Dekkershoek staat niet echt bekend om de veiligheidquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:31 schreef GotC het volgende:
[..]
HeheRedelijk saaie maar veilige route gekozen
Continu auto's overal, prima
Iemand in een geblindeerde auto stopte nog (denk ik) om de weg te vragen, snel voorbij gelopen
Van wat doe jij les 6?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Zo net terug van les 6. Ging wel lekker: 1-2-3-3-3. Alleen de laatste 3 minuten waren wel zwaar, maarja quitting is no option!Nu 2 daagjes rust
Jep. Nu eerst lekker etenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:29 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik de nieuwe.
Gelukkig ging het wel goed
Net als ikquote:
Welkom! Hoeveel ben je al afgevallen dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:46 schreef Gesloten het volgende:
Sinds een tijdje ben ik ook weer begonnen met hardlopen. Heb vandaag training 17 van Evy gelopen en dat ging perfectIk ben weer begonnen met hardlopen omdat ik af wil vallen, en wel 10 kg. Naast dat ik 2 á 3 keer per week ga hardlopen, basketbal ik 1 á 2 keer per week en roei ik 2 keer per week. In januari heb ik mijn enkelbanden gescheurd en daar ben ik nu gelukkig weer helemaal van hersteld en ik ben er van overtuigd dat ik over een aantal maanden weer op een gezond gewicht zit!
Wow dat is veel sport per week! Heb je sinds je je enkelbanden gescheurd hebt helemaal niet gesport?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:46 schreef Gesloten het volgende:
Sinds een tijdje ben ik ook weer begonnen met hardlopen. Heb vandaag training 17 van Evy gelopen en dat ging perfectIk ben weer begonnen met hardlopen omdat ik af wil vallen, en wel 10 kg. Naast dat ik 2 á 3 keer per week ga hardlopen, basketbal ik 1 á 2 keer per week en roei ik 2 keer per week. In januari heb ik mijn enkelbanden gescheurd en daar ben ik nu gelukkig weer helemaal van hersteld en ik ben er van overtuigd dat ik over een aantal maanden weer op een gezond gewicht zit!
Dit dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef kruidkoekje het volgende:
Hier om de strakheid, ik weeg niet te veel dus. al heb ik wel een buikje maar ik heb een gezond gewicht / bmi
Tijdens mijn blessure heb ik een periode gezwommen en ben sinds augustus weer begonnen met basketbal. Vorige week ben ik begonnen met echt intensief sporten. Er is dus nog geen resultaat en ik heb dit ook nog nooit gedaan dus ik ben zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow dat is veel sport per week! Heb je sinds je je enkelbanden gescheurd hebt helemaal niet gesport?
Je bent gelijk gestart met les 17 oid?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:28 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Tijdens mijn blessure heb ik een periode gezwommen en ben sinds augustus weer begonnen met basketbal. Vorige week ben ik begonnen met echt intensief sporten. Er is dus nog geen resultaat en ik heb dit ook nog nooit gedaan dus ik ben zeer benieuwd.
Dat doe ik je (nog) niet na.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgen gaan we weer 25KM fietsen en 5KM hardlopen... tenminste, dat is de planning
Dat duurt nog wel even (morgen les 5)...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:49 schreef GotC het volgende:
Oh ja, Justin Bieber alert in les 22 van de nieuwe Evy
Ik zou denk wel effe een hesje gaan dragen hoor.. Liep zelf bijna een hardloper ondersteboven omdat hij helemaal in t zwart wasquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef ICND het volgende:
Net terug de douche uit en van mijn rondje, op het laatst een beetje miezer regen en dat was wel fijn! Besloten om les 1 van Evy nogmaals te doen aangezien hij vorige keer toch wel tegenviel, deze keer ging het lekker! Dus nu gewoon schema oppakken zoals het hoort.
Wel nog even een tirade aangehoord over een hesje dragen in het donker en ik weet ook wel dat ik een hesje of iets reflecterends moet dragen in het donker maar ik was vandaag nou niet echt van plan om midden op de weg te gaan lopen! Gewoon op de stoep langs de huizen + lantaarnpalen.
Afijn, het zal wel weer gezellig zijn de komende uren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |