Ik verbaas me eigenlijk dat je naar het schoolfeest mag van je muttie. Gelukkig maar jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef Lutte het volgende:
En vrijdag is schoolfeest, en hij wilde samen gaan, dus ik zeg ja maar we gaan toch altijd met een groepje, 'ja nee saaaaamen'. He kakEn het is dus ook degene die me altijd thuisbrengt omdat ik niet alleen mag fietsen van muttie dus dat wordt echt zo'n filmmomentje, even iets anders fixen!
Ja dat mag wel hoor! Maar niet te laatquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verbaas me eigenlijk dat je naar het schoolfeest mag van je muttie. Gelukkig maar ja
Schattig he?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Die toenaderingspogingen van dat biosssssjochie zijn wel skattig.
Mooie Mama Appelsap zit er ook in. http://sites.bnn.nl/page/timur/player/77365quote:
Hoort erbij en je hebt je standaarden!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schattig he?Helaas toch maar vriendelijk bedankt, voelde me erg gemeen maar ja
Was het er zo eentje als Vrijdag bij VOH?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh eens even luisteren, benieuwd!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooie Mama Appelsap zit er ook in. http://sites.bnn.nl/page/timur/player/77365
Preciesquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het er zo eentje als Vrijdag bij VOH?![]()
vertel eensquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan moet je de meiden echt van je afslaan jij!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Tof Bos!! Ik wil ook weer, kan me bijna niet meer inhouden.
Hij kan beter ze van zich of schoppen. De meeste vrouwen zijn te klein voor het reikveld van zijn armen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan moet je de meiden echt van je afslaan jij!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij kan beter ze van zich of schoppen. De meeste vrouwen zijn te klein voor het reikveld van zijn armen.
Eerst laten struikelen en dan de gentleman uithangenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij kan beter ze van zich of schoppen. De meeste vrouwen zijn te klein voor het reikveld van zijn armen.
Subtiel dit hintje, subtiel!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Met het huidige tempo ben ik simpel neer te halen. En dat mag!
Hehequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gebruik 'Waarom moeilijk doen als jij makkelijk bent?' als openingszin, succes gegarandeerd!
Ik ben vandaag ook weer begonnenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:19 schreef Bos81 het volgende:
Mijn hardloopschoenen staan "eindelijk" hier in EIndhoven, zondag ga ik ze waarschijnlijk al gebruiken..![]()
Ik train denk ik zonder iets in mijn oren. Even niet te vee; "prikkels" voor de eerste keer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook weer begonnen
Ik train met evy, die Belg, die hardloopcoachideaal
Oh daar heb ik op Fok al vaker wat over gelezen, ik ben zo benieuwd hoe dat dan klinktquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook weer begonnen
Ik train met evy, die Belg, die hardloopcoachideaal
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik op Fok al vaker wat over gelezen, ik ben zo benieuwd hoe dat dan klinkt
Ik zie nu een Goedele Liekens voor me, met licht hese stem en amaaaiii uitspraken
Leuk, ben benieuwdquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]zal morgen wel een les uPloaden
kan je het horen
Hijg in en hijg uitquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik op Fok al vaker wat over gelezen, ik ben zo benieuwd hoe dat dan klinkt
Ik zie nu een Goedele Liekens voor me, met licht hese stem en amaaaiii uitspraken
Piskus, denk aan uwen ademhaling, zet uw benen fier op de grond.quote:
Vuig, ik denk meteen aan die vieze Itunesquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had een afspeellijst met hardloopmuziek op mijn telefoon. Maar die is door zo'n vuige update verwoest.
Moggehtjesquote:
Yes!quote:
Als je levensmotto maar goed is!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:19 schreef Lutte het volgende:
Stomme dag, alles ging verkeerd, ik wil het over doen
Probeer me er maar aan vast te houden dat alles gebeurd met een reden, alles uiteindelijk goedkomt, dingen morgen veel minder erg lijken, de clichés
Wat ben je toch ook een pannenkoekquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
Pannekoeken.
Dat betekent meestal dat je na 2 uur weer rammelt van de honger
Daar had je bijna een punt Bosje!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar had je bijna een punt Bosje!
Oh die uit Bulgarije is van een 7-jarig kind. Eerst dacht ik: Oh dat hebben zijn ouders geschreven, maar het handschrift ziet er wel kinderlijk uit nu ik er goed naar kijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Postcrossingkaartjes uit Taiwan (niet echt bijzonder meer) en Manolev-land
Manolevlandkaartje, bijzonder dat ie is aangekomen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Postcrossingkaartjes uit Taiwan (niet echt bijzonder meer) en Manolev-land
Kanonne, moet ik meteen 500mb downloaden om even een momentje te luisteren? Ff verder zoeken op de sitequote:Op dinsdag 1 november 2011 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
Het lukt me niet op die belg te uploaden
Maar hier is een linkje
http://rennenmetevy.nl/
Of je zoekt even op google/Youtube op de kernwoorden Hardlopen evyquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kanonne, moet ik meteen 500mb downloaden om even een momentje te luisteren? Ff verder zoeken op de site
Ik sluit wel zo af, ga zo even lezen.quote:
Terecht hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik sluit wel zo af, ga zo even lezen.
BTW vandaag toch maar weer een boek gekocht, ik wilde mezelf "belonen"
Ik heb gekozen voor Fatale Liefde van Carry SLee
Ja, ik lees eigenlijk alleen niks over vampieren en zombies. Voor de rest voel ik me niet te "mannelijk" voor een Chicklit. Vind dat zelfs heerlijk materiaal zo op zijn tijd. Lekker een beetje zwijmelende vrouwen enzo..quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Terecht hoorEn mooi boek! Echt tof hoeveel verschillende soorten boeken je leest
Ik ook niet, veel te eng, lig ik echt nachten wakker vanquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik lees eigenlijk alleen niks over vampieren en zombies. Voor de rest voel ik me niet te "mannelijk" voor een Chicklit. Vind dat zelfs heerlijk materiaal zo op zijn tijd. Lekker een beetje zwijmelende vrouwen enzo..
quote:
ja en het is leuke muziek tussendoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dat is eigenlijk exact wat ik in gedachten had qua stem, leuk, lijkt me wel gezellig zo om te rennen
Movieworld was echt megagaafquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ik had niet verwacht dat er ook muziek bij zou zitten, leuk![]()
Hoe was Movieworld trouwens?
Iets van Kip Speciaal. Ik weet niet precies wat dat is, want ik ga weer een keer met mede-bewoners eten op kantoor bij de begeleiding.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik heb vandaag echt een shake dag![]()
(Ben niks aangekomen hoor, maar moet morgen weer wegen)
maar wat zal ik eens voor Rob maken
Wat staat er bij jullie op het menu vanavond?
Kareltje op de uitkijkquote:Op woensdag 2 november 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh Wessel![]()
Nu heb ik geen nep bordercollie meer om te schapenhoeden
Er was vraag naar en de mods boden het aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:17 schreef DonJoris het volgende:
Dit is vraag&aanbod, waarom een slowchat hier. Mind = blown
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 2 november 2011 11:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iets van Kip Speciaal. Ik weet niet precies wat dat is, want ik ga weer een keer met mede-bewoners eten op kantoor bij de begeleiding.
Zijn er dan ook bezoekers die Halloweenstijl komen?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Movieworld was echt megagaaf
Nou ja movieworld het park zelf niet, maar Halloween
Gezellig zo'n etentje Bos!quote:Op woensdag 2 november 2011 11:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iets van Kip Speciaal. Ik weet niet precies wat dat is, want ik ga weer een keer met mede-bewoners eten op kantoor bij de begeleiding.
Hoiquote:Op woensdag 2 november 2011 11:01 schreef sararaats het volgende:
Ik vierde Halloween in Oostende.
Hoi btw
nee dat mag nietquote:Op woensdag 2 november 2011 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn er dan ook bezoekers die Halloweenstijl komen?
Ik heb vanavond pasta of broccoli, moet nog even kijken![]()
Als je Bos wilt volgen, dan maak je hete kip van Siepie voor Robquote:Op woensdag 2 november 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat mag niet
Ik eet kippesoepSpeciaal verzoek van Rob
zij allemaal huisregels, maar als je verkleed komt kunnen ze geen onderscheid meer maken tussen de acteurs en bezoekersquote:
Ja dat klinkt heel logisch, ik had verwacht dat het contrast groot genoeg zou zijn, maar dat is het misschien ook helemaal niet neequote:Op woensdag 2 november 2011 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zij allemaal huisregels, maar als je verkleed komt kunnen ze geen onderscheid meer maken tussen de acteurs en bezoekers
Logisch ook wel
Ja is wel leuk. ALleen vaak voor mij te druk.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:46 schreef Bos81 het volgende:
VISJE
Er lagen bij de Action allemaal edities van Hard Gras voor 50 cent![]()
Jaquote:Op woensdag 2 november 2011 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Liggen ze bij jullie op de normale plek van de boeken?
Ik ben de draad kwijt Lut! Even een hulplijn uitgooien!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:41 schreef Lutte het volgende:
Thx Bos!
Biosssssjongen komt hier vrijdag TVOH kijken, met nog twee gezamenlijke vriendinnen, niet helemaal mijn keus maar okéIs ook degene die me weer thuis afzet, doodsbang dat hij iets gaat proberen, maar je moet wat omdat woedend ex-vriendje onder het motto 'je mag best gelukkig worden maar niet met hem' heeft lopen stoken bij mijn eigenlijke lift
Nja, middelbare school, je moet er wel van houden!
Bam, angel in mijn lip!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben de draad kwijt Lut! Even een hulplijn uitgooien!
Hij wil toch niet in het kutje van lutje hequote:Op woensdag 2 november 2011 17:41 schreef Lutte het volgende:
Thx Bos!
Biosssssjongen komt hier vrijdag TVOH kijken, met nog twee gezamenlijke vriendinnen, niet helemaal mijn keus maar okéIs ook degene die me weer thuis afzet, doodsbang dat hij iets gaat proberen, maar je moet wat omdat woedend ex-vriendje onder het motto 'je mag best gelukkig worden maar niet met hem' heeft lopen stoken bij mijn eigenlijke lift
Nja, middelbare school, je moet er wel van houden!
Gelukkig geen Pisces als Vriend en daarnaast heb ik volgens mij Farmville geblokkeerdquote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oh kakkers, Farmville gaat ook niet Farmville-vriendjes zeuren om dingen bij Facebook mensen, omdat ik verkeerd klikte.![]()
Sorry Lut en de rest [/kneusje]
Hij kan het beter niet proberen, lang leve zelfverdediging voor meisjes, bewarequote:Op woensdag 2 november 2011 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij wil toch niet in het kutje van lutje he
Nou Bosquote:Op woensdag 2 november 2011 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh dat zou wel tof matchen bij m'n net gekochte pink ribbon armband.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
http://www.youtube.com/user/cutepolish
Piscie, leuk dit!
Ja en ook zo divers wat er allemaal bij zit. En Pikachuquote:Op woensdag 2 november 2011 19:55 schreef Lutte het volgende:
Er zitten geniale dingen tussen he?Ook hoe je die swipers en stippenzetters zelf kunt maken!
Oja je ging winkelen toch? Leuk!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker de pootjes omhoog. Mooi spul binnen! Schoenen moeten helaas wel terug, de linker knelt als een gek. Kom je dus achter bij veel lopen.
Jammer van je schone schoentjes, maar leuk dat je verder ook wel geslaagd bent. Heb je nog veel last van Vavoet na zo'n dag winkelen of valt het (nu) mee?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker de pootjes omhoog. Mooi spul binnen! Schoenen moeten helaas wel terug, de linker knelt als een gek. Kom je dus achter bij veel lopen.
Whaa leuk Bosquote:Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef Bos81 het volgende:
Ja, toch wel. Mijn hele tv staat al vol met die poppetjes
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu lach ik weerquote:
Coolquote:Op donderdag 3 november 2011 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer thuis! Was leuk bij zus en d'r vriend.
Ik kom er ongeveer een keer in de maand/2 maanden.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet je van profiteren.Ik kom eigenlijk nog wat te weinig daar, ga ik wat aan doen.
Nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:52 schreef Lutte het volgende:
Vaduz ben je naar de lange mensen dag geweest?
Ga je daar normaal wel heen Vaduschk?quote:
Voor Toivonen dus.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
Twee vriendinnen van me waren er naar toe, niet voor het voetbal maar voor de jongens
Ik kan me voorstellen dat zeventien/achttien jarige meisjes een beetje nat van onder worden van een Blonde Zweed. Jij bent daar natuurlijk iets anders in.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is toch helemaal niet leuk?
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat zeventien/achttien jarige meisjes een beetje nat van onder worden van een Blonde Zweed. Jij bent daar natuurlijk iets anders in.
Toivonen is lekkah!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is toch helemaal niet leuk?
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat zeventien/achttien jarige meisjes een beetje nat van onder worden van een Blonde Zweed. Jij bent daar natuurlijk iets anders in.
Prachtigquote:Op vrijdag 4 november 2011 07:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Afgelopen week ook, mijn neefje was aan het schilderen bij school, meiden: die is ook leuk!!! Ik: *roept naam*. Die hoofden haha
http://www.hm.com/nl/product/92955?article=92955-Aquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Ikz ie die kussensloopbull nergens trouwens, ik heb er zelf twee van deze besteld:
Ik heb geen kussens op de bank, wel 2 kussens in 1 kuipstoel, maar ik zie wel waar ik ze kwijt kan, ik bestel alles, zo vaak kom ik niet iets tegenquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh die is ook echt leuk ja, maar ik heb alleen maar bedkussens op de bank liggen, niks in die maat...
Je hebt er 2 van de Action toch? Ze hadden er 4 als het goed is.... maar die heb je vermoedelijk niet zien staan anders had je ze wel al gekocht denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:10 schreef Bos81 het volgende:
Zoals jullie weten heb ik een paar hondenbeeldjes op mijn kamer (zie fobo). Weten jullie een winkel/webshop waar ik er meer van kan vinden?
Ik heb het witte Bulletje (die met riempje) ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:15 schreef Bos81 het volgende:
Ja, die 2 witte heb ik gekocht bij de action. Die grappige met de tong uit de bek is van de Wibra
gewoon leuke beeldjes. Het mag eigenlijk ook wel een ander dier zijn dan een hond, maar die hebben wel mijn voorkeur. En niet van die zilverkleurige, dat vind ik lelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Zoek je bepaalde rassen of gewoon leuke beeldjes?
als ik dat zou doen moet ik een paar honderd mail per dag weggooienquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik gooi spam direct weg, verder laat ik alles staan. Is een soort archief geworden.
Ik heb bijna nooit spam.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik gooi spam direct weg, verder laat ik alles staan. Is een soort archief geworden.
Ik dacht dat je schoolfeest vanavond was, maar dat is toch niet toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:43 schreef Lutte het volgende:
Joehoeee lekker Duitse luistertoetsen maken over batterijen in je kleren zodat je in de sneeuw kunt computeren, nuttig man!
Jawelquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je schoolfeest vanavond was, maar dat is toch niet toch?
Ah ik ging twijfelen vanwege het VOH kieken thuis, de hamvraag is dan natuurlijk; wat trek je aan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel![]()
Zin in! Voel me ook zo heerlijk volwassen omdat we pas om tien uur en op de fiets gaan
Dat doen we dus van te voren, mama's idee nog wel, anders is het zo'n lange zit tot tien uur haha.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ik ging twijfelen vanwege het VOH kieken thuis, de hamvraag is dan natuurlijk; wat trek je aan?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:56 schreef Lutte het volgende:
Vanwege het gemak gewoon een spijkerbroek, hakken aan, wit tuniekje met bloemetjes en een blauw vestje. Nageltjes in de lak, dit dat alles, wordt leuk!
Er zullen vast foto's gemaakt worden, sterker nog de dag na het schoolfeest spit iedereen de Hyves van de grootste slijmlul van school door om te kijken of er niet een sneaky foto is waar je op staat op je *allercharmantst*, dus dan sluis ik die wel door.quote:
Ik drink altijd met matenquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:27 schreef Bos81 het volgende:
Wat fijn Lut, drink jij eigenlijk al iets alcoholisch? (uiteraard met mate)
Nee daarom. Het wordt wel vaak raar/truttig gevonden maar ja dat is echt de slechtste reden om er mee te beginnen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ben je niet verplicht
Tja dat is de jeugdigheid zeg maar. Gelukkig kun jijzelf er boven zetten en niet de aandrang voelen om wel gewoon te drinken. Maar mocht je toch een keer willen proeven. Niet op een feestje doen, gewoon thuis/bij een goede vriendin..quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee daarom. Het wordt wel vaak raar/truttig gevonden maar ja dat is echt de slechtste reden om er mee te beginnen.
Ik heb hier 2 boeken van haar liggen. Het weerzien en (kijkt in boekenkast.) In het maanlichtquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
De Vliegeraar staat ook nog op mijn lijstjeVan Nicci Gerrard heb ik bijna alles gelezen, op de nieuwste na geloof ik...
's avonds zo rond 20.00 uur. Maar soms ook 's middags; Heb er deze week geen tijd voor gehad en helaas volgende week ook niet. Maar ik heb een paar keer in de middag in het park gezeten en daar gelezen, ook heerlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Wanneer lezen jullie het liefst, op welk tijdstip van de dag?
's avondsquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Wanneer lezen jullie het liefst, op welk tijdstip van de dag?
Moggeh!quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Lutte![]()
Pisces29![]()
RockNijntje![]()
tong80
-Vaduz-
iBenny
Chocolate-chick
Trevland
Kally
Yuki
suikertaartje
Stuart
pgrferrari
charmed_angel![]()
oh-oh![]()
Koen66
JJH
Bellatrix
borisz
DaMart
MPG
Symphonic
Dr_Flash
LovelyLady
DeZwabber
Marijkezwolle![]()
goldfinger1963
PatriQue89
Zeroku
wel.o.k
TheFamousMan
crv
Crazy-M
PeZu
Ole
littledrummergirl
rubbereend
Whiskers2009
Samzz
chufi
D.
-Miauw-![]()
Fha
Toekito
Muck
tdrone
NBT
Graseter
honkeytonk
summer2bird
Vaduz is geen vrouw en ik heb geen stoel bij de hand dus kan er niet bij.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
Geen kus voor het haasje?![]()
![]()
Waar kan ik dat ook alweer zoeken, zo'n lijstje?
Dat is wel raar ja. Zeker als ze boven iemand staat als TOekito die ik toch erg vaak tegen kom in de KSC.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Dat Miauw erin staat is wel knap, die is er vanaf Januari misschien 2 keer geweest... Maar vermoedelijk staan álle mensen in het lijstje die je gequote hebt, of het nou 2000 of 20 quotes zijn
Daar klopt écht geen malle moer vanquote:[quote]Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
-Vaduz-
oh-oh
iBenny
Karina
Bellatrix
pgrferrari
Bos81
Lutte
-Miauw-
DeZwabber
Loveless85
charmed_angel
Oh dan maakt het het wel anders jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:35 schreef Bos81 het volgende:
Hoewel volgens mij november-december 2010 er nog bij horen. Dan kan het wellicht wel kloppen..
Volgens mij tellen ze de topics, waarin jullie beide gepost hebben..quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar klopt écht geen malle moer van![]()
Zwabber minder gequote dan Miauw
Zie je geen, Miauwquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2011:
Lutte
RockNijntje
Pisces29
tong80
-Vaduz-
Trevland
Chocolate-chick
pgrferrari
Stuart
iBenny
suikertaartje
Yuki
oh-oh
Kally
Koen66
DaMart
MPG
charmed_angel
JJH
Dr_Flash
LovelyLady
Bellatrix
borisz
DeZwabber
Marijkezwolle
goldfinger1963
wel.o.k
Symphonic
TheFamousMan
crv
littledrummergirl
Crazy-M
Whiskers2009
PeZu
Ole
rubbereend
D.
PatriQue89
Toekito
chufi
Fha
Muck
Zeroku
tdrone
summer2bird
NBT
Solique
douche-eendje
Ajacied422
honkeytonk
Nou ja het kan op zich wel, omdat ik kennelijk toch meer met die mensen gebept heb dan met anderen, ik ben nou eenmaal vastgeroest in deze SCquote:[quote]Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2011:
-Vaduz-
oh-oh
Karina
Bos81
Bellatrix
Lutte
pgrferrari
iBenny
DeZwabber
tombolafan
-Miauw-
Pheno
Greys
D.
Ja leuk!! Was een tof bandje, de zanger wasquote:
Fijn dat het een geslaagde avond was!quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja leuk!! Was een tof bandje, de zanger was. Daarna nog een DJ maar toen gingen we naar de markt. Had nog wel even willen blijven, maar ja je bent met een groep hè.
Markt was ook leukEn voel me niet eens zo heel beroerd nu
Ik zeg alleen dat het een thriller is..quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd welke eruit rolt BosEn het hondje komt heel bekend voor.
Ja hij is leuk, je kunt het buikje bijna aaien ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het een thriller is..
En dat hondenbeeldje is echt cute he
Warme choco doen?quote:
Ranja aangelengd met colaquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank! Ik proost virtueel met je. Wat heb jij in je glas?
Ranja dacht ik al.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ranja aangelengd met cola*proooost*
Zo pak ik wat chickenwings!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ook nog wat te knabbelen Vaduz? Proost
Ja, das lekker manquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ranja dacht ik al.Maar met cola ja?
Eigenlijk nog geen plannen voor gemaakt. Maar ik woon dichtbij de stad, dus kan wellicht wel even de route gaan lopen komende week.quote:
Hardlopen, over 2 uurtjes ofzo eerst ontbijten..quote:Op zondag 6 november 2011 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
MiniBos
Ga je hardlopen of gewoon lekker zondags pak?
Leuk Bos!quote:Op zondag 6 november 2011 09:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hardlopen, over 2 uurtjes ofzo eerst ontbijten..
Ik moet gewoon meer bewegen, misschien ook goed om de somberheid tegen te gaan of meer ontspanning te vinden..
Ja uiteraard in Eindhoven..quote:
Ja, zeker. Ik ben benieuwd hoe het me gaat bevallen. Wel rustig opbouwen nu. Even een minuut of 2 gas geven, dan even rustig wandelen, dan weer gassen, wandelen... etcetera etcetera//quote:Op zondag 6 november 2011 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Bos!![]()
Bewegen is gewoon goed voor alles; je bouwt conditie op, je maakt je hoofd leeg en idd ontspanning. Ik zou gek worden als ik niet meer zou lopen en fietsen.
Ja. Om eerlijk te zijn heb ik het ook nog nooit gezien. Misschien dit jaar dus voor het eerst. Ben er toch wel benieuwd naar.quote:Op zondag 6 november 2011 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken Glow niet, even gezocht, ziet er mooi uit zeg!
Leuk, Ga je op de fiets?quote:Op zondag 6 november 2011 10:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo even een interviewtje in Holten. Scheelt me werk morgen.
Okeequote:Op zondag 6 november 2011 10:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, daar staat mijn hoofd niet naar. En het is te koud.
Poppetje tochquote:Op zondag 6 november 2011 10:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, daar staat mijn hoofd niet naar. En het is te koud.
Ik drink zelden thee, maar deze smaakjes klinken érg lekker!quote:Op zondag 6 november 2011 10:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gisteren 2 pakjes Pickwick Delicious Spices gekocht (Caremelised Pear en Chocolate Mint). Vooral die urste is erg lekker
Loop ze Bos!quote:
Holtenquote:Op zondag 6 november 2011 10:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo even een interviewtje in Holten. Scheelt me werk morgen.
Twintigquote:Op zondag 6 november 2011 11:43 schreef Bos81 het volgende:
Iets minder dan een uur weggeweest. Ik denk wel dat ik in totaal een goede twintig minuten hard heb gelopen. Misschien zelfs meer. Maar lekker was het ZEER ZEKER>
Niet achter elkaar he. Wel in etappes.quote:Op zondag 6 november 2011 11:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Twintig![]()
Wat knap voor een eerste keer! En fijn dat het zo lekker was.
quote:Op zondag 6 november 2011 11:43 schreef Bos81 het volgende:
Iets minder dan een uur weggeweest. Ik denk wel dat ik in totaal een goede twintig minuten hard heb gelopen. Misschien zelfs meer. Maar lekker was het ZEER ZEKER>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |