abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103943668
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:40 schreef Devv het volgende:

[..]

Je kan het ook uitleggen als slim gebruik maken van de mogelijkheden. Ik ben overigens geen VVD stemmer.
Ja, zo kun je het in elkaar rammen, verkrachten en beroven van bejaarden ook uitleggen. Gewoon slim gebruik maken van de mogelijkheden.
pi_103946529
Een strafbaar feit vergelijken met een fiscale slimmigheid :') x 1000.
pi_103947542
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 00:21 schreef asfyxiaatje123 het volgende:

[..]

Ja, zo kun je het in elkaar rammen, verkrachten en beroven van bejaarden ook uitleggen. Gewoon slim gebruik maken van de mogelijkheden.
als de huizenmarkt en de economie instort kunnen die bejaarden dat nog wel is bij jou gaan doen, hele posse bejaarden op rooftoch, dan kan je beter uit de buurt van die tehuizen blijven, met die rolstoelen sluiten ze je zo in en dan komen de wandelstokken eraan te pas....
  vrijdag 4 november 2011 @ 08:55:52 #254
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103947561
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 07:06 schreef Devv het volgende:
Een strafbaar feit vergelijken met een fiscale slimmigheid :') x 1000.
Betty de Boer wil anders volkomen legale activiteiten laten verbieden i.v.m. voorlichting aan mensen. In mijn ogen staat dat gelijk aan het bepleiten van de legalisering van moord, verkrachting en roof want de wet moet aangepast worden naar datgene wat de VVD het beste uitkomt. Er is geen oog voor wat juist en correct en zelfs ook maar logisch is, zolang er maar door VVD'ers geprofiteerd kan worden :{w
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  vrijdag 4 november 2011 @ 08:57:18 #255
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103947586
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 08:54 schreef Artimunor het volgende:

als de huizenmarkt en de economie instort kunnen die bejaarden dat nog wel is bij jou gaan doen, hele posse bejaarden op rooftoch, dan kan je beter uit de buurt van die tehuizen blijven, met die rolstoelen sluiten ze je zo in en dan komen de wandelstokken eraan te pas....
Gewoon een tube lijm meenemen, tegen de tijd dat ze in beweging komen is de lijm uitgehard ;)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_103947599
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef asfyxiaatje123 het volgende:

[..]

Spijker op de kop. VVD'ers zijn echt het ergste soort mens dat er op deze aarde rondloopt.
:') :')
  Moderator vrijdag 4 november 2011 @ 09:06:01 #257
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103947724
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 08:55 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Betty de Boer wil anders volkomen legale activiteiten laten verbieden i.v.m. voorlichting aan mensen. In mijn ogen staat dat gelijk aan het bepleiten van de legalisering van moord, verkrachting en roof want de wet moet aangepast worden naar datgene wat de VVD het beste uitkomt. Er is geen oog voor wat juist en correct en zelfs ook maar logisch is, zolang er maar door VVD'ers geprofiteerd kan worden :{w
Maar zo wil jij wel dat er heel wat mensen in de shit komen, juich je het toe dat er 2700 op straat komen te staan bij -ik dacht de ING maar kan het mis hebben- een bank, en dat allemaal omdat dat volgens jou tot gevolg gaat hebben dat jij daar uiteindelijk voordeel van zult hebben. Met andere woorden, profijt daarvan hebt.

Maar ondertussen wel met het vingertje wijzen naar 'de VVD'er'. Hypocrisie ten top :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_103947761
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar zo wil jij wel dat er heel wat mensen in de shit komen, juich je het toe dat er 2700 op straat komen te staan bij -ik dacht de ING maar kan het mis hebben- een bank, en dat allemaal omdat dat volgens jou tot gevolg gaat hebben dat jij daar uiteindelijk voordeel van zult hebben. Met andere woorden, profijt daarvan hebt.

Maar ondertussen wel met het vingertje wijzen naar 'de VVD'er'. Hypocrisie ten top :')
Inderdaad, meten met 2 maten is standaard voor de wanbetalende huurder. O nee, dat was Asfyxia. Sorry Xeno :*
pi_103947896
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

PS: Hadden ze vroeger ook niet iets dergelijks: Als je minder dan HFL 300,- terug kreeg dan verviel dat en kreeg je niets, en moest je HFL 25,- bijbetalen dan verviel dat uiteraard niet.
Omgekeerd, hfl 200 bijbetalen leidde tot een nhilaanslag, teruggaves werden echter al vanaf hfl 25 verstrekt.

Dus een voordeel voor de belastingbetaler - allemaal - hetzelfde voordeel voor iedereen.

Kan daarmee discussie over het in elkaar slaan en verkrachten van bejaarden en ander gebash achterwege blijven, en weer fijn doorpraten over de huizenmarkt. Ik weet dat het komkommertijd is, maar laat die oude mensen met rust, ja? Da's incluis de VVD.
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:29:22 #260
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103948187
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:06 schreef CoolGuy het volgende:

Betty de Boer doet een rechtstreekse aanval op de vrijheden die ons ter beschikking staan, wat heeft dat te maken met de sanering van de ING :?

Lieden als Betty de Boer zijn van de fascistische school en wensen vrijheden in te perken indien deze hun agenda in gevaar kunnen brengen. Vrijheden voor struikrovers moeten uitgebreid worden indien dit haar agenda ten goede komt. Dat is waar de VVD voor staat w/
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:33:24 #261
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103948274
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:14 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Da's incluis de VVD.
De VVD is er niet voor bejaarden, bejaarden zijn economisch niet relevant... tja... misschien die paar vermogende bejaarden dan... maar ook die gaan ooit naar de eeuwige jachtvelden :)
Wat wel interessant voor de VVD is zijn de gelden die aan bejaarden gespendeerd worden, dus hoe zieker je de bejaarden kan houden, hoe slechter je hun zorg maakt... hoe meer geld de VVD achterban in de pocket kan houden :X
We leven in een hele zieke maatschappij en als het aan de VVD ligt blijft dat zo :|W
  Moderator vrijdag 4 november 2011 @ 09:38:47 #262
16180 crew  CoolGuy
pi_103948407
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:29 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Betty de Boer doet een rechtstreekse aanval op de vrijheden die ons ter beschikking staan, wat heeft dat te maken met de sanering van de ING :?

Lieden als Betty de Boer zijn van de fascistische school en wensen vrijheden in te perken indien deze hun agenda in gevaar kunnen brengen. Vrijheden voor struikrovers moeten uitgebreid worden indien dit haar agenda ten goede komt. Dat is waar de VVD voor staat w/
Je snapt heel goed wat ik bedoel.
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:42:02 #263
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103948481
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je snapt heel goed wat ik bedoel.
Nee.... ik begrijp wel dat je iedere kans aangrijpt om een sneer uit te delen :)

Behalve Scorpie leest iedereen daar wel doorheen ;)
pi_103948496
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:42 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Nee.... ik begrijp wel dat je iedere kans aangrijpt om een sneer uit te delen :)
Pot, ketel, gezien jouw verleden met woekerpolissen w/
  Moderator vrijdag 4 november 2011 @ 09:43:50 #265
16180 crew  CoolGuy
pi_103948517
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:42 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Behalve Scorpie leest iedereen daar wel doorheen ;)
Nee, je begrijpt dat ik je wijs op hypocrisie. Das geen sneer, das gewoon zeggen waar het op staat.
pi_103948537
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt dat ik je wijs op hypocrisie. Das geen sneer, das gewoon zeggen waar het op staat.
Het is niet meer hypocriet te noemen als hij zelf door heeft dat hij het is. w/ hypocriete huurders w/
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:57:11 #267
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_103948847
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:07 schreef Jane het volgende:
Deze is ook leuk. Van nu.nl:

[..]

Ja, lekker ludieke websites gaan verbieden. Waarom ook niet? :')
Het moet toch niet veel gekker worden. :N
Vreemd inderdaad... Die website ziet er eerder uit als een grap, of beter: mensen een spiegel voorhouden.
Gelukkig hebben we nog een klein restje vrijheid van meningsuiting. Als deze VVDster nu gewoon weer aan d'r werk gaat hoeft ze niet in het nieuws te komen met d'r communistische censuur.
censuur :O
  vrijdag 4 november 2011 @ 10:01:22 #268
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103948972
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Pot, ketel, gezien jouw verleden met woekerpolissen w/
Ik probeer mensen oprecht te behoeden voor de criminele praktijken van banksters en verzekeraars.

Koopt geen financiele producten w/
pi_103949018
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:01 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ik probeer mensen oprecht te behoeden voor de criminele praktijken van banksters en verzekeraars.

Koopt geen financiele producten w/
Ga op de Dam staan met #Occupy w/
  vrijdag 4 november 2011 @ 10:03:13 #270
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103949021
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En om dat te doen leg je een verband tussen twee compleet verschillende concepten? Raar... maar ik begrijp je wel hoor... je zit gewoon aan de grond met goede argumenten dus ga je het maar op de persoon spelen, zwak... erg zwak :X
  vrijdag 4 november 2011 @ 10:04:02 #271
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103949050
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ga op de Dam staan met #Occupy w/
Zoiets is natuurlijk zinloos, heb ik je al eerder verteld. Er zijn veel efficientere manieren om de 1% aan te pakken... b.v. door geen producten meer van ze te kopen ^O^
pi_103949102
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:04 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Zoiets is natuurlijk zinloos, heb ik je al eerder verteld. Er zijn veel efficientere manieren om de 1% aan te pakken... b.v. door geen producten meer van ze te kopen ^O^
Geen benzine,
Geen tarwe of ander commodity voedsel producten.
Geen auto's.
Geen computers.

De '1%' heeft aanzienlijke belangen in alle essentiële industrieën
  vrijdag 4 november 2011 @ 10:06:19 #273
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103949122
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:57 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Vreemd inderdaad... Die website ziet er eerder uit als een grap, of beter: mensen een spiegel voorhouden.
Gelukkig hebben we nog een klein restje vrijheid van meningsuiting. Als deze VVDster nu gewoon weer aan d'r werk gaat hoeft ze niet in het nieuws te komen met d'r communistische censuur.
Communistisch? Deze vrouw zou direct kunnen solliciteren bij het 'ministry of truth' :X

Het is werkelijk schandalig hoe deze vrouw een directe aanval inzet op onze vrijheden, ze zou berecht moeten worden voor landverraad w/
pi_103949174
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:03 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

En om dat te doen leg je een verband tussen twee compleet verschillende concepten? Raar... maar ik begrijp je wel hoor... je zit gewoon aan de grond met goede argumenten dus ga je het maar op de persoon spelen, zwak... erg zwak :X
Hm, ik zie anders de vergelijkingen aardig opgaan hoor. Dus CG heeft wat dat betreft gewoon gelijk. w/ ik weet het, CD is best hevig, en het kan ervoor zorgen dat je het niet kan of wil begrijpen. Het is dan ook niet erg, er bestaan behandelingen voor.
  vrijdag 4 november 2011 @ 10:09:34 #275
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103949206
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:05 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Geen benzine,
Geen tarwe of ander commodity voedsel producten.
Geen auto's.
Geen computers.

De '1%' heeft aanzienlijke belangen in alle essentiële industrieën
Koop je voedsel direct bij de boer, probeer zo min mogelijk brandstof te verbruiken, pak de fiets. Rij zo lang mogelijk in een oude auto, sleutel zelf zo veel mogelijk aan je auto. Doe zo lang mogelijk met je computer en beleg je fiat geld in edelmetalen en andere fysieke waardevolle spullen. Sluit nooit een lening of ander financieel product af... vooral het fiat geldsysteem is het instrument dat de 1% benut om enorm rijk te worden. Zodra het fiatgeldsysteem ineenstort zullen zij een enorm deel van hun welvaart zien verdampen en zal de anarchie toeslaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')