldt op EA forum. ??? profit.
Nee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is Flatiso gebanned op Fifa of niet?
Ach, EA geeft er geen ruk om.. nu al een maand verder en ze zijn er nog steeds niet achter dus openen ze maar een topic 'om hun te helpen, en je ervaringen te delen'quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohja dat is waar ook, jij had die issues met de server he
Alleen je hele EA account/Xbox profiel krijgt een ban volgens mij, alles wat je hebt getrade naar externe kunnen ze geen onderscheid in maken, dus je zit wel veilig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee.
Ik vrees wel voor mijn 24 IF Miccoli's die ergens anders geparkeerd staan..maar toch
Omdat je opeens helemaal op 0 staat op de webapp.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee.
Ik vrees wel voor mijn 24 IF Miccoli's die ergens anders geparkeerd staan..maar toch
Ik heb mijn club gedelete in de hoop dat dat mijn sporen wistquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat je opeens helemaal op 0 staat op de webapp.
Ook al zou dat mogelijk zijn, het is ook een principe kwestie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nu een kabel getrokken (sinds vanavond) van de ene kamer naar de andere. Alleen heb ik 1 poort te weinig in mijn router. Het is eigenlijk niet de juiste oplossing, maar ik wil wel spelen. Poorten open zetten, dmz blabla werkte allemaal wel voor een paar wedstrijden, maar daarna niet meer.
Dat snap ik wel en ik speel ook liever draadloos, maar als EA het niet fixt dan moet ik het maar oplossen. Die kabel kan ik elke keer op gaan ruimen als ik stop, want wegwerken gaat op het moment niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:00 schreef laucas het volgende:
[..]
Ook al zou dat mogelijk zijn voor mij, het is ook een principe kwestie.
zolang er niemand iets post gok ik op niemandquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Welke eredivudie spelers maken kans op een if?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed bezig jongen, je hebt het licht gezien. Pak een warsteiner om het te vieren!![]()
Lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed bezig jongen, je hebt het licht gezien. Pak een warsteiner om het te vieren!![]()
Ook LW - Bajrami - Twente - (70>74) : Speelde hij zo goed?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
toch IF Dost in dat lijstjeGerben ook weer blij
hee dat hoor jij te wetenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ook LW - Bajrami - Twente - (70>74) : Speelde hij zo goed?
Dat is echt absurd. Was de slechtste man op het veld na Toivonen en Brama ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ook LW - Bajrami - Twente - (70>74) : Speelde hij zo goed?
Die heeft dan waarschijnlijk zelf tien accounts aangemaakt om daar te zeuren om een IF Dost.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
toch IF Dost in dat lijstjeGerben ook weer blij
Ik denk dat er geen een IF2 komt in de TOTW deze weekquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef emokid het volgende:
SIF Ba hopelijk. Hattrick zojuist tegen Stoke.
Helaas gaat ea geen spelers meer toevoegen in ultimate teamquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef Doublepain het volgende:
We moeten een campagne maken op het ea forum
Ik eis bony, narsingh, john en boerrigter!!!
Vooral bony!! Aangezien hij nu veel ifs misgaat lopen
nee, ze zeiden dat het onmogelijk wasquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is er in FUT 11 uberhaupt wel eens een speler aan de database toegevoegd?
die zaten er begin vh jaar al inquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Wel toch?? Spelers als marcelo, hutch etc. Iig veel psv spelers toen volgensmij
Jongens!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:35 schreef detennismaster het volgende:
IF Fer: 73>74 He had a very important goal for FC Twente against PSV.
Het valt te proberen.![]()
Please help. aan Dost of Bayrhami hebben we (behalve gerben) niks!
Wie heb jij in het doel staan in dat team?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:42 schreef DannyDeko het volgende:
Zo wordt je helemaal weggespeeld en sta je 2-0 achter. En zo sta je bij rust 2-6 voor.
Mijn feestopstelling van m'n BPL team fTW!
post morgen ff, lig al op mijn nestquote:
Heeft maar een halve wedstrijd gespeeld?quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:06 schreef detennismaster het volgende:
We gaan dus voor een IF Fer (74) allemaal even posten in het EA topic!
Bij voorbaat dank!
Klopt, maar wel gescoord in een belangrijke wedstrijd waardoor Twente nog een punt pakte.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heeft maar een halve wedstrijd gespeeld?
quote:
Slecht voor je.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:14 schreef Toefjes het volgende:
Ik hou van mn BPL teamVanavond de finale van het gouden toernooi gehaald. Bij 4-0 legde de tegenstander zn controller neer. Ben lekker een sigaret gaan roken
Dat ene BPL team?quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:14 schreef Toefjes het volgende:
Ik hou van mn BPL teamVanavond de finale van het gouden toernooi gehaald. Bij 4-0 legde de tegenstander zn controller neer. Ben lekker een sigaret gaan roken
Ik vond het best wel lastig verdedigen. En om nou te zeggen dat de doelpunten flinke kansen waren....quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, waar jij van gewonnen hebt. Maar jij was division 1 toch?
Het viel uiteindelijk wel mee, ik had wel het veldoverwicht maar hij counterde z'n kansjes erin.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:11 schreef OmniRocket het volgende:
Lindgren. deed alsof hij weggespeeld werd :s, denk dat Gurbuh lesje effectiviteit heeft gegeven alleen.
[ afbeelding ]
Waren dode spelmomenten inderdaad. Aan de andere kant had ik 0 schoten, haha. Maar goed, maak wel progressie gelukkig. Blij dat ik de 4-2-2-2 heb laten vallen, en teruggevallen ben op de 4-3-3 die ik met de eredivisie silvers ook speel...quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik vond het best wel lastig verdedigen. En om nou te zeggen dat de doelpunten flinke kansen waren....
Je kon wel goed overdrijven over het verschil dan... ben ik ook goed inquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het viel uiteindelijk wel mee, ik had wel het veldoverwicht maar hij counterde z'n kansjes erin.
Ik hoop dat je het me de volgende keer moeilijker kan maken ! Of misschien zelfs wel wint. 4-0 winnen in finale is niet niks.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waren dode spelmomenten inderdaad. Aan de andere kant had ik 0 schoten, haha. Maar goed, maak wel progressie gelukkig. Blij dat ik de 4-2-2-2 heb laten vallen, en teruggevallen ben op de 4-3-3 die ik met de eredivisie silvers ook speel...
Ik blijf oefenenquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het me de volgende keer moeilijker kan maken ! Of misschien zelfs wel wint. 4-0 winnen in finale is niet niks.
Ik vond het al heel cool dat ik tegen je scoordequote:Op dinsdag 1 november 2011 00:27 schreef laucas het volgende:
.. en ik zuig nog best hard in dit spel bleek maar weer
Trade offer accepted.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik blijf oefenende 4-0 was trouwens de overwinning die me in de finale bracht...
Trouwens erg raar. Ik zat te loeren op een messi auction.. 20 minuten te gaan. Bod stond op 200.000., en van het een op het andere moment staat er: expiredHele veiling pleite. misschien een Messi van een glitcher die gebanned werd?
oefening baart kunstquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:37 schreef DutchSL het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens FUT tegen menselijke tegenstanders geprobeerd.
Eerste wedstrijd gewonnen na 2-0 achterstand omgebogen in 3-2 tegen een grotendeels op AA Gent gebaseerd team.
Tweede wedstrijd 1-1 (had tig kansen, maar maakte er maar eentje af..) en gewonnen na penalties tegen wat Amerikanen en andere zooi gemixt.
Ik kreeg zowaar enig zelfvertrouwen dat ik toch niet zo dramatisch slecht was als ik dacht.
Maar toen werd ik 3-0 afgedroogd door iemand met Ajax shirts en allemaal Afrikanen (ene Greg de Jong), hij raakte nog 3x paal/lat, onderschepte bijna al mijn passes met zijn snelle negers en de enige kans die ik had was een vrije trap (keeper stopte hem met moeite).
Ik ga het maar weer bij offline houden denk ik, ben gewoon te slecht voor online
Dat is de verkeerde instelling, je leert door online te spelenquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:37 schreef DutchSL het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens FUT tegen menselijke tegenstanders geprobeerd.
Eerste wedstrijd gewonnen na 2-0 achterstand omgebogen in 3-2 tegen een grotendeels op AA Gent gebaseerd team.
Tweede wedstrijd 1-1 (had tig kansen, maar maakte er maar eentje af..) en gewonnen na penalties tegen wat Amerikanen en andere zooi gemixt.
Ik kreeg zowaar enig zelfvertrouwen dat ik toch niet zo dramatisch slecht was als ik dacht.
Maar toen werd ik 3-0 afgedroogd door iemand met Ajax shirts en allemaal Afrikanen (ene Greg de Jong), hij raakte nog 3x paal/lat, onderschepte bijna al mijn passes met zijn snelle negers en de enige kans die ik had was een vrije trap (keeper stopte hem met moeite).
Ik ga het maar weer bij offline houden denk ik, ben gewoon te slecht voor online
nee waarschijnlijk niet maar dan nogquote:
Hmm, ik bewaar mijn voorraadje nog ff. Wil er ook niet TE veel. Blijft een non rare..quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:53 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn 5 Guerrero's een half etmaal op de TP gezet voor 10k, kijken of iemand zo gek is om ze te kopen. NepentheZ heeft 'm genoemd in z'n video's, maar zei dat ze niet zoveel moesten betalen.. beetje jammer weer..
Inderdaad 75+ kan Fer anders ook niet betalen, en wil wel weer eens een gold voor mijn eredivisie squad in plaats van alleen maar zilvers.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom 74?? Dan is hij tyfus duur, doe maar lekker 79 ofzo. Met veel kracht
en wat dacht je van de 1-0?quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:33 schreef Apekoek het volgende:
Al lijkt mij gezien de 6 - 0 een IF Tadic ook wel rechtvaardig.
Dit is echt onzin.quote:
Ik ervaar het wel zo, ik stond op een gegeven moment qua winst/verlies op -10. Nu op plus 14. Door oefenen gaat het dribbelen beter, zelfs tegen Laucas waar ik vaak van verloor kon ik mn links-en rechts buiten goed wegsturen en het op een gelijkspel houden. Je kunt zeker wel een leercurve doormaken.quote:
Nee we hadden Fer al besloten!quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:54 schreef Apekoek het volgende:
Ik wacht met die packs wanneer de nieuwe IFs uit zijn.
Btw IF Tadic Groningen? Iemand ook mee eens? Kun je zowel als spits of als middenvelder gebruiken.
Zeker silver en dus alleen voor de mensen die hem kunnen veroorloven? Zou jammer zijn. Hopelijk dan goud.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee we hadden Fer al besloten!
Maar Tadic is logischer 6 fucking 0 ! De IF moet juist wel een kut kunnen in fut!quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:10 schreef GuRBuH het volgende:
Fer 1 goal in halve wedstrijd en niet eens gewonnen, lijkt me sterk dat je daar een IF voor krijgt. Tadic idem eigenlijk. En die kan niks in Fut.
Gast, het gaat om de individuele prestatie... Niet om die 6-0 waarvan hij er dacht ik maar 1 maakte.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar Tadic is logischer 6 fucking 0 ! De IF moet juist wel een kut kunnen in fut!
Beter te onderbouwen dan een gelijkspel en een halve wedstrijd van fer?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gast, het gaat om de individuele prestatie... Niet om die 6-0 waarvan hij er dacht ik maar 1 maakte.
Fixed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Er is maar een speler uit de Eredivisie IF waardig en die draagt de naam Bas Dost
Fixed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Er is maar een speler uit de Eredivisie IF waardig en die draagt de naam Leroy Fer.
Jij snapt m. Weet zelf ook wel dat Dost eigenlijk kut speelde... Maar 3 goals tellen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:14 schreef OmniRocket het volgende:
Bas Dost hattrick.. daarom enige die IF kansen heeft.
Mja maar die blijft dus zilver, maar t is wel waar...quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jij snapt m. Weet zelf ook wel dat Dost eigenlijk kut speelde... Maar 3 goals tellen.
Silvers 4 livequote:Op dinsdag 1 november 2011 10:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mja maar die blijft dus zilver, maar t is wel waar...
IF Bale SIF Bale TIF Bale etcquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:00 schreef psychedelicate het volgende:
Wij willen Bale, fuck de rest. 18 keer Bale.
Fer is alles behalve IF. Okee, hij maakt een goal, maar moet zn plekkie van Co gewoon veroveren. Verre van IF zelfs.. Een goede BPL keeper of Serie A keeper IF zou ook erg chill zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:00 schreef StijnDa het volgende:
EA kijkt die wedstrijd nog wel even terug hoor. Een helft en een doelpunt is niet genoeg, onzin ook gewoon.
Als je een kans wil maken moet je voor Dost gaan
Wat dat betreft blijf ik bij tadic, speelde redelijk, doelpunt en EA neemt zeker de collectieve score van 6-0 mee in de overweging, is niet niks!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:57 schreef Toefjes het volgende:
QUa scoreboord journalistiek: Dost
Qua reeele prestaties: Maher, Tadic (vergeet die ene goal, hij gaf ook een aantal puntgave assist)
Qua wat wij willen: Fer
Grunn supporter zeker?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat dat betreft blijf ik bij tadic, speelde redelijk, doelpunt en EA neemt zeker de collectieve score van 6-0 mee in de overweging, is niet niks!
Haha, gevoelige snaar Gurbuh? Ach, tegenwoordig hebben vrij veel eredivisieclubs vreselijk mooie resultaten tegen Feijenoord neer kunnen zetten. Echt bijzonder is het niet meer...quote:
Nope ben Ajacied. Wil gewoon zeggen dat een collectieve hoge score wel meewerkt, ook de assists van Tadic. Fer was te weinig, Dost penalties en intikker...quote:
Waarom zou dat gevoelig zijn? Zij winnen, wij winnen meer... niks aan de hand. Ik had alleen niet het idee dat Grunn zo super gewldig was. Feyenoord was gewoon bagger, vooral die Mulderquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, gevoelige snaar Gurbuh? Ach, tegenwoordig hebben vrij veel eredivisieclubs vreselijk mooie resultaten tegen Feijenoord neer kunnen zetten. Echt bijzonder is het niet meer...
Als grunn slecht had gespeeld was het lang geen 6-0 geworden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarom zou dat gevoelig zijn? Zij winnen, wij winnen meer... niks aan de hand. Ik had alleen niet het idee dat Grunn zo super gewldig was. Feyenoord was gewoon bagger, vooral die MulderDie had de 2e goal en de laatste gewoon moeten hebben imo. Denk dat dit gewoon feiten zijn, of heb ik mn pompebleden bril op?
Hij zegt niet dat ze slecht waren, maar dat ze naar zijn inzien niet zo super goed hebben gespeeld en dat het vooral aan Feyenoord lag dat het 6-0 is geworden. Overigens was bijna alles raak. Ik vond zelf ook niet dat we daar hadden moeten verliezen. Met wat meer inzet en lef had je nog een leuke wedstrijd gehad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Als grunn slecht had gespeeld was het lang geen 6-0 geworden.
De rivaliteit Groningen-Heerenveenquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarom zou dat gevoelig zijn? Zij winnen, wij winnen meer... niks aan de hand. Ik had alleen niet het idee dat Grunn zo super gewldig was. Feyenoord was gewoon bagger, vooral die MulderDie had de 2e goal en de laatste gewoon moeten hebben imo. Denk dat dit gewoon feiten zijn, of heb ik mn pompebleden bril op?
Is er een maximum aantal spelers die je kunt hebben?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:15 schreef Lindgren. het volgende:
OMG, m'n club is vol.eerste pack alleen een Carroll.
Oh zo jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De rivaliteit Groningen-HeerenveenMaar Feyenoord was kut inderdaad. Als we uit dit fifa topic een gelenheidselftal samen zouden stellen en tegen Feyenoord zouden spelen zouden we ook winnen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:25 schreef Apekoek het volgende:
Jammer dat jullie zo naar kijken, IF Fer lijkt mij alround beste keus tov alle anderen.
Nogmaals, realistisch gezien geef ik je helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:25 schreef Apekoek het volgende:
Jammer dat jullie zo naar kijken, IF Tadic lijkt mij alround beste keus tov alle anderen.
IF Tadic mag gerust van me, maar ik doelde er alleen maar op dat het vooral aan Feyenoord lag dat de score naar 6-0 uitliep. Tadic speelde een goede wedstrijd en van dijk vond ik ook zeer sterk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:25 schreef Apekoek het volgende:
Jammer dat jullie zo naar kijken, IF Tadic lijkt mij alround beste keus tov alle anderen.
Top, maar ok je hebt ergens gelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
IF Tadic mag gerust van me, maar ik doelde er alleen maar op dat het vooral aan Feyenoord lag dat de score naar 6-0 uitliep. Tadic speelde een goede wedstrijd en van dijk vond ik ook zeer sterk.
Zijn al zoveel gouden CAMsquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
IF Tadic mag gerust van me, maar ik doelde er alleen maar op dat het vooral aan Feyenoord lag dat de score naar 6-0 uitliep. Tadic speelde een goede wedstrijd en van dijk vond ik ook zeer sterk.
Gewoon Fer!quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zijn al zoveel gouden CAMsvan Dijk zou ik wel willen als IF maar die zit weer niet in Fut.
Wil er een ST van hebben/maken, daar heb je in de eredivisie nog bijna niets van.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zijn al zoveel gouden CAMsvan Dijk zou ik wel willen als IF maar die zit weer niet in Fut.
Ricky is een heerlijke spits, maar zal dan wel goud worden helaas. En deze week had hij maar 1 goal en dat was een pingel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:35 schreef Fuszy het volgende:
Ik verwacht niet dat we een nederlandse If zullen krijgen. Als we die wel zullen krijgen, dan is het een spits. Dus Bas Dost of van wolfswinkel (die is al weken/maanden in vorm, maar heeft nog geen IF).
Lekker drammen hey, maar ok ik ga akkoord mits goud. Ipv een onbetaalbare IF die maar liefs 1 hele punt omhoog gaat.quote:
Ik wil hem Silverquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lekker drammen hey, maar ok ik ga akkoord mits goud. Ipv een onbetaalbare IF die maar liefs 1 hele punt omhoog gaat.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ga voor compromis en jij denkt alleen aan jezelf, top ga vooral zo door in het leven.
FUT is leven...quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ga voor compromis en jij denkt alleen aan jezelf, top ga vooral zo door in het leven.
Klopt dat is meestal zo met IF's. Als Ronaldo niet 3x had gescoord was er niet eens sprake van een IF, Maar hij had dat wel gedaan dus wel een IF.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Donder op Kent, als Fer dat doelpunt niet had gemaakt, was er niet eens sprake geweest van IF.
lekker bijdehand weer Kent, moet jij niet een toets maken ofzoquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Klopt dat is meestal zo met IF's. Als Ronaldo niet 3x had gescoord was er niet eens sprake van een IF, Maar hij had dat wel gedaan dus wel een IF.
Zometeen Nederlands! om 12.40quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker bijdehand weer Kent, moet jij niet een toets maken ofzo
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:58 schreef Fuszy het volgende:
Wie is kent op de EA forumsLekker Fer promoten
Ja ik zag het ook!quote:
fucking makkelijk bro. Maar daar gaat het hier niet over.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zometeen Nederlands! om 12.40
Had ik van t weekend ook ja. Ik mocht gewoon niet winnen blijkbaar..quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:49 schreef Decrease het volgende:
Je hebt zo van die dagen dat elk schot de lat of paal raakt. Heerlijk.15x op 3 wedstrijden nu momenteel, da's toch niet meer normaal man. En elke wedstrijd dan nog verliezen ook.
Ja, je moet zo'n code hebben gehad dat je maandelijks 2 gratis packs krijgt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:03 schreef TheFastOne het volgende:
Waar kan je die packs claimen?
En zijn er nog eisen?
Bij mij stond er gewoon een 2 achter de store... Ten teken dat er 2 pakjes op me stonden te wachten. Heb je je eerste pakjes al geclaimd?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:03 schreef TheFastOne het volgende:
Waar kan je die packs claimen?
En zijn er nog eisen?
Er zijn nu ook IF's uit?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:37 schreef Apekoek het volgende:
Claimen morgen wanneer if uit zijn, beste kansen!
HOezo? Nu zijn er ook IF'squote:Op dinsdag 1 november 2011 13:37 schreef Apekoek het volgende:
onzin, je krijgt geen IF's uit die pakjes. Laat staan goede spelers.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:37 schreef Apekoek het volgende:
Ik had een gouden met 94 pace. maar liefst 800 coins. Ach, wel iets van 7 contracten van 13 wedstrijden. Ik kan er weer een dagje tegenaan. Alle beetjes helpen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
onzin, je krijgt geen IF's uit die pakjes. Laat staan goede spelers.
Ik heb vorige maand toch echt Abidal (die toen nog wat waard was) uit zo'n pakje gekregen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
onzin, je krijgt geen IF's uit die pakjes. Laat staan goede spelers.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Toch geen IF Ronaldo. Probeerde het geluk af te dwingen maar is mislukt. Heb wel Cech uit een pakje.
Kandji zie ik nog wel de next beast worden van KSIOquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
Kandji 39 gespeeld, 83 goals
Amarikwa 50 gespeeld, 82 goals
Waarschijnlijk MLS.! Zo verschrikkelijk veel Pace!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:35 schreef emokid het volgende:
Wat is het meest bazige zilver team die ik kan maken. Ben gold's zat en heb zo'n 400k te spenderen. Iemand?
Waarom zou je zo'n dure speler op een verkeerde positie opstellen, dat is een betere vraag. Bovendien denk ik niet dat een dubbele link het compenseert, een driedubbele misschien wel maar Mascherano is geen Chileen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:37 schreef DutchSL het volgende:
Wie kan dit aan mij uitleggen:
4-2-3-1 Alexis Sanchez als RM op de CAM positie = donkergroen schoentje
Nu heeft hij zowel op links als rechts 5 chemistry als ik hem opstel, terwijl hij op links een link heeft met Coentrao en Xabi Alonso, en op rechts met Mascherano en Ramos.
Op rechts zou hij toch meer chemistry moeten hebben, wegens clubgenoot Mascherano?
Dit zal aardig in de buurt komen:quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:35 schreef emokid het volgende:
Wat is het meest bazige zilver team die ik kan maken. Ben gold's zat en heb zo'n 400k te spenderen. Iemand?
Ik had hem goedkoop gekocht voor de handel en ga hem ook wel weer verkopen (met winst), maar wilde even deze situatie nabootsen voor als ik ooit Ronaldo zou krijgen (die kan ik dan linken met Xabi Alonso en Coentrao of Ramos).quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n dure speler op een verkeerde positie opstellen, dat is een betere vraag. Bovendien denk ik niet dat een dubbele link het compenseert, een driedubbele misschien wel maar Mascherano is geen Chileen.
Wil ook Ronaldo. Ben benieuwd wanneer die wat meer betaalbaar gaat worden. De Robbens, Iniesta's en de Xavi's worden wel al goedkoper...quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had hem goedkoop gekocht voor de handel en ga hem ook wel weer verkopen (met winst), maar wilde even deze situatie nabootsen voor als ik ooit Ronaldo zou krijgen (die kan ik dan linken met Xabi Alonso en Coentrao of Ramos).
Mascherano is clubgenoot, dus die zou toch 1 extra chemistry punt moeten opleveren t.o.v. de andere kant met Xabi Alonso?
Al op start gedrukt? Je hebt wel balbezit namelijk..quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:39 schreef Fuszy het volgende:
Mijn fifa zit vast nadat ik een ingooi heb gekregen. Kan niks meer, geen poppetje bewegen of gooiennu maar afwachten.
Ik had geen zin om een loss dnf en nog meer te krijgen. Uiteindelijk werd het gewoon rust en heb ik de laatste helft kunnen uitspelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al op start gedrukt? Je hebt wel balbezit namelijk..
Wat heeft dat ermee te maken dan? Als je gewoon op start drukt dan kom je in het pauzescherm en als je dat weer wegdrukt zit je weer terug in de wedstrijd..in de meeste gevallen helpt dat gewoon als hij even blijft hangen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had geen zin om een loss dnf en nog meer te krijgen. Uiteindelijk werd het gewoon rust en heb ik de laatste helft kunnen uitspelen.
Iemand die kan verdedigenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
wie zal ik op het middenveld zetten naast Aimar en Moutinho?
Of Fernando van Portoquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Guarin ziet er wel goed uit, die staat er nu ook
Geen Hulkquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kdhEwh6KbbR4B
heb nu 3 teams gemaakt sinds zaterdag en met nog geen een gespeeld
voor een hele hoop gold welquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:10 schreef TheFastOne het volgende:
Heeft iemand nog een IF Pieters te koop?
maakt geen zak uit, allemaal het zelfde :pquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We gebruiken hier coins als valuta niet gold!
Guarin.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
wie zal ik op het middenveld zetten naast Aimar en Moutinho?
Je hebt voor iedereen echt veel te veel betaald! 8 fucking K voor Altidore ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:17 schreef Ferdii het volgende:
[..]
maakt geen zak uit, allemaal het zelfde :p
wynne, een CB met 96 pace
mijn silver eredivisie teamenige uitzondering is Donk, maar die is gewoon een baas in combinatie met marcello, 2 grote lange negers achterin, kom maar met die voorzetten
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#7YAVQbVabbR6M
normaal heb ik siggie in de basis, alleen hij zit met rood op de bank
luciano is echt een briljante keeper trouwens, lekker reactie snelheid en snel met uitkomen. enige nadeel, hij is niet zo lang, geplaatste schoten vanaf de zijkant zijn dus gevaarlijk
Ligt bij mij met de silvers ook wel op de loer. Heb iets van 700K en 2 teams. Tja, en als je dan een speler moet halen, of ie nou 3 of 5K kost.. Lekker belangrijk denk je dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je hebt voor iedereen echt veel te veel betaald! 8 fucking K voor Altidore ?
Owjee, wat nu.quote:Dear Customer,
We have reason to believe that you have been abusing other Fifa Ultimate Team gamers and therefore you will be banned within the next 24 hours. If you would like to appeal to this ban, please reply to the message sending your Playstation Network e-mail and password so that one of our moderators can investigate.
Yours Sincerely,
EA Sports Customer Service
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb een PSN berichtje gekregen van "ElectronicArtsNL":
[..]
Owjee, wat nu.
Reply danquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Owjee, wat nu.
Username: Stracinortcelequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Reply dan![]()
Dear ElectronicArtsNL,
I have reason to report YOU to EA for scamming peoples ***** off. Therefore YOU will get a ban very soon. See you, bye bye.
Yours sincerely,
The Banhammer
Neejoh gewoon msn stewpit:D@hotmail.com en password: cunt zettenXDquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Username: Stracinortcele
Password: To1di
XDquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Neejoh gewoon msn stewpit:D@hotmail.com en password: cunt zettenXD
Bidtokens? Die houden nooit op lijkt me. Vorig jaar werden ze ook steeds gratis aangevuld tot 5. Daar was veel kritiek op en dus is het verhoogd naar 25.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:44 schreef laucas het volgende:
Iemand enig idee wanneer die gratis tokens ophouden?
Die tokens zijn veel te duur man:P ze moesten ze veel lager prijzen dan zouden nog meer mensen tekeer gaan op de webappquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bidtokens? Die houden nooit op lijkt me. Vorig jaar werden ze ook steeds gratis aangevuld tot 5. Daar was veel kritiek op en dus is het verhoogd naar 25.
Ja precies, ik wist niet dat ze dat verhoogd hadden. Dacht dat het tijdelijk was zo na de release om de boel een beetje te stimuleren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bidtokens? Die houden nooit op lijkt me. Vorig jaar werden ze ook steeds gratis aangevuld tot 5. Daar was veel kritiek op en dus is het verhoogd naar 25.
Na Barca? Of eerder al, als de wedstrijd kut is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:37 schreef Kamikazie het volgende:
Word er vanavond nog geclubbed op de xbox?!
Als je er echt onderuit wil komen, zou ik zeggen dat je broertje ook op jouw account kan en dat jij absoluut geen glitches hebt misbruikt. Dat je het er met hem over gaat hebben maar dat je het heel erg fijn zou vinden als je ze je niet bannen. In een zeer nette mailquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Owjee, wat nu.
Dudequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je er echt onderuit wil komen, zou ik zeggen dat je broertje ook op jouw account kan en dat jij absoluut geen glitches hebt misbruikt. Dat je het er met hem over gaat hebben maar dat je het heel erg fijn zou vinden als je ze je niet bannen. In een zeer nette mail
Het is een scam.....das toch wel duidelijk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je er echt onderuit wil komen, zou ik zeggen dat je broertje ook op jouw account kan en dat jij absoluut geen glitches hebt misbruikt. Dat je het er met hem over gaat hebben maar dat je het heel erg fijn zou vinden als je ze je niet bannen. In een zeer nette mail
bespeur ik hier sarcasme? ik hoop het van harte namelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh, ja nu je het zegt, met wachtwoord en allesquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is een scam.....das toch wel duidelijk?
Ik vrees van niet, maar hoop het wel voor hem. Anders word het niks met geneeskunde haha, of gewoon minder warsteiner in de middag drinken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bespeur ik hier sarcasme? ik hoop het van harte namelijk
het was Epicdude1258quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, maar hoop het wel voor hem. Anders word het niks met geneeskunde haha, of gewoon minder warsteiner in de middag drinken.
Doe jij ook mee clubs kevinNL a.k.a Epicdude95
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bespeur ik hier sarcasme? ik hoop het van harte namelijk
O sorry haha, weet niet hoe ik bij 95 kom dan. Eco is niet belangrijk economie stort toch in een en al crisis. Clubs daar in tegen zit in een hoogconjuctuur.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het was Epicdude1258en ik denk het niet, ik moet nog beginnen aan mn eco
Hoe laat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O sorry haha, weet niet hoe ik bij 95 kom dan. Eco is niet belangrijk economie stort toch in een en al crisis. Clubs daar in tegen zit in een hoogconjuctuur.
eco is idd niet belangrijk, mijn cijfers welquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O sorry haha, weet niet hoe ik bij 95 kom dan. Eco is niet belangrijk economie stort toch in een en al crisis. Clubs daar in tegen zit in een hoogconjuctuur.
Pff, daar heb ik maar een antwoord op.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eco is idd niet belangrijk, mijn cijfers welen als we een transferbeleid gaan voeren à la PSV komt FC Pino ook in de problemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Weet niet hoelaat stijn, na barca maar paar potjes doen?Tenzij het niks is dan ben ik er eerder...
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pff, daar heb ik maar een antwoord op.niet echt een geslaagde troll, jammer ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Weet niet hoelaat stijn, na barca maar paar potjes doen?Tenzij het niks is dan ben ik er eerder...
![]()
maar ik ga nu écht aan de slag!
oke, tot zo!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet echt een geslaagde troll, jammer dit![]()
maar ik ga nu écht aan de slag!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
edit: Weet niet hoelaat stijn, na barca maar paar potjes doen?Tenzij het niks is dan ben ik er eerder...
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Na Barca? Of eerder al, als de wedstrijd kut is.
Ja, maar dan wel nog met zijn oude kapselquote:
Wat was er dan met de toernooien aan de hand?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef Tim86 het volgende:
TheRealGraoully Christophe Labrune
And for the end of match disconnect...we're getting more router info and are trying to piece something together that will help you.
7 minutes ago Favorite Retweet Reply
Tournament issue is getting fixed, was a pb in the dynamic content. Should be good within the hour.
7 minutes ago
All - looks like FUT is having issues, esp with tournaments. Looking into it.
1 hour ago
Staat hem vast goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel nog met zijn oude kapsel
Had gehoopt op arsenal tegen marseille, helaas. Dan maar een stream.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Staat hem vast goed.
Barca kijken![]()
Snap eigenlijk niet waarom ze deze wedstrijd uitzenden, is gewoon niet spannend. Hoop maar op een mooie voorstelling dan
Vind TV toch wel fijner, dus dan maar Barca. Leuke eerste 30 seconden van de wedstrijdquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had gehoopt op arsenal tegen marseille, helaas. Dan maar een stream.
Scherm bevriest elke keer als je naar een toernooi wilt gaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat was er dan met de toernooien aan de hand?
Nog niet dus. Zal straks nog wel komen.twitter:TheRealGraoully twitterde op dinsdag 01-11-2011 om 20:48:21Not ready for TOTW jsut yet, sorry. Too busy tracking issues. reageer retweet
nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |