Grappige troll. Ik trapte er bijna in.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:26 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Een kriem is heel wat anders dan een crime hoor...
Een kriem is een ander woord voor drama/toestand. "Het parkeren in Amsterdam is een kriem" of " het parkeren in Amsterdam is een drama".
Heeft dus niets met een misdaad te maken...
Ja, volgens mij is dat inderdaad Peter Lusse.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:30 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Is dat Eddepet van Ellepel niet ?
(herinnert u zich deze nog nog nog nog-momentje)
Ik vermoed dat het achterste deel "tvoerd" van een eerdere, langere regel komt met "ontvoerd" aan het eind. De "on" is weggevallen (overschreven) door de nieuwe regel, waardoor er "ontvoerdt" lijkt te staan. Technical error derhalvequote:Op zaterdag 26 november 2011 16:06 schreef Sjoahn het volgende:
Is ontvoerd nou met een d of met dt? nou doe maar allebei..
[ afbeelding ]
Hahahaha, ik vermoed dat ze dat toch wel express hebben gedaanquote:
"Onze excessen voor de ongemak"quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Niet van mij, een vriend heeft de foto genomen en op facebook gezet, maar dat maakt het er niet minder op.![]()
[ afbeelding ]
bij de Post van Vettel: Daarmee is de Red Dull coureur ipv daarmee is de Red Bull coureurquote:Op zondag 27 november 2011 01:03 schreef Sosha het volgende:
Wat is er met dat bericht over die coureur..? Ik zie 'm niet.@ excessen, geweldig
quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Niet van mij, een vriend heeft de foto genomen en op facebook gezet, maar dat maakt het er niet minder op.![]()
[ afbeelding ]
haha erwtens poep!quote:
Haha, dat had ik nog niet eens gezien. Ik vond 'dicht' ipv 'gesloten' al tenenkrommend genoeg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Onze excessen voor de ongemak"
wtf![]()
Dat is volgens mij dialect net als "los" i.p.v. "open".quote:Op woensdag 30 november 2011 17:03 schreef exile79 het volgende:
[..]
Haha, dat had ik nog niet eens gezien. Ik vond 'dicht' ipv 'gesloten' al tenenkrommend genoeg.
Ging het niet over mensen die ondervraagd zijn? Als in: "De ondervraagden ontkenden stellig niets met de misdaad te maken hebben."quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is volgens mij dialect net als "los" i.p.v. "open".
En het Crime & Investigation Network heeft zichzelf weer overtroffen.
Twee keer in hetzelfde programma "ondervraagden" i.p.v. "ondervroegen" ...
Nee, het was de werkwoordsvorm.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Ging het niet over mensen die ondervraagd zijn? Als in: "De ondervraagden ontkenden stellig niets met de misdaad te maken hebben."
Yep, de dubbele ontkenning is om tof te doen.
Dat maakt mij enorm verdrietig, treurig en droevig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, het was de werkwoordsvorm.
"Ze ondervraagden hem over de moord."
Ondervraagden als verleden tijd van ondervragen is volgens mij gewoon goed, hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is volgens mij dialect net als "los" i.p.v. "open".
En het Crime & Investigation Network heeft zichzelf weer overtroffen.
Twee keer in hetzelfde programma "ondervraagden" i.p.v. "ondervroegen" ...
Yep, volgens vandale.nl:quote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ondervraagden als verleden tijd van ondervragen is volgens mij gewoon goed, hoor.
quote:on·der·vra·gen -vroeg of -vraagde, h -vraagd aan een verhoor onderwerpen
Mooi is datquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:05 schreef Quannum het volgende:
Niet echt openbaar, maar toch... Eén of ander Vlaams 'bekend' blondje is trots op haar nieuwe tattoo:
[ afbeelding ]
Jess Donckers (29) heeft een tatoeage op haar voet laten zetten. Het fotomodel en de voormalige presentatrice van GunkTv plaatste er een foto van op haar Facebook-pagina en voegde er 'Wel super blij met mijn tattooke' aan toe.
Of ze dat bij nader inzien nog altijd is, is maar de vraag. In plaats van 'Embrace your strengths' (Koester je sterke punten) staat er 'Embrace your strengHTs' op haar voet.
Donckers is daarmee niet de enige die voortaan door het leven moet met een schrijffout. Het overkwam bijvoorbeeld ook de toenmalige Anderlecht-speler Jonathan Legear, die op zijn arm Vini vidi vici liet tatoeëren, terwijl het Veni vidi vici (Ik kwam, ik zag, ik overwon) moest zijn.
quote:Toe aan een nieuwe uitdaging?
WM Automaterialen B.V is een grossier van automaterialen in de breedste zin van het woord.
Voor de uitbrieding van haar netwerk in Nederland zoekt WM automaterialen:
Administratief medewerkers M/V (pt)
Eigenschappen:
* Accuraat, gedisciplineerd en enthousiast
* Prestatie motiverend
* Ondernemend en besluitvaardig
* Stressbestendig
* Relatiebouwer
* Helicoptervieuw
* technische kennis, kennis van de automotive wereld is een pre
Wij bieden:
- Een verandwoordelijke en uitdagende functie binnen een bewezen suksesvol concep
quote:'Hyves stelt financieel teleur'
Laatste update: 7 december 2011 10:01 info
AMSTERDAM - Qua financiële prestaties blijft de netwerksite Hyves sterk achter bij de verwachtingen.
Foto: ANP Dat schrijft Het Financieele Dagblad. Moederbedrijf Telegraaf media heeft om die reden de omzet- en winstdoelen voor 2012 al afgeschreven, melden bronnen aan de krant.
Hyves heeft veel last van concurrent Facebook. De Amerikaanse netwerksite blijft hard groeien terwijl Hyves de activiteit op de site in ramp tempo ziet verminderen. Sinds januari is het aantal paginabezoeken op Hyves.nl gedaald van 200 naar 150 miljoen.
TMG werd vorig jaar voor 43 miljoen euro eigenaar en bekijkt nu hoe laag de lat moet worden gelegd voor de site. Het bedrijf zet nog steeds hoog in op Hyves en wil dat de site een voortrekkersrol gaat spelen binnen de digitale ambities.
Hyves is dan ook een rampquote:Op woensdag 7 december 2011 10:22 schreef Piepfiets het volgende:
Eerder een tikfoutje, maar toch...
[..]
Dat klinkt toch niet?quote:
Als God naar Solar wil dan kan hij dat toch wel laten gebeuren zonder een winactie?quote:DE voorverkoop is begonnen!
www.solarweekend.com
Met je Solar-vakantieticket de Ultieme Solar Glamping-vakantie voor U en 7 vrinden winnen..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |